Denk het ook ja. Lefevere heeft zijn mannen op een oranje helm getrakteerd?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
S-Works fiets dus Petr Vakoč lijkt me.
Dacht ik eerst ook tot ik z'n fiets zag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dacht dat het Konig was omdat hij aan het kletsen was met Poels
Je bent zelf afzichtelijk.quote:
Als het goed is wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar heeft Tom ook zijn superpak?
Dan liever een polsblessuretwitter:tonymartin85 twitterde op maandag 01-08-2016 om 22:32:36Just on my way to Brasil.After a lot of problems with my knee I felt better the last days and decided to go to Rio https://t.co/FeeTgUSsMQ reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar heeft Tom ook zijn superpak?
Gezien de laatste berichten mag Lizzie al blij zijn dat ze mee mag doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Anna van der Breggen kan hier toch niet verliezen
Dus 4 verschillende merken reservefietsen en -wielen mee met ploegwagen? Is toch niet handig of ligt het aan mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Giant, Pinarello, Bianchi en Trek.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gezien de laatste berichten mag Lizzie al blij zijn dat ze mee mag doen.
twitter:FERRANDPREVOT twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 02:09:51Juste honteux... https://t.co/oe0ldXz0Lc reageer retweet
Puike #TeamGBtactics om lekker je gemiste testje te maximaliseren voor de Olympische Spelen, vind ik leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op iedere hoek 1 of zelfs 2, alleen even onthouden welke waar staat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dus 4 verschillende merken reservefietsen en -wielen mee met ploegwagen? Is toch niet handig of ligt het aan mij.
Zijn er ook renners die op een ander merk fiets rijden dan van hun profploeg?
Heerlijk artikel. Geld hebben en westers zijn is voldoende legitimatie om lachend aan de dope te gaan. British cycling en NOC NSF approve.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |