abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2016 @ 01:35:17 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162395536
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Leandra is wel een mooi wijf haha. _O_
Die nu met Kowloon in 033 in de kroeg zit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162396385
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die nu met Kowloon in 033 in de kroeg zit :D
Los gaan op de Vengaboys en DJ Jurgen. :')
  zondag 22 mei 2016 @ 03:08:29 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162396508
Thuis trouwens, welterusten :z
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162397142
Ugh, alweer wakker. Ik typ zo wel een verslag van de hele meet.
pi_162400001
Ik ben nu pas wakker.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:56:14 #186
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_162400260
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nu pas wakker.
Ik was om 06:45 al wakker. Heb vervolgens naar die kutdocu van Halina liggen kijken...was ook 3x kut
pi_162401024
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:56 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Ik was om 06:45 al wakker. Heb vervolgens naar die kutdocu van Halina liggen kijken...was ook 3x kut
Nou en, flikker toch op.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:37:32 #188
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_162401502
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 07:29 schreef Friek_ het volgende:
Ugh, alweer wakker. Ik typ zo wel een verslag van de hele meet.
Waar blijft dat verslag?
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_162402220
Goedemiddag. Nog tot 5 uur door gegaan in Amersfoort. :')
pi_162402265
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nu pas wakker.
Jij had ook wel wat slaap in te halen. :P
pi_162403273
De zaterdag begon niet al te best. Van de nacht ervoor had ik nog een flinke kater, maar ik had in de ochtend verplichtingen in Amsterdam dus ben ik kotsmisselijk en veel te moe toch maar met flinke tegenzin op pad gegaan. Gaandeweg de dag begon ik me beter te voelen en eigenlijk rond de tijd dat ik in Utrecht aankwam begon de kater op de achtergrond te raken (met het eerste biertje was die definitief weg). Op het station m'n reistas in een kluis geflikkerd en vanaf daar een kwartiertje door de zon gelopen op weg naar het café. Onderweg nog even gel gekocht en voor een autospiegel m'n haar gefatsoeneerd, want dat zat in de war door de wind.

Eenmaal aangekomen zo tegen vier uur in de middag bleken Euribob en Paper_Tiger er al te zijn. Waar Euribob doorgaans de dronken schreeuwlelijk is, was hij vandaag eigenlijk wel redelijk rustig en stond hij het meeste bier af aan de buren. Maar Euri was wel weer ouderwets vrolijk en gezellig. Paper_Tiger is zo'n ondernemersmiljonair die veel te vroeg met pensioen zal gaan, op een racemotor naar de meet komt, een lekker wijf als vriendin heeft, en dus best wel een baasje is. We kwamen erachter dat ik z'n vrouwtje die ochtend toevallig zelfs gesproken had. Ik probeerde hem de hele tijd een beetje te zieken, maar PT is een veel te vrolijke kerel dus de beledigingen over en weer werden constant hard weg gelachen.

Niet veel later voegden Friek_ en Kowloon zich bij de groep. De typische gezellige Brabo Friek zat te klagen over dat er te weinig respect voor gezag is vandaag de dag en had aan P_T precies de juiste persoon om daar hard tegenin te gaan. Kowloon is de rustige schattige jongen die er constant wat economische analyses doorheen gooit.

Het bier vloeide al behoorlijk toen ook Gutmensch zich bij de groep voegde. Gutmensch deed de godganse tijd hard z'n best om D66 de grond in te praten, maar kreeg als enige linkse user op de meet honderd-en-één sneren over de PvdA terug. Vooroordelen werden daarbij over en weer niet geschuwd. Waar Gutmensch online regelmatig zo'n zure is, is hij irl juist een ontzettend vrolijke en goedlachse kerel.

Het was zo gezellig en we zaten zo lekker op het terras in de zon met onze halve liters bier dat we helemaal vergaten in het topic op Fok te kijken en hadden daardoor gemist dat Leandra en PolitiekGeaard blijkbaar ook al drie kwartier in het café waren maar ons niet konden vinden. Toen deze twee zich bij de groep voegden, had Leandra dan ook direct het hoogste woord hierover. Toch bijzonder hoe de eerste vrouw op een POL-meet in jaren vanaf minuut 1 zit te zeiken, maar dat terzijde. Door de twee nieuwkomers hadden we te weinig ruimte en begon het personeel te zeiken over hoe asociaal we erbij zaten en zijn we de boel een beetje gaan verschuiven.

PolitiekGeaard is ook een hele relaxte knakker uit het oosten des lands die ondanks dat hij de rest nog niet eerder ontmoet had zich direct als een vis in het water voelde met een biertje aan tafel. Leandra is ook een heel tof wijf. Ondanks haar gezeur en constante geleuter over haar kinderen - waar ze elke keer dan ook direct voor terecht gewezen werd - kan je heel erg met haar lachen. Topvrouw.

Aan tafel ging het weinig over politiek. Als het over politiek ging was het eigenlijk enkel om elkaars partijen even goed af te zeiken of om dat libertaristische geleuter van die P_T met z'n allen weg te lachen. Maar veel meer dan over politiek ging het over seks, drugs, filosofie, de barman, het koningshuis, en over Leandra haar kinderen. Ja, en volgens mij had Kowloon het af en toe in z'n eentje over meteorologie of zo. P_T had voornamelijk vieze praatjes en kon niet vaak genoeg herhalen dat ik in het echt schijnbaar net zo'n klootzak als op Fok ben. En zoals altijd natuurlijk lekker roddelen over users die er niet waren, dat is misschien nog wel het leukste en dat ging heerlijk ongenuanceerd.

Fenomeen Drugshond was inmiddels al enkel uren in de buurt en hoewel Gutmensch hem constant een GPS-locatie stuurde en hem met berichtjes de goede kant op probeerde te sturen, lukte dit niet. Drugshond heeft echt gewoon uren door Utrecht gezworven zonder ons te vinden en had al besloten om maar gewoon een coffeeshop in te duiken, om weer naar Eindhoven terug te keren, toen hij ons plotseling puur toevallig vond, terwijl wij inmiddels allemaal al dachten dat hij niet meer zou komen. Maar Drugshond is wel echt een toffe knakker. Tot mijn verbazing produceert hij irl coherente zinnen en ik heb hard kunnen lachen met deze zeer vrolijke topgozer.

We hebben uiteindelijk ook allemaal avondeten besteld op het terras - de saté was niet slecht - terwijl vooral het bier maar bleef komen. Om tien uur moest ik als eerste weg om de laatste ov-mogelijkheid voor mij te kunnen halen. Van vier tot tien de hele tijd gewoon in een shirt op het terras kunnen zitten, zo lekker warm was het. Toen iedereen gauw even gedag gezegd, geknuffeld en gezoend en naar het station gelopen met Euribob en daar de trein gehaald. Uiteindelijk op het terras zo'n 50 euro de neus moeten betalen geloof ik. Eenmaal thuis (even na twaalven) nog even wat extra biertjes op het eigen terrasje gepakt en zo lekker afgesloten.

Was echt een reuze gezellige meet waar enorm veel gelachen werd. Zo met 9 man was ook perfect. In deze grootte kon je nog met z'n allen rond de tafel staan en elkaar allemaal spreken. Er was ook niemand die er niet goed tussen paste, leuke groepsdynamiek. Volgende keer weer. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 22-05-2016 13:46:35 ]
pi_162403424
Gisteren was het eindelijk zo ver: de POLmeet. Een prachtig zonnige dag met een licht briesje. Na mezelf te hebben ingecheckt in Eindhoven, stapte ik de trein in en liep ik direct door naar de eerste klas. Daar kon ik eindelijk rustig zitten tussen mijn soort mensen (lees: de hoofdconducteurs). Eenmaal aangekomen in Utrecht baande ik mij een weg door de krioelende massa aan dagjesmensen en liep ik Oudegracht af, op weg naar Eetcafé de Poort.

Daar aangekomen werd ik verwelkomd door Paper_Tiger, Kowloon, Euribob en Kaas-. Drie en een halve homo, zullen we maar zeggen. Al snel kon ik een witbier van de tap bestellen (Blanche de Namur, voor de liefhebbers) en kon het gelul over van alles en helemaal niks van start gaan. Kaas- dreigde eerder af te haken die dag vanwege een fikse kater en open dag, maar wist zich toch de vermannen. Als langstuderend econoom wil hij nu blijkbaar iets met vliegtuigjes doen. Dat die lulhannes maar eens belasting gaat betalen. Na verloop van tijd schoven ook Gutmensch, PolitiekGeaard en Leandra aan. Die laatste gooide direct maar de beuk erin door te vragen waarom we niet in hemelsnaam op FOK! naar haar zojuist geposte bierglas keken. Ze worden voor minder opgesloten.

Ondertussen ontvouwden zich allerlei gesprekken over uiteenlopende onderwerpen. Kaas- ondervroeg Paper_Tiger nog eens naar de escapades uit zijn twintiger jaren, terwijl Euribob maar lekker over hem heen bleef hangen. Leandra knalde moeiteloos de ene naar de andere anekdote eruit. Gutmensch bazelde iets onzinnigs over zijn geliefde PvdA. Overigens heb ik met Gutmensch een aardige weddenschap afgesloten: wanneer de PvdA meer dan 15 zetels haalt bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen, krijgt hij een krat Grolsch van me. Als het minder of gelijk wordt aan 15, dan krijg ik uiteraard de gouden rakkers. We zullen het zien.

Rond 18.30u begon men honger te krijgen en uit het niets kwam Drugshond ineens voorbij lopen. Drie uur had hij door Utrecht zitten lopen en nu pas had hij ons gevonden. Tot ieders verbazing bleek hij coherente zinnen te kunnen formuleren - verrassend, gezien het feit dat men onderhand een Enigma nodig heeft om zijn posts te ontcijferen. Dit vormde wellicht grootste verrassing van deze meet, al was de massale coming out bij de vorige meet nog wat opzienbarender. Ook besloten Gutmensch en Leandra na een lange periode van onthouding weer één sigaretje op te steken. Oh nee, dat was helemaal niets. Jakkie bah. Nee nee, helemaal niet lekker meer. Maar even nog een hijsje hoor! Jaja, zo kennen wij er meer, mensen.

Het bestelde eten varieerde van kipsaté tot runderentrecote en smaakte prima. De gehele meet was het zodanig prima weer dat we in ieder geval buiten bleven staan. Vanaf dit punt beginnen mijn herinneringen ietwat vager te worden, aangezien er tegen dit tijdstip alweer redelijk wat bier verwerkt was. Leandra versprak zich en zei per abuis iets gemeens over een crewlid. Wie? Dat zal voor altijd geheim blijven. Want what happens in Utrecht, stays in Utrecht (behalve de herpes op die bakkes van Kaas- dan).

Euribob, Kaas- en PolitiekGeaard besloten na enige tijd af te haken en niet lang daarna volgden Gutmensch en Drugshond ook. Resultaat was dat ik samen met Kowloon en Leandra overbleef. Onderwerp van gesprek was de bliksemcarrière van Kowloon en hoe hij het ging maken in de wereld. Rond 23.30u besloten we dat het wel mooi genoeg was. We liepen richting Utrecht Centraal en daar kreeg ik zelfs drie afscheidszoenen van Kowloon. Hoewel.. genoeg? De nachtelijke posts suggereren dat Leandra en Kowloon nog even goed hebben doorgezakt in Amersfoort. Wat daar gebeurde zullen we nooit weten. Want ook hier geldt: what happens in Amersfoort, stays in Amersfoort. Rond 1.00u keerde ik terug in Eindhoven. Tot mijn grote vreugde trouwens, want mijn angst was dat ik in de trein in slaap zou vallen en ergens in de krochten van Limburg zou eindigen. En dat gunnen we niemand.

Fin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2016 13:45:31 ]
pi_162403506
Leuke verslagen.
pi_162403565
Wehe.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2016 @ 13:51:54 #195
137949 Disana
pi_162403721
Leuke verslagen, Gutmensch, Kaas- en Friek_. Het was duidelijk een geslaagde meet.
pi_162403747
Klinkt allemaal goed!
  zondag 22 mei 2016 @ 14:03:55 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162404093
Ja, was erg gezellig :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162404194
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, was erg gezellig :Y
Niet aardig van die gemene woorden alleen. Ik doe ook maar mijn best.
  zondag 22 mei 2016 @ 14:19:16 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162404550
quote:
15s.gif Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Niet aardig van die gemene woorden alleen. Ik doe ook maar mijn best.
Je moet wat minder opzichtig vissen.... ik mag dan gisteren wel flink gezopen hebben, maar zo blond ben ik nou ook weer niet :6
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 mei 2016 @ 14:49:54 #200
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162405489
Haha die Tem :D
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_162406035
Mislukt.
pi_162406197
quote:
8s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Tem het volgende:
Mislukt.
Waar heb je je eigenlijk schuldig aan gemaakt? Ik lees dat hier niet zo terug.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:23:08 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162406289
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waar heb je je eigenlijk schuldig aan gemaakt? Ik lees dat hier niet zo terug.
Vissen zonder vergunning....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162406554
Anno 2016 op zaterdagmiddag in Utrecht Centrum DRIE uur rondzwerven omdat je een adres niet kunt vinden??
pi_162406593
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vissen zonder vergunning....
Veel plezier in het zwart!

MED / Leandra bedankt!
  zondag 22 mei 2016 @ 15:36:57 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162406636
quote:
8s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Veel plezier in het zwart!

MED / Leandra bedankt!
:D :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 mei 2016 @ 15:43:31 #207
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 22 mei 2016 @ 15:49:20 #208
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162406959
:D
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zondag 22 mei 2016 @ 15:59:19 #209
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_162407166
Ik was nog wel op tijd voor het eten. Ik heb serieus 3 uur rond de dom-toren liggen banjeren. Alle moed allang opgegeven en weer terug bij HC met een lege telefoon (met de laatste updates), maar gelukkig nog wel een half volle tablet een nieuwe route kunnen plannen (met een pitstop bij Gall % Gall
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Modus het volgende:
Anno 2016 op zaterdagmiddag in Utrecht Centrum DRIE uur rondzwerven omdat je een adres niet kunt vinden??
Telefoon deed het niet meer, en op mijn tablet had ik pas internet bij HC (op de terugweg) toen ik de moed eigenlijk allang had opgegeven. Heb zowat heel Utrecht gezien. Mijn laatste updates (welke updates) van dropbox stonden namelijk niet in mijn tablet.
Maakt allemaal niet uit.... veel referentiepunten had ik niet meer. Behalve het gezicht van Remmie op een terras.
--------------------------------
22 steden in Spanje ken ik blind... maar Utrecht is niet mijn ding.
  zondag 22 mei 2016 @ 16:00:21 #210
165633 eriksd
The grand facade...
pi_162407192
Hoe kan je nou drie uur in Utrecht rondlopen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')