ze hebben nu DC, Suzie en Prost, maar het rouleertquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jaloers! Wie doen dat nu? Nog steeds Suzie, Coulthard en Eddie?
Dit inderdaad ook, Sainz op z'n circuit en dan gewoon door Kvyat er uit gereden wordenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:56 schreef RAVW het volgende:
D. Kvyat en Saintzmooi
word die weer even zijn oren gewassen door D. Kvyat
niet te zuipen dat merk. Is er niets beters?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb alleen Jupiler. Pakken jullie zelf? Ik moet nog ff boodschappen doen anders heb ik vanavond en morgen niks te snaaien.
Je mag m'n Hertog Jan hebben, ik ga bij m'n ouders kijken en dan moet ik dus rijden..quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet te zuipen dat merk. Is er niets beters?
dankquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je mag m'n Hertog Jan hebben, ik ga bij m'n ouders kijken en dan moet ik dus rijden..
en zo meteen Kevin Magnussen, de man die er tijdens de persco van afgelopen donderdag bijna voor spek en bonen bij zatquote:
Ja, echt niet normaal. Ik word er zelfs als Nederlander al een beetje moe van, want het is vaak weinig nieuws wat je hoort. Wel leuk hoor, maar voor fans van andere coureurs lijkt het me een beetje irritant.quote:
Heb het op tv nog nooit zo gekregen (zelfs niet met een surround set) zoals het in het echt klinkt (vooral dat terug schakelen dat die lage bass en die klappen als ze op schakelden, heerlijk).quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:34 schreef RAVW het volgende:
[..]dat geluid van die wagens
, die mensen die nu jong zijn en voor het eerst F1 gaan kijken weten niet wat wij door onze huiskamer hebben gehoord ( inc de buren )
prachtige tijd ... , of ik er soms live bij zat zo hard stond die wel eens aan ....
formula1.com ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef SR4 het volgende:
Iemand een website die je op de mobiel makkelijk kunt bekijken om de live timing te kunnen zien tijdens de kwalificatie? Ik ben vanaf 2 uur de deur uit maar wil het wel een beetje volgen.
(dus geen livestream maar alleen de live timing)
de appquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef SR4 het volgende:
Iemand een website die je op de mobiel makkelijk kunt bekijken om de live timing te kunnen zien tijdens de kwalificatie? Ik ben vanaf 2 uur de deur uit maar wil het wel een beetje volgen.
Anecdote van Karun Chandok over Turn 9 en Mark Webber/Red Bull was ook lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehehe, verhaaltje over Sainz op C4, dat ze per ongeluk zijn teamkleding te warm hadden gewassen/gedroogd en dat het er nogal gekrompen uit was gekomen... op zijn home grand prixvorig jaar
Dit is natuurlijk de enige juiste website hiervoor:quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:31 schreef SR4 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |