weet je ook hoe Nico Rosberg eruit gaat zien als hij stopt met racenquote:
en ik maar denken dat jij de prestaties van Max het hoogste van de daken schreeuwdequote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is een vrije training he! Dat zegt niks! Bovendien kan iedereen (behalve nooduitgang) dat zelf zien
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij de prestaties van Max het hoogste van de daken schreeuwde
Verwachten is te veel, maar ik zou er niet heel gek van staan kijken als hij iedereen nu al verrast. Het is een jongen die zich totaal niet gek laat maken, alles enorm snel lijkt op te pikken en een enorm gevoel (natuurtalent) voor het rijden heeft.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet dondersgoed dat morgen alles beter dan P10 gewoon meegenomen is. Auto en team leren kennen en geen fouten maken is het allerbelangrijkste nu. Die punten komen vanzelf.
Ik verwacht pas echt iets na de upgrade van canada
Ik had het over VT3 en niet over de Qquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk normaal de eerste bochten door?
MGU-H stuk?quote:
Beetje jammer dat je zelf niet kan kiezen bij welke coureur je onboard mee wilt kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Beetje jammer dat anno 2016 die onboard camera's nog steeds niet in HD zijn.
Hamilton heeft nu zijn derde al...quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
MGU-H stuk?
Het is wel zo dat Mercedes dit jaar de grenzen vaker opzoekt dan in de afgelopen jaren
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Geen stream hebben die van dusdanige kwaliteit is, dat het niet eens opvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |