Kijk je wel even naar de heropeningspost? Als je dit topic gaat gebruiken voor de linkdump dan open je maar een blog of zo. En ja, misschien is alles wel gezegd wat gezegd kan worden, ook heel goed mogelijk hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben niet allemaal (gelukkig). Nogmaals ik ben hier niet voor de discussie maar voor de info. Als ik weer wat tegenkom op dit gebied wat de moeite waard is zal ik het posten.
Dit vind ik een pittige stelling. Wie bedoel jij precies met sommige mensen die andersdenkenden etc willen afrossen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen willen het recht behouden om andersdenkenden en andersgeaarden, etc. af te kunnen rossen en te verstoten omdat ze niet voldoen aan hun beeld van hoe iemand zich hoort te gedragen binnen diens samenleving.
Dergelijke personen kunnen zich niet voorstellen dat anderen er geen moeite mee hebben of die personen zelfs een normaal en vrij leven gunnen en gaan daar dus een complot achter zoeken.
Vorige week nog meegemaakt dat een vriend van me van de fiets wordt getrokken en afgerosd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit vind ik een pittige stelling. Wie bedoel jij precies met sommige mensen die andersdenkenden etc willen afrossen?
Even voor de goede orde.. wat is dan de bedoeling van dit topic? Links en YT-info posten is niet gewenst, zonder onderbouwing + je moet ingaan op vragen van medeusers? Geldt dit alleen voor LGBT of voor alle topics?quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk je wel even naar de heropeningspost? Als je dit topic gaat gebruiken voor de linkdump dan open je maar een blog of zo. En ja, misschien is alles wel gezegd wat gezegd kan worden, ook heel goed mogelijk hoor.
Het is me nog niet duidelijk wie jij met die sommige mensen bedoelt. Mij bekroop het gevoel dat je mij ook die hoek in wilt drijven. Zeg het maar hoor, ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vorige week nog meegemaakt dat een vriend van me van de fiets wordt getrokken en afgerosd.
In deze reeks in wat hogere mate in ieder geval. Het gaat om de reden van de eventuele LBGT agenda en niet de (rand)verschijnselen zeg maar.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Even voor de goede orde.. wat is dan de bedoeling van dit topic? Links en YT-info posten is niet gewenst, zonder onderbouwing + je moet ingaan op vragen van medeusers? Geldt dit alleen voor LGBT of voor alle topics?
waarom? wil je de lala niks aan de hand users, welke alleen maar antwoorden willen, alles afwijzen, en niks zelf onderzoeken tevreden houden?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
In deze reeks in wat hogere mate in ieder geval.
hier een link van mike adams z'n site, plus de reden van de eventuele lbgt agendaquote:Het gaat om de reden van de eventuele LBGT agenda en niet de (rand)verschijnselen zeg maar.
En de motivaties achter de anti-LGBT agenda?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat om de reden van de eventuele LBGT agenda en niet de (rand)verschijnselen zeg maar.
Dat is op zich toch wel duidelijk volgens de meeste? Maar hoe het ook zij, hoeveel nieuwe zaken zullen er nog gebracht kunnen worden denken jullie? De 'complotzieners' zijn blijkbaar op zijn minst beïnvloed door de wat traditioneel ingerichte en religieuze groeperingen die hun invloed van het verleden steeds maar kleiner zien worden en blijkbaar is volgens diezelfde groep de agenda opgezet om de traditionele gezinnen te slopen en door middel van politieke correctheid mensen monddood te maken met als einddoel meen ik me te herinneren vrije pedofilie en andere narigheid voor de elite. Terwijl de rest van de wereld in een soort Marxistische helstaat gevangen zit omdat de buurman een vriendje heeft die zich identificeert met 5 verschillende sekses.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
En de motivaties achter de anti-LGBT agenda?
Omdat die ontwikkeling destijds hetgeen representeerde waar de ganse LBGT-beweging naar streeft en inhoudelijk neerkomt op de LGBT agenda.quote:
quote:Als ik van mening ben dat het eigen volk het belangrijkst is voor de politiek van een land maakt dat mij toch ook niet direct een Nazi?
Blijkbaar wel. Een conservatieve gedachte hier en dat maakt je al tot nationalist, xenofoob, homofoob, religekkie, noem het maar op.quote:Of dat jij 'tegen' de ideeen van Marx zou zijn maakt jou toch niet automatisch een kapitalistisch zwijn?
Niet roomser dan de paus gaan doen, maat.quote:Daar heb ik niets van gemerkt. Te meer omdat de tegenstanders juist nogal vocaal zijn.
Als er al een dergelijke agenda bestaat dan is dat nogal afhankelijk van de persoon wat de inhoud precies is. Overeenkomsten tussen het werk van Marx of elke andere willekeurig politiek figuur hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit allemaal het gevolg is van Marxisme. Net als dat mijn persoonlijke "eigen volk eerst" helemaal niets te maken heeft met Nazisme.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:20 schreef Aguia het volgende:
[..]
Omdat die ontwikkeling destijds hetgeen representeerde waar de ganse LBGT-beweging naar streeft en inhoudelijk neerkomt op de LGBT agenda.
En een progressieve gedachte en je bent een marxist, SJW of whatever flashy woorden nu weer de trend zijn. Hopelijk kunnen wij dat in z'n geheel overslaan.quote:Blijkbaar wel. Een conservatieve gedachte hier en dat maakt je al tot nationalist, xenofoob, homofoob, religekkie, noem het maar op.
quote:Niet roomser dan de paus gaan doen, maat.
Onjuiste vergelijking aangezien het nazisme inderdaad niet als eerste achter sentimenten zat als "eigen volk eerst". Of "Gott mit uns". Marx zette in zijn tijd als eerste op grote schaal openlijk de aanval op de familie en tevens verzette hij zich tegen alles waar hij een kapitalistische oppressie in zag. Voor iemand die nooit in z'n leven heeft gewerkt, scheen die wel heel goed te kunnen weten hoe de arbeider onder het juk van het kapitalisme zwoegde.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef ems. het volgende:
Als er al een dergelijke agenda bestaat dan is dat nogal afhankelijk van de persoon wat de inhoud precies is. Overeenkomsten tussen het werk van Marx of elke andere willekeurig politiek figuur hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit allemaal het gevolg is van Marxisme. Net als dat mijn persoonlijke "eigen volk eerst" helemaal niets te maken heeft met Nazisme.
Jij wordt op straat met een schuin oog aan gekeken en SJW genoemd als je opkomt voor traditionele waarden? Je noemt enkel geuzennamen die mensen hier op de community elkaar naar het hoofd slingeren. Probeer eens tijdens een willekeurig programma op tv een conservatief praatje te houden en durf te zeggen dat je voor traditioneel huwelijk bent. Kom dan terug en zeg nog is dat je vrijuit je mening kan geven. Als politicus zijnde of elke andere publieke functie kun je rekenen op de rest van je leven stront naar je kop geslingerd te krijgen. Je imago mooi naar de knoppen. Maar als je als lerares je leerlingen van 6 jaar een lijstje voorschotelt uit 25+ geslachten te kiezen dan wordt je de hemel ingeprezen.quote:En een progressieve gedachte en je bent een marxist, SJW of whatever flashy woorden nu weer de trend zijn. Hopelijk kunnen wij dat in z'n geheel overslaan.
Wat was er ook weer gezegd over linkdumps? Als je niets toe te voegen hebt hoepel je maar op uit mijn topic.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
The toilet wars
The Obama administration tells schools to accommodate gender identity
http://www.economist.com/(...)/2016/05/toilet-wars
Tjeemig. Hoe bespottelijk is dit.
Toilet wars.
Hij voegt er toch een bijschrijft aan toe i.p.v. enkel een link? En tevens heeft het betrekking op het topic, dus relevant. Jij draalt af door over de opwarming van de aarde te gaan praten. In je eigen topic nota bene.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat was er ook weer gezegd over linkdumps? Als je niets toe te voegen hebt hoepel je maar op uit mijn topic.
Misschien moet je jezelf eens druk gaan maken over zaken die er echt toe doen, Global Warming bijvoorbeeld. Dit is een aardige afleidingsmanoeuvre van de klimaatontkenners. Laten we de wereld bezig houden met de persoon in het toilet naast ons. In plaats iets steekhoudends te doen in milieuwetgeving. Heb je echt niet door dat je jezelf voor het karretje van de elite laat spannen?
Biek je moet tekst en uitleg geven e.d. zomaar info posten mag niet meer zeker niet in dit topic. Je moet het aankleden zodat je medeusers duidelijk weten wat je standpunt in deze is. Maar goed je gaf het al aan: bespottelijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
The toilet wars
Toilet wars.
Misschien moet men zich eens druk maken over een grotere groep mensen die harder aandacht nodig hebben zoals daklozen of moslims. Grote groep in tegenstelling tot tg's maar dat is niet hip tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat was er ook weer gezegd over linkdumps? Als je niets toe te voegen hebt hoepel je maar op uit mijn topic.
Misschien moet je jezelf eens druk gaan maken over zaken die er echt toe doen, Global Warming bijvoorbeeld. Dit is een aardige afleidingsmanoeuvre van de klimaatontkenners. Laten we de wereld bezig houden met de persoon in het toilet naast ons. In plaats iets steekhoudends te doen in milieuwetgeving. Heb je echt niet door dat je jezelf voor het karretje van de elite laat spannen?
Als hij zijn eigen link had samengevat of geparafraseerd (en dus gelezen) dan had Lambiekje geweten dat die tekst juist vóór de rechten van transgenders spreekt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:09 schreef Aguia het volgende:
[..]
Hij voegt er toch een bijschrijft aan toe i.p.v. enkel een link? En tevens heeft het betrekking op het topic, dus relevant. Jij draalt af door over de opwarming van de aarde te gaan praten. In je eigen topic nota bene.
Hey, als de conservatieven hier niet zo moeilijk over deden, gingen transgenders naar de wc, trokken ze door, fatsoeneerden ze hun kleding, wasten ze hun handen (hopelijk) en was er echt helemaal niets aan de hand. Echter begint christelijk rechts stennis te schoppen en vestigen ze er zelf de aandacht op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Biek je moet tekst en uitleg geven e.d. zomaar info posten mag niet meer zeker niet in dit topic. Je moet het aankleden zodat je medeusers duidelijk weten wat je standpunt in deze is. Maar goed je gaf het al aan: bespottelijk
[..]
Misschien moet men zich eens druk maken over een grotere groep mensen die harder aandacht nodig hebben zoals daklozen of moslims. Grote groep in tegenstelling tot tg's maar dat is niet hip tegenwoordig.
Mijn topic ja. Lambiekje mag hier van mij best posten, als hij inhoudelijk bij wil dragen aan de discussie. Linkdumpen mag hij elders.quote:Bovendien jouw topic? Dat jij de ts bent wil dit nog niet zeggen dat jij kunt bepalen wie hier recht heeft om te posten en wie niet.
Het feit dat er iets in het kader van dit onderwerp op last van Obama wordt ingevoerd, behoeft geen verdere uitleg. Daarnaast maakt het voor het punt niet uit of zijn tekst voor/tegen transgenders is. Het gaat over transgenders en dat is waar jouw hele topic om draait.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Als hij zijn eigen link had samengevat of geparafraseerd (en dus gelezen) dan had Lambiekje geweten dat die tekst juist vóór de rechten van transgenders spreekt.
Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken. Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:22 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hey, als de conservatieven hier niet zo moeilijk over deden, gingen transgenders naar de wc, trokken ze door, fatsoeneerden ze hun kleding, wasten ze hun handen (hopelijk) en was er echt helemaal niets aan de hand. Echter begint christelijk rechts stennis te schoppen en vestigen ze er zelf de aandacht op.
Nou vertel eens in een paar zinnen: wat is de LGBT-agenda? Jij schijnt het te weten. De enige agenda die ik zie is dat homo's gewoon hun relatie erkend willen zien, zonder angst, liefde voor hun partner willen kunnen uiten en dat transgenders gewoon naar de wc willen. Maar dat is geen geheime agenda of complot. Dat doen we gewoon out in the open.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Persoonlijk heb ik meer aan links en aan YT info ipv de inhoudelijke discussie want we weten allemaal waar dat op uitdraait, waar je vooral niet over mag beginnen en als je het toch doet zijn de rapen gaar en vliegen de shame-on-you je om de oren. Vraag me af wat het nut is van dit topic?
De LGBT-agenda is allang duidelijk gemaakt door verschillende mensen maar toch blijven doorvragen en dan hard 'hoe durf je' blijven roepen. Compleet zinloos.
of neem de groep die alle Jezus hard werken maar niets over houden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Biek je moet tekst en uitleg geven e.d. zomaar info posten mag niet meer zeker niet in dit topic. Je moet het aankleden zodat je medeusers duidelijk weten wat je standpunt in deze is. Maar goed je gaf het al aan: bespottelijk
[..]
Misschien moet men zich eens druk maken over een grotere groep mensen die harder aandacht nodig hebben zoals daklozen of moslims. Grote groep in tegenstelling tot tg's maar dat is niet hip tegenwoordig.
holy shit!! is dat for real?!quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het feit dat er iets in het kader van dit onderwerp op last van Obama wordt ingevoerd, behoeft geen verdere uitleg. Daarnaast maakt het voor het punt niet uit of zijn tekst voor/tegen transgenders is. Het gaat over transgenders en dat is waar jouw hele topic om draait.
[..]
Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken. Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:
[ afbeelding ]
Bron: FOK!
En dan doen christenen moeilijk? Kijk alleen al naar de hoeveelheid opties![]()
Overigens komt de kritiek niet alleen christelijke hoek, maar van diverse kanten. Ik kan nu natuurlijk als een rooie rakker gaan zeggen dat je hiermee een bepaalde groep mensen over een kam scheert, maar dan verlaag ik me weer tot een dergelijk niveau en dat moet je ook niet willen.
Heb je het artikel gelezen? Het gaat om een enquete, die inmiddels ook weer is aangepast.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:
[..]
Het feit dat er iets in het kader van dit onderwerp op last van Obama wordt ingevoerd, behoeft geen verdere uitleg. Daarnaast maakt het voor het punt niet uit of zijn tekst voor/tegen transgenders is. Het gaat over transgenders en dat is waar jouw hele topic om draait.
[..]
Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken. Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:
[ afbeelding ]
Overigens komt de kritiek niet alleen christelijke hoek, maar van diverse kanten. Ik kan nu natuurlijk als een rooie rakker gaan zeggen dat je hiermee een bepaalde groep mensen over een kam scheert, maar dan verlaag ik me weer tot een dergelijk niveau en dat moet je ook niet willen.
Klopt, Godzijdank weer ingetrokken. Gelukkig zagen zij dus ook in wat voor een rotzooi dat lijstje inhield (m.u.v. man/vrouw).quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Het gaat om een enquete, die inmiddels ook weer is aangepast.
Misschien moet jij eens beter lezen want dat is al zo vaak aangegeven. Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan ging ik zelf op onderzoek uit, is niet moeilijk en daar is best veel over te vinden. Maar goed en maar blijven doorzagen. Gezever over wat toiletten zeg, I don't give a flying shit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nou vertel eens in een paar zinnen: wat is de LGBT-agenda? Jij schijnt het te weten. De enige agenda die ik zie is dat homo's gewoon hun relatie erkend willen zien, zonder angst, liefde voor hun partner willen kunnen uiten en dat transgenders gewoon naar de wc willen. Maar dat is geen geheime agenda of complot. Dat doen we gewoon out in the open.
Misschien moet je een LGBT-agenda linkdump topic maken. Dan kan er hier gediscussieerd worden.
ben jij toevallig een non duale, trans-plas-gender..?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens beter lezen want dat is al zo vaak aangegeven. Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan ging ik zelf op onderzoek uit, is niet moeilijk en daar is best veel over te vinden. Maar goed en maar blijven doorzagen. Gezever over wat toiletten zeg, I don't give a flying shit.
Lijkt me vrij simpel, heb je een p ga je naar de herenplee, heb je een v ga je naar de damesplee. Het conditioneren van de massa met name kinderen dat stuit me tegen de borst. Waar jij je plasje wil gaan doen daar kan ik me niet druk om maken wel the bigger picture. I'm out voor er weer gevraagd gaat worden naar wat the bigger picture is.![]()
Maar wat als je beide hebt of geen van beide?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Lijkt me vrij simpel, heb je een p ga je naar de herenplee, heb je een v ga je naar de damesplee.
Wat voor conditioneren bedoel je precies?quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Het conditioneren van de massa met name kinderen dat stuit me tegen de borst.
Als je jezelf ingelezen had in het onderwerp dan had je geweten dat het een bottom-up ding is. Het toiletrecht is helemaal niet op last van Obama ingevoerd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:
[..]
[..]
Eh nee. Om te beginnen ontken je met die uitspraak al het bestaan van biseksuelen. Ten tweede: mensen voelen zich niet altijd óf man óf vrouw. Ik voel me vooral vrouw. Semantiek is een belangrijk ding in de transgender wereld.quote:Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken.
Het is een vraag uit een enquete. Een onderzoek naar genderbeleving, dan is het nuttig om zoveel opties te geven. Het is niet een verplichte vraag die kinderen bij de aanmelding van de middelbare school hoeven invullen. En dan nog, wat houdt je tegen om man of vrouw aan te kruisen? wat is slecht aan het hebben van meerdere opties? Gender is een spectrum, geen binair.quote:Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:
[ afbeelding ]
Klopt het commentaar komt niet alleen uit christelijke hoek. Dat zijn wel de grootste aanjagers van de toilettwetten in de VS. Echter worden ze ook gesteund door een aantal radicale feministen, zoals bijvoorbeeld Julie Bindel (opiniemaker bij The Guardian).quote:Overigens komt de kritiek niet alleen christelijke hoek, maar van diverse kanten. Ik kan nu natuurlijk als een rooie rakker gaan zeggen dat je hiermee een bepaalde groep mensen over een kam scheert, maar dan verlaag ik me weer tot een dergelijk niveau en dat moet je ook niet willen.
Het conditioneren dat er maar twee genders bestaan en dat die 100% samenvallen met het biologische geslacht, waarvan er ook maar twee zijn, die altijd heel onomstotelijk zijn af te lezen aan een xy of xx chromosoom en de primaire geslachtsdelen bij geboorte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor conditioneren bedoel je precies?
En dan begin je bij kinderen? Wat een smerig excuus om democratie in dit opzicht te rechtvaardigen. Laten we meteen met seksvoorlichting beginnen aan kinderen van 4 a 5 jaar. Je kan immers niet jong genoeg beginnen, nietwaar?quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:04 schreef Fixers het volgende:Kleinschalige lokale initiatieven bewandelden de we democratische wegen om toiletten vaker neutraal te maken.
Nee, ik heb het niet over seksuele gevoelens naar een ander. Dat is een heel ander discussiepunt. Ik heb het over de mens en dat er biologisch gezien altijd een van de twee geslachten doorslaggevend is. En als jij je vrouw voelt, waarom ga je dan niet naar de vrouwen wc?quote:Eh nee. Om te beginnen ontken je met die uitspraak al het bestaan van biseksuelen. Ten tweede: mensen voelen zich niet altijd óf man óf vrouw. Ik voel me vooral vrouw. Semantiek is een belangrijk ding in de transgender wereld.
Wie heeft het over een verplicht onderdeel bij de aanmelding? Het feit dat dit uberhaupt bestaat, is pure onzin. Hoe weten kinderen van 13 in vredesnaam wat non-binary is of gender fluid?quote:Het is een vraag uit een enquete. Een onderzoek naar genderbeleving, dan is het nuttig om zoveel opties te geven. Het is niet een verplichte vraag die kinderen bij de aanmelding van de middelbare school hoeven invullen. En dan nog, wat houdt je tegen om man of vrouw aan te kruisen? wat is slecht aan het hebben van meerdere opties? Gender is een spectrum, geen binair.
Radicale feministen lijken me eerder positief tegenover dit soort ideeën te staan. Waarschijnlijk erkennen die alleen het vrouwelijke geslacht en andere vermeende geslachten die daarop lijken, zoals een demi-girl (wat dat ook wezen mag). Al het ander dat roomblanke, christelijke mannen omvat is alleen maar haatdragend natuurlijk.quote:Klopt het commentaar komt niet alleen uit christelijke hoek. Dat zijn wel de grootste aanjagers van de toilettwetten in de VS. Echter worden ze ook gesteund door een aantal radicale feministen, zoals bijvoorbeeld Julie Bindel (opiniemaker bij The Guardian).
SP conservatief? Hooguit in eurosceptische termen, maar verder gewoon lekker linksch. En als dat waar is van het CDA dan is dat dus in overeenstemming met de trend die de meeste confessionele partijen aanhouden, namelijk dat ze hun eigen idealen verloochenen en mee moeten gaan met de tijd.quote:Om een voorbeeld dichter bij huis te houden: in de debatten over de transgenderwet waren niet alleen de de SGP en de CU tegen, de PVV en SP waren dat ook. Niet allemaal een christelijke signatuur, wel allemaal een conservatieve. (CDA was daarentegen van mening dat we met de tijd mee moesten gaan en stemden voor).
Tja als de argumenten op zijn wordt de kinderkaart getrokken....quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:33 schreef mootie het volgende:
Kinderen op de middelbare school toiletten laten delen heeft imo vrij weinig te maken met seksuele voorlichting voor 4-jarigen. De link ontgaat mij even.
Als kinderen nu uit zichzelf aangeven dat ze een of ander gender voelen, dan ga je daar op de juiste manier in mee. Bij circa driekwart blijkt zoiets inderdaad een fase. Door flexibel met gender om te gaan kan je alle kinderen gelukkig houden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:18 schreef Aguia het volgende:
[..]
En dan begin je bij kinderen? Wat een smerig excuus om democratie in dit opzicht te rechtvaardigen.
Ah mooi, dan zijn we het daar mee eens: 4-5 jaar is een prima leeftijd om met passende seksuele voorlichting te beginnen. Bijvoorbeeld door kinderen te leren dat ze nee kunnen en mogen zeggen tegen seksuele handelingen door een volwassene. (Vaak een bekende en vertrouwenspersoon van de familie).quote:Laten we meteen met seksvoorlichting beginnen aan kinderen van 4 a 5 jaar. Je kan immers niet jong genoeg beginnen, nietwaar?
[..]
Nee. Biologisch zijn er al een heleboel variaties in geslacht. Vraag het IOC maar eens, die hebben de grootste moeite om definities voor man en vrouw op te stellen en vervolgens toe te passen bij het indelen van sporters. Als het zo makkelijk was, dan waren er niet van die slepende zaken in de topsport.quote:Nee, ik heb het niet over seksuele gevoelens naar een ander. Dat is een heel ander discussiepunt. Ik heb het over de mens en dat er biologisch gezien altijd een van de twee geslachten doorslaggevend is.
Dat doe ik ook. Allen in North Carolina mag ik dat dus niet, zij gaan uit van het fysieke geslacht bij de geboorte. In vergelijbare wetsvoorstellen in andere staten gaat men uit van chromosomaal geslacht, wat erop neer zou komen dat je bij ieder toiletbezoek een genetisch onderzoek moet laten doen.quote:En als jij je vrouw voelt, waarom ga je dan niet naar de vrouwen wc?
Het zal je verbazen hoeveel een 13 jarige weet. En vooral in hoeverre kinderen van die leeftijd in dat soort abstracte termen kunnen denken.quote:[..]
Wie heeft het over een verplicht onderdeel bij de aanmelding? Het feit dat dit uberhaupt bestaat, is pure onzin. Hoe weten kinderen van 13 in vredesnaam wat non-binary is of gender fluid?
[..]
Een aantal vooraanstaande radicaal feminsten zijn absoluut tegen transgenders. Die stroming word aangeduid als TERF: Trans Exclusionairy Radical Feminists. De aanhangers van deze stroming zijn vaak ook SWERFs: Sex Worker Exclusionairy Radical Feminists. Transgenders en sekswerkers vinden bij elkaar opvallend vaak medestanders. De meer gematigde feministische stromingen zijn over het algemeen wel weer transvriendelijk.quote:Radicale feministen lijken me eerder positief tegenover dit soort ideeën te staan. Waarschijnlijk erkennen die alleen het vrouwelijke geslacht en andere vermeende geslachten die daarop lijken, zoals een demi-girl (wat dat ook wezen mag). Al het ander dat roomblanke, christelijke mannen omvat is alleen maar haatdragend natuurlijk.
[..]
De SP is behoorlijk conservatief in dit soort zaken. Vooral in de Eerste Kamer.. Om even een SP-senator te citeren: "Het is helemaal niet zo erg om sterilisatie als voorwaarde te stellen."quote:SP conservatief? Hooguit in eurosceptische termen, maar verder gewoon lekker linksch. En als dat waar is van het CDA dan is dat dus in overeenstemming met de trend die de meeste confessionele partijen aanhouden, namelijk dat ze hun eigen idealen verloochenen en mee moeten gaan met de tijd.
En dat beeld is onjuist.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:18 schreef Aguia het volgende:
Ik heb het over de mens en dat er biologisch gezien altijd een van de twee geslachten doorslaggevend is
Waarom is dat relevant?quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:18 schreef Aguia het volgende:
Wie heeft het over een verplicht onderdeel bij de aanmelding? Het feit dat dit uberhaupt bestaat, is pure onzin. Hoe weten kinderen van 13 in vredesnaam wat non-binary is of gender fluid?
Klopt, ongeveer 1 op 1500-2000 mensen worden geboren met een vorm van intersekseconditie. Voor Nederland komt dat voor 2014 neer op 88 - 117 kinderen. (175.181 levengeborenen volgens CBS)quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat beeld is onjuist.
Er zijn mensen die geslachtskenmerken hebben van beide sekse.
Dat doen ze niet uit zichzelf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:35 schreef Fixers het volgende:Als kinderen nu uit zichzelf aangeven dat ze een of ander gender voelen, dan ga je daar op de juiste manier in mee. Bij circa driekwart blijkt zoiets inderdaad een fase. Door flexibel met gender om te gaan kan je alle kinderen gelukkig houden.
Sorry, ik zal er voortaan de tag [/sarcasme] achter plakken. Maar vertel: leer je ze ook over standjes e.d.? En hoe ze het best een condoom kunnen aanbrengen?quote:Ah mooi, dan zijn we het daar mee eens: 4-5 jaar is een prima leeftijd om met passende seksuele voorlichting te beginnen. Bijvoorbeeld door kinderen te leren dat ze nee kunnen en mogen zeggen tegen seksuele handelingen door een volwassene. (Vaak een bekende en vertrouwenspersoon van de familie).
De variaties an sich mag je lekker opstapelen en zoveel bedenken als je er wil. Het gaat mij om hoe een individu zich altijd in de meerderheid tot een van beide geslachten behoort.quote:Nee. Biologisch zijn er al een heleboel variaties in geslacht. Vraag het IOC maar eens, die hebben de grootste moeite om definities voor man en vrouw op te stellen en vervolgens toe te passen bij het indelen van sporters. Als het zo makkelijk was, dan waren er niet van die slepende zaken in de topsport.
Die heb ik vaker gehoord. Klinkt eerder als de zaak omdraaien en denken dat kinderen zich hiervan bewust van moeten worden.quote:Het zal je verbazen hoeveel een 13 jarige weet. En vooral in hoeverre kinderen van die leeftijd in dat soort abstracte termen kunnen denken.
Goh, je zou bijna sympathie met dat type feministen krijgen. Bijna.quote:Een aantal vooraanstaande radicaal feminsten zijn absoluut tegen transgenders. Die stroming word aangeduid als TERF: Trans Exclusionairy Radical Feminists. De aanhangers van deze stroming zijn vaak ook SWERFs: Sex Worker Exclusionairy Radical Feminists. Transgenders en sekswerkers vinden bij elkaar opvallend vaak medestanders. De meer gematigde feministische stromingen zijn over het algemeen wel weer transvriendelijk.
Graag de volledige context. Dit kan net zo goed terugslaan op pedoseksuelen.quote:De SP is behoorlijk conservatief in dit soort zaken. Vooral in de Eerste Kamer.. Om even een SP-senator te citeren: "Het is helemaal niet zo erg om sterilisatie als voorwaarde te stellen."
Leuk. Moet ik nu naar purple rain gaan luisteren?quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant?
Daar is overigens een symbool voor:
[ afbeelding ]
Denk dat Controversy beter bij het onderwerp pastquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:57 schreef Aguia het volgende:
[..]
Leuk. Moet ik nu naar purple rain gaan luisteren?
het is dus een ziekte. Een aandoening omdat de moeder tijdens zwangerschap gewoon heeft gevaccineerd, medicatie heeft gehad, aspartaam producten heeft gegevroten, door is blijven zuipen of roken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Klopt, ongeveer 1 op 1500-2000 mensen worden geboren met een vorm van intersekseconditie. Voor Nederland komt dat voor 2014 neer op 88 - 117 kinderen. (175.181 levengeborenen volgens CBS)
Bron: http://www.isna.org/faq/frequency
Kan je dat staven met onderzoek en cijfers, of is dat alleen maar je persoonlijke overtuiging? Je zou eens contact op moeten nemen met onderzoekers die zich hiermee bezig houden, die tasten namelijk nog altijd in het duister. Verder dan wat vage hypotheses zijn ze nog niet gekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is dus een ziekte. Een aandoening omdat de moeder tijdens zwangerschap gewoon heeft gevaccineerd, medicatie heeft gehad, aspartaam producten heeft gegevroten, door is blijven zuipen of roken.
Dit klopt. Er zijn mensen die met een piemeltje worden geboren, maar tijdens de puberteit ontwikkelen zich vrouwelijke geslachtskenmerken, en daar is geen hormonaal medicijn aan te pas gekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 00:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat beeld is onjuist.
Er zijn mensen die geslachtskenmerken hebben van beide sekse.
Mooi artikel hoor Biek!quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
The toilet wars
Toilet wars.
Jawel, vanaf de leeftijd dat ze het verschil tussen de genders wordt aangeleerd beginnen kinderen aan te geven als ze daar niet bij horen. Jongens willen prinsesje spelen, meisjes zijn liever ridder. Dat zijn de dingen waar het mee begint. Bij het grootste deel is dat overigens alleen maar spel.quote:
Het concept 'passende voorlichting' is te moeilijk voor je? Echt? Natuurlijk leer je een vierjarige niet hoe je een condoom omdoet. Je leert ze wel dat ze nee mogen zeggen als ome henk of tante ingrid seksuele handelingen met ze willen doen, of erover praten als het al gebeurd is. Zou een boel jeugdtrauma's en jarenlang verbrogen seksueel misbruik kunnen schelen.quote:Sorry, ik zal er voortaan de tag [/sarcasme] achter plakken. Maar vertel: leer je ze ook over standjes e.d.? En hoe ze het best een condoom kunnen aanbrengen?
Niemand zegt hier iets over moeten. Kinderen die doorkrijgen die dat ze niet in dat maatschappelijke beeld van jongen of meisje passen gaan daar vanzelf over nadenken. Ciskinderen doen dat niet gaan verder met de orde van de dag.quote:De variaties an sich mag je lekker opstapelen en zoveel bedenken als je er wil. Het gaat mij om hoe een individu zich altijd in de meerderheid tot een van beide geslachten behoort.
[..]
Die heb ik vaker gehoord. Klinkt eerder als de zaak omdraaien en denken dat kinderen zich hiervan bewust van moeten worden.
Doe maar niet. Die stroming feministen maken nogal vaak gebruik van hate speech, zitten er niet mee om transgenders te outen of te beledigen en houden er een mening op na die niet is gestoeld op wetenschappelijke inzichten.quote:Goh, je zou bijna sympathie met dat type feministen krijgen. Bijna.
De opmerking dat sterilisatie als voorwaarde stellen helemaal niet zo erg is heeft de SP gedaan in de behandeling van de wetswijziging die de transgenderwet is gaan heten. Om wettelijk je naam en geslacht te veranderen moest je voorheen aan de rechter medisch bewijs overleggen dat je permanent en onomkeerbaar onvruchtbaar was gemaakt.quote:Graag de volledige context. Dit kan net zo goed terugslaan op pedoseksuelen.
Dat zou betekenen dat dit dus niet in de dierenwereld voor komt, terwijl dat wel het geval is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is dus een ziekte. Een aandoening omdat de moeder tijdens zwangerschap gewoon heeft gevaccineerd, medicatie heeft gehad, aspartaam producten heeft gegevroten, door is blijven zuipen of roken.
De dierenwereld is geen standaard voor wat normaal menselijk is.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat dit dus niet in de dierenwereld voor komt, terwijl dat wel het geval is.
Jouw persoonlijke mening is dat evenmin.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De dierenwereld is geen standaard voor wat normaal menselijk is.
dierenwereld laat een minder geval gewoon vallen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat dit dus niet in de dierenwereld voor komt, terwijl dat wel het geval is.
Toch worden we steeds ouder. Dat is dus behoorlijk in tegenspraak met wat jij beweert:quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dierenwereld laat een minder geval gewoon vallen.
De mens maakt zichzelf zwak. Meer dan helft van de Nederlander is aan medicatie. En dat zijn bespottelijke aantallen.
Het geeft wel aan dat het onzin is om variaties in gender toe te schrijven aan de levensstijl van de moeder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De dierenwereld is geen standaard voor wat normaal menselijk is.
dacht dat daar een ander complot voor verantwoordelijk was?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dierenwereld laat een minder geval gewoon vallen.
De mens maakt zichzelf zwak. Meer dan helft van de Nederlander is aan medicatie. En dat zijn bespottelijke aantallen.
het kiezen voor het andere geslacht of dat je 'anders' voelt is gewoon een ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
dacht dat daar een ander complot voor verantwoordelijk was?
Enfin, personen met een ander gender of seksuele oriëntatie reproduceren zichzelf niet bijster vaak, dus die kun je het niet verwijten dat de mens zwakker wordt.
Verder stel je dus voor om een bepaalde gezondheidsnorm op te stellen en eenieder die daar niet onder valt buiten de maatschappij te plaatsen?
net zo als global warming zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch worden we steeds ouder. Dat is dus behoorlijk in tegenspraak met wat jij beweert:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)f-jaar-gestegen.html
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het kiezen voor het andere geslacht of dat je 'anders' voelt is gewoon een ziekte.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zo als global warming zeker.
we worden niet ouder. zeker niet met de redbulljeugd, chemische sigaretten, marathonfestivals, obesitas, chemtrails en wifi.
En welk geneesmiddel stel jij voor?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het kiezen voor het andere geslacht of dat je 'anders' voelt is gewoon een ziekte.
Oeh, twist!quote:
De klassieke steniging zeker?quote:
En al zou het een ziekte zijn, op welke manier zitten mensen met deze 'ziekte' jou in de weg? Volgens mij heb je er totaal geen last van en is het dus ook helemaal jouw zaak niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...Wel als straks aparte toiletten. Homo's prima gayparade nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En al zou het een ziekte zijn, op welke manier zitten mensen met deze 'ziekte' jou in de weg? Volgens mij heb je er totaal geen last van en is het dus ook helemaal jouw zaak niet.
Oh dear. Je laat je wereldbeeld echt bepalen door Jambers en Sex-voor-de-buch? Dat is MSM weet je dat? Waarom is dat nu ineens wel een betrouwbare bron van informatie? Is dat soms omdat het je conservatisme brandstof geeft? Dan heb ik nog een tip voor je Shocdoc heeft ook een fijne trans-negatieve aflevering, past precies in je straatje. Lekker SBS kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...Wel als straks aparte toiletten. Homo's prima gayparade nee.
Wat 20 jaar geleden bij Jambers of Sex-voor-de-buch voorbij kwam is nu meerdaagse shit. Elke dag wel een geschift persoon die 15 minutes of fame heeft.
Eergisteren ook weer een stel waarbij de man op z'n dik 50ste vrouw wil worden. Camera erbij als de doctor uitlegt dat ze de penisvel als kutkoker gaan gebruiken.
Aparte toiletten lijken me ook overbodig. Iemand die zich om heeft laten bouwen tot vrouw kan prima naar het damestoilet, en andersom. En voor het zover is kan dat op dezelfde manier. Als iemand op de heren-WC in het schijthok gaat zitten, dan kan ik niet zien of er wel een piemel aan hangt. Interesseert me ook geen reet. Wat mij betreft maken we alleen maar schijthokken, dan hoeft het toilet helemaal niet meer gescheiden te zijn, want dan draai je gewoon lekker de deur op slot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat 20 jaar geleden bij Jambers of Sex-voor-de-buch voorbij kwam is nu meerdaagse shit. Elke dag wel een geschift persoon die 15 minutes of fame heeft.
Eergisteren ook weer een stel waarbij de man op z'n dik 50ste vrouw wil worden. Camera erbij als de doctor uitlegt dat ze de penisvel als kutkoker gaan gebruiken.
Dat is wel kruimelwerk dan. Hormoontherapie is vrij goedkoop, zo'n 25 euro per maand. (En dan gebruik ik a-merk medicatie, geen goedkopere generica). Vermenigvuldig dat met een kleine afzetmarkt en dan is het rommelen in de marge.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Oeh, twist!
Het is een opzetje van Bigpharma, miljarden te verdienen aan mensen die van geslacht willen veranderen.
Kan ik je vragen het woord ombouwen niet te gebruiken? Ik weet dat het gangbaar taalgebruik is en dat de meeste mensen er helemaal niet bij stilstaat; maar het heeft best een denigrerende lading.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aparte toiletten lijken me ook overbodig. Iemand die zich om heeft laten bouwen tot vrouw kan prima naar het damestoilet, en andersom.
Omgebouwde mensen op TV zijn ook jouw zaak niet.
En, welk percentage van je inkomen en tijd besteed je aan oudjes, bestrijden van armoede, integratie van moslims en heb je al een dakloze in huis genomen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk zijn die mensen er, niks mee om welke reden ook dat ze zo zijn, die plee's maken me ook geen zak uit. Je maakt het predators wel iets makkelijker om toe te slaan op openbare ruimtes waar ze niets hebben te zoeken maar dat moeten we maar voor lief nemen. Roepen dat dit niet gebeurt is onzin, zeker in Amerika lopen genoeg freaks rond. Waar wel iets mis mee is, is de rose en rainbow agenda die de laatste jaren opgevoerd is. Men is al zover heen dat het geslikt wordt onder paraplu van gelijke rechten voor allen, dat is social conditioning en vooral mensen die een andere mening in deze hebben wegzetten als homofoob, conservatief, shame on you noem het maar op.
Allemaal met het doel om het traditionele gezin te laten verdwijnen, mannen in halve pussies te laten veranderen (als je naar het modebeeld kijkt lukt dat nog aardig) en de hetero de underdog te laten worden. Wat vroeger normaal was is nu abnormaal.
Het zal wel gif spugen worden hierna maar daar zit ik niet mee en met de vinger weer gaan wijzen naar gekke Ctrl maar gelukkig ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Ik zal zometeen wel weer heel wat sj over me heen krijgen. Daar haal ik gewoon mijn schouders over op.
En dan nog, laten we ons druk maken over mensen die het echt nodig hebben dan die 0,003 %. Elke dag slapen er mensen op straat, elke dag worden moslims met de nek aangekeken en gediscrimineerd, elke dag oudjes die niet rond kunnen komen en zitten te verkommeren, armoede wat onder de bevolking zich verspreid als een olievlek. Nobody cares maar opkomen voor tg's dat is van deze tijd.
Vertel me dan eens waar is dit topic voor bedoeld? Om met de rainbowvlag te gaan zwaaien en meepraten hoe fantastisch het is? Dit topic gaat toch over de LGBT-agenda? Zodra iemand het daar over heeft en de gevolgen aankaart knalt men uit zijn rose pantyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:15 schreef Copycat het volgende:
Goed plan, CAD. Ga jij je maar eens druk maken om die andere mensen. Hoef je hier niet hetzelfde riedeltje continu in de herhaling te gooien. Want dat helpt die arme zieltjes waar niemand om geeft ook heus niet verder.
Lieve schat, je bent -met Lambiekje- de enige die bozig uit 60 denier panty's knalt. Geen discussie aangaat, alleen dingen neerplempt om weer bozig weg te stampen in je zwarte kousen, 'want nu zullen -insert pogingen tot beledigingen- wel uit hun naad gaan, want ik mag niks zeggen, want boehoehoe.'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Vertel me dan eens waar is dit topic voor bedoeld? Om met de raindbowvlag te gaan zwaaien en meepraten hoe fantastisch het is? HDit topic gaat toch over de LGBT-agenda? Zodra iemand het daar over heeft en de gevolgen aankaart knalt men uit zijn rose panty
Ik ben je lieve schat niet al wil je dat graag maar helaas. Op dit forum ben ik in de minderheid maar dat geldt toch voor alle complotten die hier de revue passeren? Vergis je niet, wereldwijd gaan de ogen open al kun je je dit niet voorstellen in de wereld waarin jij leeft. Zo ook over jullie gelieve transgenders en de agenda erachter. Maak van dit topic ajb het topic LGBT-joepie of iets in die trant want de agenda mag niet besproken worden. Nu moet ik gaan werken inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent -met Lambiekje- de enige die bozig uit 60 denier panty's knalt. Geen discussie aangaat, alleen dingen neerplempt om weer bozig weg te stampen in je zwarte kousen, 'want nu zullen -insert pogingen tot beledigingen- wel uit hun naad gaan, want ik mag niks zeggen, want boehoehoe.'
Ga eens een keer een discussie aan. Dat zou een hoop verlichten. De zomer komt eraan, tijd om die zestig deniers uit te doen.
Ik heb genoeg persoonlijke ervaring met transgenders om te weten wat ik wel en niet kan zeggen. Als iemand aanstoot neemt aan woorden, dan is dat in de eerste plaats het probleem van die persoon zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kan ik je vragen het woord ombouwen niet te gebruiken? Ik weet dat het gangbaar taalgebruik is en dat de meeste mensen er helemaal niet bij stilstaat; maar het heeft best een denigrerende lading.
Laat me het uitleggen:
Ombouwen doe je met je PlayStation om er illegale games op te spelen. Of als je de garage veranderd in woonruimte. Ombouwen doe je met dingen, niet met mensen. Als mens maak je een transitie door. Je ondergaat een geslachtsaanpassende behandeling. Of als je echt op de genitaliën wil concentreren: je bent geopereerd.
Echter, operatieve ingrepen zijn maar een klein deel van een een complete transitie. Van oudsher wordt daar de focus op gelegd, vooral in de populaire media als Jambers, Shocdoc en Sex-voor-de-buch. Om een beeld te geven: het gehele traject bij een genderteam duurt vanaf intake zo'n 3-5 jaar. Daarvan staat slechts een maand of drie voor operatieve ingrepen (en vooral de revalidatie nadien).
Zoals ik al eerder zei: semantiek is nogal een ding voor transgenders.
En weer hetzelfde riedeltje zonder onderbouwing.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben je lieve schat niet al wil je dat graag maar helaas. Op dit forum ben ik in de minderheid maar dat geldt toch voor alle complotten die hier de revue passeren? Vergis je niet, wereldwijd gaan de ogen open al kun je je dit niet voorstellen in de wereld waarin jij leeft. Zo ook over jullie gelieve transgenders en de agenda erachter. Maak van dit topic ajb het topic LGBT-joepie of iets in die trant want de agenda mag niet besproken worden.
Ik vind dat je prima bijdraagt in de discussie en dat je niets hebt tegen transgenders laat je ook wel blijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb genoeg persoonlijke ervaring met transgenders om te weten wat ik wel en niet kan zeggen. Als iemand aanstoot neemt aan woorden, dan is dat in de eerste plaats het probleem van die persoon zelf.
Zoals je kunt zien heb ik niks tegen transgenders. Maar in algemeenheid vind ik het wel raar wanneer mensen aanstoot nemen aan woorden. Aanstoot neem je aan intenties, wat mij betreft.
Hoe dan ook, dat is off-topic. Ik zal er iets beter op letten om de discussie te laten gaan waarover hij zou moeten gaan.
Dat is waar. Sommigen ook elke dag de hele dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik begrijp ook dat er mensen zijn die bepaalde omschrijvingen vervelend vinden en ik zal er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:52 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind dat je prima bijdraagt in de discussie en dat je niets hebt tegen transgenders laat je ook wel blijken.
Maar dat ombouwen, het is zo'n gangbare term geworden dat de meesten er überhaupt nooit bij stilstaan hoe het overkomt. Vind ook niet raar. Wel vind ik het jammer dat je vanuit je eigen perspectief redeneert. "Ik vind het niet denigrerend, dus is dat het niet." Ook nadat ik je uitleg, waarom je dat woord beter niet kunt gebruiken. Ik ken een boel transgenders en ik ben er nooit een tegengekomen die geen enkele aanstoot neemt aan het woord ombouwen.
seksuele predators laten zich niet tegenhouden door een toiletwet. Dus dat is onzin. Net zoals hier de id-plicht is ingevoerd tegen het terrorisme: onzin.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk zijn die mensen er, niks mee om welke reden ook dat ze zo zijn, die plee's maken me ook geen zak uit. Je maakt het predators wel iets makkelijker om toe te slaan op openbare ruimtes waar ze niets hebben te zoeken maar dat moeten we maar voor lief nemen. Roepen dat dit niet gebeurt is onzin, zeker in Amerika lopen genoeg freaks rond.
Tja, als je vindt dat bijv. homo's geen recht hebben op gelijke behandeling, dan ben je inderdaad conservatief en wellicht ook homofoob.quote:Waar wel iets mis mee is, is de rose en rainbow agenda die de laatste jaren opgevoerd is. Men is al zover heen dat het geslikt wordt onder paraplu van gelijke rechten voor allen, dat is social conditioning en vooral mensen die een andere mening in deze hebben wegzetten als homofoob, conservatief, shame on you noem het maar op.
Wat onzin is.quote:Allemaal met het doel om het traditionele gezin te laten verdwijnen
Allemaal angsthazerij. Wat de mode doet heeft niets met LGBT te maken. Verder daag ik je uit om willekeurig jonge mannen op straat aan te spreken en uit te maken voor halve pussies.quote:, mannen in halve pussies te laten veranderen (als je naar het modebeeld kijkt lukt dat nog aardig) en de hetero de underdog te laten worden. Wat vroeger normaal was is nu abnormaal.
0,003%.quote:En dan nog, laten we ons druk maken over mensen die het echt nodig hebben dan die 0,003 %.
precies, en waar maak jij je druk om?quote:Elke dag slapen er mensen op straat, elke dag worden moslims met de nek aangekeken en gediscrimineerd, elke dag oudjes die niet rond kunnen komen en zitten te verkommeren, armoede wat onder de bevolking zich verspreid als een olievlek.
De love parade mag wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Naar wat programma's kijk jij?quote:Eergisteren ook weer een stel waarbij de man op z'n dik 50ste vrouw wil worden. Camera erbij als de doctor uitlegt dat ze de penisvel als kutkoker gaan gebruiken.
Wel een stroman omdat ik nergens heb gerept over een LGBT-agenda.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, een reactie die dezelfde logica gebruikt ...
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar denk je dat ze dat doen door homoseksualiteit en transgenders te promoten?
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
maar superrijke elite is geen beleidsmaker. Die kunnen wel invloed uitoefenen op beleidsmakers. Maar waarom zou de elite er een LGBT-agenda doorheen willen drukken? Mij lijkt het logischer dat juist LGBT-lobbygroepen dat doen.
En wat doe jij eraan?quote:Elke dag slapen er mensen op straat, elke dag worden moslims met de nek aangekeken en gediscrimineerd, elke dag oudjes die niet rond kunnen komen en zitten te verkommeren, armoede wat onder de bevolking zich verspreid als een olievlek.
Aan de andere kant van de medaille heb je het verschijnsel dat dehumanisatie heet:quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
Persoonlijk vind ik wel dat je taalgebruik kuisen symboolpolitiek is. Je lost er niks mee op en creëert alleen maar een sfeer van opgelegde politieke correctheid, en dat is precies waardoor de LGBT-haters zo uit hun slof schieten. Het is koren op hun molen.
Iets wat je ook terug vindt in het fascisme.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:57 schreef kELAL het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de medaille heb je het verschijnsel dat dehumanisatie heet:
Het consequent gebruik van niet-menselijke termen is één van de ingrediënten om een bespaalde bevolkingsgroep als minder-dan-menselijk te framen; en zo medestanders te kweken om draconische maatregelen tegen deze groep door te drukken.
Het meest gehoorde argument van haters is dat hun de acceptatie wordt opgelegd. Dat idee wordt gevoed door 'safe zones'. Mensen die zeggen zich gekwetst te voelen door bepaald taalgebruik en die willen dat anderen dat niet meer zeggen. Zie de zwartepietendiscussie, de rel over tetten op de voorpagina van een universiteitsblaadje, de veilige kamers op Amerikaanse universiteiten waar mensen niet gekwetst kunnen worden en de aanpassingen die mensen doen omwille van vluchtelingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:57 schreef kELAL het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de medaille heb je het verschijnsel dat dehumanisatie heet:
Het consequent gebruik van niet-menselijke termen is één van de ingrediënten om een bespaalde bevolkingsgroep als minder-dan-menselijk te framen; en zo medestanders te kweken om draconische maatregelen tegen deze groep door te drukken.
Dus wie speelt hier nou eigenlijk (onbewust) de haters in de kaart?
Zo ... artsen worden ingezet als predators. De Perverselingen.quote:Against a backdrop of virtual intercourse, online porn, and burgeoning Viagra sales, Sex, Lies, and Pharmaceuticals reveals how women’s sexual difficulties are being repackaged as symptoms of a new disorder. In this compelling book, award-winning journalist Ray Moynihan teams up with drug assessment specialist Barbara Mintzes to investigate the creation of female sexual dysfunction or FSD, and the marketing machine that promises to "cure" it. The authors go inside the corridors of medical power to visit drug company–sponsored scientific meetings and medical education events where doctors are being trained to see women’s sexual problems as the symptoms of FSD
http://www.amazon.com/Sex(...)nction/dp/1553655087
En wat heeft dit met een eventuele LGBT-agenda te maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:30 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zo ... artsen worden ingezet als predators. De Perverselingen.
Dat hebben tot nu toe de users die het over een agenda hebben nog niet uit kunnen leggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:36 schreef Molurus het volgende:
En wat is eigenlijk "de LGBT-agenda"?
Ik weet waar LGBT voor staat.... maar agenda? Welke agenda?
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben tot nu toe de users die het over een agenda hebben nog niet uit kunnen leggen.
Dat is al door verschillende users uit de doeken gedaan waarop men de shame on you te voor schijn haalt. Maar dan nogmaals in een notendop: vernietigen gezin vader/moeder, hetero's, feminizing men, uiteindelijk kom je zelfs bij Baphomet uit, satanisme. Ik ga daar geen info meer over posten want dan schiet men uit zijn slof en begint het vingertje wijzen weer.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben tot nu toe de users die het over een agenda hebben nog niet uit kunnen leggen.
Erg jammer is dat. Iets waarvan je overtuigd bent niet met bewijzen kunnen staven.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor.
Van die mensen die vanalles heel zeker weten, alleen weten ze niet precies wat ze zeker weten.
Maar leg me dan eens uit wie daar belang bij heeft? Want in feite maakt het toch niet uit wat het geslacht van iemand is?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als jij denkt te weten wie mijn vrienden zijn mag ik je best een sjw noemen
[..]
Dat is al door verschillende users uit de doeken gedaan waarop men de shame on you te voor schijn haalt. Maar dan nogmaals in een notendop: vernietigen gezin vader/moeder, hetero's, feminizing men, uiteindelijk kom je zelfs bij Baphomet uit, satanisme. Ik ga daar geen info meer over posten want dan schiet men uit zijn slof en begint het vingertje wijzen weer.
Ik zie eerlijk gezegd niet wat seksuele geaardheid te maken heeft met satanisme. Tamelijk absurd dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is al door verschillende users uit de doeken gedaan waarop men de shame on you te voor schijn haalt. Maar dan nogmaals in een notendop: vernietigen gezin vader/moeder, hetero's, feminizing men, uiteindelijk kom je zelfs bij Baphomet uit, satanisme. Ik ga daar geen info meer over posten want dan schiet men uit zijn slof en begint het vingertje wijzen weer.
joden zijn toch blank?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 08:56 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Probeer dat christenen wijs te maken. Zal je niet lukken
Joden zitten achter pedofilie ( net zoals achter de dood van jezus , zwarte dood , holocaust , communisme , homoseksualiet , aids)
En de reden dat er een homo agenda is zegt cad al : ze ( joden) wil het traditionele gezin kapot maken door homoseksualiteit te introduceren en te promoten, ze veilig te maken ( geen kritiek meer mag leveren)
Door voorlichting (indoctrie natie) te geven verdwijnt zo het traditionele (christelijk) gezin en uiteindelijk de blanke ras en christelijke beschaving
Daarom dat joden ook de vluchtelingen crisis in gang hebben gezet om het volk in opstand te laten komen tegen moslims (brood en spelen), valse aanslagen plegen
Dit allemaal om onrust te krijgen en blanke ras kapot te maken. Om daarna wereld overheersing te krijgen dus groot israel met jeruzalem als hoofd van de wereld
Zoiets.
sjw'er.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:32 schreef fs180 het volgende:
wat is dit voor bs topic, lijkt wel stormfornt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |