Wat heeft de UCI daar verkeerd gedaan? Zodra het IOC de voorwaarden bekend had gemaakt was elke Rus die ooit een dopingstraf heeft gehad een domme/naïeve kneus zodra hij/zij in het vliegtuig stapte.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom?. Hij wist het niet. Vooral de UCI is verwerpelijk in deze.
Tja, wat Oleg zegt + wel vrolijk starten in San Sebastian. Dubbele maat etc etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft de UCI daar verkeerd gedaan? Zodra het IOC de voorwaarden bekend had gemaakt was elke Rus die ooit een dopingstraf heeft gehad een domme/naïeve kneus zodra hij/zij in het vliegtuig stapte.
Maar oké, je hebt wel gelijk. Gezien de opmerkingen van het IOC hadden ze weinig keus.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft de UCI daar verkeerd gedaan? Zodra het IOC de voorwaarden bekend had gemaakt was elke Rus die ooit een dopingstraf heeft gehad een domme/naïeve kneus zodra hij/zij in het vliegtuig stapte.
Omdat ie dondersgoed weet dat hij niet welkom is in Rio.quote:
Ik heb bij Zakarin altijd het idee dat hij niet zo gek veel weet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ie dondersgoed weet dat hij niet welkom is in Rio.
Enige reden waarom hij geen naïeve kneus zou zijn is als hij op het vliegveld stond toen het IOC de beslissing bekendmaakte en/of de Russische autoriteiten hem niks verteld hebben of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ie dondersgoed weet dat hij niet welkom is in Rio.
Of net als Maria Sharapova gewoon zijn huiswerk niet gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige reden waarom hij geen naïeve kneus zou zijn is als hij op het vliegveld stond toen het IOC de beslissing bekendmaakte en/of de Russische autoriteiten hem niks verteld hebben of iets dergelijks.
Al verwacht ik ook niks van Kruijswijk, maar goed die kan natuurlijk knechten voor Poels en Mollema.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:23 schreef Slobeend het volgende:
Achteraf kan je zeggen dat Lammers precies de goede vier geselecteerd heeft. Kelderman en Gesink niet in Rio vorm.
Dat is zuur.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Lutsenko ging in Monaco nog even één keertje trainen voor de reis naar Rio op de planning stond. Slecht idee, want hij kreeg een ongeluk en mist Rio
http://www.cyclingnews.co(...)ning-ride-collision/
Sta je hier nog steeds achter?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema is wel de perfecte renner voor de Olympische spelen. Meedoen is belangrijker dan winnen is immers zijn levensmotto.
Klopt, Kruijswijk is dan geen eendagsrenner, maar ik zie ook niet in wie ze dan beter hadden kunnen sturen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:23 schreef Slobeend het volgende:
Achteraf kan je zeggen dat Lammers precies de goede vier geselecteerd heeft. Kelderman en Gesink niet in Rio vorm.
Vos moet zich vanaf nu alleen nog richten op de weg. Misschien in de winter nog wat crossen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vos op de baan of mountainbike is geen optie dus?
Wat een multitalent eigenlijk he. Zonde van de blessure.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:09 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sta je hier nog steeds achter?
Gesink, maar wat zijn niveau nu is weet je niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, Kruijswijk is dan geen eendagsrenner, maar ik zie ook niet in wie ze dan beter hadden kunnen sturen.
Clement, maar goed dat is natuurlijk ook lekker achteraf praten (hij is dan ook niet een eendagsrenner, maar wel veel beter geschikt als wegkapitein).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, Kruijswijk is dan geen eendagsrenner, maar ik zie ook niet in wie ze dan beter hadden kunnen sturen.
Heb je met 4 man wel een wegkapitein nodig denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Clement, maar goed dat is natuurlijk ook lekker achteraf praten (hij is dan ook niet een eendagsrenner, maar wel veel beter geschikt als wegkapitein).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |