Hij is zo onzeker dat het niet leuk meer is gewoon. Ben blij dat hij niet meer tegen mij praat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.
Waarom reageer je daar nooit op, hè!?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ha! jelly dat hij niet valt voor jouw aandachtsoneliners.
Hey dacht dat je niet meer praatte tegen mij wat leuk.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.
Ha!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kon het niet laten, ik ben door en door slecht.
Gooit ze weer met slippersquote:
ik maakte grapje toch snoesepoesjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey dacht dat je niet meer praatte tegen mij wat leuk.
Mag hopen dat jouw chick die dag nooit met jou zal meemakenquote:
Wil ik best doen, maar wil je dan pls eerst een of andere halfslachtige pic sturen en lekker blijven teasen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom reageer je daar nooit op, hè!?
Neen.quote:
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag hopen dat jouw chick die dag nooit met jou zal meemaken
Komt goed Cripquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
zaterdag iemand opmaken voor bruiloft.
ik ben zo nerveus
nee ze ligt op de bank ze heeft dr slippers niet aan. ik heb zo'n gevoel dat als ze met iets gaat gooien het de afstandsbediening is.quote:
Ja lekker voor jequote:
Ik distantieer mij van elke vorm van romantiekquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil ik best doen, maar wil je dan pls eerst een of andere halfslachtige pic sturen en lekker blijven teasen?
Ik moet wel een beetje warm gehouden worden.
Wrom schreeuwt ze danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ze ligt op de bank ze heeft dr slippers niet aan. ik heb zo'n gevoel dat als ze met iets gaat gooien het de afstandsbediening is.
ze is gwn op mij aan het schreeuwen ben bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |