abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:56:49 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162298306
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben niet allemaal (gelukkig). Nogmaals ik ben hier niet voor de discussie maar voor de info. Als ik weer wat tegenkom op dit gebied wat de moeite waard is zal ik het posten. :o
Kijk je wel even naar de heropeningspost? Als je dit topic gaat gebruiken voor de linkdump dan open je maar een blog of zo. En ja, misschien is alles wel gezegd wat gezegd kan worden, ook heel goed mogelijk hoor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 18 mei 2016 @ 16:57:41 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162298319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, sommige mensen willen het recht behouden om andersdenkenden en andersgeaarden, etc. af te kunnen rossen en te verstoten omdat ze niet voldoen aan hun beeld van hoe iemand zich hoort te gedragen binnen diens samenleving.
Dergelijke personen kunnen zich niet voorstellen dat anderen er geen moeite mee hebben of die personen zelfs een normaal en vrij leven gunnen en gaan daar dus een complot achter zoeken.
Dit vind ik een pittige stelling. Wie bedoel jij precies met sommige mensen die andersdenkenden etc willen afrossen?

Verder gebeurt hier op dit forum exact hetzelfde wat jij in je post beschrijft maar dan naar mensen die wel in al die complotten geloven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162298411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit vind ik een pittige stelling. Wie bedoel jij precies met sommige mensen die andersdenkenden etc willen afrossen?
Vorige week nog meegemaakt dat een vriend van me van de fiets wordt getrokken en afgerosd.
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:01:06 #104
189978 controlaltdelete
pi_162298427
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 16:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Kijk je wel even naar de heropeningspost? Als je dit topic gaat gebruiken voor de linkdump dan open je maar een blog of zo. En ja, misschien is alles wel gezegd wat gezegd kan worden, ook heel goed mogelijk hoor.
Even voor de goede orde.. wat is dan de bedoeling van dit topic? Links en YT-info posten is niet gewenst, zonder onderbouwing + je moet ingaan op vragen van medeusers? Geldt dit alleen voor LGBT of voor alle topics?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:03:32 #105
189978 controlaltdelete
pi_162298485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:00 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vorige week nog meegemaakt dat een vriend van me van de fiets wordt getrokken en afgerosd.
Het is me nog niet duidelijk wie jij met die sommige mensen bedoelt. Mij bekroop het gevoel dat je mij ook die hoek in wilt drijven. Zeg het maar hoor, ik kan me vergissen.
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:08:25 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162298624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Even voor de goede orde.. wat is dan de bedoeling van dit topic? Links en YT-info posten is niet gewenst, zonder onderbouwing + je moet ingaan op vragen van medeusers? Geldt dit alleen voor LGBT of voor alle topics?
In deze reeks in wat hogere mate in ieder geval. Het gaat om de reden van de eventuele LBGT agenda en niet de (rand)verschijnselen zeg maar.
Vrijheid
pi_162298930
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:08 schreef jogy het volgende:

[..]

In deze reeks in wat hogere mate in ieder geval.
waarom? wil je de lala niks aan de hand users, welke alleen maar antwoorden willen, alles afwijzen, en niks zelf onderzoeken tevreden houden?

quote:
Het gaat om de reden van de eventuele LBGT agenda en niet de (rand)verschijnselen zeg maar.
hier een link van mike adams z'n site, plus de reden van de eventuele lbgt agenda
oh nee, vlug haal gauw weg, omdat die lui die hier niks te zoeken hebben z'n site niet oke vinden
triest gedoe
http://www.naturalnews.co(...)n_mental_health.html
pi_162298970
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:08 schreef jogy het volgende:

[..]
Het gaat om de reden van de eventuele LBGT agenda en niet de (rand)verschijnselen zeg maar.
En de motivaties achter de anti-LGBT agenda? 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 18 mei 2016 @ 17:30:17 #109
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162299148
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:22 schreef ems. het volgende:

[..]

En de motivaties achter de anti-LGBT agenda? 8-)
Dat is op zich toch wel duidelijk volgens de meeste? Maar hoe het ook zij, hoeveel nieuwe zaken zullen er nog gebracht kunnen worden denken jullie? De 'complotzieners' zijn blijkbaar op zijn minst beïnvloed door de wat traditioneel ingerichte en religieuze groeperingen die hun invloed van het verleden steeds maar kleiner zien worden en blijkbaar is volgens diezelfde groep de agenda opgezet om de traditionele gezinnen te slopen en door middel van politieke correctheid mensen monddood te maken met als einddoel meen ik me te herinneren vrije pedofilie en andere narigheid voor de elite. Terwijl de rest van de wereld in een soort Marxistische helstaat gevangen zit omdat de buurman een vriendje heeft die zich identificeert met 5 verschillende sekses.

Something like that.
Vrijheid
pi_162302187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 15:52 schreef ems. het volgende:Waarom zou dat hen interesseren?
Omdat die ontwikkeling destijds hetgeen representeerde waar de ganse LBGT-beweging naar streeft en inhoudelijk neerkomt op de LGBT agenda.

quote:
Als ik van mening ben dat het eigen volk het belangrijkst is voor de politiek van een land maakt dat mij toch ook niet direct een Nazi?
quote:
Of dat jij 'tegen' de ideeen van Marx zou zijn maakt jou toch niet automatisch een kapitalistisch zwijn?
Blijkbaar wel. Een conservatieve gedachte hier en dat maakt je al tot nationalist, xenofoob, homofoob, religekkie, noem het maar op.

quote:
Daar heb ik niets van gemerkt. Te meer omdat de tegenstanders juist nogal vocaal zijn.
Niet roomser dan de paus gaan doen, maat.
pi_162302982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:20 schreef Aguia het volgende:

[..]

Omdat die ontwikkeling destijds hetgeen representeerde waar de ganse LBGT-beweging naar streeft en inhoudelijk neerkomt op de LGBT agenda.
Als er al een dergelijke agenda bestaat dan is dat nogal afhankelijk van de persoon wat de inhoud precies is. Overeenkomsten tussen het werk van Marx of elke andere willekeurig politiek figuur hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit allemaal het gevolg is van Marxisme. Net als dat mijn persoonlijke "eigen volk eerst" helemaal niets te maken heeft met Nazisme.
quote:
Blijkbaar wel. Een conservatieve gedachte hier en dat maakt je al tot nationalist, xenofoob, homofoob, religekkie, noem het maar op.
En een progressieve gedachte en je bent een marxist, SJW of whatever flashy woorden nu weer de trend zijn. Hopelijk kunnen wij dat in z'n geheel overslaan.
quote:
Niet roomser dan de paus gaan doen, maat.
:? Mijn punt is dat ik genoeg tegengeluiden hoor. Het hele "je mag er niet over praten" klinkt vooral als een manier om jezelf (onnodig) te censureren.

Ik zeg dit trouwens niet als voorstander van LGBT rechten. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom ik specifiek -tegen- zou moeten zijn.
Conscience do cost.
pi_162310153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef ems. het volgende:

Als er al een dergelijke agenda bestaat dan is dat nogal afhankelijk van de persoon wat de inhoud precies is. Overeenkomsten tussen het werk van Marx of elke andere willekeurig politiek figuur hoeft uiteraard niet te betekenen dat dit allemaal het gevolg is van Marxisme. Net als dat mijn persoonlijke "eigen volk eerst" helemaal niets te maken heeft met Nazisme.
Onjuiste vergelijking aangezien het nazisme inderdaad niet als eerste achter sentimenten zat als "eigen volk eerst". Of "Gott mit uns". Marx zette in zijn tijd als eerste op grote schaal openlijk de aanval op de familie en tevens verzette hij zich tegen alles waar hij een kapitalistische oppressie in zag. Voor iemand die nooit in z'n leven heeft gewerkt, scheen die wel heel goed te kunnen weten hoe de arbeider onder het juk van het kapitalisme zwoegde.

quote:
En een progressieve gedachte en je bent een marxist, SJW of whatever flashy woorden nu weer de trend zijn. Hopelijk kunnen wij dat in z'n geheel overslaan.
Jij wordt op straat met een schuin oog aan gekeken en SJW genoemd als je opkomt voor traditionele waarden? Je noemt enkel geuzennamen die mensen hier op de community elkaar naar het hoofd slingeren. Probeer eens tijdens een willekeurig programma op tv een conservatief praatje te houden en durf te zeggen dat je voor traditioneel huwelijk bent. Kom dan terug en zeg nog is dat je vrijuit je mening kan geven. Als politicus zijnde of elke andere publieke functie kun je rekenen op de rest van je leven stront naar je kop geslingerd te krijgen. Je imago mooi naar de knoppen. Maar als je als lerares je leerlingen van 6 jaar een lijstje voorschotelt uit 25+ geslachten te kiezen dan wordt je de hemel ingeprezen.
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:57:13 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162311844
The toilet wars
The Obama administration tells schools to accommodate gender identity

http://www.economist.com/(...)/2016/05/toilet-wars

Tjeemig. Hoe bespottelijk is dit.
Toilet wars.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_162311945
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
The toilet wars

Toilet wars.
Wat was er ook weer gezegd over linkdumps? Als je niets toe te voegen hebt hoepel je maar op uit mijn topic.

Misschien moet je jezelf eens druk gaan maken over zaken die er echt toe doen, Global Warming bijvoorbeeld. Dit is een aardige afleidingsmanoeuvre van de klimaatontkenners. Laten we de wereld bezig houden met de persoon in het toilet naast ons. In plaats iets steekhoudends te doen in milieuwetgeving. Heb je echt niet door dat je jezelf voor het karretje van de elite laat spannen?
pi_162312309
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef Fixers het volgende:

[..]

Wat was er ook weer gezegd over linkdumps? Als je niets toe te voegen hebt hoepel je maar op uit mijn topic.

Misschien moet je jezelf eens druk gaan maken over zaken die er echt toe doen, Global Warming bijvoorbeeld. Dit is een aardige afleidingsmanoeuvre van de klimaatontkenners. Laten we de wereld bezig houden met de persoon in het toilet naast ons. In plaats iets steekhoudends te doen in milieuwetgeving. Heb je echt niet door dat je jezelf voor het karretje van de elite laat spannen?
Hij voegt er toch een bijschrijft aan toe i.p.v. enkel een link? En tevens heeft het betrekking op het topic, dus relevant. Jij draalt af door over de opwarming van de aarde te gaan praten. In je eigen topic nota bene.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:13:59 #116
189978 controlaltdelete
pi_162312484
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
The toilet wars

Toilet wars.
Biek je moet tekst en uitleg geven e.d. zomaar info posten mag niet meer zeker niet in dit topic. Je moet het aankleden zodat je medeusers duidelijk weten wat je standpunt in deze is. Maar goed je gaf het al aan: bespottelijk :D

quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 22:59 schreef Fixers het volgende:

[..]

Misschien moet men zich eens druk maken over een grotere groep mensen die harder aandacht nodig hebben zoals daklozen of moslims. Grote groep in tegenstelling tot tg's maar dat is niet hip tegenwoordig.

Bovendien jouw topic? Dat jij de ts bent wil dit nog niet zeggen dat jij kunt bepalen wie hier recht heeft om te posten en wie niet.
pi_162312534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:09 schreef Aguia het volgende:

[..]

Hij voegt er toch een bijschrijft aan toe i.p.v. enkel een link? En tevens heeft het betrekking op het topic, dus relevant. Jij draalt af door over de opwarming van de aarde te gaan praten. In je eigen topic nota bene.
Als hij zijn eigen link had samengevat of geparafraseerd (en dus gelezen) dan had Lambiekje geweten dat die tekst juist vóór de rechten van transgenders spreekt.
pi_162312762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Biek je moet tekst en uitleg geven e.d. zomaar info posten mag niet meer zeker niet in dit topic. Je moet het aankleden zodat je medeusers duidelijk weten wat je standpunt in deze is. Maar goed je gaf het al aan: bespottelijk :D

[..]

Misschien moet men zich eens druk maken over een grotere groep mensen die harder aandacht nodig hebben zoals daklozen of moslims. Grote groep in tegenstelling tot tg's maar dat is niet hip tegenwoordig.
Hey, als de conservatieven hier niet zo moeilijk over deden, gingen transgenders naar de wc, trokken ze door, fatsoeneerden ze hun kleding, wasten ze hun handen (hopelijk) en was er echt helemaal niets aan de hand. Echter begint christelijk rechts stennis te schoppen en vestigen ze er zelf de aandacht op.

Zelfde doen ze met het homohuwelijk. Als ze daar niet zoveel herrie van maakten. Dan was er een nieuwsbericht met een foto het eerste getrouwde homopaar en had je er verder nooit meer iets van gehoord.

quote:
Bovendien jouw topic? Dat jij de ts bent wil dit nog niet zeggen dat jij kunt bepalen wie hier recht heeft om te posten en wie niet.
Mijn topic ja. Lambiekje mag hier van mij best posten, als hij inhoudelijk bij wil dragen aan de discussie. Linkdumpen mag hij elders.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:29:29 #119
189978 controlaltdelete
pi_162313038
Persoonlijk heb ik meer aan links en aan YT info ipv de inhoudelijke discussie want we weten allemaal waar dat op uitdraait, waar je vooral niet over mag beginnen en als je het toch doet zijn de rapen gaar en vliegen de shame-on-you je om de oren. Vraag me af wat het nut is van dit topic?
De LGBT-agenda is allang duidelijk gemaakt door verschillende mensen maar toch blijven doorvragen en dan hard 'hoe durf je' blijven roepen. Compleet zinloos.
pi_162313305
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:15 schreef Fixers het volgende:

[..]

Als hij zijn eigen link had samengevat of geparafraseerd (en dus gelezen) dan had Lambiekje geweten dat die tekst juist vóór de rechten van transgenders spreekt.
Het feit dat er iets in het kader van dit onderwerp op last van Obama wordt ingevoerd, behoeft geen verdere uitleg. Daarnaast maakt het voor het punt niet uit of zijn tekst voor/tegen transgenders is. Het gaat over transgenders en dat is waar jouw hele topic om draait.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:22 schreef Fixers het volgende:

[..]

Hey, als de conservatieven hier niet zo moeilijk over deden, gingen transgenders naar de wc, trokken ze door, fatsoeneerden ze hun kleding, wasten ze hun handen (hopelijk) en was er echt helemaal niets aan de hand. Echter begint christelijk rechts stennis te schoppen en vestigen ze er zelf de aandacht op.
Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken. Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:

160129_1_30A4F12600000578-0-image-a-4_1453941540934.jpg
Bron: FOK!

En dan doen christenen moeilijk? Kijk alleen al naar de hoeveelheid opties :')

Overigens komt de kritiek niet alleen christelijke hoek, maar van diverse kanten. Ik kan nu natuurlijk als een rooie rakker gaan zeggen dat je hiermee een bepaalde groep mensen over een kam scheert, maar dan verlaag ik me weer tot een dergelijk niveau en dat moet je ook niet willen.
pi_162313404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Persoonlijk heb ik meer aan links en aan YT info ipv de inhoudelijke discussie want we weten allemaal waar dat op uitdraait, waar je vooral niet over mag beginnen en als je het toch doet zijn de rapen gaar en vliegen de shame-on-you je om de oren. Vraag me af wat het nut is van dit topic?
De LGBT-agenda is allang duidelijk gemaakt door verschillende mensen maar toch blijven doorvragen en dan hard 'hoe durf je' blijven roepen. Compleet zinloos.
Nou vertel eens in een paar zinnen: wat is de LGBT-agenda? Jij schijnt het te weten. De enige agenda die ik zie is dat homo's gewoon hun relatie erkend willen zien, zonder angst, liefde voor hun partner willen kunnen uiten en dat transgenders gewoon naar de wc willen. Maar dat is geen geheime agenda of complot. Dat doen we gewoon out in the open.

Misschien moet je een LGBT-agenda linkdump topic maken. Dan kan er hier gediscussieerd worden.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:39:48 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162313413
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

of neem de groep die alle Jezus hard werken maar niets over houden.

http://theeconomiccollaps(...)paycheck-to-paycheck

Dit is veel ernstiger. En ja ook Nederland heeft dat. 60 uur werken en niet genoeg overhouden. Onze crimineel corrupte overheid is een grens overgegaan met belastingheffing.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 mei 2016 @ 23:43:24 #123
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_162313543
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:

[..]

Het feit dat er iets in het kader van dit onderwerp op last van Obama wordt ingevoerd, behoeft geen verdere uitleg. Daarnaast maakt het voor het punt niet uit of zijn tekst voor/tegen transgenders is. Het gaat over transgenders en dat is waar jouw hele topic om draait.

[..]

Christelijk rechts doet moeilijk? Hoe moeilijk kan het zijn om twee wc's te hebben; een voor vrouwen en een voor mannen? Biologisch gezien ben en voel je je altijd tot een van de twee geslachten aangetrokken. Overigens kom je steeds terug over de kwestie van wc's, maar het gaat veel verder dan dat zoals ik eerder aangaf. Hier een lijstje waaruit kinderen (!) moesten kiezen en aangeven tot welk geslacht ze behoorde:

[ afbeelding ]

Overigens komt de kritiek niet alleen christelijke hoek, maar van diverse kanten. Ik kan nu natuurlijk als een rooie rakker gaan zeggen dat je hiermee een bepaalde groep mensen over een kam scheert, maar dan verlaag ik me weer tot een dergelijk niveau en dat moet je ook niet willen.
holy shit!! is dat for real?!

ik zou me, als 13 jarige, wel een heel braaf burgerlulletje voelen wanneer ik de supersaai optie BOY zou aankruizen..

non-binary klinkt een stuk cooler
Huig
pi_162313605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:36 schreef Aguia het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Heb je het artikel gelezen? Het gaat om een enquete, die inmiddels ook weer is aangepast.
pi_162313649
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb je het artikel gelezen? Het gaat om een enquete, die inmiddels ook weer is aangepast.
Klopt, Godzijdank weer ingetrokken. Gelukkig zagen zij dus ook in wat voor een rotzooi dat lijstje inhield (m.u.v. man/vrouw).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')