Exact mijn lijst!quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef TLC het volgende:
Australie, Servie, Oekraine, Polen, Wit-Rusland, Belgie, Noorwegen, Georgie, Israel en Letland door
Geen Israël graagquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef TLC het volgende:
Australie, Servie, Oekraine, Polen, Wit-Rusland, Belgie, Noorwegen, Georgie, Israel en Letland door
GGMM ging pas een weddenschap aan en nu is hij een maand wegquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat niemand een tegenweddenschap wil aangaan.
Gewoon darten kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar het pauzefilmpje. Of niet.
Gaan ze weer dansen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:36 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd naar het pauzefilmpje. Of niet.
Ik niet, GGMM is een genie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
GGMM ging pas een weddenschap aan en nu is hij een maand weg
Dat vond ik wel een leuke weddenschap
quote:
Je vond 't niks? Ik vond 't wel mooi. Maar goed, ik hou ook wel van dans.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja the walking dead komt weer voorbij
Van wie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde, je hebt zelfs foto's van trainingsboeken gemist.
Nee ik vond het helemaal niks. Houd niet van moderne dans. Het zag er ook zo somber uit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vond 't niks? Ik vond 't wel mooi. Maar goed, ik hou ook wel van dans.
Jupilerquote:
quote:"1944" lyrically speaks about the deportation of the Crimean Tatars in the 1940s by the Soviet Union at the hands of Joseph Stalin.
quote:The forcible deportation of the Crimean Tatars from Crimea was ordered by Joseph Stalin as a form of collective punishment for collaboration with the Nazi regime in Taurida Subdistrict during 1942-1943
Het zijn net Duitsersquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
Nooit geweten dat Zweden zo'n slecht gevoel voor humor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Politiek mocht toch niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol dat Oekraïne nummer:
[..]
[..]
ik hoor meteen het stemmetje (naja geluidje) er bijquote:
quote:
quote:Jamala has said in an interview that the song also reminds her of her own family living in Crimea nowadays, claiming that since the 2014 Russian annexation of Crimea "the Crimean Tatars are on occupied territory"
quote:On 9 March 2016, a tweet from the European Broadcasting Union confirmed that neither the title nor the lyrics of the song contained "political speech" and therefore it did not breach any Eurovision rule
die buigt zo vreemd naar vorenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Het lijkt net of die Zwitserse snoeihard van achteren genomen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |