Lekker dolmas gedraaid op de potquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gisteren was het anders wel raak, had zondag grieks.
Je zit heel de week thuis en kan gaan wanneer je zin hebt, als jij op laat zeggen een dinsdagochtend gaat kom je amper iemand tegen en heb je daar allemaal geen last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
Ik heb daar gewoon geen geduld voor, en ik hou niet van dat gedram en dat gedoe in gangpaden en bij de kassa's en dergelijk.
65+er gespotquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wel, kan er rustig een hele dag rondlopen
Er zijn ook andere momenten om boodschappen te doen dan vlak na school en werktijd. Voor jou iig.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Om winkelen?
Ik heb daar gewoon geen geduld voor, en ik hou niet van dat gedram en dat gedoe in gangpaden en bij de kassa's en dergelijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#TEAMGEWOONNAAKTINSIBERIEKUNNENOVERLEVENDANKZIJDIKKESPEKLAAG
Maar wanneer moet hij uitslapen danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit heel de week thuis en kan gaan wanneer je zin hebt, als jij op laat zeggen een dinsdagochtend gaat kom je amper iemand tegen en heb je daar allemaal geen last van.
Mensen die werken en op zaterdag (moeten) gaan, daar heb ik pas medelijden mee.
's Avonds is altijd nog fijner dan de zaterdag, want dan vindt iedereen het nodig hun kinderen mee te slepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zit heel de week thuis en kan gaan wanneer je zin hebt, als jij op laat zeggen een dinsdagochtend gaat kom je amper iemand tegen en heb je daar allemaal geen last van.
DinsdagOCHTEND, kijk daar ga je alquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja moet je doenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, keer gaan halen?
14:35 is het ook altijd rustigquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg in de ochtend lig ik nog te maffen vaakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook andere momenten om boodschappen te doen dan vlak na school en werktijd. Voor jou iig.
21.30 ook altijdquote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wanneer moet hij uitslapen dan
Geen werk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg in de ochtend lig ik nog te maffen vaakEn in de middag ga ik niet want druk.
En in de avond zijn ze dicht. Dus dan hou je alleen nog maar de nachtwinkel over. Prima dima.
Dat is het dus, er zit nergens smaak aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
ah basic peanuts, ah basic meel, ah basic suiker.
Alsof je daar iets van proeft ;s
Op google kun je bij veel supermarkten zien wat de populaire tijden zijn. Vaak is er rond 1 u overdag ook een dipje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:55 schreef MrBradge het volgende:
[..]
DinsdagOCHTEND, kijk daar ga je al
Mijn dag begint pas om 11 uur
Dan ga ik liever DinsdagNACHT om 1 uur naar de nachtwinkel, lekker rustig, 1 mans zaakje. Veel prettiger
wat een smerige grap om mij te pakken op een lactose intolerantie smerig hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik breek tenminste niet m`n botten als iemand mij een schouderklop geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |