Mooie knecht dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vasil mag de vlag dragen vrijdag, dus die neemt de wegrit bij voorbaat niet al te serieus.
Volgens mij heb ik hier ergens op FOK gelezen dat hij tijdens de tijdrit gewoon z'n bionische pak heeft met een Bioracer logo.quote:
Neem toch aan dat ze er alles aan doen om Dumoulin aan goud te helpen ja en dus niet vasthouden aan het pak dat hij hoort te dragen..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ergens op FOK gelezen dat hij tijdens de tijdrit gewoon z'n bionische pak heeft met een Bioracer logo.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 02:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:FERRANDPREVOT twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 02:09:51Juste honteux... https://t.co/oe0ldXz0Lc reageer retweet
Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Welke getrouwde vent?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Man, wat flauw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:18 schreef showtimer het volgende:
[..]Jaaaaa, hap haptwitter:PhilipDeignan twitterde op dinsdag 02-08-2016 om 21:16:33@FERRANDPREVOT ayant une affaire avec un homme marie avec des enfants est aussi honteux reageer retweet
Ik bedoelde het anders, ik bedoelde dat er dan waarschijnlijk geen knechten meer zijn, alleen nog maar topmannen. Knechten overleven het waarschijnlijk niet. Als er dan nog een sterk blok Nederlanders is zou dat fantastisch zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist het moment waarop zeker voor een Valverde (of eventueel een Alaphilippe) een knecht van levensbelang is omdat het voor de snelste man niet te controleren zal zijn.
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistischquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:17 schreef marcodej het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat als je ooit goud wil pakken, dat het nu de uitgelezen kans is. Goed parcours, kwalitatief goede renners, die ook nog eens in vorm zijn.
Kan niet wachten tot het zaterdag is.
Een van die Spanjaarden is wel over te halen als ze elkaar ermee kunnen naaien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk hebben we op het eind nog een treintje om de sprint voor Bauke aan te trekken.
het zou me tegenvallen als we niet aan twee medailles komen bij het wegwielrennen. Ben benieuwd hoe het uitpaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistisch
Woensdag bedoel je denk ik haha. Dat is de tijdrit dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vier keer een goede kans op goud inderdaad. Een gouden dubbel op donderdag is zelfs vrij realistisch
waarvan minstens 1 keer goud. Gezien de laatste dagen zou ik eigenlijk wel teleurgesteld zijn als Dumoulin geen goud pakt. En Van der Breggen is in principe ook favoriet voor goud.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef franklop het volgende:
[..]
het zou me tegenvallen als we niet aan twee medailles komen bij het wegwielrennen. Ben benieuwd hoe het uitpakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |