Is puur seksueel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van elke vorm van romantiek
TR gedaan.quote:
lol nee deze keer nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het weer over dat je een man moet vinden?
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het weer over dat je een man moet vinden?
yeh hmara sta op en doe de afwas toen ik zo oud als jou was stond ik in marokko om 4 uur op om brood te bakken en de koeien te melken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom schreeuwt ze dan
War schreeuwt ze
Syndroom van Chloroquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom schreeuwt ze dan
War schreeuwt ze
Kom bij mij koeien melken dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
yeh hmara sta op en doe de afwas toen ik zo oud als jou was stond ik in marokko om 4 uur op om brood te bakken en de koeien te melken.
Ik kan mezelf al amper handelen, daar heb ik m'n handen vol aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij geen sterke zelfstandige vrouw die haar behoeftes erkent kan handelen.
Nee was meer in de trant van jij gaat geen man vinden loser.quote:
Niet je moeder trollenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee was meer in de trant van jij gaat geen man vinden loser.
en laatst ging ik geilen op een neger en toen gooide ze slipper naar me
Present. Maar ze vraagt me nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft er iemand ooit gedacht 'wow ja dit wil ik' nadat je dit zei?
Opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee was meer in de trant van jij gaat geen man vinden loser.
en laatst ging ik geilen op een neger en toen gooide ze slipper naar me
ja mn moeder deed dat vroeger nog met de hand, mn opa heeft nu machines tho.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom bij mij koeien melken dan.
nvm, telt zeker alleen als je het met de hand doet.![]()
Gvdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Present. Maar ze vraagt me nooit
Sorry de dames zijn nogal eenkennig, ben bang dat ze agressief worden van jouw gestaar naar hun uiers. Laat staan aanraken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Present. Maar ze vraagt me nooit
Kaartje voor Dreamlands, horloge, ketting, haarspul wat onmeuig duur is, nieuwe krultang, boeken, cadeaubonnen, geld, chocola, tekening van m'n stiefnichtje van 4quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks op je verjaardag gekregen dan snoesepoesje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |