Maar ik wil alleen naar jou starenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry de dames zijn nogal eenkennig, ben bang dat ze agressief worden van jouw gestaar naar hun uiers. Laat staan aanraken.
Hjb dikke loempiavouwerquote:
Was het een mooie tekening?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kaartje voor Dreamlands, horloge, ketting, haarspul wat onmeuig duur is, nieuwe krultang, boeken, cadeaubonnen, geld, chocola, tekening van m'n stiefnichtje van 4
Zoiets
Ja.quote:
ahw wat liefquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.Inclusief stickers van Disneyprinsessen, echt cute
Zosk weer hoorquote:
Onderwijskundige boeken en zo'n boek van Omdenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ahw wat lief
En wat voor boeken?
Make me.quote:
"Omdenken is denken in termen van kansen en niet van problemen." Hahaha, leuk manquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onderwijskundige boeken en zo'n boek van Omdenken
Moet je vriendin eens stoppen met in je oog squirtenquote:
Maar chloro is toch zinloos? ;squote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe niet aan geweld, alleen aan zinloos geweld.
Waarom, ik kan daar onwijs van genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je vriendin eens stoppen met in je oog squirten
Keukenmachine. Srsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"Omdenken is denken in termen van kansen en niet van problemen." Hahaha, leuk man
En wat wou je heel graag hebben maar heb je niet gekregen?
Wow.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar chloro is toch zinloos? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |