Oja, dat compenseerde het weer helemaal.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik deed je economenhart daarentegen smelten met mijn speltheoretische frituursnackmodel.
Maar je hebt nog gedanst met Leandra? Ik ben helemaal jelly.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Haha. Hardop zitten lachen om jullie verhalen. Tof.
Ja, ik was buitengewoon op dreef.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je hebt nog gedanst met Leandra? Ik ben helemaal jelly.
Whehe geweldig.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, ik was buitengewoon op dreef.En toen Leandra weg was ook nog de hele tijd. Op de fiets naar huis was mijn shirt nat van het zweet.
Wat dat betreft was die vergelijking met die gast in het Dumpert-filmpje wel terecht inderdaad.quote:
Zo hoort het.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die vergelijking met die gast in het Dumpert-filmpje wel terecht inderdaad.
Ja, dat klopt inderdaad. Kowloon kwam ook pas later dan ik, terwijl ik dacht dat hij er al was. Het geheugen laat ons nu al in de steek. Gelukkig dat het bonnetje wel gefotografeerd was (die schijnen ook wel eens vergeten te worden door bepaalde politiciquote:Op maandag 23 mei 2016 07:36 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat iedereen schrijft dat PG en ik na Gutmensch aangeschoven zijn, terwijl dat toch echt niet zo was.
Gutmensch was er nog niet bij toen we van het personeel op ons lazer kregen omdat we buiten de bloembak stonden
Jij passeerde mij iets eerder dan Kowloon, maar hij liep harderquote:Op maandag 23 mei 2016 08:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Kowloon kwam ook pas later dan ik, terwijl ik dacht dat hij er al was. Het geheugen laat ons nu al in de steek. Gelukkig dat het bonnetje wel gefotografeerd was (die schijnen ook wel eens vergeten te worden door bepaalde politici).
Kowloon had zijn haar blauw moeten laten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij passeerde mij iets eerder dan Kowloon, maar hij liep harder
Maar als Gutmensch er al was geweest dan zou ik hem wel herkend hebben, zeker in combinatie met het feit dat zowel jij als Kowloon mij onderweg naar het café opgevallen waren als zijnde mensen waarvan ik dacht dat ze bij het groepje hoorden.
Scheelde mij weer een chocoladekoek.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik bedenkt mij nu dat pompom niet op de meet was.
Verrek jaquote:Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik bedenkt mij nu dat pompom niet op de meet was.
Ja, anders had ik er niet in gepost hè?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wist je dat er een heel topic aan je gewijd is in klb?
Mochten we nooit breder zijn gaan zitten dan had ik mijn Paulaner echt wel tussen de plantjes ingegraven. Dus wat dat betreft was het nog wel logisch.quote:Op maandag 23 mei 2016 07:36 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat iedereen schrijft dat PG en ik na Gutmensch aangeschoven zijn, terwijl dat toch echt niet zo was.
Gutmensch was er nog niet bij toen we van het personeel op ons lazer kregen omdat we buiten de bloembak stonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |