Vet dure auto ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ben je ripped want dan heb ik niets gzegd?
Je woont toch in rdamquote:
Helaas.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ben je ripped want dan heb ik niets gzegd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Braddie heeft even kwartiertje stoer kunnen doen, nu is het wachten tot hij weer breekt
Idd, dat manische posten gaat altijd maar even goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Braddie heeft even kwartiertje stoer kunnen doen, nu is het wachten tot hij weer breekt
Doordeweeks is het s'middags ook niet druk hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
DinsdagOCHTEND, kijk daar ga je al
Mijn dag begint pas om 11 uur
Dan ga ik liever DinsdagNACHT om 1 uur naar de nachtwinkel, lekker rustig, 1 mans zaakje. Veel prettiger
Gvd ik altijd maar rondrijden in rdam in de hoop jou tegen te komenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
In de buurt, ga niet in Rotterdam wonen gek.
Wel een lelijke kale met een kind en een lelijke halfkale op skates gespot of dat ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ik altijd maar rondrijden in rdam in de hoop jou tegen te komen
auto's zijn slecht voor het milieu, iedereen zou met het openbaar vervoer reizen dat ook gratis zou moeten zijnquote:
Hier wel vanaf een uur of 3 omdat de parttime moeders dan hun kinderen uit school halen en gelijk even boodschappen gaan doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doordeweeks is het s'middags ook niet druk hoor.
Hou eens op met niet tegen mij praten omdat ik zei dat je niet tegen me moest praten want wil dat je weer praat tegen mequote:
Ben er wel iedere dag hoor. :squote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd ik altijd maar rondrijden in rdam in de hoop jou tegen te komen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Wat betekend het dan? (wat je in gedachte had)quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
ja nou niet compleet weet gwn niet meer hoe je het typt
Deed hij tegen mij ook niet, wel makkelijk hem uit kunnen schelden zonder weerwoord, zo win je discussies een uur geleden al.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met niet tegen mij praten omdat ik zei dat je niet tegen me moest praten want wil dat je weer praat tegen me
Gelukkig dat ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel een lelijke kale met een kind en een lelijke halfkale op skates gespot of dat ook niet?
Ja joh, ben net Axl Rose. Ene moment sta ik m`n slangendansje te doen, andere moment mep ik een fotograaf, je weet het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, dat manische posten gaat altijd maar even goed.
Daarom tegen uurtje of 14:00quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier wel vanaf een uur of 3 omdat de parttime moeders dan hun kinderen uit school halen en gelijk even boodschappen gaan doen.
begin je ook altijd met het fruit in de supermarkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het meestal wel leuk om boodschappen te doen.
Als t warm is juist lekker hele dag koffie drinken in de ah want aircoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Amarantha het volgende:
Tenzij kut weer of vies warm. Maar dat is ook vaak genoeg niet zo
Dat ligt toch vooraan gvdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
begin je ook altijd met het fruit in de supermarkt?
Gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met niet tegen mij praten omdat ik zei dat je niet tegen me moest praten want wil dat je weer praat tegen me
Daar kom je als eerste ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omg neequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ren daar altijd doorheen omdat al die gezonde mensen daar mij raar aankijken. Prioriteiten stellen en bij de snoep/koek/chips paden beginnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tot je naar buiten loopt...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als t warm is juist lekker hele dag koffie drinken in de ah want airco
Lief, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik accepteer je zoals je bent
Doe gewoon niet zo lelijk tegen mequote:
ik moet in groningen ook vaker naar de markt, maar ben te luiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Omg needat haal ik op de markt
![]()
Oké niet.
Gewoon nooit meer naar buitenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tot je naar buiten loopt...Knal in je gezicht van de hitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |