halloquote:
Nee vandaag niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
hallo
vanochtend naar de sportschool geweest
daarna race 1 van de world superbikes in Maleisië gekeken en nu fp3
zit je al aan het bier?
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:07 schreef Beach het volgende:
[..]
hallo
vanochtend naar de sportschool geweest
daarna race 1 van de world superbikes in Maleisië gekeken en nu fp3
zit je al aan het bier?
de inside jokes niet kennen tssquote:
is haram vriendquote:
quote:
Geen idee. We zullen het zien wat het hem brengt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Max is aan het blufpokeren? Gewoon de concurrent bang maken door te doen alsof ie niet meer hoeft te oefenen
kijk nuquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Max is aan het blufpokeren? Gewoon de concurrent bang maken door te doen alsof ie niet meer hoeft te oefenen
Hij gaat morgen niet eens starten, hij had toch wel gewonnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Het is Barca he, de baan waar elk team elke centimeter wel van kentquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg dat dan erbij muts!!!!quote:
401quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Zeg F1 kenners ...op ziggo sport zijn ze aan het tennissen ?!?!
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
Channel 4quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
via googlequote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
Via Hennoquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
3e training is op de betaalde zender van Ziggo Sport. Kwalificatie is wel op het open/gratis kanaalquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
Skyquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:25 schreef AnneX het volgende:
Ziggo abonnee hier.
Waar kijken jullie dan ?
2 uur kwalificatie kan je wel gewoon meekijken op 14quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
Shut, die doet het nietwant standaard abbo.
Nou dan lees ik wel mee...
Verstappen is op de baanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:28 schreef lord_bono het volgende:
Ricciardo en Max zijn nog aan het chillen in de pits
voer bij google sky F1 stream free inquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
Shut, die doet het nietwant standaard abbo.
Nou dan lees ik wel mee...
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
Die marshall die Bernie zegt dat ie uit de pitstraat moet![]()
Whoop whoopquote:
en terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
Die marshall die Bernie zegt dat ie uit de pitstraat moet![]()
Het is niet alsof hij de race gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus mag het niet gemeld worden
Ga lekker ergens anders zuurpruimenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij de race gewonnen heeft.
En waarom iets melden wat iedereen zelf kan zien?
Wat ben jij een zuurpruim zegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Ok dan zeggen we wel niks meer. Sterker nog, doe het topic maar op slot danquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent mod, regel dat eens!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus man, stop eens met azijnzeiken...
Ik kijk niet mee en krijg het via dit topic door, superhandigquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is een vrije training he! Dat zegt niks! Bovendien kan iedereen (behalve nooduitgangquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon een paar tienden voor Ricciardo, nu al
Vastquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je bij die natte kut zijn.
Haha typo, heus!
Geloof er niks van dat dat een typo isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet je bij die natte kut zijn.
Haha typo, heus!
weet je ook hoe Nico Rosberg eruit gaat zien als hij stopt met racenquote:
en ik maar denken dat jij de prestaties van Max het hoogste van de daken schreeuwdequote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is een vrije training he! Dat zegt niks! Bovendien kan iedereen (behalve nooduitgang) dat zelf zien
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij de prestaties van Max het hoogste van de daken schreeuwde
Verwachten is te veel, maar ik zou er niet heel gek van staan kijken als hij iedereen nu al verrast. Het is een jongen die zich totaal niet gek laat maken, alles enorm snel lijkt op te pikken en een enorm gevoel (natuurtalent) voor het rijden heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.
Ik verwacht pas echt iets na de upgrade van canada
Ik had het over VT3 en niet over de Qquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk normaal de eerste bochten door?
MGU-H stuk?quote:
Beetje jammer dat je zelf niet kan kiezen bij welke coureur je onboard mee wilt kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Beetje jammer dat anno 2016 die onboard camera's nog steeds niet in HD zijn.
Hamilton heeft nu zijn derde al...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
MGU-H stuk?
Het is wel zo dat Mercedes dit jaar de grenzen vaker opzoekt dan in de afgelopen jaren
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Geen stream hebben die van dusdanige kwaliteit is, dat het niet eens opvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |