Met gratis geld voel je daar niet zo veel van tochquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk te geloven dat je alles in een nachtwinkel koopt. Is wel trouwens perfecte manier om snel van je geld af te komen.
Alsof ik jouw 7 cm nooit heb geaccepteerd zoals ie isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lief, dat zouden meer mensen moeten doen.
Is alleen een beetje bijvoer, het belangrijkste haalt zijn moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt moeilijk te geloven dat je alles in een nachtwinkel koopt. Is wel trouwens perfecte manier om snel van je geld af te komen.
Je hebt me niet eens gefeliciteerd, deed echt pijn datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit was de moeilijkste opdracht die ik mezelf ooit heb opgelegd.
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met gratis geld voel je daar niet zo veel van toch
Jawel, dat waardeer ik ook zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik jouw 7 cm nooit heb geaccepteerd zoals ie is
Hij kan beter alles zelf halen en maar 150 per maand betalen, voor die 350 euro kan je een hoop ongezond eten kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen een beetje bijvoer, het belangrijkste haalt zijn moeder.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
zaterdag iemand opmaken voor bruiloft.
ik ben zo nerveus
Arme zijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Ik wil ook een keer opgemaakt worden door iemand met verstand daarvanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Waarom nerveus, dat doe je toch dagelijks.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Oké hzaw jij hebt gewonnen, pls praat weer tegen mequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
echt kut dat mijn overwinning niet in mijn sig past
Een bruiloft in gothic stijl.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
ik ben zo nerveus
Ahw echt?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens gefeliciteerd, deed echt pijn dat
Picsquote:
Ja. Heb mezelf in slaap gehuildquote:
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom nerveus, dat doe je toch dagelijks.
zo is het niet leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hzaw jij hebt gewonnen, pls praat weer tegen me
Doe dit maar in je sig
Hebben jullie geen generale gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.
Omdat ik je hebt gemistquote:
Nee vandaag toevallig een keer niet #WCHlifequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest je toevallig met je vriendin naar Say Yes To The Dress kijken?
Zou gewoon expres verneukenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ze zei ik vertrouw je wel
dacht
ok bish
Maak je niet druk, dat is maar de één na belangrijkste dag in haar leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.
Dan gewoon alle schuld bij haar neerleggenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ze zei ik vertrouw je wel
dacht
ok bish
quote:
Dan weet je wel zeker dat je haar een dag hebt gegeven om nooit te vergeten, zoals hoort op je trouwdag.quote:
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu moest ik de heel tijd tegen die vervelende Catkiller praten
Gelukkig kan ik nu weer verder met hem negeren want hij deed lelijk tegen mij en laat zich beïnvloeden voor dat aandachtshoertje
Ha! jelly dat hij niet valt voor jouw aandachtsoneliners.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu moest ik de heel tijd tegen die vervelende Catkiller praten
Gelukkig kan ik nu weer verder met hem negeren want hij deed lelijk tegen mij en laat zich beïnvloeden voor dat aandachtshoertje
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens expres moeten verneuken.
Ly2quote:
Dat dichtgeslibde hart voel je niet zo veel meer mee tochquote:
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?
hjb tegen haar vuil rotjongquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens expres moeten verneuken.
Wat is de belangrijkste dag danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maak je niet druk, dat is maar de één na belangrijkste dag in haar leven.
Chai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |