halloquote:
Nee vandaag niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
hallo
vanochtend naar de sportschool geweest
daarna race 1 van de world superbikes in Maleisië gekeken en nu fp3
zit je al aan het bier?
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
hallo
vanochtend naar de sportschool geweest
daarna race 1 van de world superbikes in Maleisië gekeken en nu fp3
zit je al aan het bier?
de inside jokes niet kennen tssquote:
is haram vriendquote:
quote:
Geen idee. We zullen het zien wat het hem brengt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Max is aan het blufpokeren? Gewoon de concurrent bang maken door te doen alsof ie niet meer hoeft te oefenen
kijk nuquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Max is aan het blufpokeren? Gewoon de concurrent bang maken door te doen alsof ie niet meer hoeft te oefenen
Hij gaat morgen niet eens starten, hij had toch wel gewonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het is Barca he, de baan waar elk team elke centimeter wel van kentquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg dat dan erbij muts!!!!quote:
401quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Zeg F1 kenners ...op ziggo sport zijn ze aan het tennissen ?!?!
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
Channel 4quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
via googlequote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
Via Hennoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
3e training is op de betaalde zender van Ziggo Sport. Kwalificatie is wel op het open/gratis kanaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
Skyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
2 uur kwalificatie kan je wel gewoon meekijken op 14quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
Shut, die doet het nietwant standaard abbo.
Nou dan lees ik wel mee...
Verstappen is op de baanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:28 schreef lord_bono het volgende:
Ricciardo en Max zijn nog aan het chillen in de pits
voer bij google sky F1 stream free inquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
Shut, die doet het nietwant standaard abbo.
Nou dan lees ik wel mee...
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
Die marshall die Bernie zegt dat ie uit de pitstraat moet![]()
Whoop whoopquote:
en terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
Die marshall die Bernie zegt dat ie uit de pitstraat moet![]()
Het is niet alsof hij de race gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus mag het niet gemeld worden
Ga lekker ergens anders zuurpruimenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij de race gewonnen heeft.
En waarom iets melden wat iedereen zelf kan zien?
Wat ben jij een zuurpruim zegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ok dan zeggen we wel niks meer. Sterker nog, doe het topic maar op slot danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent mod, regel dat eens!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus man, stop eens met azijnzeiken...
Ik kijk niet mee en krijg het via dit topic door, superhandigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is een vrije training he! Dat zegt niks! Bovendien kan iedereen (behalve nooduitgangquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een paar tienden voor Ricciardo, nu al
Vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je bij die natte kut zijn.
Haha typo, heus!
Geloof er niks van dat dat een typo isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je bij die natte kut zijn.
Haha typo, heus!
weet je ook hoe Nico Rosberg eruit gaat zien als hij stopt met racenquote:
en ik maar denken dat jij de prestaties van Max het hoogste van de daken schreeuwdequote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is een vrije training he! Dat zegt niks! Bovendien kan iedereen (behalve nooduitgang) dat zelf zien
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij de prestaties van Max het hoogste van de daken schreeuwde
Verwachten is te veel, maar ik zou er niet heel gek van staan kijken als hij iedereen nu al verrast. Het is een jongen die zich totaal niet gek laat maken, alles enorm snel lijkt op te pikken en een enorm gevoel (natuurtalent) voor het rijden heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.
Ik verwacht pas echt iets na de upgrade van canada
Ik had het over VT3 en niet over de Qquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk normaal de eerste bochten door?
MGU-H stuk?quote:
Beetje jammer dat je zelf niet kan kiezen bij welke coureur je onboard mee wilt kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Beetje jammer dat anno 2016 die onboard camera's nog steeds niet in HD zijn.
Hamilton heeft nu zijn derde al...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
MGU-H stuk?
Het is wel zo dat Mercedes dit jaar de grenzen vaker opzoekt dan in de afgelopen jaren
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Geen stream hebben die van dusdanige kwaliteit is, dat het niet eens opvalt
Hier valt het ook op.quote:
Ik kwam liters!!quote:
Nou en!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.
Ik verwacht pas echt iets na de upgrade van canada
quote:
Hoe moet ik dit met elkaar rijmen?quote:
Toen die vader van hem de snelste was tijdens een VT was het ook feestquote:
Heeft met die drankjes te maken. Je hebt ook Dr Pepper.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef NaturalScience het volgende:
Dat dr. altijd voor de naam van Marko :,) alsof een academische titel relevant is in F1
Dat doen ze met Dr Ullrich of hoe heet die knaker toch ook altijd?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef NaturalScience het volgende:
Dat dr. altijd voor de naam van Marko :,) alsof een academische titel relevant is in F1
Nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik dit met elkaar rijmen?
En Dr. Oetker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:56 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heeft met die drankjes te maken. Je hebt ook Dr Pepper.
The DoctorGodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:56 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heeft met die drankjes te maken. Je hebt ook Dr Pepper.
Ja en zo belangrijk is hij niet slechts een Redbull adviseur....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef NaturalScience het volgende:
Beter zou andersom zijn. Ook voor Max.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat sommige mensen hier ervan houden
Kvyat 1 - Sainz 0
Hij heeft zelfs pole gereden in een Mindardi:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen die vader van hem de snelste was tijdens een VT was het ook feest
daar moet je nog 3 uur op wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat sommige mensen hier ervan houden
Kvyat 1 - Sainz 0
waarom? Hij moet zich concentreren op Riccardoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beter zou andersom zijn. Ook voor Max.
Dat lukte Sebastian Vettel in 2008 in Italië ook bij dat teamquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:59 schreef Party_P het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs pole gereden in een Mindardi:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:03 schreef VacaLoca het volgende:
Spaanse stream aangehad. Leuke blik binnen de pitbox op de monitors, ook monitor van de analisten die ergens met zn twaalven achter computer zitten alles analyseren.
En Kvyat spreekt Spaans
Zeker, maar als Sainz dik wint van Kvyat is dat alleen maar in het voordeel voor Max. Als Kvyat dik wint van Sainz, Max won er ook van, wie is dan de betere?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom? Hij moet zich concentreren op Riccardo
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, maar als Sainz dik wint van Kvyat is dat alleen maar in het voordeel voor Max. Als Kvyat dik wint van Sainz, Max won er ook van, wie is dan de betere?
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]als hij gewoon Ricciardo achter zich laat is het zijn probleem niet
Die gave heeft ie van zijn paquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst maar eens zien dit seizoen natuurlijk, maar het lijkt erop dat Max de gave heeft om iedere auto vrijwel meteen vanaf het begin op de limiet te laten rijden
Net als z'n vaderquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst maar eens zien dit seizoen natuurlijk, maar het lijkt erop dat Max de gave heeft om iedere auto vrijwel meteen vanaf het begin op de limiet te laten rijden
1.21,3 zou moeten kunnen voor een Mercedes.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:14 schreef SnowOokami het volgende:
Ben benieuwd als de auto's straks in "kwalificatie"-mode staan hoeveel harder ze gaan(neem even dat ze net niet in kwali-mode stonden.
hoe kom je aan dat getal? (vorig jaar?) das idd rap.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1.21,3 zou moeten kunnen voor een Mercedes.
En dat is wel loeihard zeg
Misschien wel, misschien niet. Maar volgens mij zijn de RB en de TR niet zo heel verschillend als het gaat om rijkarakter, waardoor de overstap relatief klein is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
nattevingerwerk. En we gaan zien hoe dicht ze er bij in de buurt komenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat getal? (vorig jaar?) das idd rap.
Lolquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nattevingerwerk. En we gaan zien hoe dicht ze er bij in de buurt komen
alleen jos heeft de pest gehad dat er over grindbakken waren die nou nergens meer te vinden zijn anders had die ook wel vele malen beter beter gezeten en nu een vette rekening gehad en misschien wel een eigen teamquote:
Die grindbakverhalen zijn compleet ongefundeerd. Ja je eindigt er als je bak vastslaat of je remmen het begeven, maar dat is niet aan de coureur toe te dichten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
alleen jos heeft de pest gehad dat er over grindbakken waren die nou nergens meer te vinden zijn anders had die ook wel vele malen beter beter gezeten en nu een vette rekening gehad en misschien wel een eigen team
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, dankzij Verstappen ga ik zelfs de kwalificatie kijken voor het eerst in een aantal jaren.
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, dankzij Verstappen ga ik zelfs de kwalificatie kijken voor het eerst in een aantal jaren.
niet helemaal juist als je nu 3 meter de bocht ruim neemt dan kan je gewoon door rijden , vroeger moest je gewoon veel meer op en tegen de lijnen aan blijven zitten anders kwam je in het grind terecht .. ik merk het zelf al bij Monza , oude baan , je kan nu veel meer risico nemen omdat er baanstroken zijn ipv zand , dus de kans dat je nu je controle kwijt raakt is bijna 0 ,, kwam je vroeger met je wiel naast de baan dan zat je in de grond vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die grindbakverhalen zijn compleet ongefundeerd. Ja je eindigt er als je bak vastslaat of je remmen het begeven, maar dat is niet aan de coureur toe te dichten.
Fouten heeft hij zelf veel minder gemaakt waardoor hij in het grind belande dan verreweg de meeste mensen denken. Het overgrote deel kwam door technisch falen of erafgereden worden door anderen.
Welkomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.
Dan kun je het daarna weer vergeten.
[..]
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.
jeps een gereden tegen de allerbeste van de wereld Shummi ( al hoe wle ik hem zelf nooit wat gevonden heb )quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef SnowOokami het volgende:
Jos heeft nog wel het V10 tijdperk meegemaakt
Daar ging m'n koffie!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
[..]
49x uitgevallen en 16 daarvan zijn spin/accident/collision/pile-up waarvan ook weer een flink deel niet zijn eigen schuld waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
niet helemaal juist als je nu 3 meter de bocht ruim neemt dan kan je gewoon door rijden , vroeger moest je gewoon veel meer op en tegen de lijnen aan blijven zitten anders kwam je in het grind terecht .. ik merk het zelf al bij Monza , oude baan , je kan nu veel meer risico nemen omdat er baanstroken zijn ipv zand , dus de kans dat je nu je controle kwijt raakt is bijna 0 ,, kwam je vroeger met je wiel naast de baan dan zat je in de grond vast
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps een gereden tegen de allerbeste van de wereld Shummi ( al hoe wle ik hem zelf nooit wat gevonden heb )
maar terug kijken was het een mooie tijd , Hill vs Shummi - Prost vs Senna
quote:
Grappig hoe ze het hebben over het feit dat alle restricties op de motoren er voor gaan zorgen dat F1 geen echte sprint meer is...quote:
twitter:Circuitcat_eng twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 12:28:28Time progression @Max33Verstappen:FP1 > P6 > 1.25.585FP2 > P8 > 1.25.375FP3 > P4 > 1.23.719#F1 #SpanishGP https://t.co/UFwUxnJgt1 reageer retweet
Wanneer heet het accident, wanneer een collission en wanneer een pile-up?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
49x uitgevallen en 16 daarvan zijn spin/accident/collision/pile-up waarvan ook weer een flink deel niet zijn eigen schuld waren.
Alle overige waren technisch falen van het materieel en dus niet zijn schuld
Die naam blijft volkomen ongefundeerd en volkomen onterecht aan Jos plakken. Door mensen die er geen kut verstand van hebben en weigeren de keiharde feiten te erkennen.
Sowieso hadden die wagens een veel strakkere breedte/lengte ratio.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
[..]dat geluid van die wagens
, die mensen die nu jong zijn en voor het eerst F1 gaan kijken weten niet wat wij door onze huiskamer hebben gehoord ( inc de buren )
prachtige tijd ... , of ik er soms live bij zat zo hard stond die wel eens aan ....
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sowieso hadden die wagens een veel strakkere breedte/lengte ratio.
Die oude lotussen in goud/zwart. <3 Wat een prachtige wagens waren dat altijd.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
quote:MAY 14, 2016
Verstappen must be on Ricciardo's pace says Marko
Dr Helmut Marko says he expects Max Verstappen to be immediately close to new teammate Daniel Ricciardo's pace.
"He must not necessarily beat Ricciardo," said the Red Bull official, "but he has to be on the same level as him.
"As a team this is for us important," Marko told the Austrian broadcaster ORF.
Dr Marko is known for his toughness, seen most recently in his decision to relegate Daniil Kvyat to the junior team Toro Rosso to make room for Verstappen.
Asked if he is now putting undue pressure on 18-year-old Verstappen too early in his career, Marko insisted: "I still remember having to listen to everything that was said about bringing a 17-year-old to formula one.
"Then it was nothing but praise with three of four FIA awards going to Verstappen," he added.
"If we did not know exactly how mentally strong he is and what other qualities he has, we would never have done this exchange," the Austrian insisted.
"In the long term you have to withstand this pressure if you want to be world champion, which he does. Now he has the opportunity to show us how it's really possible for him," Marko added.
Interestingly, the early promotion for Verstappen is also backed by Mercedes team chairman Niki Lauda.
"Now we will have to look how close Verstappen and Ricciardo are," said the F1 legend.
"If Verstappen lives up to all the promise, then I worry that Helmut has a similarly top driver lineup for 2017 as we do with Lewis and Nico," Lauda added.
Ik weet nog dat ik vroeger een keer op Spa-Francorchamps was, we zaten op het rechte stuk onder Eau Rouge. Na afloop gewoon een piep in je oren, zoals je vroeger ook wel eens had na het stappen. Gewoon een gehoorbeschadiging dus...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
, die mensen die nu jong zijn en voor het eerst F1 gaan kijken weten niet wat wij door onze huiskamer hebben gehoord ( inc de buren )
prachtige tijd ... , of ik er soms live bij zat zo hard stond die wel eens aan ....
ja met de toen nog toegestaan tabak reclames er op .. Marlboro, JPS , West, Camel , Dunhill , rothmans ( LS )quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:44 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Die oude lotussen in goud/zwart. <3 Wat een prachtige wagens waren dat altijd.
schrijf het even op ....... want ben net F1 wezen kijkenquote:
Of je bier mot?!quote:
ja lekker een palmjequote:
I know. Ik had effe zin om een typisch Nederlandse opmerking te maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:55 schreef Geralt het volgende:
Zoek rijden is een groot woord. Ricardo maakte een klein foutje in zn snelste ronde. Dat is het verschil geweest, anders stond hij er wellicht nipt voor
Sainz. Zonder t.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:56 schreef RAVW het volgende:
D. Kvyat en Saintzmooi
word die weer even zijn oren gewassen door D. Kvyat
even een woord speling ..quote:
Rennenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
Ja WTF ik moet nog bier halen en eten en sigaretten en alles
ja en gelijk voor maandag want dan is alles dicht .. dus veel inslaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
oh kut xD helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja en gelijk voor maandag want dan is alles dicht .. dus veel inslaan
PANIEK!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
ze hebben nu DC, Suzie en Prost, maar het rouleertquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jaloers! Wie doen dat nu? Nog steeds Suzie, Coulthard en Eddie?
Dit inderdaad ook, Sainz op z'n circuit en dan gewoon door Kvyat er uit gereden wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:56 schreef RAVW het volgende:
D. Kvyat en Saintzmooi
word die weer even zijn oren gewassen door D. Kvyat
niet te zuipen dat merk. Is er niets beters?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb alleen Jupiler. Pakken jullie zelf? Ik moet nog ff boodschappen doen anders heb ik vanavond en morgen niks te snaaien.
Je mag m'n Hertog Jan hebben, ik ga bij m'n ouders kijken en dan moet ik dus rijden..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet te zuipen dat merk. Is er niets beters?
dankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je mag m'n Hertog Jan hebben, ik ga bij m'n ouders kijken en dan moet ik dus rijden..
en zo meteen Kevin Magnussen, de man die er tijdens de persco van afgelopen donderdag bijna voor spek en bonen bij zatquote:
Ja, echt niet normaal. Ik word er zelfs als Nederlander al een beetje moe van, want het is vaak weinig nieuws wat je hoort. Wel leuk hoor, maar voor fans van andere coureurs lijkt het me een beetje irritant.quote:
Heb het op tv nog nooit zo gekregen (zelfs niet met een surround set) zoals het in het echt klinkt (vooral dat terug schakelen dat die lage bass en die klappen als ze op schakelden, heerlijk).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
formula1.com ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef SR4 het volgende:
Iemand een website die je op de mobiel makkelijk kunt bekijken om de live timing te kunnen zien tijdens de kwalificatie? Ik ben vanaf 2 uur de deur uit maar wil het wel een beetje volgen.
(dus geen livestream maar alleen de live timing)
de appquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef SR4 het volgende:
Iemand een website die je op de mobiel makkelijk kunt bekijken om de live timing te kunnen zien tijdens de kwalificatie? Ik ben vanaf 2 uur de deur uit maar wil het wel een beetje volgen.
Anecdote van Karun Chandok over Turn 9 en Mark Webber/Red Bull was ook lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehehe, verhaaltje over Sainz op C4, dat ze per ongeluk zijn teamkleding te warm hadden gewassen/gedroogd en dat het er nogal gekrompen uit was gekomen... op zijn home grand prixvorig jaar
Dit is natuurlijk de enige juiste website hiervoor:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef SR4 het volgende:
Robquote:
Wel een vette achtbaanquote:
Wees eens wat specifiekerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:42 schreef RingBewoner het volgende:
De sky F1 link in het streamtopic werkt niet goed?
e660d382f434c6002bca88b00d4caab505a72949quote:
078e5de99a310e68f8a86b53d811a4ed43c62a42quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
e660d382f434c6002bca88b00d4caab505a72949
Die. Als ik de link invoer opent hij een seconde of 3 en dan is het feest voorbij
Het gevoel van zijn eerste f1 race zelfs... Op de Duitser begint zo de qualiquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Met Max z'n overstap heb ik nu het gevoel dat we bij race 1 van het seizoen zijn. Spannend.
Link invoeren, klik op stream en dan moet het feest beginnen toch? Want hij begint helemaal niet te laden.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
078e5de99a310e68f8a86b53d811a4ed43c62a42
Werkt deze?
ook geen buffering onderaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Link invoeren, klik op stream en dan moet het feest beginnen toch? Want hij begint helemaal niet te laden.
Zei ik al enkele dagen terug.quote:
Wat staat er onderin? Buffering, of helemaal niks?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Link invoeren, klik op stream en dan moet het feest beginnen toch? Want hij begint helemaal niet te laden.
Als ik die invoer connect hij met geen enkele stream. Heel raar. Hij begint ook niet te bufferen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:46 schreef VitaminWater het volgende:
Dit is een goede voor Sky: 12d5d78a8451c9e8acf6e09435f1ec81e4dc5a52
Niksquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat staat er onderin? Buffering, of helemaal niks?
(Recent) Vroeger was een seizoen vaak maar 17 a 18 races en hij heeft er nu nog 17 te gaan dus wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Met Max z'n overstap heb ik nu het gevoel dat we bij race 1 van het seizoen zijn. Spannend.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Even ter info; ik zoek een niet-Hennostream
Welke link? Staat er Henno rechtsboven?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mag ik u zoenen?!Het werkt. Ik ga nu genieten! Iedereen bedankt
![]()
Oven. Duurt t wel 20 minuten. Het beste is dit dus. Niet t snelst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
Zo. Op tijd terug. Bier ligt in de vriezer
Hoe warm je het snelst/best een dikke gehaktbal op als je micro stuk is?
In de pan of in de oven?
PS: hij is al gebakken.
Omdat die ermee nokt 2 seconden na de kwalificatie. Ik ben nog steeds zoekende naar een 24/7 stream.quote:
pan,quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
In de pan of in de oven?
Pan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
In de pan of in de oven?
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oven. Duurt t wel 20 minuten. Het beste is dit dus. Niet t snelst.
quote:
Ik vertrouw hier op de vrouwen. Denk ik. Die kunnen meestal beter koken.quote:
Oh, dat was me ook al opgevallen ja. Maar nu loopt door sinds de start van FP3quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat die ermee nokt 2 seconden na de kwalificatie. Ik ben nog steeds zoekende naar een 24/7 stream.
Oven, maar vet hem dan wel even in.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
In de pan of in de oven?
Onder je oksel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:51 schreef Geralt het volgende:
In de pan of in de oven?
pannetje hequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vertrouw hier op de vrouwen. Denk ik. Die kunnen meestal beter koken.
Of gewoon koud eten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vertrouw hier op de vrouwen. Denk ik. Die kunnen meestal beter koken.
al sinds hemelvaartquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef MakkieR het volgende:
zijn er meer ook zo zenuwachtig, man ik kan niet wachten
Ik eigenlijk niet, morgen misschien wel. Bij Jos was ik het altijd enorm, bij Max een stuk minder.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:53 schreef MakkieR het volgende:
zijn er meer ook zo zenuwachtig, man ik kan niet wachten
Koude gehaktbal vind ik niet zo lekker als warme.quote:
Na ja de 1-1 die zondag er na was ook geweldig. Gewoon een super weekquote:
Maar dan hoef je niet te wachten maar kan je met je bal en bier nu al voor de tv gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Koude gehaktbal vind ik niet zo lekker als warme.
Curryquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:55 schreef F1gamer het volgende:
Gehaktbal altijd warm eten met dikke klodder mayo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |