double standards, fat jokes mag niet en dit wel, waar gaat dit heenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een smerige grap om mij te pakken op een lactose intolerantie smerig hoorgelijk super persoonlijk doen
tr hoop op een lange ban
bitch als ik koekjes maak met die ingrediënten stop jij het nog via je reet naar boven als het niet meer door je bakkes kanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is het dus, er zit nergens smaak aan.
Zaterdag slaat echt helemaal nergens op inderdaad, hele gezinnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
's Avonds is altijd nog fijner dan de zaterdag, want dan vindt iedereen het nodig hun kinderen mee te slepen.
Ging net googlen op AH Hilversum en die was gewoon tot 21:00 open.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg in de ochtend lig ik nog te maffen vaakEn in de middag ga ik niet want druk.
En in de avond zijn ze dicht. Dus dan hou je alleen nog maar de nachtwinkel over. Prima dima.
haha tering chaiquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging net googlen op AH Hilversum en die was gewoon tot 21:00 open.
hoezo als hij niet dik is zijn er geen dubbele standaarden dus aan wie ligt het nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
double standards, fat jokes mag niet en dit wel, waar gaat dit heen
En van die blikjes met tomaat enz.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
ah basic peanuts, ah basic meel, ah basic suiker.
Alsof je daar iets van proeft ;s
Oh ja natuurlijk bbyquote:
Moet je gewoon rond 14:00 ofzo heen gaan doordeweeks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
Ik heb daar gewoon geen geduld voor, en ik hou niet van dat gedram en dat gedoe in gangpaden en bij de kassa's en dergelijk.
Je weet wat ze zeggen over mensen met een kleine piemel hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls 7 cm, mag jij überhaupt een mening hebben? ;s
hoop dat je vaak zaterdag moet winkelenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zaterdag slaat echt helemaal nergens op inderdaad, hele gezinnen.Als ik op een zaterdag ga krijg ik altijd moordneigingen en is het maar goed dat er moeite gedaan moet worden voor een wapenvergunning want anders had ik al lang een Tristannetje gedaan.
ah's zijn toch doordeweeks altijd tot 2200 uur open?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging net googlen op AH Hilversum en die was gewoon tot 21:00 open.
Misschien heeft hij nog tips voor Braddiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend heeft eindelijk weer werk gevondenVandaag begonnen.
Hoop dat ik jou dan tegenkom.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoop dat je vaak zaterdag moet winkelen
nee braddie heeft nystagheemfus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog tips voor Braddie
In dit Christelijke dorp niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah's zijn toch doordeweeks altijd tot 2200 uur open?
Mijn vriend staat bij iedere uitzendbureau ingeschreven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft hij nog tips voor Braddie
Echt hè.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ja.
chocolade en koekjes etc haal ik daar niet van.
o ben je ripped want dan heb ik niets gzegd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met een kleine piemel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |