Rode broek, wit t-shirt, blauw haar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb overigens mijn rode broek maar eens uit de kast getrokken, jammer dat Tem nu niet komt.
Ik ken mensen van wie nooit meer iets vernomen is na dergelijk optimisme.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Nog geen sein en wisselstoringen op het traject dus deze trein kan wel eens aan gaan komen
Correct. En een oranje riem.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rode broek, wit t-shirt, blauw haar?
Die staan nu nog vast op station Soestduinen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken mensen van wie nooit meer iets vernomen is na dergelijk optimisme.
Zelfs ik ben net m'n kreupele lijf komen lopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Momenteel op zoek naar bus 41, denk dat ik maar voor een andere ga
Ik draag een groot blauw shirt met Iron Maiden en heb lang haar en natuurlijk kisten eronder.quote:
Die zit hier nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik draag een groot blauw shirt met Iron Maiden en heb lang haar en natuurlijk kisten eronder.
Wat draag jij?
Ben bang dat ik in Hoog Catharijne verdwaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik ben net m'n kreupele lijf komen lopen.
Dat kan bijna niet meer, de helft is afgeslotenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:37 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ben bang dat ik in Hoog Catharijne verdwaal.
Beetje opschieten PG!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:37 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ben bang dat ik in Hoog Catharijne verdwaal.
Nou, nou, nou....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou PG!
Leandra zit al aan haar 2e
Ik zit nu in bus 2, die vertrekt zo van halte 5B.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Momenteel op zoek naar bus 41, denk dat ik maar voor een andere ga
Ik zit in de openslaande deuren rechts van de deur aan een tafeltje en PG schuift net aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Waar kan ik de Fokkers aan herkennen?
Nametagsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Waar kan ik de Fokkers aan herkennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |