Toch worden we steeds ouder. Dat is dus behoorlijk in tegenspraak met wat jij beweert:quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dierenwereld laat een minder geval gewoon vallen.
De mens maakt zichzelf zwak. Meer dan helft van de Nederlander is aan medicatie. En dat zijn bespottelijke aantallen.
Het geeft wel aan dat het onzin is om variaties in gender toe te schrijven aan de levensstijl van de moeder.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De dierenwereld is geen standaard voor wat normaal menselijk is.
dacht dat daar een ander complot voor verantwoordelijk was?quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dierenwereld laat een minder geval gewoon vallen.
De mens maakt zichzelf zwak. Meer dan helft van de Nederlander is aan medicatie. En dat zijn bespottelijke aantallen.
het kiezen voor het andere geslacht of dat je 'anders' voelt is gewoon een ziekte.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
dacht dat daar een ander complot voor verantwoordelijk was?
Enfin, personen met een ander gender of seksuele oriëntatie reproduceren zichzelf niet bijster vaak, dus die kun je het niet verwijten dat de mens zwakker wordt.
Verder stel je dus voor om een bepaalde gezondheidsnorm op te stellen en eenieder die daar niet onder valt buiten de maatschappij te plaatsen?
net zo als global warming zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch worden we steeds ouder. Dat is dus behoorlijk in tegenspraak met wat jij beweert:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)f-jaar-gestegen.html
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het kiezen voor het andere geslacht of dat je 'anders' voelt is gewoon een ziekte.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zo als global warming zeker.
we worden niet ouder. zeker niet met de redbulljeugd, chemische sigaretten, marathonfestivals, obesitas, chemtrails en wifi.
En welk geneesmiddel stel jij voor?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het kiezen voor het andere geslacht of dat je 'anders' voelt is gewoon een ziekte.
Oeh, twist!quote:
De klassieke steniging zeker?quote:
En al zou het een ziekte zijn, op welke manier zitten mensen met deze 'ziekte' jou in de weg? Volgens mij heb je er totaal geen last van en is het dus ook helemaal jouw zaak niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...Wel als straks aparte toiletten. Homo's prima gayparade nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En al zou het een ziekte zijn, op welke manier zitten mensen met deze 'ziekte' jou in de weg? Volgens mij heb je er totaal geen last van en is het dus ook helemaal jouw zaak niet.
Oh dear. Je laat je wereldbeeld echt bepalen door Jambers en Sex-voor-de-buch? Dat is MSM weet je dat? Waarom is dat nu ineens wel een betrouwbare bron van informatie? Is dat soms omdat het je conservatisme brandstof geeft? Dan heb ik nog een tip voor je Shocdoc heeft ook een fijne trans-negatieve aflevering, past precies in je straatje. Lekker SBS kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...Wel als straks aparte toiletten. Homo's prima gayparade nee.
Wat 20 jaar geleden bij Jambers of Sex-voor-de-buch voorbij kwam is nu meerdaagse shit. Elke dag wel een geschift persoon die 15 minutes of fame heeft.
Eergisteren ook weer een stel waarbij de man op z'n dik 50ste vrouw wil worden. Camera erbij als de doctor uitlegt dat ze de penisvel als kutkoker gaan gebruiken.
Aparte toiletten lijken me ook overbodig. Iemand die zich om heeft laten bouwen tot vrouw kan prima naar het damestoilet, en andersom. En voor het zover is kan dat op dezelfde manier. Als iemand op de heren-WC in het schijthok gaat zitten, dan kan ik niet zien of er wel een piemel aan hangt. Interesseert me ook geen reet. Wat mij betreft maken we alleen maar schijthokken, dan hoeft het toilet helemaal niet meer gescheiden te zijn, want dan draai je gewoon lekker de deur op slot.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...Wel als straks aparte toiletten. Homo's prima gayparade nee.
Wat 20 jaar geleden bij Jambers of Sex-voor-de-buch voorbij kwam is nu meerdaagse shit. Elke dag wel een geschift persoon die 15 minutes of fame heeft.
Eergisteren ook weer een stel waarbij de man op z'n dik 50ste vrouw wil worden. Camera erbij als de doctor uitlegt dat ze de penisvel als kutkoker gaan gebruiken.
Dat is wel kruimelwerk dan. Hormoontherapie is vrij goedkoop, zo'n 25 euro per maand. (En dan gebruik ik a-merk medicatie, geen goedkopere generica). Vermenigvuldig dat met een kleine afzetmarkt en dan is het rommelen in de marge.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Oeh, twist!
Het is een opzetje van Bigpharma, miljarden te verdienen aan mensen die van geslacht willen veranderen.
Kan ik je vragen het woord ombouwen niet te gebruiken? Ik weet dat het gangbaar taalgebruik is en dat de meeste mensen er helemaal niet bij stilstaat; maar het heeft best een denigrerende lading.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aparte toiletten lijken me ook overbodig. Iemand die zich om heeft laten bouwen tot vrouw kan prima naar het damestoilet, en andersom.
Omgebouwde mensen op TV zijn ook jouw zaak niet.
En, welk percentage van je inkomen en tijd besteed je aan oudjes, bestrijden van armoede, integratie van moslims en heb je al een dakloze in huis genomen?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk zijn die mensen er, niks mee om welke reden ook dat ze zo zijn, die plee's maken me ook geen zak uit. Je maakt het predators wel iets makkelijker om toe te slaan op openbare ruimtes waar ze niets hebben te zoeken maar dat moeten we maar voor lief nemen. Roepen dat dit niet gebeurt is onzin, zeker in Amerika lopen genoeg freaks rond. Waar wel iets mis mee is, is de rose en rainbow agenda die de laatste jaren opgevoerd is. Men is al zover heen dat het geslikt wordt onder paraplu van gelijke rechten voor allen, dat is social conditioning en vooral mensen die een andere mening in deze hebben wegzetten als homofoob, conservatief, shame on you noem het maar op.
Allemaal met het doel om het traditionele gezin te laten verdwijnen, mannen in halve pussies te laten veranderen (als je naar het modebeeld kijkt lukt dat nog aardig) en de hetero de underdog te laten worden. Wat vroeger normaal was is nu abnormaal.
Het zal wel gif spugen worden hierna maar daar zit ik niet mee en met de vinger weer gaan wijzen naar gekke Ctrl maar gelukkig ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Ik zal zometeen wel weer heel wat sj over me heen krijgen. Daar haal ik gewoon mijn schouders over op.
En dan nog, laten we ons druk maken over mensen die het echt nodig hebben dan die 0,003 %. Elke dag slapen er mensen op straat, elke dag worden moslims met de nek aangekeken en gediscrimineerd, elke dag oudjes die niet rond kunnen komen en zitten te verkommeren, armoede wat onder de bevolking zich verspreid als een olievlek. Nobody cares maar opkomen voor tg's dat is van deze tijd.
Vertel me dan eens waar is dit topic voor bedoeld? Om met de rainbowvlag te gaan zwaaien en meepraten hoe fantastisch het is? Dit topic gaat toch over de LGBT-agenda? Zodra iemand het daar over heeft en de gevolgen aankaart knalt men uit zijn rose pantyquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:15 schreef Copycat het volgende:
Goed plan, CAD. Ga jij je maar eens druk maken om die andere mensen. Hoef je hier niet hetzelfde riedeltje continu in de herhaling te gooien. Want dat helpt die arme zieltjes waar niemand om geeft ook heus niet verder.
Lieve schat, je bent -met Lambiekje- de enige die bozig uit 60 denier panty's knalt. Geen discussie aangaat, alleen dingen neerplempt om weer bozig weg te stampen in je zwarte kousen, 'want nu zullen -insert pogingen tot beledigingen- wel uit hun naad gaan, want ik mag niks zeggen, want boehoehoe.'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Vertel me dan eens waar is dit topic voor bedoeld? Om met de raindbowvlag te gaan zwaaien en meepraten hoe fantastisch het is? HDit topic gaat toch over de LGBT-agenda? Zodra iemand het daar over heeft en de gevolgen aankaart knalt men uit zijn rose panty
Ik ben je lieve schat niet al wil je dat graag maar helaas. Op dit forum ben ik in de minderheid maar dat geldt toch voor alle complotten die hier de revue passeren? Vergis je niet, wereldwijd gaan de ogen open al kun je je dit niet voorstellen in de wereld waarin jij leeft. Zo ook over jullie gelieve transgenders en de agenda erachter. Maak van dit topic ajb het topic LGBT-joepie of iets in die trant want de agenda mag niet besproken worden. Nu moet ik gaan werken inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent -met Lambiekje- de enige die bozig uit 60 denier panty's knalt. Geen discussie aangaat, alleen dingen neerplempt om weer bozig weg te stampen in je zwarte kousen, 'want nu zullen -insert pogingen tot beledigingen- wel uit hun naad gaan, want ik mag niks zeggen, want boehoehoe.'
Ga eens een keer een discussie aan. Dat zou een hoop verlichten. De zomer komt eraan, tijd om die zestig deniers uit te doen.
Ik heb genoeg persoonlijke ervaring met transgenders om te weten wat ik wel en niet kan zeggen. Als iemand aanstoot neemt aan woorden, dan is dat in de eerste plaats het probleem van die persoon zelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Kan ik je vragen het woord ombouwen niet te gebruiken? Ik weet dat het gangbaar taalgebruik is en dat de meeste mensen er helemaal niet bij stilstaat; maar het heeft best een denigrerende lading.
Laat me het uitleggen:
Ombouwen doe je met je PlayStation om er illegale games op te spelen. Of als je de garage veranderd in woonruimte. Ombouwen doe je met dingen, niet met mensen. Als mens maak je een transitie door. Je ondergaat een geslachtsaanpassende behandeling. Of als je echt op de genitaliën wil concentreren: je bent geopereerd.
Echter, operatieve ingrepen zijn maar een klein deel van een een complete transitie. Van oudsher wordt daar de focus op gelegd, vooral in de populaire media als Jambers, Shocdoc en Sex-voor-de-buch. Om een beeld te geven: het gehele traject bij een genderteam duurt vanaf intake zo'n 3-5 jaar. Daarvan staat slechts een maand of drie voor operatieve ingrepen (en vooral de revalidatie nadien).
Zoals ik al eerder zei: semantiek is nogal een ding voor transgenders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |