Wsl dat de donuts of chips van basic vies zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je dat onderbouwen met feiten?
Ga eens ah basic crackers eten en daarna die van lu.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je dat onderbouwen met feiten?
ohja goede vergelijking.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga eens ah basic crackers eten en daarna die van lu.
Het enige chille aan de AH basic dat is de koffiequote:
ah friet chips is lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Wsl dat de donuts of chips van basic vies zijn.
Haha, knew it.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het enige chille aan de AH basic dat is de koffie
Inderdaad, de chips is niet te vreten, de cola is niet te zuipen..
En bij de LIDL is het goedkoper en vele malen lekkerderVind ik
gelukkig bestaat een assortiment alleen uit chips & colaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar maar.. jij gaat toch nooit naar de supermarkt? Alleen nachtwinkel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
doe eens normaal een keer manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig bestaat een assortiment alleen uit chips & cola
smerige dikzak
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
30 maar liefst, jeetje. Weeg je 90kg?
Ja man, tuurlijk bestaat dit alleen maar uit chips & cola.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig bestaat een assortiment alleen uit chips & cola
smerige dikzak
Als ik zelf boodschappen moet doen doe ik dat inderdaad in de nachtwinkel, fuck dat, hou niet van winkelen en supermarktenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar maar.. jij gaat toch nooit naar de supermarkt? Alleen nachtwinkel.
Zo is datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man, tuurlijk bestaat dit alleen maar uit chips & cola.
Denk je dat ik iets anders koop in m`n leven dan chips & cola?
14 zakken chips per week.
7 flessen cola light (Moet toch aan de lijn denken) Per week.
Dat is beter toch #OBESE
Onzeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik zelf boodschappen moet doen doe ik dat inderdaad in de nachtwinkel, fuck dat, hou niet van winkelen en supermarkten
Maar m`n ma gaat ook weg toch?
ja smerig man,quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man, tuurlijk bestaat dit alleen maar uit chips & cola.
Denk je dat ik iets anders koop in m`n leven dan chips & cola?
14 zakken chips per week.
7 flessen cola light (Moet toch aan de lijn denken) Per week.
Dat is beter toch #OBESE
Om winkelen?quote:
Heb jouw bips nooit horen klagen hoorquote:
oh nee ja is idd altijd zo nee dat kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
Ik heb daar gewoon geen geduld voor, en ik hou niet van dat gedram en dat gedoe in gangpaden en bij de kassa's en dergelijk.
Shit is giftigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet met eucalyptus bladeren je anus schoonvegenPlebs
Klopt, zitten ziek veel bouwstoffen in, en dat is sowieso gezond, al die bouwstoffen zijn beter.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja smerig man,
dat van die cola light is wel tof dan want light is sws echt heel gezond want zitten bouwstoffen in
Dat is echt gek, normale mensen van in de twintig gaan voor hun lol naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik zelf boodschappen moet doen doe ik dat inderdaad in de nachtwinkel, fuck dat, hou niet van winkelen en supermarkten
Maar m`n ma gaat ook weg toch?
#TEAMGEVELERUITGETROKKENWORDENOMDATJE450KGFANTASTISCHBENTquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#TEAMUITJEBEDGETAKELDMOETENWORDEN
Gisteren was het anders wel raak, had zondag grieks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jouw bips nooit horen klagen hoor
ik wel, kan er rustig een hele dag rondlopenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is echt gek, normale mensen van in de twintig gaan voor hun lol naar de supermarkt.
Ja toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is echt gek, normale mensen van in de twintig gaan voor hun lol naar de supermarkt.
#TEAMGEWOONNAAKTINSIBERIEKUNNENOVERLEVENDANKZIJDIKKESPEKLAAGquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
#TEAMGEVELERUITGETROKKENWORDENOMDATJE450KGFANTASTISCHBENT
Lekker dolmas gedraaid op de potquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren was het anders wel raak, had zondag grieks.
Je zit heel de week thuis en kan gaan wanneer je zin hebt, als jij op laat zeggen een dinsdagochtend gaat kom je amper iemand tegen en heb je daar allemaal geen last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
Ik heb daar gewoon geen geduld voor, en ik hou niet van dat gedram en dat gedoe in gangpaden en bij de kassa's en dergelijk.
65+er gespotquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wel, kan er rustig een hele dag rondlopen
Er zijn ook andere momenten om boodschappen te doen dan vlak na school en werktijd. Voor jou iig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#TEAMGEWOONNAAKTINSIBERIEKUNNENOVERLEVENDANKZIJDIKKESPEKLAAG
Maar wanneer moet hij uitslapen danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit heel de week thuis en kan gaan wanneer je zin hebt, als jij op laat zeggen een dinsdagochtend gaat kom je amper iemand tegen en heb je daar allemaal geen last van.
Mensen die werken en op zaterdag (moeten) gaan, daar heb ik pas medelijden mee.
's Avonds is altijd nog fijner dan de zaterdag, want dan vindt iedereen het nodig hun kinderen mee te slepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit heel de week thuis en kan gaan wanneer je zin hebt, als jij op laat zeggen een dinsdagochtend gaat kom je amper iemand tegen en heb je daar allemaal geen last van.
DinsdagOCHTEND, kijk daar ga je alquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja moet je doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, keer gaan halen?
14:35 is het ook altijd rustigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg in de ochtend lig ik nog te maffen vaakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook andere momenten om boodschappen te doen dan vlak na school en werktijd. Voor jou iig.
21.30 ook altijdquote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wanneer moet hij uitslapen dan
Geen werk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg in de ochtend lig ik nog te maffen vaakEn in de middag ga ik niet want druk.
En in de avond zijn ze dicht. Dus dan hou je alleen nog maar de nachtwinkel over. Prima dima.
Dat is het dus, er zit nergens smaak aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
ah basic peanuts, ah basic meel, ah basic suiker.
Alsof je daar iets van proeft ;s
Op google kun je bij veel supermarkten zien wat de populaire tijden zijn. Vaak is er rond 1 u overdag ook een dipje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
DinsdagOCHTEND, kijk daar ga je al
Mijn dag begint pas om 11 uur
Dan ga ik liever DinsdagNACHT om 1 uur naar de nachtwinkel, lekker rustig, 1 mans zaakje. Veel prettiger
wat een smerige grap om mij te pakken op een lactose intolerantie smerig hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik breek tenminste niet m`n botten als iemand mij een schouderklop geeft.
double standards, fat jokes mag niet en dit wel, waar gaat dit heenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een smerige grap om mij te pakken op een lactose intolerantie smerig hoorgelijk super persoonlijk doen
tr hoop op een lange ban
bitch als ik koekjes maak met die ingrediënten stop jij het nog via je reet naar boven als het niet meer door je bakkes kanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is het dus, er zit nergens smaak aan.
Zaterdag slaat echt helemaal nergens op inderdaad, hele gezinnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
's Avonds is altijd nog fijner dan de zaterdag, want dan vindt iedereen het nodig hun kinderen mee te slepen.
Ging net googlen op AH Hilversum en die was gewoon tot 21:00 open.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg in de ochtend lig ik nog te maffen vaakEn in de middag ga ik niet want druk.
En in de avond zijn ze dicht. Dus dan hou je alleen nog maar de nachtwinkel over. Prima dima.
haha tering chaiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging net googlen op AH Hilversum en die was gewoon tot 21:00 open.
hoezo als hij niet dik is zijn er geen dubbele standaarden dus aan wie ligt het nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
double standards, fat jokes mag niet en dit wel, waar gaat dit heen
En van die blikjes met tomaat enz.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
ah basic peanuts, ah basic meel, ah basic suiker.
Alsof je daar iets van proeft ;s
Oh ja natuurlijk bbyquote:
Moet je gewoon rond 14:00 ofzo heen gaan doordeweeks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
Je weet wat ze zeggen over mensen met een kleine piemel hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls 7 cm, mag jij überhaupt een mening hebben? ;s
hoop dat je vaak zaterdag moet winkelenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zaterdag slaat echt helemaal nergens op inderdaad, hele gezinnen.Als ik op een zaterdag ga krijg ik altijd moordneigingen en is het maar goed dat er moeite gedaan moet worden voor een wapenvergunning want anders had ik al lang een Tristannetje gedaan.
ah's zijn toch doordeweeks altijd tot 2200 uur open?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging net googlen op AH Hilversum en die was gewoon tot 21:00 open.
Misschien heeft hij nog tips voor Braddiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend heeft eindelijk weer werk gevondenVandaag begonnen.
Hoop dat ik jou dan tegenkom.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je vaak zaterdag moet winkelen
nee braddie heeft nystagheemfus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog tips voor Braddie
In dit Christelijke dorp niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah's zijn toch doordeweeks altijd tot 2200 uur open?
Mijn vriend staat bij iedere uitzendbureau ingeschreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog tips voor Braddie
Echt hè.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ja.
chocolade en koekjes etc haal ik daar niet van.
o ben je ripped want dan heb ik niets gzegd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met een kleine piemel he
Vet dure auto ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ben je ripped want dan heb ik niets gzegd?
Je woont toch in rdamquote:
Helaas.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ben je ripped want dan heb ik niets gzegd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Braddie heeft even kwartiertje stoer kunnen doen, nu is het wachten tot hij weer breekt
Idd, dat manische posten gaat altijd maar even goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Braddie heeft even kwartiertje stoer kunnen doen, nu is het wachten tot hij weer breekt
Doordeweeks is het s'middags ook niet druk hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
DinsdagOCHTEND, kijk daar ga je al
Mijn dag begint pas om 11 uur
Dan ga ik liever DinsdagNACHT om 1 uur naar de nachtwinkel, lekker rustig, 1 mans zaakje. Veel prettiger
Gvd ik altijd maar rondrijden in rdam in de hoop jou tegen te komenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
In de buurt, ga niet in Rotterdam wonen gek.
Wel een lelijke kale met een kind en een lelijke halfkale op skates gespot of dat ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ik altijd maar rondrijden in rdam in de hoop jou tegen te komen
auto's zijn slecht voor het milieu, iedereen zou met het openbaar vervoer reizen dat ook gratis zou moeten zijnquote:
Hier wel vanaf een uur of 3 omdat de parttime moeders dan hun kinderen uit school halen en gelijk even boodschappen gaan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doordeweeks is het s'middags ook niet druk hoor.
Hou eens op met niet tegen mij praten omdat ik zei dat je niet tegen me moest praten want wil dat je weer praat tegen mequote:
Ben er wel iedere dag hoor. :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ik altijd maar rondrijden in rdam in de hoop jou tegen te komen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat betekend het dan? (wat je in gedachte had)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja nou niet compleet weet gwn niet meer hoe je het typt
Deed hij tegen mij ook niet, wel makkelijk hem uit kunnen schelden zonder weerwoord, zo win je discussies een uur geleden al.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met niet tegen mij praten omdat ik zei dat je niet tegen me moest praten want wil dat je weer praat tegen me
Gelukkig dat ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel een lelijke kale met een kind en een lelijke halfkale op skates gespot of dat ook niet?
Ja joh, ben net Axl Rose. Ene moment sta ik m`n slangendansje te doen, andere moment mep ik een fotograaf, je weet het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, dat manische posten gaat altijd maar even goed.
Daarom tegen uurtje of 14:00quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier wel vanaf een uur of 3 omdat de parttime moeders dan hun kinderen uit school halen en gelijk even boodschappen gaan doen.
begin je ook altijd met het fruit in de supermarkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het meestal wel leuk om boodschappen te doen.
Als t warm is juist lekker hele dag koffie drinken in de ah want aircoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Tenzij kut weer of vies warm. Maar dat is ook vaak genoeg niet zo
Dat ligt toch vooraan gvdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
begin je ook altijd met het fruit in de supermarkt?
Gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met niet tegen mij praten omdat ik zei dat je niet tegen me moest praten want wil dat je weer praat tegen me
Daar kom je als eerste ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omg neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ren daar altijd doorheen omdat al die gezonde mensen daar mij raar aankijken. Prioriteiten stellen en bij de snoep/koek/chips paden beginnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tot je naar buiten loopt...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als t warm is juist lekker hele dag koffie drinken in de ah want airco
Lief, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik accepteer je zoals je bent
Doe gewoon niet zo lelijk tegen mequote:
ik moet in groningen ook vaker naar de markt, maar ben te luiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Omg needat haal ik op de markt
![]()
Oké niet.
Gewoon nooit meer naar buitenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot je naar buiten loopt...Knal in je gezicht van de hitte.
Met gratis geld voel je daar niet zo veel van tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk te geloven dat je alles in een nachtwinkel koopt. Is wel trouwens perfecte manier om snel van je geld af te komen.
Alsof ik jouw 7 cm nooit heb geaccepteerd zoals ie isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lief, dat zouden meer mensen moeten doen.
Is alleen een beetje bijvoer, het belangrijkste haalt zijn moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk te geloven dat je alles in een nachtwinkel koopt. Is wel trouwens perfecte manier om snel van je geld af te komen.
Je hebt me niet eens gefeliciteerd, deed echt pijn datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit was de moeilijkste opdracht die ik mezelf ooit heb opgelegd.
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met gratis geld voel je daar niet zo veel van toch
Jawel, dat waardeer ik ook zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik jouw 7 cm nooit heb geaccepteerd zoals ie is
Hij kan beter alles zelf halen en maar 150 per maand betalen, voor die 350 euro kan je een hoop ongezond eten kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen een beetje bijvoer, het belangrijkste haalt zijn moeder.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
zaterdag iemand opmaken voor bruiloft.
ik ben zo nerveus
Arme zijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Ik wil ook een keer opgemaakt worden door iemand met verstand daarvanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Waarom nerveus, dat doe je toch dagelijks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Oké hzaw jij hebt gewonnen, pls praat weer tegen mequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
echt kut dat mijn overwinning niet in mijn sig past
Een bruiloft in gothic stijl.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Ahw echt?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens gefeliciteerd, deed echt pijn dat
Picsquote:
Ja. Heb mezelf in slaap gehuildquote:
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom nerveus, dat doe je toch dagelijks.
zo is het niet leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hzaw jij hebt gewonnen, pls praat weer tegen me
Doe dit maar in je sig
Hebben jullie geen generale gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.
Omdat ik je hebt gemistquote:
Nee vandaag toevallig een keer niet #WCHlifequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest je toevallig met je vriendin naar Say Yes To The Dress kijken?
Zou gewoon expres verneukenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ze zei ik vertrouw je wel
dacht
ok bish
Maak je niet druk, dat is maar de één na belangrijkste dag in haar leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.
Dan gewoon alle schuld bij haar neerleggenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ze zei ik vertrouw je wel
dacht
ok bish
quote:
Dan weet je wel zeker dat je haar een dag hebt gegeven om nooit te vergeten, zoals hoort op je trouwdag.quote:
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu moest ik de heel tijd tegen die vervelende Catkiller praten
Gelukkig kan ik nu weer verder met hem negeren want hij deed lelijk tegen mij en laat zich beïnvloeden voor dat aandachtshoertje
Ha! jelly dat hij niet valt voor jouw aandachtsoneliners.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu moest ik de heel tijd tegen die vervelende Catkiller praten
Gelukkig kan ik nu weer verder met hem negeren want hij deed lelijk tegen mij en laat zich beïnvloeden voor dat aandachtshoertje
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens expres moeten verneuken.
Ly2quote:
Dat dichtgeslibde hart voel je niet zo veel meer mee tochquote:
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?
hjb tegen haar vuil rotjongquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens expres moeten verneuken.
Wat is de belangrijkste dag danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maak je niet druk, dat is maar de één na belangrijkste dag in haar leven.
Chai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?
Hij is zo onzeker dat het niet leuk meer is gewoon. Ben blij dat hij niet meer tegen mij praat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.
Waarom reageer je daar nooit op, hè!?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ha! jelly dat hij niet valt voor jouw aandachtsoneliners.
Hey dacht dat je niet meer praatte tegen mij wat leuk.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.
Ha!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kon het niet laten, ik ben door en door slecht.
Gooit ze weer met slippersquote:
ik maakte grapje toch snoesepoesjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey dacht dat je niet meer praatte tegen mij wat leuk.
Mag hopen dat jouw chick die dag nooit met jou zal meemakenquote:
Wil ik best doen, maar wil je dan pls eerst een of andere halfslachtige pic sturen en lekker blijven teasen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom reageer je daar nooit op, hè!?
Neen.quote:
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag hopen dat jouw chick die dag nooit met jou zal meemaken
Komt goed Cripquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
nee ze ligt op de bank ze heeft dr slippers niet aan. ik heb zo'n gevoel dat als ze met iets gaat gooien het de afstandsbediening is.quote:
Ja lekker voor jequote:
Ik distantieer mij van elke vorm van romantiekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil je dan pls eerst een of andere halfslachtige pic sturen en lekker blijven teasen?
Ik moet wel een beetje warm gehouden worden.
Wrom schreeuwt ze danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ze ligt op de bank ze heeft dr slippers niet aan. ik heb zo'n gevoel dat als ze met iets gaat gooien het de afstandsbediening is.
ze is gwn op mij aan het schreeuwen ben bang
Is puur seksueel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van elke vorm van romantiek
TR gedaan.quote:
lol nee deze keer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het weer over dat je een man moet vinden?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het weer over dat je een man moet vinden?
yeh hmara sta op en doe de afwas toen ik zo oud als jou was stond ik in marokko om 4 uur op om brood te bakken en de koeien te melken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom schreeuwt ze dan
War schreeuwt ze
Syndroom van Chloroquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom schreeuwt ze dan
War schreeuwt ze
Kom bij mij koeien melken dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
yeh hmara sta op en doe de afwas toen ik zo oud als jou was stond ik in marokko om 4 uur op om brood te bakken en de koeien te melken.
Ik kan mezelf al amper handelen, daar heb ik m'n handen vol aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij geen sterke zelfstandige vrouw die haar behoeftes erkent kan handelen.
Nee was meer in de trant van jij gaat geen man vinden loser.quote:
Niet je moeder trollenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee was meer in de trant van jij gaat geen man vinden loser.
en laatst ging ik geilen op een neger en toen gooide ze slipper naar me
Present. Maar ze vraagt me nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit gedacht 'wow ja dit wil ik' nadat je dit zei?
Opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee was meer in de trant van jij gaat geen man vinden loser.
en laatst ging ik geilen op een neger en toen gooide ze slipper naar me
ja mn moeder deed dat vroeger nog met de hand, mn opa heeft nu machines tho.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom bij mij koeien melken dan.
nvm, telt zeker alleen als je het met de hand doet.![]()
Gvdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Present. Maar ze vraagt me nooit
Sorry de dames zijn nogal eenkennig, ben bang dat ze agressief worden van jouw gestaar naar hun uiers. Laat staan aanraken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Present. Maar ze vraagt me nooit
Kaartje voor Dreamlands, horloge, ketting, haarspul wat onmeuig duur is, nieuwe krultang, boeken, cadeaubonnen, geld, chocola, tekening van m'n stiefnichtje van 4quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks op je verjaardag gekregen dan snoesepoesje?
Maar ik wil alleen naar jou starenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry de dames zijn nogal eenkennig, ben bang dat ze agressief worden van jouw gestaar naar hun uiers. Laat staan aanraken.
Hjb dikke loempiavouwerquote:
Was het een mooie tekening?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaartje voor Dreamlands, horloge, ketting, haarspul wat onmeuig duur is, nieuwe krultang, boeken, cadeaubonnen, geld, chocola, tekening van m'n stiefnichtje van 4
Zoiets
Ja.quote:
ahw wat liefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Inclusief stickers van Disneyprinsessen, echt cute
Zosk weer hoorquote:
Onderwijskundige boeken en zo'n boek van Omdenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw wat lief
En wat voor boeken?
Make me.quote:
"Omdenken is denken in termen van kansen en niet van problemen." Hahaha, leuk manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onderwijskundige boeken en zo'n boek van Omdenken
Moet je vriendin eens stoppen met in je oog squirtenquote:
Maar chloro is toch zinloos? ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe niet aan geweld, alleen aan zinloos geweld.
Waarom, ik kan daar onwijs van genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je vriendin eens stoppen met in je oog squirten
Keukenmachine. Srsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Omdenken is denken in termen van kansen en niet van problemen." Hahaha, leuk man
En wat wou je heel graag hebben maar heb je niet gekregen?
Wow.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar chloro is toch zinloos? ;s
Rot op uit m'n dm dan, dikkequote:
Hoor je vaak "nummertje"- grapjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Chinees restaurant
Niks eisen, kutjongquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha jezus ondankbaar wijf ben je zeg, krijg stapels cadeau's eist nog even een keukenmachine
nee dat isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit die vrouw van onze forumbeheerder?
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoor je vaak "nummertje"- grapjes?
Haha, aan zijn recente PoHi te zien is het waar, maar wie weet komt hij zo binnenvallen met een poepgrap.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mooi
Met mij tja
Ik moet wennen aan mijn nieuwe fok afdeling
KLB ban, onbepaalde tijd
mag ik gratis komen eten?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een Chinees restaurant
Een 4 jarig meisje zit dagenlang liefdevol de perfecte tekening te maken voor haar favoriete tante Chloro, offert zelfs haar lievelingsdisneystickers op aan de mooiste tekening die ze ooit gemaakt heeft. Maar nee, tante Chloro heeft liever een keukenmachine.quote:
Ja met een tekening kan ik toch niksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een 4 jarig meisje zit dagenlang liefdevol de perfecte tekening te maken voor haar favoriete tante Chloro, offert zelfs haar lievelingsdisneystickers op aan de mooiste tekening die ze ooit gemaakt heeft. Maar nee, tante Chloro heeft liever een keukenmachine.
Cadeau gaat om het gebaar niet om de inhoud, stommerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja met een tekening kan ik toch niks
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Cadeau gaat om het gebaar niet om de inhoud, stommerd
wat moet je met gekrabbel. ik flikker de tekeningen die kinderen ook meteen in de prullen bak na stagequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een 4 jarig meisje zit dagenlang liefdevol de perfecte tekening te maken voor haar favoriete tante Chloro, offert zelfs haar lievelingsdisneystickers op aan de mooiste tekening die ze ooit gemaakt heeft. Maar nee, tante Chloro heeft liever een keukenmachine.
Ik zou het allergelukkigst zijn als jij me had gefeliciteerd maar zelfs dat gunde je me nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Cadeau gaat om het gebaar niet om de inhoud, stommerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |