quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
wie zal hij voor de tijdrit aanwijzen denk je?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:07 schreef TheArt het volgende:
Blaak is erg teleurgesteld. Dat snap ik heel goed, net zo goed als ik de olympische selectie van Lammerts begrijp. Van Dijk als knecht is toch een stuk waardevoller nog dan Blaak en Van Vleuten kan nou eenmaal beter bergop.
Van der Breggen en Van Dijk. Ondanks dat het tijdritparcours niet bepaald in het voordeel is van Van Dijk, denk ik dat ze het wel gewoon gaat proberen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:09 schreef franklop het volgende:
[..]
wie zal hij voor de tijdrit aanwijzen denk je?
ow we krijgen nog een plek via ranglijst? Dacht dat we maar 1 mochten afvaardigenquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van der Breggen en Van Dijk. Ondanks dat het tijdritparcours niet bepaald in het voordeel is van Van Dijk, denk ik dat ze het wel gewoon gaat proberen.
Nope, we hebben 2 plekken. 1 via het WK behaald en 1 via de ranglijst.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
ow we krijgen nog een plek via ranglijst? Dacht dat we maar 1 mochten afvaardigen
http://fvciclismo.blogspo(...)smo-de-ruta-san.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Rujano sighting. 10e op de Pan-Amerikaanse kampioenschappen tijdrijden.
[ afbeelding ]
ASO organiseert de olympische wedstrijd?quote:
Ze zullen ongetwijfeld hun aandeel hebben gehad in de organisatie. De ASO is overal.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ASO organiseert de olympische wedstrijd?
ziet er netjes uitquote:
twitter:mundociclistico twitterde op dinsdag 23-02-2016 om 15:53:37Selección Colombia a Juegos Olķmpicos: Nairo Quintana, Rigoberto Urįn, Sergio Henao, Esteban Chįves y Miguel A. López. reageer retweet
zet Molkema maar op de plek van Kruijswijk en dan nog keuze uit onder meer Gesink en Keldergodquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:42 schreef Evertjan het volgende:
Tom Dumoulin
Wout Poels
Steven Kruijswijk
wie moet de 4e man worden??
Kruijswijk heeft niets te zoeken in een eendagskoers.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:42 schreef Evertjan het volgende:
Tom Dumoulin
Wout Poels
Steven Kruijswijk
wie moet de 4e man worden??
Hoogstens om te werken voor de anderen maar daar is de rest dan eigenlijk ook weer niet goed genoeg voor, dan zou ik nog eerder Kelderman/Gesink sturen omdat die aardig kunnen tijdrijden en ook nog eens meer halve kansjes hebben in de wegrace.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft niets te zoeken in een eendagskoers.
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft niets te zoeken in een eendagskoers.
Hij wil wel in ieder gevalquote:Kruijswijk wil naar Rio
Zo werd het ook een dag om af en toe een beetje weg te dromen. Naar de Olympische Spelen bijvoorbeeld. Kruijswijk zit bij de voorselectie van bondscoach Johan Lammerts, waarin ook onder anderen Tom Dumoulin en Wout Poels zijn opgenomen. Die twee hebben geregeld laten weten dat Rio een hoofddoel is dit jaar.
Hoe zit dat voor Kruijswijk? "Ik zou graag naar de Spelen gaan. Ik heb hier laten zien dat ik op een zwaar parcours jongens als Nibali en Valverde aankan. Als het aan mij ligt, ben ik er zeker bij."
Tja, ik zou ook geen nee zeggen als ik als profrenner geselecteerd zou worden voor de Spelenquote:
Vos gaat daar geen aanspraak op maken denk je?quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van der Breggen en Van Dijk. Ondanks dat het tijdritparcours niet bepaald in het voordeel is van Van Dijk, denk ik dat ze het wel gewoon gaat proberen.
Neuh. Vos richt zich ook niet bepaald op het tijdrijden tegenwoordig. Het is nogal wat jaartjes geleden dat ze zich daarop richtte. Ze mag ook na die break al blij zat zijn dat ze überhaupt al weer op dit niveau zit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vos gaat daar geen aanspraak op maken denk je?
Geen idee waarom je op 30 mei al je selectie bekend gaat maken voor een koers in augustus, maar toch..quote:Maar is Kruijswijk nu al zeker van deelname in Rio? “Ik ga maandag definitief een beslissing nemen. Ik licht eerst de renners zelf in, dan doe ik de voordracht aan NOC*NSF en daarna wordt het openbaar.”
Berichten over een drietal renners dat al zeker zou zijn, te weten Tom Dumoulin, Bauke Mollema en Wout Poels, doet Lammerts af als verzinsels. “Dat zijn niet mijn woorden.”
De voorselectie
Stef Clement
Steven Kruijswijk
Laurens ten Dam
Bauke Mollema
Tom Dumoulin
Wout Poels
Robert Gesink
Tom-Jelte Slagter
Wilco Kelderman
Pieter Weening
kunnen ze hun programma erop afstemmenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geen idee waarom je op 30 mei al je selectie bekend gaat maken voor een koers in augustus, maar toch..
Eigenlijk is dat het ook niet natuurlijk. Mijn reactie komt ook een beetje voort uit irritatie naar het populisme rondom Kruijswijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Dat ie in een voorselectie zit is niet meer dan normaal vind ik
Opportunistische keuze weer..quote:De Nederlandse selectie voor de Olympische Spelen in Rio de Janeiro bestaat uit Tom Dumoulin, Steven Kruijswijk, Bauke Mollema en Wout Poels. Dat heeft de KNWU bekendgemaakt.
Die heeft dan ook al jaren laten zien net niet te zijn.quote:
Mollema en dumoulin voor tijdrit dan ?quote:
Dumoulin en Poels blijkbaar, maar weet niet of dat al definitief is of dat ze nog mogen switchen straks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Mollema en dumoulin voor tijdrit dan ?
Heb je het nou over Mollema? Had die lelijk fietsende lafaard maar thuis gelaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft dan ook al jaren laten zien net niet te zijn.
Bokkema vind ik ook wel overrated ja. Heb ik nog nooit leuk zien rijden sinds die etappe waar Titi zn fiets in de tuin parkeerde.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je het nou over Mollema? Had die lelijk fietsende lafaard maar thuis gelaten.
Maar hopen dat ie een griepje oploopt dan, de Gees laat in ieder geval nog weleens zien dat ie kan aanvallen. Met Mollema ben je verzekerd van een anonieme 13e plek waar hij zelf waarschijnlijk razend tevreden mee is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bokkema vind ik ook wel overrated ja. Heb ik nog nooit leuk zien rijden sinds die etappe waar Titi zn fiets in de tuin parkeerde.
Eh, fantastische Tour gereden a afgelopen jaar. Ik eendagswedstrijden is het wel een tijdje geleden inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft dan ook al jaren laten zien net niet te zijn.
Watquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:55 schreef ZakaRosa het volgende:
Van Garderen past voor Rio wegens het Zika-virus. Niet dat dit ook maar enige invloed heeft op het koersverloop.
Liet hij vorige week inderdaad wetenquote:
Definitief?quote:
http://nos.nl/artikel/210(...)nbiker-naar-rio.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definitief?
Dat het Slowaaks NOC het aangevraagd had was al bekend, maar gaaf dat ze het toegewezen gekregen hebben mits het geen Slowaakse mountainbiker van de Spelen afhoudt(dat zou wel vrij lullig zijn)
Dat lijkt wel het geval te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
mits het geen Slowaakse mountainbiker van de Spelen afhoudt(dat zou wel vrij lullig zijn)
Dat zou echt bizar zijn (en niet in positieve zin) en was aanvankelijk ook helemaal niet de bedoelingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef luckass het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)nbiker-naar-rio.html
Lijkt me definitief, al weet je het nooit met #werkenbijdenos
Dat is wel karig jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Mountainbiker Martin Haring, die door de jaren heen het ticket verdiend heeft, moet de wegwedstrijd maar gaan rijden schijnbaar
Jezus, wat een kutoplossing zo.
Vind jij het mensonterend?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lachwekkend dat is gewoon pure minachting van de sport
quote:Belgisch bondscoach Kevin De Weert heeft zijn voorselectie voor de Olympische wegrit in Rio prijsgegeven. De selectie telt negen (en dus geen acht) namen, aangezien Philippe Gilbert in extremis nog werd toegevoegd. “Als een renner met een dergelijke status tóch belangstelling toont voor een plek in de preselectie voor de Spelen geef je daar als bondscoach gehoor aan.” Maar in de uiteindelijke selectie zal De Weert kiezen tussen Van Avermaet en Gilbert.
Bondscoach Kevin De Weert werd zondagavond verrast door Philippe Gilbert. Beide heren waren eerder overeengekomen dat Gilbert in het najaar zou mikken op het EK in Nice en het WK in Qatar, maar de Waal keert nu op zijn stappen terug. “Voor de start van de Ronde van Luxemburg had ik een gesprek met hem”, klinkt het bij De Weert. “Omdat het op dat moment nog onzeker was in hoeverre hij hersteld was van de blessure aan zijn vinger die een groot deel van zijn voorseizoen hypothekeerde, leek het toen een wijze beslissing de klemtoon te leggen op het EK en het WK. Later die week won hij twee ritten in de Ronde van Luxemburg en na afloop van de Ronde van Zwitserland stak de gedachte aan Rio afgelopen weekend toch weer de kop op. Op dat moment stonden mijn acht namen al op papier. Maar wie ben ik om een man met zo’n palmares dan aan de kant te laten?”, vraag de bondscoach zich luidop af. Gilbert rijdt de komende weken onder meer het BK en de Ronde van Polen om zich verder te bewijzen.
Benoot opvallende afwezige in voorselectie
De voorselectie van De Weert bestaat uit volgende namen: Jan Bakelants, Ben Hermans, Greg Van Avermaet, Serge Pauwels, Laurens De Plus, Louis Vervaeke, Tim Wellens, Bart De Clercq en Philippe Gilbert. Er is dus geen plek voor Tiesj Benoot. “Dat klopt, ja. Ik praatte met hem in de Baloise Belgium Tour. Hij vroeg me of ik hem na de Ronde van Zwitserland zekerheid kon geven over een selectie voor Rio, omdat hij zijn voorbereiding daar dan specifiek kon op afstemmen. Die bevestiging kon ik hem niet geven. Dus viel het nut om hem een plek bij de voorselectie te geven meteen ook weg”, verantwoordt De Weert zich.
Gilbert of Van Avermaet naar Rio
Aangezien het parcours van de Olympische wegrit een omloop voor klimmers is, zal er in de uiteindelijke selectie van De Weert maar één plekje zijn voor een ‘klassieke renner’. Kiezen tussen Gilbert of Van Avermaet dus. “Zij zijn de twee ‘klassieke renners’ in die voorselectie van negen. In de uiteindelijke ploeg van vijf die ik in gedachten heb zal er één plaats worden voorbehouden voor een renner met die karakteristieken. De vier anderen zullen klimmers zijn”, stelt De Weert. “Maar om die namen te weten te komen zal iedereen moeten wachten tot 22 juli. Pas dan wordt de uiteindelijke selectie voor Rio bekendgemaakt.”
Komt erop neer dat Sablikova en het Tsjechische NOC naar CAS stappen schijnbaar. Soort van vertaling:quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:19 schreef wimderon het volgende:
Sablikova mag waarschijnlijk niet starten in de tijdrit.
http://sport.idnes.cz/mar(...)14252_cyklistika_tof
USA:quote:Men’s road
Geraint Thomas, 30, Cardiff
Chris Froome, 31, Nairobi
Adam Yates, 23, Bury
Peter Kennaugh, 27, Douglas
Ian Stannard, 29, Chelmsford
Women’s road
Lizzie Armitstead, 27, Otley
Emma Pooley, 33, Wandsworth
Nikki Harris, 29, Draycott
quote:Mara Abbott (Boulder, Colo./Wiggle-Honda): Women's Road Race
Kristin Armstrong (Boise, Idaho/TWENTY16-RideBiker): Women's Road Race, Women's Individual Time Trial
Brent Bookwalter (Asheville, N.C./BMC Racing Team): Men's Road Race, Men's Individual Time Trial
Megan Guarnier (Queensbury, N.Y./Boels Dolmans Cycling Team): Women's Road Race*
Taylor Phinney (Boulder, Colo./BMC Racing Team): Men's Road Race, Men's Individual Time Trial
Evelyn Stevens (San Francisco, Calif./Boels Dolmans Cycling Team): Women's Road Race, Women's Individual Time Trial
quote:Maciej Bodnar and Katarzyna Niewiadoma are first Polish cyclists selected to Olympic team, they both will compete in time trial and road race.
quote:Czech republic announced team for road race:
Konig, Barta, Stybar, Vakoc.
Time trial: Konig, Barta
quote:Arvin Moazzami
Ghader Mizbani
Mehdi Sohrabi
Samad Pourseyedi
twitter:MathildeLAzou twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:58:43Pinot, Bardet, Barguil, Alaphilippe sélectionnés pour l'épreuve sur route de #Rio2016 ! #TDF2016 reageer retweet
Gerrans niet meer na TDF-crashquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:32 schreef wimderon het volgende:
Australiė:
Dennis (+tijdrit)
Gerrans
Porte (+tijdrit)
Ze hebben vier plaatsen, maar kan niks over die vierde vinden. Wellicht een baanwielrenner.
De winnaars zijn bekend, gewoon met z'n allen demarreren op een van die klimmetjes. Iraanse wielergoden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebbers. Hier moet er nog één van afvallen, de overige drie gaan naar Rio namens Iran:
[..]
quote:Alejandro Valverde en Joaquim Rodrķguez zijn de kopmannen voor de wegwedstrijd. De selectie bestaat verder uit Joaquim Rodrķguez, Imanol Erviti, Ion Izaguirre en Jonathan Castroviejo. De laatste twee rijden ook de tijdrit.
Sohrabi valt af. Mizbani of Moazzami gaat de tijdrit rijden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebbers. Hier moet er nog één van afvallen, de overige drie gaan naar Rio namens Iran:
[..]
Bevestigd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:30 schreef wimderon het volgende:
Gilbert, Wellens, Van Avermaet, Pauwels en De Plus zouden Belgiė gaan vertegenwoordigen.
http://www.rtbf.be/sport/(...)ns-aux-jo?id=9358296
twitter:mundociclistico twitterde op zondag 24-07-2016 om 14:51:16Nairo Quintana no correrį por #colombia en #Rio2016 #JJOO2016 æQuién serį su reemplazo? https://t.co/S5DKV776xr reageer retweet
Wie zou jij als vervanger oproepen? Pantano?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Nairo haakt af voor Rio.twitter:mundociclistico twitterde op zondag 24-07-2016 om 14:51:16Nairo Quintana no correrį por #colombia en #Rio2016 #JJOO2016 æQuién serį su reemplazo? https://t.co/S5DKV776xr reageer retweet
Pantano kan niet door eerdere toezeggingen. Weimar Roldan ontbreekt wat mij betreft al jaren in de nationale ploeg. Kan op elk terrein lang mee, kan zelf een finale of sprint rijden - zij het op een lager niveau - en cijfert zich zonder problemen weg. Ook Chalapud lijkt me een goede optie. Maar het zal Winner wel worden, vrees ik.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie zou jij als vervanger oproepen? Pantano?
geen idee maar ik zou voor Clement gaan als evt vervanger enigste Nederlander die in goede vorm is en wat te zoeken heeft op dit parkoersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:43 schreef trein2000 het volgende:
Dumoulin is net uitgevallen in de Tour, stel dat er iets is mag hij dan nog vervangen worden?
Waarom geen Chaves?quote:Op zondag 24 juli 2016 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
De vervanger van Quintana wordt Anacona of ............. Quintero. En Uran is kopman. #carlosjaramillotactics
Bron?quote:Op maandag 25 juli 2016 00:13 schreef marcodej het volgende:
Het schijnt dat Tom alweer wat positiever is over zijn deelname.
Jaramillo heeft enigszins verstand van talenten opleiden, hij heeft geen verstand van bondscoach spelen.quote:
Dus jij zou Chaves ook een optie vinden, zeg je nu?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jaramillo heeft enigszins verstand van talenten opleiden, hij heeft geen verstand van bondscoach spelen.
Chaves of Henao.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus jij zou Chaves ook een optie vinden, zeg je nu?
Konden ze niet om heen ook, logische beslissing.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt toch Pantano, nu iAM hem toestemming heeft gegeven zijn andere verplichtingen te laten varen.
Al weet ik niet of het heel handig is om dan een kermiskoers te rijden met waarschijnlijk 123 bochtenquote:Tom Dumoulin rijdt mogelijk woensdag alweer zijn eerste wedstrijd. Dat heeft wedstrijdmakelaar Martin van Steen laten weten aan de blij verraste organisatie van de Acht van Chaam. "De pols van Tom wordt maandag uitgebreid onderzocht in het ziekenhuis. Het is de bedoeling dat er dan een spalk wordt geplaatst. Dinsdag gaat hij tijdens een training kijken of hij daarmee kan rijden. Als dat goed uitpakt, wil hij woensdag alsnog de Acht van Chaam als training rijden", zegt de man die in Nederland en Belgiė de criteriumcontracten regelt.
Vandaag ook al 'getraind' dustwitter:JosRoeden twitterde op maandag 25-07-2016 om 20:16:12@Wielerman1979 Dumoulin fietst zojuist aan mijn huis voorbij in Eijsden. Over de kasseien van de Kerkstraat. #held reageer retweet
Dan lijkt het mee te vallen.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:18 schreef franklop het volgende:
Vandaag ook al 'getraind' dustwitter:JosRoeden twitterde op maandag 25-07-2016 om 20:16:12@Wielerman1979 Dumoulin fietst zojuist aan mijn huis voorbij in Eijsden. Over de kasseien van de Kerkstraat. #held reageer retweet
Wat moest hij doen dan? Fietsen met de grootste beleggers?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het wordt toch Pantano, nu iAM hem toestemming heeft gegeven zijn andere verplichtingen te laten varen.
Verder dan otras carreras is Lisandro Rengifo niet gegaan, dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat moest hij doen dan? Fietsen met de grootste beleggers?
Helaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:36 schreef wimderon het volgende:
Dumoulin fietst zich vandaag naar de rol van grote favoriet voor de tijdrit.
De vraag is natuurlijk wel of Dumoulin z'n supersonische pak in Rio ook kan dragen, of dat hij verplicht wordt om in een hansopje van Bioracer te rijden.
Reist dus gewoon af en het herstel is erop gericht zonder spalk de tijdrit te rijden. Lijkt allemaal met een sisser af te lopen, maar lekker is het niet.quote:TEAM GIANT-ALPECIN REPORTS THAT TOM DUMOULIN (NED) INVOLVED IN A CRASH AT THE TOUR DE FRANCE IS RECOVERING WELL. DUMOULIN ARRIVED BACK HOME IN THE NETHERLANDS ON SATURDAY AND WENT FOR FURTHER CHECK-UPS, WHICH HAVE SHOWN A GOOD HEALING AND SURGERY WILL NOT BE NECESSARY.
With the recovery heading in the right direction, this Saturday Dumoulin will be able to join up with TeamNL to travel to Rio, Brazil. Once there, the progress will be closely monitored by the medical staff and the decision to compete in both the road race and time trial events will be made.
Team physician Anko Boelens (NED) explained: “The healing is progressing really well. As known, Tom has a distal radius fracture, which is a clean fracture, not in the joint and without any dislocation. He has a custom brace to mobilize the fracture for a proper recovery.
“We hope the progress continues in this way in the coming weeks to be ready in time for both races and to race pain-free, without his brace.”
Dumoulin said: “It’s was a huge disappointment to drop out of the Tour. After the crash I directly knew something was wrong, Rio was in danger. The first x-rays confirmed my feeling. I had additional examinations at the hospital which confirmed that the fracture was a clean one. The belief that Rio was still possible started to become stronger yesterday after I went to fit my brace and I carefully restarted my training with an easy test ride. It went well and I am just really happy to be able to ride the bike again so soon.”
“The preparation went a little bit different than planned. Instead of recovering from a complete Tour and having a relaxed time at home doing the last training before going to Brazil, I am now going for check-ups to the hospital and fitting braces. However I have a good medical support with now almost two weeks to go, the brace and special exercises we’ll go for it.”
En dan kunnen we JUICHEN!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Het loopt met een sisser af en in Rio draait hij vol de gaskraan open.
Een tijdrit duurt geen drie weken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu is Dumoulin wel uit het juiste hout gesneden maar het blijft een Nederlander...
In principe doet hij allebei.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef rubbereend het volgende:
laat hij de wegwedstrijd nschieten of doet hij die er ook nog bij?
Starten is verplicht toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef rubbereend het volgende:
laat hij de wegwedstrijd schieten of doet hij die er ook nog bij?
Sylvana.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Waarom dat zwart. Wat heeft zwart godverdomme met Nederland te maken.
is er sneeuw in Rio?quote:
http://nos.nl/rio2016/art(...)s-alles-of-niks.htmlquote:Tom Dumoulin is de allereerste die toegeeft dat het rijden van het criterium in Chaam een risico is. "De arts is er ook niet zo blij mee, en dat snap ik wel", geeft de renner van Giant-Alpecin vlak voor de start aan.
Afgelopen vrijdag brak de goudenmedaillekandidaat voor de olympische tijdrit zijn spaakbeen bij een valpartij in de Tour de France. Even leek Rio de Janeiro heel ver weg. Maar het bleek een 'mooie' breuk en een speciale brace deed wonderen.
Rondpeddelen heeft geen zin
Dumoulin heeft wedstrijdritme nodig. "Het is alles of niks. Ik kan nu niet rustig twee uurtjes gaan rondpeddelen in Maastricht. En met zestig per uur achter de scooter door het heuvelland rijden is ook niet echt veilig."
En hoewel het lichtjes regende, ging Dumoulin rond de klok van zeven uur van start in Chaam.
Zie post #90 links wegwedstrijd, rechts tijdritquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kasseien in wegparcours Rio 2016
Gelukkig alleen de wegwedstrijd volgens mij.
Dan maar voor de klinkers afstappen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kasseien in wegparcours Rio 2016
Gelukkig alleen de wegwedstrijd volgens mij.
Ach, op de OS hoeft hij ook maar een uur te vlammenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Na een uur koers houdt Dumoulin het voor gezien. Op klinkertjes toch nog last. "Achteraf was dit toch iets te vroeg."
Jammer dat de kans nu kleiner is dat je op bek gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:41 schreef Syntix het volgende:
Zoals ik al zei: Froome voor de win bij de tijdrit. Met of zonder Dumoulin.
FroomeGOD
Dit ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/tom_dumoulin/status/757878862705483776
Update van Tommetje. Het is nog een beetje stijf maar hij kan iig fietsen.
Zat al in het vliegtuig naar Rio maar was nog net niet vertrokken. Moest er uit gehaald worden, awwww.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:27 schreef franklop het volgende:
Geen Zakarin door de regels die IOC omtrent Russische atleten heeft opgesteld. Eerdere dopingvergrijp = geen Spelen
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 28-07-2016 om 19:12:14Morgen de laatste wedstrijd van Wout Poels voordat hij als olympisch kampioen door het leven gaat! #profrondevanheerlen @Profronde1 reageer retweet
Domme kneusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat al in het vliegtuig naar Rio maar was nog net niet vertrokken. Moest er uit gehaald worden, awwww.
Wat heeft de UCI daar verkeerd gedaan? Zodra het IOC de voorwaarden bekend had gemaakt was elke Rus die ooit een dopingstraf heeft gehad een domme/naļeve kneus zodra hij/zij in het vliegtuig stapte.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom?. Hij wist het niet. Vooral de UCI is verwerpelijk in deze.
Tja, wat Oleg zegt + wel vrolijk starten in San Sebastian. Dubbele maat etc etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft de UCI daar verkeerd gedaan? Zodra het IOC de voorwaarden bekend had gemaakt was elke Rus die ooit een dopingstraf heeft gehad een domme/naļeve kneus zodra hij/zij in het vliegtuig stapte.
Maar oké, je hebt wel gelijk. Gezien de opmerkingen van het IOC hadden ze weinig keus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft de UCI daar verkeerd gedaan? Zodra het IOC de voorwaarden bekend had gemaakt was elke Rus die ooit een dopingstraf heeft gehad een domme/naļeve kneus zodra hij/zij in het vliegtuig stapte.
Omdat ie dondersgoed weet dat hij niet welkom is in Rio.quote:
Ik heb bij Zakarin altijd het idee dat hij niet zo gek veel weet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ie dondersgoed weet dat hij niet welkom is in Rio.
Enige reden waarom hij geen naļeve kneus zou zijn is als hij op het vliegveld stond toen het IOC de beslissing bekendmaakte en/of de Russische autoriteiten hem niks verteld hebben of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ie dondersgoed weet dat hij niet welkom is in Rio.
Of net als Maria Sharapova gewoon zijn huiswerk niet gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige reden waarom hij geen naļeve kneus zou zijn is als hij op het vliegveld stond toen het IOC de beslissing bekendmaakte en/of de Russische autoriteiten hem niks verteld hebben of iets dergelijks.
Al verwacht ik ook niks van Kruijswijk, maar goed die kan natuurlijk knechten voor Poels en Mollema.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:23 schreef Slobeend het volgende:
Achteraf kan je zeggen dat Lammers precies de goede vier geselecteerd heeft. Kelderman en Gesink niet in Rio vorm.
Dat is zuur.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Lutsenko ging in Monaco nog even één keertje trainen voor de reis naar Rio op de planning stond. Slecht idee, want hij kreeg een ongeluk en mist Rio
http://www.cyclingnews.co(...)ning-ride-collision/
Sta je hier nog steeds achter?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema is wel de perfecte renner voor de Olympische spelen. Meedoen is belangrijker dan winnen is immers zijn levensmotto.
Klopt, Kruijswijk is dan geen eendagsrenner, maar ik zie ook niet in wie ze dan beter hadden kunnen sturen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:23 schreef Slobeend het volgende:
Achteraf kan je zeggen dat Lammers precies de goede vier geselecteerd heeft. Kelderman en Gesink niet in Rio vorm.
Vos moet zich vanaf nu alleen nog richten op de weg. Misschien in de winter nog wat crossen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vos op de baan of mountainbike is geen optie dus?
Wat een multitalent eigenlijk he. Zonde van de blessure.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sta je hier nog steeds achter?
Gesink, maar wat zijn niveau nu is weet je niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, Kruijswijk is dan geen eendagsrenner, maar ik zie ook niet in wie ze dan beter hadden kunnen sturen.
Clement, maar goed dat is natuurlijk ook lekker achteraf praten (hij is dan ook niet een eendagsrenner, maar wel veel beter geschikt als wegkapitein).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, Kruijswijk is dan geen eendagsrenner, maar ik zie ook niet in wie ze dan beter hadden kunnen sturen.
Heb je met 4 man wel een wegkapitein nodig denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Clement, maar goed dat is natuurlijk ook lekker achteraf praten (hij is dan ook niet een eendagsrenner, maar wel veel beter geschikt als wegkapitein).
Niet echt maar iemand voor hand en spandiensten in wel handig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je met 4 man wel een wegkapitein nodig denk ik dan.
die zal dat zeker na vandaag doorhebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Kruijssie ook wel begrijpt dat hij daar is om bidonnen uit te delen. En desnoods om een zak ijsblokjes op de pols van Tom te houden.
Eens, maar ik vraag me af in hoeverre je echt wat hebt aan een sterk team. GB probeerde in 2012 ook de race te controleren, maar dat gaat gewoon niet met 5 man. Ik denk dat het meer te maken heeft met inzicht, tactiek, goede benen en een beetje geluk. Froome heeft natuurlijk een superteam (Geraint Thomas, Adam Yates, Steve Cummings en Ian Stannard), maar die kunnen echt niet met zijn 4en een heel peloton controleren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:39 schreef TLC het volgende:
Er zijn toch weinig landenploegen die kunnen zeggen dat ze 3 wielrenners in hun ploeg hebben die afzonderlijk in de 3 grote rondes tot vlak voor het einde om de bovenste plaatsen hebben meegedaan, die de meesterknecht van Froome heeft en waarvan er 2 een wereldbekerwedstrijd hebben gewonnenwat een luxe, nu nog goed kunnen uitspelen die hap !
Dat klopt wel, maar het helpt wel waarschijnlijk dat ze elkaar niet in de weg gaan rijden. Ik denk bijvoorbeeld niet dat een Valverde en een Rodriguez snel voor elkaar gaan rijden (Ik neem aan dat die beide naar Rio gaan, maar dit weet ik niet zeker).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, maar ik vraag me af in hoeverre je echt wat hebt aan een sterk team. GB probeerde in 2012 ook de race te controleren, maar dat gaat gewoon niet met 5 man. Ik denk dat het meer te maken heeft met inzicht, tactiek, goede benen en een beetje geluk. Froome heeft natuurlijk een superteam (Geraint Thomas, Adam Yates, Steve Cummings en Ian Stannard), maar die kunnen echt niet met zijn 4en een heel peloton controleren.
In 2012 had het natuurlijk ook meer zin om te proberen te controleren als TeamGB zijnde, was het ze gelukt samen met de andere landen die een sprinter hadden hadden ze met Cav natuurlijk de top favoriet daar in die finale. Op een parcours als dit zie ik eigenlijk niet waarom TeamGB zou willen controleren, een topfavoriet om het af te maken in een spurt van een elite groepje zie ik zo niet, zowel een Froome als Yates zal denk ik het liefst solo aankomen, en niet met een Valverde of soortgelijke renner in het wiel. Een sterk team is natuurlijk wel prettig om Froome en Yates (ik verwacht dat ze die 2 gaan uitspelen als ze beide goed zijn) fris in de finale af te zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, maar ik vraag me af in hoeverre je echt wat hebt aan een sterk team. GB probeerde in 2012 ook de race te controleren, maar dat gaat gewoon niet met 5 man. Ik denk dat het meer te maken heeft met inzicht, tactiek, goede benen en een beetje geluk. Froome heeft natuurlijk een superteam (Geraint Thomas, Adam Yates, Steve Cummings en Ian Stannard), maar die kunnen echt niet met zijn 4en een heel peloton controleren.
Ik denk dat men niet eens iemand moet afzetten. Als je het uit Nederlands oogpunt bekijkt, dan moeten ze vooral aanvallen. Belangrijkste ontsnappingen iemand mee laten schuiven (zal wel de taak worden van Dumoulin en Kruijswijk) zodat je altijd kans blijft maken. Door het gebrek aan knechten en dus aan controle kan het ook een hele rare koers gaan worden. Ik noem bijvoorbeeld wat vooruitgeschoven posten als een Dumoulin, een Izagirre, een Vuillermoz, die mogen gaan strijden om de titel omdat er niet echt manschappen zullen zijn om het gat te dichten.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:02 schreef Dennism het volgende:
[..]
In 2012 had het natuurlijk ook meer zin om te proberen te controleren als TeamGB zijnde, was het ze gelukt samen met de andere landen die een sprinter hadden hadden ze met Cav natuurlijk de top favoriet daar in die finale. Op een parcours als dit zie ik eigenlijk niet waarom TeamGB zou willen controleren, een topfavoriet om het af te maken in een spurt van een elite groepje zie ik zo niet, zowel een Froome als Yates zal denk ik het liefst solo aankomen, en niet met een Valverde of soortgelijke renner in het wiel. Een sterk team is natuurlijk wel prettig om Froome en Yates (ik verwacht dat ze die 2 gaan uitspelen als ze beide goed zijn) fris in de finale af te zetten.
Kutvrouwen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:16 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het is gemaakt door een wielrenrenster (Iris Slappendel).
Een Tsjech met een oranje helm op een Specialized?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:51 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Team Oranje is alvast knechten aan het ronselen bij andere landen
volgens mij is Konig van Skyquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een Tsjech met een oranje helm op een Specialized?
a oke dacht dat het Konig was omdat hij aan het kletsen was met Poelsquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
S-Works fiets dus Petr Vakoč lijkt me.
Denk het ook ja. Lefevere heeft zijn mannen op een oranje helm getrakteerd?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
S-Works fiets dus Petr Vakoč lijkt me.
Dacht ik eerst ook tot ik z'n fiets zag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dacht dat het Konig was omdat hij aan het kletsen was met Poels
Je bent zelf afzichtelijk.quote:
Als het goed is wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar heeft Tom ook zijn superpak?
Dan liever een polsblessuretwitter:tonymartin85 twitterde op maandag 01-08-2016 om 22:32:36Just on my way to Brasil.After a lot of problems with my knee I felt better the last days and decided to go to Rio https://t.co/FeeTgUSsMQ reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar heeft Tom ook zijn superpak?
Gezien de laatste berichten mag Lizzie al blij zijn dat ze mee mag doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Anna van der Breggen kan hier toch niet verliezen
Dus 4 verschillende merken reservefietsen en -wielen mee met ploegwagen? Is toch niet handig of ligt het aan mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Giant, Pinarello, Bianchi en Trek.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien de laatste berichten mag Lizzie al blij zijn dat ze mee mag doen.
twitter:FERRANDPREVOT twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 02:09:51Juste honteux... https://t.co/oe0ldXz0Lc reageer retweet
Puike #TeamGBtactics om lekker je gemiste testje te maximaliseren voor de Olympische Spelen, vind ik leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op iedere hoek 1 of zelfs 2, alleen even onthouden welke waar staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dus 4 verschillende merken reservefietsen en -wielen mee met ploegwagen? Is toch niet handig of ligt het aan mij.
Zijn er ook renners die op een ander merk fiets rijden dan van hun profploeg?
Heerlijk artikel. Geld hebben en westers zijn is voldoende legitimatie om lachend aan de dope te gaan. British cycling en NOC NSF approve.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook die andere atleten die allemaal precies op de grens van gemiste testen zaten vlak voor Londen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heerlijk artikel. Geld hebben en westers zijn is voldoende legitimatie om lachend aan de dope te gaan. British cycling en NOC NSF approve.
Armitstead is toch geen concurrente. Die rijdt daarvoor niet goed genoeg bergop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Achjoh, het is gewoon een fout.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook die andere atleten die allemaal precies op de grens van gemiste testen zaten vlak voor Londen.
Maar gelukkig doen alleen die walgelijke Russen aan systematische doping.![]()
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 08:40:51@maduc @scvdw Iedereen kan fouten maken. Daarom gelukkig dat het CAS er is om die te herstellen.. reageer retweet
Het bord voor zijn kop is zo groot dat ik als niet-westerling vermoedelijk ook wel zou geloven in complotten over de westerse mediaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Achjoh, het is gewoon een fout.twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 08:40:51@maduc @scvdw Iedereen kan fouten maken. Daarom gelukkig dat het CAS er is om die te herstellen.. reageer retweet
Ziet Liz dat zelf ook zo? Ik had juist de indruk dat alles bij haar in het teken staat van Rio.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Armitstead is toch geen concurrente. Die rijdt daarvoor niet goed genoeg bergop.
De vrouwenkoers gaat gewoon helemaal uit elkaar liggen straks en dan zullen Van der Breggen, Guarnier en Stevens als topfavorieten wel boven komen drijven, samen met wat anderen als Niewiadoma, Longo Borghini, Abbott, Lichtenberg, Vos, Guderzo, Moolman, Amialiusik, Van Vleuten enz.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ziet Liz dat zelf ook zo? Ik had juist de indruk dat alles bij haar in het teken staat van Rio.
http://www.telegraph.co.u(...)-she-can-overcome-r/quote:She spent May “making sure I’m as lean as I can be without losing power”, the plan being to hang with the peloton’s best climbers over the top, dropping the faster girls, and then burn off what is left of the selection on the technical descent and the flat run-in to the finish on Copacabana.
Wie waren dit nog meer behalve Mo "ik hoorde de deurbel niet" Farah?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ook die andere atleten die allemaal precies op de grens van gemiste testen zaten vlak voor Londen.
Goede vraag.twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 09:45:22Beste @boelsdolmansct, wisten jullie van de schorsing van Armitstead? En waarom is die niet openbaar gemaakt?cc @marijnfietst reageer retweet
O.a. grappenmaakster Ohuruogu en volgens mij had de baanwielrennenselectie er ook nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:44 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Wie waren dit nog meer behalve Mo "ik hoorde de deurbel niet" Farah?
Dit is echt fantastisch, het ook gewoon zeggen. Weer iemand die magisch kilo's gaat verliezen en geen power inlevert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:42 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)-she-can-overcome-r/
Dat kan best, maar dat maakt van haar nog niet opeens een klimmer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:42 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)-she-can-overcome-r/
Elke mannelijke Brit de laatste 5 jaar is uit het niets ineens een rasklimmer (zelfs klassiekerrenners als Thomas), dus ik zie haar wel ineens prima meedoen hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan best, maar dat maakt van haar nog niet opeens een klimmer.
Longo Borghini zei gisteren nog: "Lizzie Armitstead is de belangrijkste concurrente, zij heeft een afgemeten voorbereiding gedaan en zal 100% zijn. Daarna volgen Van der Breggen, Moolman, Niewiadoma, Stevens en Guarnier. Vos kan een verrassing worden als ze al vroeg alles of niets durft te spelen."quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat kan best, maar dat maakt van haar nog niet opeens een klimmer.
Cavendish kan nog steeds niet klimmen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Elke mannelijke Brit de laatste 5 jaar is uit het niets ineens een rasklimmer (zelfs klassiekerrenners als Thomas), dus ik zie haar wel ineens prima meedoen hoor.
Mailtje naar Cookson en hoplakeequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:47 schreef Pino112 het volgende:
Goede vraag.twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 09:45:22Beste @boelsdolmansct, wisten jullie van de schorsing van Armitstead? En waarom is die niet openbaar gemaakt?cc @marijnfietst reageer retweet
Ferrand-Prévot heeft het dus al openlijk"beschamend" genoemdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:58 schreef Columbiafan het volgende:
Vraag mij trouwens af hoe haar concurrentes hier over denken.
Dumoulin blijft de topfavoriet, Froomey voor zilver en Dennis voor brons.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste lus is de tijdritlus. Ziet er uit als een perfect Dumoulinrondje.
Je weet dat als Mollema geblesseerd raakt, dat dat dan ook negatieve invloed kan hebben op de kansen van Poels?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:59 schreef Syntix het volgende:
Froome voor de win bij de tijdrit. Dumoulin zal denk ik toch wel wat hebben ingeleverd en zal alsnog wel top 5 rijden.
De wegrit wordt wel heel interessant. Wat Favela-kindjes mogen bokkema wel vanaf km 0 meteen van zijn fiets aftrappen, zodat er voor PoelsGOD wordt gereden
Reageer gewoon niet op die mongoolquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je weet dat als Mollema geblesseerd raakt, dat dat dan ook negatieve invloed kan hebben op de kansen van Poels?
idd zeg, die gozert is zelfs voor sky als het een landenwedstrijd is en het team er totaal niet om doet.quote:
Dit is wel een geil figuurtje. Iig een stuk beter dan de aids die ze ons in de Giro af en toe voorschoteldenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste lus is de tijdritlus. Ziet er uit als een perfect Dumoulinrondje.
14:30, weet niet hoelaat de finish verwacht wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:20 schreef tdrone het volgende:
hoe laat word de wegwestrijd verreden zaterdag?
Ergens tussen 20:00 en 21:00 uur lijkt me danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
14:30, weet niet hoelaat de finish verwacht wordt
Is daar eigenlijk al een beter verhaal over dan het oorspronkelijke verhaal van Froome (aanleren met honger naar bed te gaan)? Zelfs Harm Kuipers vond die verklaring lachwekkend, dus dan weet je dat je het wel heel bont maakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Elke mannelijke Brit de laatste 5 jaar is uit het niets ineens een rasklimmer (zelfs klassiekerrenners als Thomas), dus ik zie haar wel ineens prima meedoen hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
idd zeg, die gozert is zelfs voor sky als het een landenwedstrijd is en het team er totaal niet om doet.
Daarnaast, hoe kun je voor Sky zijn, het is niet eens een sympathieke ploeg. Dus ben je per definitie een succes-supporter
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:49 schreef franklop het volgende:
Sky
The SKY's is the limit
Go SKY-high
SKYgoden
Estland kan ook voor Italiė gaan werken. Amador voor Spanje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:09 schreef groenen het volgende:
Startlijst: http://www.procyclingstat(...)_Race_2016_Startlist
Dit wordt een tactisch meesterspel. Gelukkig hebben wij Veneberg.Nauwelijks knechten die na een lastig stuk parcours nog gaten kunnen dichten. Alleen Italie en Spanje hebben er een paar die echt in dienst rijden.
Ik vraag mij af welke renners al door andere 'landen' zijn opgekocht. Vasil Kiryjenka lijkt mij een zekerheidje. Oekraine en Kazachstan zijn ook wel teams die door Italie opgekocht kunnen worden. Maar dieper in de wedstrijd heb je ook aan die teams niets.
Thorwald is geen bondscoach.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:09 schreef groenen het volgende:
Startlijst: http://www.procyclingstat(...)_Race_2016_Startlist
Dit wordt een tactisch meesterspel. Gelukkig hebben wij Veneberg.Nauwelijks knechten die na een lastig stuk parcours nog gaten kunnen dichten. Alleen Italie en Spanje hebben er een paar die echt in dienst rijden.
Ik vraag mij af welke renners al door andere 'landen' zijn opgekocht. Vasil Kiryjenka lijkt mij een zekerheidje. Oekraine en Kazachstan zijn ook wel teams die door Italie opgekocht kunnen worden. Maar dieper in de wedstrijd heb je ook aan die teams niets.
Zo werd Vainsteins ooit wereldkampioen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Estland kan ook voor Italiė gaan werken. Amador voor Spanje.
Omdat de Polen voor Spruch reden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo werd Vainsteins ooit wereldkampioen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Omdat de Polen voor Spruch reden?
Nou en.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat had niets met ploegbelangen te maken.
Valverde zou ook wat kunnen hebben aan Soliz en Guama. Koersen allebei voor Movistar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Estland kan ook voor Italiė gaan werken. Amador voor Spanje.
En op Sjors Bennett en Sjors Preidler.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:03 schreef Mani89 het volgende:
En wij kunnen rekenen op de steun van Belgiė.
Dat lijkt me juist het moment waarop zeker voor een Valverde (of eventueel een Alaphilippe) een knecht van levensbelang is omdat het voor de snelste man niet te controleren zal zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:16 schreef Blik het volgende:
Na die laatste beklimming heb je toch geen knechten meer nodig, met een beetje geluk is het zwaar genoeg om een groepje met top-favorieten over te houden
Vasil mag de vlag dragen vrijdag, dus die neemt de wegrit bij voorbaat niet al te serieus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:09 schreef groenen het volgende:
Vasil Kiryjenka lijkt mij een zekerheidje.
Mooie knecht dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vasil mag de vlag dragen vrijdag, dus die neemt de wegrit bij voorbaat niet al te serieus.
Volgens mij heb ik hier ergens op FOK gelezen dat hij tijdens de tijdrit gewoon z'n bionische pak heeft met een Bioracer logo.quote:
Neem toch aan dat ze er alles aan doen om Dumoulin aan goud te helpen ja en dus niet vasthouden aan het pak dat hij hoort te dragen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ergens op FOK gelezen dat hij tijdens de tijdrit gewoon z'n bionische pak heeft met een Bioracer logo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 02:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:FERRANDPREVOT twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 02:09:51Juste honteux... https://t.co/oe0ldXz0Lc reageer retweet
Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Welke getrouwde vent?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Man, wat flauw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Ik bedoelde het anders, ik bedoelde dat er dan waarschijnlijk geen knechten meer zijn, alleen nog maar topmannen. Knechten overleven het waarschijnlijk niet. Als er dan nog een sterk blok Nederlanders is zou dat fantastisch zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist het moment waarop zeker voor een Valverde (of eventueel een Alaphilippe) een knecht van levensbelang is omdat het voor de snelste man niet te controleren zal zijn.
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistischquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:17 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat als je ooit goud wil pakken, dat het nu de uitgelezen kans is. Goed parcours, kwalitatief goede renners, die ook nog eens in vorm zijn.
Kan niet wachten tot het zaterdag is.
Een van die Spanjaarden is wel over te halen als ze elkaar ermee kunnen naaien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk hebben we op het eind nog een treintje om de sprint voor Bauke aan te trekken.
het zou me tegenvallen als we niet aan twee medailles komen bij het wegwielrennen. Ben benieuwd hoe het uitpaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistisch
Woensdag bedoel je denk ik haha. Dat is de tijdrit dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistisch
waarvan minstens 1 keer goud. Gezien de laatste dagen zou ik eigenlijk wel teleurgesteld zijn als Dumoulin geen goud pakt. En Van der Breggen is in principe ook favoriet voor goud.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef franklop het volgende:
[..]
het zou me tegenvallen als we niet aan twee medailles komen bij het wegwielrennen. Ben benieuwd hoe het uitpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |