Dit is wel een geil figuurtje. Iig een stuk beter dan de aids die ze ons in de Giro af en toe voorschoteldenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De onderste lus is de tijdritlus. Ziet er uit als een perfect Dumoulinrondje.
14:30, weet niet hoelaat de finish verwacht wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:20 schreef tdrone het volgende:
hoe laat word de wegwestrijd verreden zaterdag?
Ergens tussen 20:00 en 21:00 uur lijkt me danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
14:30, weet niet hoelaat de finish verwacht wordt
Is daar eigenlijk al een beter verhaal over dan het oorspronkelijke verhaal van Froome (aanleren met honger naar bed te gaan)? Zelfs Harm Kuipers vond die verklaring lachwekkend, dus dan weet je dat je het wel heel bont maakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Elke mannelijke Brit de laatste 5 jaar is uit het niets ineens een rasklimmer (zelfs klassiekerrenners als Thomas), dus ik zie haar wel ineens prima meedoen hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:17 schreef Blik het volgende:
[..]
idd zeg, die gozert is zelfs voor sky als het een landenwedstrijd is en het team er totaal niet om doet.
Daarnaast, hoe kun je voor Sky zijn, het is niet eens een sympathieke ploeg. Dus ben je per definitie een succes-supporter
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:49 schreef franklop het volgende:
Sky
The SKY's is the limit
Go SKY-high
SKYgoden
Estland kan ook voor Italië gaan werken. Amador voor Spanje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:09 schreef groenen het volgende:
Startlijst: http://www.procyclingstat(...)_Race_2016_Startlist
Dit wordt een tactisch meesterspel. Gelukkig hebben wij Veneberg.Nauwelijks knechten die na een lastig stuk parcours nog gaten kunnen dichten. Alleen Italie en Spanje hebben er een paar die echt in dienst rijden.
Ik vraag mij af welke renners al door andere 'landen' zijn opgekocht. Vasil Kiryjenka lijkt mij een zekerheidje. Oekraine en Kazachstan zijn ook wel teams die door Italie opgekocht kunnen worden. Maar dieper in de wedstrijd heb je ook aan die teams niets.
Thorwald is geen bondscoach.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:09 schreef groenen het volgende:
Startlijst: http://www.procyclingstat(...)_Race_2016_Startlist
Dit wordt een tactisch meesterspel. Gelukkig hebben wij Veneberg.Nauwelijks knechten die na een lastig stuk parcours nog gaten kunnen dichten. Alleen Italie en Spanje hebben er een paar die echt in dienst rijden.
Ik vraag mij af welke renners al door andere 'landen' zijn opgekocht. Vasil Kiryjenka lijkt mij een zekerheidje. Oekraine en Kazachstan zijn ook wel teams die door Italie opgekocht kunnen worden. Maar dieper in de wedstrijd heb je ook aan die teams niets.
Zo werd Vainsteins ooit wereldkampioen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Estland kan ook voor Italië gaan werken. Amador voor Spanje.
Omdat de Polen voor Spruch reden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo werd Vainsteins ooit wereldkampioen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Omdat de Polen voor Spruch reden?
Nou en.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat had niets met ploegbelangen te maken.
Valverde zou ook wat kunnen hebben aan Soliz en Guama. Koersen allebei voor Movistar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Estland kan ook voor Italië gaan werken. Amador voor Spanje.
En op Sjors Bennett en Sjors Preidler.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:03 schreef Mani89 het volgende:
En wij kunnen rekenen op de steun van België.
Dat lijkt me juist het moment waarop zeker voor een Valverde (of eventueel een Alaphilippe) een knecht van levensbelang is omdat het voor de snelste man niet te controleren zal zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:16 schreef Blik het volgende:
Na die laatste beklimming heb je toch geen knechten meer nodig, met een beetje geluk is het zwaar genoeg om een groepje met top-favorieten over te houden
Vasil mag de vlag dragen vrijdag, dus die neemt de wegrit bij voorbaat niet al te serieus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:09 schreef groenen het volgende:
Vasil Kiryjenka lijkt mij een zekerheidje.
Mooie knecht dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vasil mag de vlag dragen vrijdag, dus die neemt de wegrit bij voorbaat niet al te serieus.
Volgens mij heb ik hier ergens op FOK gelezen dat hij tijdens de tijdrit gewoon z'n bionische pak heeft met een Bioracer logo.quote:
Neem toch aan dat ze er alles aan doen om Dumoulin aan goud te helpen ja en dus niet vasthouden aan het pak dat hij hoort te dragen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ergens op FOK gelezen dat hij tijdens de tijdrit gewoon z'n bionische pak heeft met een Bioracer logo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 02:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:FERRANDPREVOT twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 02:09:51Juste honteux... https://t.co/oe0ldXz0Lc reageer retweet
Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Welke getrouwde vent?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Man, wat flauw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Ik bedoelde het anders, ik bedoelde dat er dan waarschijnlijk geen knechten meer zijn, alleen nog maar topmannen. Knechten overleven het waarschijnlijk niet. Als er dan nog een sterk blok Nederlanders is zou dat fantastisch zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist het moment waarop zeker voor een Valverde (of eventueel een Alaphilippe) een knecht van levensbelang is omdat het voor de snelste man niet te controleren zal zijn.
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistischquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:17 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat als je ooit goud wil pakken, dat het nu de uitgelezen kans is. Goed parcours, kwalitatief goede renners, die ook nog eens in vorm zijn.
Kan niet wachten tot het zaterdag is.
Een van die Spanjaarden is wel over te halen als ze elkaar ermee kunnen naaien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk hebben we op het eind nog een treintje om de sprint voor Bauke aan te trekken.
het zou me tegenvallen als we niet aan twee medailles komen bij het wegwielrennen. Ben benieuwd hoe het uitpaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistisch
Woensdag bedoel je denk ik haha. Dat is de tijdrit dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistisch
waarvan minstens 1 keer goud. Gezien de laatste dagen zou ik eigenlijk wel teleurgesteld zijn als Dumoulin geen goud pakt. En Van der Breggen is in principe ook favoriet voor goud.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef franklop het volgende:
[..]
het zou me tegenvallen als we niet aan twee medailles komen bij het wegwielrennen. Ben benieuwd hoe het uitpakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |