Hebben jullie geen generale gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.
Omdat ik je hebt gemistquote:
Nee vandaag toevallig een keer niet #WCHlifequote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Moest je toevallig met je vriendin naar Say Yes To The Dress kijken?
Zou gewoon expres verneukenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ze zei ik vertrouw je wel
dacht
ok bish
Maak je niet druk, dat is maar de één na belangrijkste dag in haar leven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ben gewoon altijd bang dat iemand anders het niet mooi vind of zich er niet prettig in voelt, en dan ga ik mij rot voelen.
Dan gewoon alle schuld bij haar neerleggenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, ze zei ik vertrouw je wel
dacht
ok bish
quote:
Dan weet je wel zeker dat je haar een dag hebt gegeven om nooit te vergeten, zoals hoort op je trouwdag.quote:
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu moest ik de heel tijd tegen die vervelende Catkiller praten
Gelukkig kan ik nu weer verder met hem negeren want hij deed lelijk tegen mij en laat zich beïnvloeden voor dat aandachtshoertje
Ha! jelly dat hij niet valt voor jouw aandachtsoneliners.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nu moest ik de heel tijd tegen die vervelende Catkiller praten
Gelukkig kan ik nu weer verder met hem negeren want hij deed lelijk tegen mij en laat zich beïnvloeden voor dat aandachtshoertje
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens expres moeten verneuken.
Ly2quote:
Dat dichtgeslibde hart voel je niet zo veel meer mee tochquote:
Ik, maar dat durft hij niet zo te zeggen, lekker onder de gordel weer. Fucking bitch.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?
hjb tegen haar vuil rotjongquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens expres moeten verneuken.
Wat is de belangrijkste dag danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maak je niet druk, dat is maar de één na belangrijkste dag in haar leven.
Chai.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie is een aandachtshoertje dan debieltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |