alleen jos heeft de pest gehad dat er over grindbakken waren die nou nergens meer te vinden zijn anders had die ook wel vele malen beter beter gezeten en nu een vette rekening gehad en misschien wel een eigen teamquote:
Die grindbakverhalen zijn compleet ongefundeerd. Ja je eindigt er als je bak vastslaat of je remmen het begeven, maar dat is niet aan de coureur toe te dichten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
alleen jos heeft de pest gehad dat er over grindbakken waren die nou nergens meer te vinden zijn anders had die ook wel vele malen beter beter gezeten en nu een vette rekening gehad en misschien wel een eigen team
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, dankzij Verstappen ga ik zelfs de kwalificatie kijken voor het eerst in een aantal jaren.
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, dankzij Verstappen ga ik zelfs de kwalificatie kijken voor het eerst in een aantal jaren.
niet helemaal juist als je nu 3 meter de bocht ruim neemt dan kan je gewoon door rijden , vroeger moest je gewoon veel meer op en tegen de lijnen aan blijven zitten anders kwam je in het grind terecht .. ik merk het zelf al bij Monza , oude baan , je kan nu veel meer risico nemen omdat er baanstroken zijn ipv zand , dus de kans dat je nu je controle kwijt raakt is bijna 0 ,, kwam je vroeger met je wiel naast de baan dan zat je in de grond vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die grindbakverhalen zijn compleet ongefundeerd. Ja je eindigt er als je bak vastslaat of je remmen het begeven, maar dat is niet aan de coureur toe te dichten.
Fouten heeft hij zelf veel minder gemaakt waardoor hij in het grind belande dan verreweg de meeste mensen denken. Het overgrote deel kwam door technisch falen of erafgereden worden door anderen.
Welkomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.
Dan kun je het daarna weer vergeten.
[..]
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.
jeps een gereden tegen de allerbeste van de wereld Shummi ( al hoe wle ik hem zelf nooit wat gevonden heb )quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef SnowOokami het volgende:
Jos heeft nog wel het V10 tijdperk meegemaakt
Daar ging m'n koffie!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
[..]
49x uitgevallen en 16 daarvan zijn spin/accident/collision/pile-up waarvan ook weer een flink deel niet zijn eigen schuld waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
niet helemaal juist als je nu 3 meter de bocht ruim neemt dan kan je gewoon door rijden , vroeger moest je gewoon veel meer op en tegen de lijnen aan blijven zitten anders kwam je in het grind terecht .. ik merk het zelf al bij Monza , oude baan , je kan nu veel meer risico nemen omdat er baanstroken zijn ipv zand , dus de kans dat je nu je controle kwijt raakt is bijna 0 ,, kwam je vroeger met je wiel naast de baan dan zat je in de grond vast
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps een gereden tegen de allerbeste van de wereld Shummi ( al hoe wle ik hem zelf nooit wat gevonden heb )
maar terug kijken was het een mooie tijd , Hill vs Shummi - Prost vs Senna
quote:
Grappig hoe ze het hebben over het feit dat alle restricties op de motoren er voor gaan zorgen dat F1 geen echte sprint meer is...quote:
twitter:Circuitcat_eng twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 12:28:28Time progression @Max33Verstappen:FP1 > P6 > 1.25.585FP2 > P8 > 1.25.375FP3 > P4 > 1.23.719#F1 #SpanishGP https://t.co/UFwUxnJgt1 reageer retweet
Wanneer heet het accident, wanneer een collission en wanneer een pile-up?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
49x uitgevallen en 16 daarvan zijn spin/accident/collision/pile-up waarvan ook weer een flink deel niet zijn eigen schuld waren.
Alle overige waren technisch falen van het materieel en dus niet zijn schuld
Die naam blijft volkomen ongefundeerd en volkomen onterecht aan Jos plakken. Door mensen die er geen kut verstand van hebben en weigeren de keiharde feiten te erkennen.
Sowieso hadden die wagens een veel strakkere breedte/lengte ratio.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
[..]dat geluid van die wagens
, die mensen die nu jong zijn en voor het eerst F1 gaan kijken weten niet wat wij door onze huiskamer hebben gehoord ( inc de buren )
prachtige tijd ... , of ik er soms live bij zat zo hard stond die wel eens aan ....
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sowieso hadden die wagens een veel strakkere breedte/lengte ratio.
Die oude lotussen in goud/zwart. <3 Wat een prachtige wagens waren dat altijd.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |