abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:46:33 #126
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162313650
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:39 schreef Fixers het volgende:

[..]

Nou vertel eens in een paar zinnen: wat is de LGBT-agenda? Jij schijnt het te weten. De enige agenda die ik zie is dat homo's gewoon hun relatie erkend willen zien, zonder angst, liefde voor hun partner willen kunnen uiten en dat transgenders gewoon naar de wc willen. Maar dat is geen geheime agenda of complot. Dat doen we gewoon out in the open.

Misschien moet je een LGBT-agenda linkdump topic maken. Dan kan er hier gediscussieerd worden.
Misschien moet jij eens beter lezen want dat is al zo vaak aangegeven. Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan ging ik zelf op onderzoek uit, is niet moeilijk en daar is best veel over te vinden. Maar goed en maar blijven doorzagen. Gezever over wat toiletten zeg, I don't give a flying shit.

Lijkt me vrij simpel, heb je een p ga je naar de herenplee, heb je een v ga je naar de damesplee. Het conditioneren van de massa met name kinderen dat stuit me tegen de borst. Waar jij je plasje wil gaan doen daar kan ik me niet druk om maken wel the bigger picture. I'm out voor er weer gevraagd gaat worden naar wat the bigger picture is. :O :z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:48:43 #127
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_162313693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens beter lezen want dat is al zo vaak aangegeven. Mocht ik er dan nog niet uitkomen dan ging ik zelf op onderzoek uit, is niet moeilijk en daar is best veel over te vinden. Maar goed en maar blijven doorzagen. Gezever over wat toiletten zeg, I don't give a flying shit.

Lijkt me vrij simpel, heb je een p ga je naar de herenplee, heb je een v ga je naar de damesplee. Het conditioneren van de massa met name kinderen dat stuit me tegen de borst. Waar jij je plasje wil gaan doen daar kan ik me niet druk om maken wel the bigger picture. I'm out voor er weer gevraagd gaat worden naar wat the bigger picture is. :O :z
ben jij toevallig een non duale, trans-plas-gender..?
Huig
pi_162314072
quote:
Lijkt me vrij simpel, heb je een p ga je naar de herenplee, heb je een v ga je naar de damesplee.
Maar wat als je beide hebt of geen van beide?
pi_162314101
quote:
Het conditioneren van de massa met name kinderen dat stuit me tegen de borst.
Wat voor conditioneren bedoel je precies?
pi_162314104
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:

[..]

Het feit dat er iets in het kader van dit onderwerp op last van Obama wordt ingevoerd, behoeft geen verdere uitleg. Daarnaast maakt het voor het punt niet uit of zijn tekst voor/tegen transgenders is. Het gaat over transgenders en dat is waar jouw hele topic om draait.

[..]
Als je jezelf ingelezen had in het onderwerp dan had je geweten dat het een bottom-up ding is. Het toiletrecht is helemaal niet op last van Obama ingevoerd.

Transgender leerlingen/studenten wilden naar het toilet van het gender waarmee ze zich het beste konden identificeren. Kleinschalige lokale initiatieven bewandelden de we democratische wegen om toiletten vaker neutraal te maken. Dat ging prima, tot er conservatieve voornamelijk christelijke actiegroepen, gesteund door wat radicaal feministen, begonnen te lobbyen voor een verbod.

Die wetgeving kwam vervolgens op tafel en is in North-Carolina inmiddels aangenomen. Pas toen begon de federale overheid zich ermee te bemoeien. Eerst met een waarschuwing/dreigement, de wet niet uit te voeren. Daarop besloot North Carolina de federale overheid aan te klagen en pas daarna kwamen er echt harde woorden vanuit Washington.

Aangezien de regering-Obama een redelijk roze koers vaart en vind dat transgenders op federaal niveau beschermt moeten worden tegen segregatie wetten. Hoofdaanklager Loretta Lynch vergeleek de huidige zaak met Brown v. Board of Education: de zaak die een einde maakte aan rassenscheiding in het onderwijs.
quote:
Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken.
Eh nee. Om te beginnen ontken je met die uitspraak al het bestaan van biseksuelen. Ten tweede: mensen voelen zich niet altijd óf man óf vrouw. Ik voel me vooral vrouw. Semantiek is een belangrijk ding in de transgender wereld.
quote:
Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:

[ afbeelding ]
Bron: FOK!

En dan doen christenen moeilijk? Kijk alleen al naar de hoeveelheid opties :')
Het is een vraag uit een enquete. Een onderzoek naar genderbeleving, dan is het nuttig om zoveel opties te geven. Het is niet een verplichte vraag die kinderen bij de aanmelding van de middelbare school hoeven invullen. En dan nog, wat houdt je tegen om man of vrouw aan te kruisen? wat is slecht aan het hebben van meerdere opties? Gender is een spectrum, geen binair.
quote:
Overigens komt de kritiek niet alleen christelijke hoek, maar van diverse kanten. Ik kan nu natuurlijk als een rooie rakker gaan zeggen dat je hiermee een bepaalde groep mensen over een kam scheert, maar dan verlaag ik me weer tot een dergelijk niveau en dat moet je ook niet willen.
Klopt het commentaar komt niet alleen uit christelijke hoek. Dat zijn wel de grootste aanjagers van de toilettwetten in de VS. Echter worden ze ook gesteund door een aantal radicale feministen, zoals bijvoorbeeld Julie Bindel (opiniemaker bij The Guardian).

Om een voorbeeld dichter bij huis te houden: in de debatten over de transgenderwet waren niet alleen de de SGP en de CU tegen, de PVV en SP waren dat ook. Niet allemaal een christelijke signatuur, wel allemaal een conservatieve. (CDA was daarentegen van mening dat we met de tijd mee moesten gaan en stemden voor).
pi_162314199
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat voor conditioneren bedoel je precies?
Het conditioneren dat er maar twee genders bestaan en dat die 100% samenvallen met het biologische geslacht, waarvan er ook maar twee zijn, die altijd heel onomstotelijk zijn af te lezen aan een xy of xx chromosoom en de primaire geslachtsdelen bij geboorte.

[sarcasmsign]
pi_162314493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:04 schreef Fixers het volgende:Kleinschalige lokale initiatieven bewandelden de we democratische wegen om toiletten vaker neutraal te maken.
En dan begin je bij kinderen? Wat een smerig excuus om democratie in dit opzicht te rechtvaardigen. Laten we meteen met seksvoorlichting beginnen aan kinderen van 4 a 5 jaar. Je kan immers niet jong genoeg beginnen, nietwaar?

quote:
Eh nee. Om te beginnen ontken je met die uitspraak al het bestaan van biseksuelen. Ten tweede: mensen voelen zich niet altijd óf man óf vrouw. Ik voel me vooral vrouw. Semantiek is een belangrijk ding in de transgender wereld.
Nee, ik heb het niet over seksuele gevoelens naar een ander. Dat is een heel ander discussiepunt. Ik heb het over de mens en dat er biologisch gezien altijd een van de twee geslachten doorslaggevend is. En als jij je vrouw voelt, waarom ga je dan niet naar de vrouwen wc?

quote:
Het is een vraag uit een enquete. Een onderzoek naar genderbeleving, dan is het nuttig om zoveel opties te geven. Het is niet een verplichte vraag die kinderen bij de aanmelding van de middelbare school hoeven invullen. En dan nog, wat houdt je tegen om man of vrouw aan te kruisen? wat is slecht aan het hebben van meerdere opties? Gender is een spectrum, geen binair.
Wie heeft het over een verplicht onderdeel bij de aanmelding? Het feit dat dit uberhaupt bestaat, is pure onzin. Hoe weten kinderen van 13 in vredesnaam wat non-binary is of gender fluid?

quote:
Klopt het commentaar komt niet alleen uit christelijke hoek. Dat zijn wel de grootste aanjagers van de toilettwetten in de VS. Echter worden ze ook gesteund door een aantal radicale feministen, zoals bijvoorbeeld Julie Bindel (opiniemaker bij The Guardian).
Radicale feministen lijken me eerder positief tegenover dit soort ideeën te staan. Waarschijnlijk erkennen die alleen het vrouwelijke geslacht en andere vermeende geslachten die daarop lijken, zoals een demi-girl (wat dat ook wezen mag). Al het ander dat roomblanke, christelijke mannen omvat is alleen maar haatdragend natuurlijk.

quote:
Om een voorbeeld dichter bij huis te houden: in de debatten over de transgenderwet waren niet alleen de de SGP en de CU tegen, de PVV en SP waren dat ook. Niet allemaal een christelijke signatuur, wel allemaal een conservatieve. (CDA was daarentegen van mening dat we met de tijd mee moesten gaan en stemden voor).
SP conservatief? Hooguit in eurosceptische termen, maar verder gewoon lekker linksch. En als dat waar is van het CDA dan is dat dus in overeenstemming met de trend die de meeste confessionele partijen aanhouden, namelijk dat ze hun eigen idealen verloochenen en mee moeten gaan met de tijd.
pi_162314764
Kinderen op de middelbare school toiletten laten delen heeft imo vrij weinig te maken met seksuele voorlichting voor 4-jarigen. De link ontgaat mij even.
pi_162314779
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:33 schreef mootie het volgende:
Kinderen op de middelbare school toiletten laten delen heeft imo vrij weinig te maken met seksuele voorlichting voor 4-jarigen. De link ontgaat mij even.
Tja als de argumenten op zijn wordt de kinderkaart getrokken....
pi_162314789
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:18 schreef Aguia het volgende:

[..]

En dan begin je bij kinderen? Wat een smerig excuus om democratie in dit opzicht te rechtvaardigen.
Als kinderen nu uit zichzelf aangeven dat ze een of ander gender voelen, dan ga je daar op de juiste manier in mee. Bij circa driekwart blijkt zoiets inderdaad een fase. Door flexibel met gender om te gaan kan je alle kinderen gelukkig houden.

quote:
Laten we meteen met seksvoorlichting beginnen aan kinderen van 4 a 5 jaar. Je kan immers niet jong genoeg beginnen, nietwaar?

[..]
Ah mooi, dan zijn we het daar mee eens: 4-5 jaar is een prima leeftijd om met passende seksuele voorlichting te beginnen. Bijvoorbeeld door kinderen te leren dat ze nee kunnen en mogen zeggen tegen seksuele handelingen door een volwassene. (Vaak een bekende en vertrouwenspersoon van de familie).
quote:
Nee, ik heb het niet over seksuele gevoelens naar een ander. Dat is een heel ander discussiepunt. Ik heb het over de mens en dat er biologisch gezien altijd een van de twee geslachten doorslaggevend is.
Nee. Biologisch zijn er al een heleboel variaties in geslacht. Vraag het IOC maar eens, die hebben de grootste moeite om definities voor man en vrouw op te stellen en vervolgens toe te passen bij het indelen van sporters. Als het zo makkelijk was, dan waren er niet van die slepende zaken in de topsport.
quote:
En als jij je vrouw voelt, waarom ga je dan niet naar de vrouwen wc?
Dat doe ik ook. Allen in North Carolina mag ik dat dus niet, zij gaan uit van het fysieke geslacht bij de geboorte. In vergelijbare wetsvoorstellen in andere staten gaat men uit van chromosomaal geslacht, wat erop neer zou komen dat je bij ieder toiletbezoek een genetisch onderzoek moet laten doen.
quote:
[..]

Wie heeft het over een verplicht onderdeel bij de aanmelding? Het feit dat dit uberhaupt bestaat, is pure onzin. Hoe weten kinderen van 13 in vredesnaam wat non-binary is of gender fluid?

[..]
Het zal je verbazen hoeveel een 13 jarige weet. En vooral in hoeverre kinderen van die leeftijd in dat soort abstracte termen kunnen denken.

quote:
Radicale feministen lijken me eerder positief tegenover dit soort ideeën te staan. Waarschijnlijk erkennen die alleen het vrouwelijke geslacht en andere vermeende geslachten die daarop lijken, zoals een demi-girl (wat dat ook wezen mag). Al het ander dat roomblanke, christelijke mannen omvat is alleen maar haatdragend natuurlijk.

[..]
Een aantal vooraanstaande radicaal feminsten zijn absoluut tegen transgenders. Die stroming word aangeduid als TERF: Trans Exclusionairy Radical Feminists. De aanhangers van deze stroming zijn vaak ook SWERFs: Sex Worker Exclusionairy Radical Feminists. Transgenders en sekswerkers vinden bij elkaar opvallend vaak medestanders. De meer gematigde feministische stromingen zijn over het algemeen wel weer transvriendelijk.

quote:
SP conservatief? Hooguit in eurosceptische termen, maar verder gewoon lekker linksch. En als dat waar is van het CDA dan is dat dus in overeenstemming met de trend die de meeste confessionele partijen aanhouden, namelijk dat ze hun eigen idealen verloochenen en mee moeten gaan met de tijd.
De SP is behoorlijk conservatief in dit soort zaken. Vooral in de Eerste Kamer.. Om even een SP-senator te citeren: "Het is helemaal niet zo erg om sterilisatie als voorwaarde te stellen."
pi_162314802
quote:
Ik heb het over de mens en dat er biologisch gezien altijd een van de twee geslachten doorslaggevend is
En dat beeld is onjuist.
Er zijn mensen die geslachtskenmerken hebben van beide sekse.
pi_162314829
quote:

Waarom is dat relevant?

Daar is overigens een symbool voor:
pi_162314852
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat beeld is onjuist.
Klopt, ongeveer 1 op 1500-2000 mensen worden geboren met een vorm van intersekseconditie. Voor Nederland komt dat voor 2014 neer op 88 - 117 kinderen. (175.181 levengeborenen volgens CBS)
Bron: http://www.isna.org/faq/frequency
pi_162315056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:35 schreef Fixers het volgende:Als kinderen nu uit zichzelf aangeven dat ze een of ander gender voelen, dan ga je daar op de juiste manier in mee. Bij circa driekwart blijkt zoiets inderdaad een fase. Door flexibel met gender om te gaan kan je alle kinderen gelukkig houden.
Dat doen ze niet uit zichzelf.

quote:
Ah mooi, dan zijn we het daar mee eens: 4-5 jaar is een prima leeftijd om met passende seksuele voorlichting te beginnen. Bijvoorbeeld door kinderen te leren dat ze nee kunnen en mogen zeggen tegen seksuele handelingen door een volwassene. (Vaak een bekende en vertrouwenspersoon van de familie).
Sorry, ik zal er voortaan de tag [/sarcasme] achter plakken. Maar vertel: leer je ze ook over standjes e.d.? En hoe ze het best een condoom kunnen aanbrengen?

quote:
Nee. Biologisch zijn er al een heleboel variaties in geslacht. Vraag het IOC maar eens, die hebben de grootste moeite om definities voor man en vrouw op te stellen en vervolgens toe te passen bij het indelen van sporters. Als het zo makkelijk was, dan waren er niet van die slepende zaken in de topsport.
De variaties an sich mag je lekker opstapelen en zoveel bedenken als je er wil. Het gaat mij om hoe een individu zich altijd in de meerderheid tot een van beide geslachten behoort.

quote:
Het zal je verbazen hoeveel een 13 jarige weet. En vooral in hoeverre kinderen van die leeftijd in dat soort abstracte termen kunnen denken.
Die heb ik vaker gehoord. Klinkt eerder als de zaak omdraaien en denken dat kinderen zich hiervan bewust van moeten worden.

quote:
Een aantal vooraanstaande radicaal feminsten zijn absoluut tegen transgenders. Die stroming word aangeduid als TERF: Trans Exclusionairy Radical Feminists. De aanhangers van deze stroming zijn vaak ook SWERFs: Sex Worker Exclusionairy Radical Feminists. Transgenders en sekswerkers vinden bij elkaar opvallend vaak medestanders. De meer gematigde feministische stromingen zijn over het algemeen wel weer transvriendelijk.
Goh, je zou bijna sympathie met dat type feministen krijgen. Bijna.

quote:
De SP is behoorlijk conservatief in dit soort zaken. Vooral in de Eerste Kamer.. Om even een SP-senator te citeren: "Het is helemaal niet zo erg om sterilisatie als voorwaarde te stellen."
Graag de volledige context. Dit kan net zo goed terugslaan op pedoseksuelen.
pi_162315060
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant?

Daar is overigens een symbool voor:
[ afbeelding ]
Leuk. Moet ik nu naar purple rain gaan luisteren?
pi_162315184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:57 schreef Aguia het volgende:

[..]

Leuk. Moet ik nu naar purple rain gaan luisteren?
Denk dat Controversy beter bij het onderwerp past :)
Met het symbool is genderfluid bedoeld.
  donderdag 19 mei 2016 @ 07:12:57 #142
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162315965
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:40 schreef Fixers het volgende:

[..]

Klopt, ongeveer 1 op 1500-2000 mensen worden geboren met een vorm van intersekseconditie. Voor Nederland komt dat voor 2014 neer op 88 - 117 kinderen. (175.181 levengeborenen volgens CBS)
Bron: http://www.isna.org/faq/frequency
het is dus een ziekte. Een aandoening omdat de moeder tijdens zwangerschap gewoon heeft gevaccineerd, medicatie heeft gehad, aspartaam producten heeft gegevroten, door is blijven zuipen of roken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_162315986
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 07:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is dus een ziekte. Een aandoening omdat de moeder tijdens zwangerschap gewoon heeft gevaccineerd, medicatie heeft gehad, aspartaam producten heeft gegevroten, door is blijven zuipen of roken.
Kan je dat staven met onderzoek en cijfers, of is dat alleen maar je persoonlijke overtuiging? Je zou eens contact op moeten nemen met onderzoekers die zich hiermee bezig houden, die tasten namelijk nog altijd in het duister. Verder dan wat vage hypotheses zijn ze nog niet gekomen.
pi_162316025
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat beeld is onjuist.
Dit klopt. Er zijn mensen die met een piemeltje worden geboren, maar tijdens de puberteit ontwikkelen zich vrouwelijke geslachtskenmerken, en daar is geen hormonaal medicijn aan te pas gekomen.

Transgenders zijn niet alleen mensen die zich een ander geslacht vóelen. Het zijn soms ook mensen die niet één duidelijk geslacht hébben.
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:10:30 #145
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162316345
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
The toilet wars
The Obama administration tells schools to accommodate gender identity

http://www.economist.com/(...)/2016/05/toilet-wars

Tjeemig. Hoe bespottelijk is dit.
Toilet wars.
Mooi artikel hoor Biek!

Een vlammend betoog waarom tegenstanders (van gelijke rechten) en hun argumenten belachelijk zijn!

En hoe rijk zijn wij, als samenleving, als wij ellenlang kunnen debatteren over wie er waar naar de wc mag. O+

[ Bericht 1% gewijzigd door SicSicSics op 19-05-2016 09:21:01 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_162316466
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 00:56 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dat doen ze niet uit zichzelf.

Jawel, vanaf de leeftijd dat ze het verschil tussen de genders wordt aangeleerd beginnen kinderen aan te geven als ze daar niet bij horen. Jongens willen prinsesje spelen, meisjes zijn liever ridder. Dat zijn de dingen waar het mee begint. Bij het grootste deel is dat overigens alleen maar spel.

Van de kinderen die zo volhardend zijn dat ze daadwerkelijk bij een genderteam terecht komen blijkt het bij zo'n driekwart alsnog een fase. Om die reden worden er tot het 16e jaar ook geen behandelingen verstrekt die blijvende gevolgen hebben. Tot die leeftijd worden er alleen puberteitsremmers gegeven.

quote:
Sorry, ik zal er voortaan de tag [/sarcasme] achter plakken. Maar vertel: leer je ze ook over standjes e.d.? En hoe ze het best een condoom kunnen aanbrengen?

Het concept 'passende voorlichting' is te moeilijk voor je? Echt? Natuurlijk leer je een vierjarige niet hoe je een condoom omdoet. Je leert ze wel dat ze nee mogen zeggen als ome henk of tante ingrid seksuele handelingen met ze willen doen, of erover praten als het al gebeurd is. Zou een boel jeugdtrauma's en jarenlang verbrogen seksueel misbruik kunnen schelen.

quote:
De variaties an sich mag je lekker opstapelen en zoveel bedenken als je er wil. Het gaat mij om hoe een individu zich altijd in de meerderheid tot een van beide geslachten behoort.
[..]
Die heb ik vaker gehoord. Klinkt eerder als de zaak omdraaien en denken dat kinderen zich hiervan bewust van moeten worden.
Niemand zegt hier iets over moeten. Kinderen die doorkrijgen die dat ze niet in dat maatschappelijke beeld van jongen of meisje passen gaan daar vanzelf over nadenken. Ciskinderen doen dat niet gaan verder met de orde van de dag.

Dat er van die strikte genderbinair en spastische maatschappelijke opvattingen over wat voor jongens en wat voor meisjes is niemand beter wordt is wel duidelijk. Ik ken een moeder die op school verstaan is gegeven dat er een melding was gemaakt richting jeugdzorg, alleen maar omdat haar zoon met een roze tas naar school ging. Een tas die hij zelf uitgezocht had en nu eenmaal mooier vond dan de blauwe. Als je als ouder eenmaal bent geflagged bij jeugdzorg, kom je niet meer van die club af.

quote:
Goh, je zou bijna sympathie met dat type feministen krijgen. Bijna.
Doe maar niet. Die stroming feministen maken nogal vaak gebruik van hate speech, zitten er niet mee om transgenders te outen of te beledigen en houden er een mening op na die niet is gestoeld op wetenschappelijke inzichten.

Sterker nog, de anti-trans en anti-sekswerk stromingen in het feminisme hebben standpunten die opvallend vaak exact overeenkomen met de standpunten die je uit christelijk-conservatieve hoek ziet komen.

quote:
Graag de volledige context. Dit kan net zo goed terugslaan op pedoseksuelen.
De opmerking dat sterilisatie als voorwaarde stellen helemaal niet zo erg is heeft de SP gedaan in de behandeling van de wetswijziging die de transgenderwet is gaan heten. Om wettelijk je naam en geslacht te veranderen moest je voorheen aan de rechter medisch bewijs overleggen dat je permanent en onomkeerbaar onvruchtbaar was gemaakt.

Op mijn blog heb ik het uitgebreider uitgelegd en van commentaar voorzien: (en zijn de stukken zelf ook terug te vinden) https://fadinggender.word(...)memorie-van-antwoord

Inmiddels is dat gelukkig anders: met een verklaring van een door de minister als deskundige aangewezen psycholoog kan je bij de gemeente waar je bent geboren je gegevens laten wijzigen. Die deskundigenverklaring is overigens een compromis. Transgenders zien die liever ook verdwijnen, het medicaliseert de zaak onnodig en echt veel inhoudelijke waarde heeft die niet, je krijgt zo'n papier na een gesprek van een uur.
pi_162318291
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 07:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat dit dus niet in de dierenwereld voor komt, terwijl dat wel het geval is.
pi_162329592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat dit dus niet in de dierenwereld voor komt, terwijl dat wel het geval is.
De dierenwereld is geen standaard voor wat normaal menselijk is.
pi_162329640
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De dierenwereld is geen standaard voor wat normaal menselijk is.
Jouw persoonlijke mening is dat evenmin.
Conscience do cost.
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:22:45 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162329676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 10:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

dierenwereld laat een minder geval gewoon vallen.

De mens maakt zichzelf zwak. Meer dan helft van de Nederlander is aan medicatie. En dat zijn bespottelijke aantallen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')