Veel te grote glazen uilenzeik. Laf en slap. En door haar verschijningsvorm en de aarzelende gebruiker vanzelf lauw.quote:
Paulander is best lekker al heb ik liever een Erdinger.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Veel te grote glazen uilenzeik. Laf en slap. En door haar verschijningsvorm en de aarzelende gebruiker vanzelf lauw.
Ik chargeerde weer eens. Geniet ervan mensen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Paulander is best lekker al heb ik liever een Erdinger.
Ik heb hem al eens eerder gemeet. Prima kerel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik chargeerde weer eens. Geniet ervan mensen.
Als er beelden van de Tiger beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen. Valt hij mee irl?
Van jou neem ik alles aan maestro. Was jij nou op locatie of toch niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens eerder gemeet. Prima kerel.
Nope, alles liep in het honderd op het thuisfront dus kon helaas niet komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Van jou neem ik alles aan maestro. Was jij nou op locatie of toch niet?
Ik wil het niet weten.quote:
Paper_Tiger is een keurige vent.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als er beelden van de Tiger beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen. Valt hij mee irl?
Dat hoorde ik van Tem ook al. Dat is mooi en geruststellend.quote:
Yepquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik chargeerde weer eens. Geniet ervan mensen.
Gaaf. Ik zal het in het achterhoofd houden als ik hem weer eens schoffeer.quote:
Die Paper_Tiger is een gewetensloze werkgever.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van Tem ook al. Dat is mooi en geruststellend.
Netjes gedaan. Dan drink je 33 Paulanertjes en een bittergarnituurtje daarbij en dan zit je opeens met een rekening van 500 euro inclusief fooi.quote:
Daar heb ik hem meerdere malen van beschuldigd inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die Paper_Tiger is een gewetensloze werkgever.
Maar ben je serieus momenteel maestro?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die Paper_Tiger is een gewetensloze werkgever.
Zeker. Die vent is echt totaal de weg kwijt. Je probeert een redelijk te zijn, maar geen centje redelijkheid van die kerel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar ben je serieus momenteel maestro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |