quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.
Ik verwacht pas echt iets na de upgrade van canada
quote:
Hoe moet ik dit met elkaar rijmen?quote:
Heeft met die drankjes te maken. Je hebt ook Dr Pepper.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef NaturalScience het volgende:
Dat dr. altijd voor de naam van Marko :,) alsof een academische titel relevant is in F1
Dat doen ze met Dr Ullrich of hoe heet die knaker toch ook altijd?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef NaturalScience het volgende:
Dat dr. altijd voor de naam van Marko :,) alsof een academische titel relevant is in F1
Nietquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik dit met elkaar rijmen?
En Dr. Oetker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:56 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heeft met die drankjes te maken. Je hebt ook Dr Pepper.
The DoctorGodquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:56 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heeft met die drankjes te maken. Je hebt ook Dr Pepper.
Ja en zo belangrijk is hij niet slechts een Redbull adviseur....quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef NaturalScience het volgende:
Beter zou andersom zijn. Ook voor Max.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat sommige mensen hier ervan houden
Kvyat 1 - Sainz 0
Hij heeft zelfs pole gereden in een Mindardi:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen die vader van hem de snelste was tijdens een VT was het ook feest
daar moet je nog 3 uur op wachtenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat sommige mensen hier ervan houden
Kvyat 1 - Sainz 0
waarom? Hij moet zich concentreren op Riccardoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Beter zou andersom zijn. Ook voor Max.
Dat lukte Sebastian Vettel in 2008 in Italië ook bij dat teamquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:59 schreef Party_P het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs pole gereden in een Mindardi:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:03 schreef VacaLoca het volgende:
Spaanse stream aangehad. Leuke blik binnen de pitbox op de monitors, ook monitor van de analisten die ergens met zn twaalven achter computer zitten alles analyseren.
En Kvyat spreekt Spaans
Zeker, maar als Sainz dik wint van Kvyat is dat alleen maar in het voordeel voor Max. Als Kvyat dik wint van Sainz, Max won er ook van, wie is dan de betere?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom? Hij moet zich concentreren op Riccardo
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, maar als Sainz dik wint van Kvyat is dat alleen maar in het voordeel voor Max. Als Kvyat dik wint van Sainz, Max won er ook van, wie is dan de betere?
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]als hij gewoon Ricciardo achter zich laat is het zijn probleem niet
Die gave heeft ie van zijn paquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst maar eens zien dit seizoen natuurlijk, maar het lijkt erop dat Max de gave heeft om iedere auto vrijwel meteen vanaf het begin op de limiet te laten rijden
Net als z'n vaderquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst maar eens zien dit seizoen natuurlijk, maar het lijkt erop dat Max de gave heeft om iedere auto vrijwel meteen vanaf het begin op de limiet te laten rijden
1.21,3 zou moeten kunnen voor een Mercedes.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:14 schreef SnowOokami het volgende:
Ben benieuwd als de auto's straks in "kwalificatie"-mode staan hoeveel harder ze gaan(neem even dat ze net niet in kwali-mode stonden.
hoe kom je aan dat getal? (vorig jaar?) das idd rap.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1.21,3 zou moeten kunnen voor een Mercedes.
En dat is wel loeihard zeg
Misschien wel, misschien niet. Maar volgens mij zijn de RB en de TR niet zo heel verschillend als het gaat om rijkarakter, waardoor de overstap relatief klein is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
nattevingerwerk. En we gaan zien hoe dicht ze er bij in de buurt komenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
hoe kom je aan dat getal? (vorig jaar?) das idd rap.
Lolquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nattevingerwerk. En we gaan zien hoe dicht ze er bij in de buurt komen
alleen jos heeft de pest gehad dat er over grindbakken waren die nou nergens meer te vinden zijn anders had die ook wel vele malen beter beter gezeten en nu een vette rekening gehad en misschien wel een eigen teamquote:
Die grindbakverhalen zijn compleet ongefundeerd. Ja je eindigt er als je bak vastslaat of je remmen het begeven, maar dat is niet aan de coureur toe te dichten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
alleen jos heeft de pest gehad dat er over grindbakken waren die nou nergens meer te vinden zijn anders had die ook wel vele malen beter beter gezeten en nu een vette rekening gehad en misschien wel een eigen team
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, dankzij Verstappen ga ik zelfs de kwalificatie kijken voor het eerst in een aantal jaren.
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, dankzij Verstappen ga ik zelfs de kwalificatie kijken voor het eerst in een aantal jaren.
niet helemaal juist als je nu 3 meter de bocht ruim neemt dan kan je gewoon door rijden , vroeger moest je gewoon veel meer op en tegen de lijnen aan blijven zitten anders kwam je in het grind terecht .. ik merk het zelf al bij Monza , oude baan , je kan nu veel meer risico nemen omdat er baanstroken zijn ipv zand , dus de kans dat je nu je controle kwijt raakt is bijna 0 ,, kwam je vroeger met je wiel naast de baan dan zat je in de grond vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die grindbakverhalen zijn compleet ongefundeerd. Ja je eindigt er als je bak vastslaat of je remmen het begeven, maar dat is niet aan de coureur toe te dichten.
Fouten heeft hij zelf veel minder gemaakt waardoor hij in het grind belande dan verreweg de meeste mensen denken. Het overgrote deel kwam door technisch falen of erafgereden worden door anderen.
Welkomquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:22 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.
Dan kun je het daarna weer vergeten.
[..]
Lees je even in wat betreft de nieuwe kwalificatieopzet die dit jaar is ingegaan.
jeps een gereden tegen de allerbeste van de wereld Shummi ( al hoe wle ik hem zelf nooit wat gevonden heb )quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef SnowOokami het volgende:
Jos heeft nog wel het V10 tijdperk meegemaakt
Daar ging m'n koffie!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
[..]
49x uitgevallen en 16 daarvan zijn spin/accident/collision/pile-up waarvan ook weer een flink deel niet zijn eigen schuld waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
niet helemaal juist als je nu 3 meter de bocht ruim neemt dan kan je gewoon door rijden , vroeger moest je gewoon veel meer op en tegen de lijnen aan blijven zitten anders kwam je in het grind terecht .. ik merk het zelf al bij Monza , oude baan , je kan nu veel meer risico nemen omdat er baanstroken zijn ipv zand , dus de kans dat je nu je controle kwijt raakt is bijna 0 ,, kwam je vroeger met je wiel naast de baan dan zat je in de grond vast
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps een gereden tegen de allerbeste van de wereld Shummi ( al hoe wle ik hem zelf nooit wat gevonden heb )
maar terug kijken was het een mooie tijd , Hill vs Shummi - Prost vs Senna
quote:
Grappig hoe ze het hebben over het feit dat alle restricties op de motoren er voor gaan zorgen dat F1 geen echte sprint meer is...quote:
twitter:Circuitcat_eng twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 12:28:28Time progression @Max33Verstappen:FP1 > P6 > 1.25.585FP2 > P8 > 1.25.375FP3 > P4 > 1.23.719#F1 #SpanishGP https://t.co/UFwUxnJgt1 reageer retweet
Wanneer heet het accident, wanneer een collission en wanneer een pile-up?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
49x uitgevallen en 16 daarvan zijn spin/accident/collision/pile-up waarvan ook weer een flink deel niet zijn eigen schuld waren.
Alle overige waren technisch falen van het materieel en dus niet zijn schuld
Die naam blijft volkomen ongefundeerd en volkomen onterecht aan Jos plakken. Door mensen die er geen kut verstand van hebben en weigeren de keiharde feiten te erkennen.
Sowieso hadden die wagens een veel strakkere breedte/lengte ratio.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
[..]dat geluid van die wagens
, die mensen die nu jong zijn en voor het eerst F1 gaan kijken weten niet wat wij door onze huiskamer hebben gehoord ( inc de buren )
prachtige tijd ... , of ik er soms live bij zat zo hard stond die wel eens aan ....
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Sowieso hadden die wagens een veel strakkere breedte/lengte ratio.
Die oude lotussen in goud/zwart. <3 Wat een prachtige wagens waren dat altijd.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:25 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
quote:MAY 14, 2016
Verstappen must be on Ricciardo's pace says Marko
Dr Helmut Marko says he expects Max Verstappen to be immediately close to new teammate Daniel Ricciardo's pace.
"He must not necessarily beat Ricciardo," said the Red Bull official, "but he has to be on the same level as him.
"As a team this is for us important," Marko told the Austrian broadcaster ORF.
Dr Marko is known for his toughness, seen most recently in his decision to relegate Daniil Kvyat to the junior team Toro Rosso to make room for Verstappen.
Asked if he is now putting undue pressure on 18-year-old Verstappen too early in his career, Marko insisted: "I still remember having to listen to everything that was said about bringing a 17-year-old to formula one.
"Then it was nothing but praise with three of four FIA awards going to Verstappen," he added.
"If we did not know exactly how mentally strong he is and what other qualities he has, we would never have done this exchange," the Austrian insisted.
"In the long term you have to withstand this pressure if you want to be world champion, which he does. Now he has the opportunity to show us how it's really possible for him," Marko added.
Interestingly, the early promotion for Verstappen is also backed by Mercedes team chairman Niki Lauda.
"Now we will have to look how close Verstappen and Ricciardo are," said the F1 legend.
"If Verstappen lives up to all the promise, then I worry that Helmut has a similarly top driver lineup for 2017 as we do with Lewis and Nico," Lauda added.
Ik weet nog dat ik vroeger een keer op Spa-Francorchamps was, we zaten op het rechte stuk onder Eau Rouge. Na afloop gewoon een piep in je oren, zoals je vroeger ook wel eens had na het stappen. Gewoon een gehoorbeschadiging dus...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
[..]dat geluid van die wagens
, die mensen die nu jong zijn en voor het eerst F1 gaan kijken weten niet wat wij door onze huiskamer hebben gehoord ( inc de buren )
prachtige tijd ... , of ik er soms live bij zat zo hard stond die wel eens aan ....
ja met de toen nog toegestaan tabak reclames er op .. Marlboro, JPS , West, Camel , Dunhill , rothmans ( LS )quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:44 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Die oude lotussen in goud/zwart. <3 Wat een prachtige wagens waren dat altijd.
schrijf het even op ....... want ben net F1 wezen kijkenquote:
Of je bier mot?!quote:
ja lekker een palmjequote:
I know. Ik had effe zin om een typisch Nederlandse opmerking te maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:55 schreef Geralt het volgende:
Zoek rijden is een groot woord. Ricardo maakte een klein foutje in zn snelste ronde. Dat is het verschil geweest, anders stond hij er wellicht nipt voor
Sainz. Zonder t.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:56 schreef RAVW het volgende:
D. Kvyat en Saintzmooi
word die weer even zijn oren gewassen door D. Kvyat
even een woord speling ..quote:
Rennenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
Ja WTF ik moet nog bier halen en eten en sigaretten en alles
ja en gelijk voor maandag want dan is alles dicht .. dus veel inslaanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
oh kut xD helemaal vergetenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja en gelijk voor maandag want dan is alles dicht .. dus veel inslaan
PANIEK!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
ze hebben nu DC, Suzie en Prost, maar het rouleertquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jaloers! Wie doen dat nu? Nog steeds Suzie, Coulthard en Eddie?
Dit inderdaad ook, Sainz op z'n circuit en dan gewoon door Kvyat er uit gereden wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:56 schreef RAVW het volgende:
D. Kvyat en Saintzmooi
word die weer even zijn oren gewassen door D. Kvyat
niet te zuipen dat merk. Is er niets beters?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb alleen Jupiler. Pakken jullie zelf? Ik moet nog ff boodschappen doen anders heb ik vanavond en morgen niks te snaaien.
Je mag m'n Hertog Jan hebben, ik ga bij m'n ouders kijken en dan moet ik dus rijden..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet te zuipen dat merk. Is er niets beters?
dankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je mag m'n Hertog Jan hebben, ik ga bij m'n ouders kijken en dan moet ik dus rijden..
en zo meteen Kevin Magnussen, de man die er tijdens de persco van afgelopen donderdag bijna voor spek en bonen bij zatquote:
Ja, echt niet normaal. Ik word er zelfs als Nederlander al een beetje moe van, want het is vaak weinig nieuws wat je hoort. Wel leuk hoor, maar voor fans van andere coureurs lijkt het me een beetje irritant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |