En dan kunnen we JUICHEN!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Het loopt met een sisser af en in Rio draait hij vol de gaskraan open.
Een tijdrit duurt geen drie weken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu is Dumoulin wel uit het juiste hout gesneden maar het blijft een Nederlander...
In principe doet hij allebei.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef rubbereend het volgende:
laat hij de wegwedstrijd nschieten of doet hij die er ook nog bij?
Starten is verplicht toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:08 schreef rubbereend het volgende:
laat hij de wegwedstrijd schieten of doet hij die er ook nog bij?
Sylvana.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Waarom dat zwart. Wat heeft zwart godverdomme met Nederland te maken.
is er sneeuw in Rio?quote:
http://nos.nl/rio2016/art(...)s-alles-of-niks.htmlquote:Tom Dumoulin is de allereerste die toegeeft dat het rijden van het criterium in Chaam een risico is. "De arts is er ook niet zo blij mee, en dat snap ik wel", geeft de renner van Giant-Alpecin vlak voor de start aan.
Afgelopen vrijdag brak de goudenmedaillekandidaat voor de olympische tijdrit zijn spaakbeen bij een valpartij in de Tour de France. Even leek Rio de Janeiro heel ver weg. Maar het bleek een 'mooie' breuk en een speciale brace deed wonderen.
Rondpeddelen heeft geen zin
Dumoulin heeft wedstrijdritme nodig. "Het is alles of niks. Ik kan nu niet rustig twee uurtjes gaan rondpeddelen in Maastricht. En met zestig per uur achter de scooter door het heuvelland rijden is ook niet echt veilig."
En hoewel het lichtjes regende, ging Dumoulin rond de klok van zeven uur van start in Chaam.
Zie post #90 links wegwedstrijd, rechts tijdritquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kasseien in wegparcours Rio 2016
Gelukkig alleen de wegwedstrijd volgens mij.
Dan maar voor de klinkers afstappen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kasseien in wegparcours Rio 2016
Gelukkig alleen de wegwedstrijd volgens mij.
Ach, op de OS hoeft hij ook maar een uur te vlammenquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Na een uur koers houdt Dumoulin het voor gezien. Op klinkertjes toch nog last. "Achteraf was dit toch iets te vroeg."
Jammer dat de kans nu kleiner is dat je op bek gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:41 schreef Syntix het volgende:
Zoals ik al zei: Froome voor de win bij de tijdrit. Met of zonder Dumoulin.
FroomeGOD
Dit ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/tom_dumoulin/status/757878862705483776
Update van Tommetje. Het is nog een beetje stijf maar hij kan iig fietsen.
Zat al in het vliegtuig naar Rio maar was nog net niet vertrokken. Moest er uit gehaald worden, awwww.quote:Op zondag 24 juli 2016 16:27 schreef franklop het volgende:
Geen Zakarin door de regels die IOC omtrent Russische atleten heeft opgesteld. Eerdere dopingvergrijp = geen Spelen
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 28-07-2016 om 19:12:14Morgen de laatste wedstrijd van Wout Poels voordat hij als olympisch kampioen door het leven gaat! #profrondevanheerlen @Profronde1 reageer retweet
Domme kneusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat al in het vliegtuig naar Rio maar was nog net niet vertrokken. Moest er uit gehaald worden, awwww.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |