Gewoon doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou haar doen, maar Freddie is mijn held.
Dillema's.
het is niet slecht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Karina het volgende:
Nou ja het is een soort disco dus dan vind ik het al snel leuk
quote:
Dan doe je haar in de poep als tributequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zou haar doen, maar Freddie is mijn held.
Dillema's.
Gewoon Burzum op knallen in de auto maatquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sax van Fleur? Ik rijd veelte veel in de auto tegenwoordig, kutmuziek
Het doet me wat aan Queen denkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb het idee dat dit nummer gejat is maar geen idee waarvan
Ik kan zo gauw niet achterhalen welke arm je borstelarm is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was net klaar met 'afwassen'
Nog één zo'n grap en ik vertel je ouders dat je met fokusers op tv bent geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewoon samen met douwe is ze door.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee leuk hoor. Deze gaat wel hoog scoren.
Ik moest hieraan denken:quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Stickertje het volgende:
Klonk ook een beetje als Can You Feel It
Niezo streng moots. Vergeleken bij de rest was 't prima te doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef mootie het volgende:
Jammer van die zeurstem, best een leuk nummer.
Ach Zweden vorig jaar was een geript lied van David Guetta (Lovers on the sun)quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
Jatten is dit jaar echt een must lijkt het wel.
Mij aan Brian May.quote:
Echt best wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Meeste meiden lijken ouder, ze lijkt idd net 15.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
is dat al dertig jaar geleden??????? ben ik al zo oud?
die heeft alweer een ban natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn pas klaar als HIJ gepost heeft: tjaptjoep
Ja, en ook zo'n italodiscodingetje.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Stickertje het volgende:
Klonk ook een beetje als Can You Feel It
Ik moest denken aan Jackson 5 - Can you feel itquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Wup2 het volgende:
Selah Sue moet zelf op dat podium gaan staan.....
Ach ik ben soms wat naief Johannesquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had hij thuis voor de spiegel geoefend.
Dat was het eerste ESF dat ik gezien heb toen Sandra Kim wonquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef BabeWatcher het volgende:
is dat al dertig jaar geleden??????? ben ik al zo oud?
Ja die is echt te ergquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zweden heeft pas echt een cover van Matt Simons
Maar ik schakel pas net inquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niezo streng moots. Vergeleken bij de rest was 't prima te doen.
Dat sowieso!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Wup2 het volgende:
Selah Sue moet zelf op dat podium gaan staan.....
Net als Jezus komt hij altijd terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
die heeft alweer een ban natuurlijk
Wattequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef CrashO het volgende:
Wanneer gaan we dat franse riedeltje eindelijk eruit schrappen? 43 landen en die slakkenvreters moeten weer hun eigen taal hebben.
Oostenrijk had ook een Frans nummer, weg met dat landquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef CrashO het volgende:
Wanneer gaan we dat franse riedeltje eindelijk eruit schrappen? 43 landen en die slakkenvreters moeten weer hun eigen taal hebben.
Niet haten op Frankrijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef CrashO het volgende:
c'est un scandale.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef CrashO het volgende:
Zoëquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Oostenrijk had ook een Frans nummer, weg met dat land
En dat Italiaans lijkt ook wel wat op Spaans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat deze liedjes een beetje als ESF liedjes klinken?
neuhquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat Italiaans lijkt ook wel wat op Spaans.
Oef lang niet geluisterd. Wel gelijk zin in overigens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon Burzum op knallen in de auto maat
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dat Italiaans lijkt ook wel wat op Spaans.
Macedoniëquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog 20x naar een recap kijken.
Geef je op voor volgend jaar dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
Geen echt hele rare act dit jaar. Geen ouwe vrouwtjes of zo.
Naakte man met wolf was behoorlijk experimenteelquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
Geen echt hele rare act dit jaar. Geen ouwe vrouwtjes of zo.
genoteerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt zeer matig allemaal.
Als Douwe Bob niet wint neem ik een week een GGMM UI.
Even quotenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
LSD trip ook welquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Naakte man met wolf was behoorlijk experimenteel
Hoorde net dat de bookies Douwe Bob zouden doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn haar ook weer lang laten groeien en volgend jaar meedoen. Al zal er wel weer een Mr. Bigstar naar voren worden geschoven in plaats van een eerlijke verkiezingquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Neem er 1 voor mij meequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gaan ze toch nog 100x herhalen. Ik ga piesen en bier halen
neequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En anders neem jij een week een GGMM UI.
Oh ja maar die was maar even in beeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Naakte man met wolf was behoorlijk experimenteel
dealquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachenAl is het niet aardig coco
Ik denk dat ze jou niet kunnen negeren als je goed grunt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook weer lang laten groeien en volgend jaar meedoen. Al zal er wel weer een Mr. Bigstar naar voren worden geschoven in plaats van een eerlijke verkiezing
goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Karina het volgende:
Als ik die kleine stukjes terug hoor vind ik bijna alles leuk
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja maar die was maar even in beeld.
Hij kan altijd nog oefenen met Paxcon voor het grunten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou niet kunnen negeren als je goed grunt.
Dat kan ik niet zo goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou niet kunnen negeren als je goed grunt.
Ik laat me niet voor een karretje spannen door een of andere popie jopie user.quote:
quote:
Erg teleurstellend dat niemand een tegenweddenschap wil aangaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen door een of andere popie jopie user.
Exact mijn lijst!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef TLC het volgende:
Australie, Servie, Oekraine, Polen, Wit-Rusland, Belgie, Noorwegen, Georgie, Israel en Letland door
Geen Israël graagquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef TLC het volgende:
Australie, Servie, Oekraine, Polen, Wit-Rusland, Belgie, Noorwegen, Georgie, Israel en Letland door
GGMM ging pas een weddenschap aan en nu is hij een maand wegquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat niemand een tegenweddenschap wil aangaan.
Gewoon darten kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar het pauzefilmpje. Of niet.
Gaan ze weer dansen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar het pauzefilmpje. Of niet.
Ik niet, GGMM is een genie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GGMM ging pas een weddenschap aan en nu is hij een maand weg
Dat vond ik wel een leuke weddenschap
quote:
Je vond 't niks? Ik vond 't wel mooi. Maar goed, ik hou ook wel van dans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja the walking dead komt weer voorbij
Van wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde, je hebt zelfs foto's van trainingsboeken gemist.
Nee ik vond het helemaal niks. Houd niet van moderne dans. Het zag er ook zo somber uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vond 't niks? Ik vond 't wel mooi. Maar goed, ik hou ook wel van dans.
Jupilerquote:
quote:"1944" lyrically speaks about the deportation of the Crimean Tatars in the 1940s by the Soviet Union at the hands of Joseph Stalin.
quote:The forcible deportation of the Crimean Tatars from Crimea was ordered by Joseph Stalin as a form of collective punishment for collaboration with the Nazi regime in Taurida Subdistrict during 1942-1943
Het zijn net Duitsersquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
Nooit geweten dat Zweden zo'n slecht gevoel voor humor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Politiek mocht toch niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol dat Oekraïne nummer:
[..]
[..]
ik hoor meteen het stemmetje (naja geluidje) er bijquote:
quote:
quote:Jamala has said in an interview that the song also reminds her of her own family living in Crimea nowadays, claiming that since the 2014 Russian annexation of Crimea "the Crimean Tatars are on occupied territory"
quote:On 9 March 2016, a tweet from the European Broadcasting Union confirmed that neither the title nor the lyrics of the song contained "political speech" and therefore it did not breach any Eurovision rule
die buigt zo vreemd naar vorenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Het lijkt net of die Zwitserse snoeihard van achteren genomen wordt
Die mensen die dat moeten beoordelen zijn niet zo slim danquote:
quote:
"the Crimean Tatars are on occupied territory"quote:
nog 1 dag en daarna heb je drie dagen weekendquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het instorten. Hopelijk kunnen jullie het vanavond verder zonder mijn inbreng aan.
truste knijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het instorten. Hopelijk kunnen jullie het vanavond verder zonder mijn inbreng aan.
Georgie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 10 die door moeten:
1. Letland
2. Belgie
3. Georgie
4. Australie
5. Noorwegen
6. Macedonie
7. Litouwen
8. Israel
9. Wit-Rusland
10. Servië
Niet eens Slovenië?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 10 die door moeten:
1. Letland
2. Belgie
3. Georgie
4. Australie
5. Noorwegen
6. Macedonie
7. Litouwen
8. Israel
9. Wit-Rusland
10. Servië
Welterusten broederquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Beste liedje van de avond met afstandquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 10 die door moeten:
1. Letland
2. Belgie
3. Georgie
4. Australie
5. Noorwegen
6. Macedonie
7. Litouwen
8. Israel
9. Wit-Rusland
10. Servië
Ze zegt dat het daaraan doet denken. Betekent nog niet dat het liedje zelf politiek geladen is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"the Crimean Tatars are on occupied territory"
Niet politiek beladen volgens het ESF...
Is dit een act?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste liedje van de avond met afstand
dat vind ik nietquote:
Zou het niet via VPN of hoe dat ook heet kunnen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is niet eerlijk dat wij niet mogen stemmen
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog liever zo'n opera gekrijs door dan Queencopycat van Belgie.
Oh en de LSD-trip was de verrassing van de avondDe muziek dan
dit is iemand met verstandquote:
Jawel, maar is dat het waard?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou het niet via VPN of hoe dat ook heet kunnen?
Zeker niet, al geef ik mijn stem graag aan Laura.quote:
Ik ben ook blondquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JAAAA
Al had hij een enorme misser maar ik heb een zwak voor hem dus het is vergeven
Yupquote:
Ik zou Laura ook graag gevenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zeker niet, al geef ik mijn stem graag aan Laura.
Absoluut.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dit in ieder geval leuker om naar te kijken dan het sombere gedoe van dinsdag.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef Stickertje het volgende:
In ieder geval beter dan de pro-vluchtelingen tijd opvulling van eergisteren
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef TLC het volgende:
Zaterdagavond gaat het tussenfilmpje over de IKEA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |