Geef je op voor volgend jaar dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
Geen echt hele rare act dit jaar. Geen ouwe vrouwtjes of zo.
Naakte man met wolf was behoorlijk experimenteelquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
Geen echt hele rare act dit jaar. Geen ouwe vrouwtjes of zo.
genoteerdquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Echt zeer matig allemaal.
Als Douwe Bob niet wint neem ik een week een GGMM UI.
Even quotenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
LSD trip ook welquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Naakte man met wolf was behoorlijk experimenteel
Hoorde net dat de bookies Douwe Bob zouden doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga mijn haar ook weer lang laten groeien en volgend jaar meedoen. Al zal er wel weer een Mr. Bigstar naar voren worden geschoven in plaats van een eerlijke verkiezingquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Neem er 1 voor mij meequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
Dit gaan ze toch nog 100x herhalen. Ik ga piesen en bier halen
neequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En anders neem jij een week een GGMM UI.
Oh ja maar die was maar even in beeld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Naakte man met wolf was behoorlijk experimenteel
dealquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest lachenAl is het niet aardig coco
Ik denk dat ze jou niet kunnen negeren als je goed grunt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar ook weer lang laten groeien en volgend jaar meedoen. Al zal er wel weer een Mr. Bigstar naar voren worden geschoven in plaats van een eerlijke verkiezing
goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Karina het volgende:
Als ik die kleine stukjes terug hoor vind ik bijna alles leuk
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja maar die was maar even in beeld.
Hij kan altijd nog oefenen met Paxcon voor het grunten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou niet kunnen negeren als je goed grunt.
Dat kan ik niet zo goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou niet kunnen negeren als je goed grunt.
Ik laat me niet voor een karretje spannen door een of andere popie jopie user.quote:
quote:
Erg teleurstellend dat niemand een tegenweddenschap wil aangaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen door een of andere popie jopie user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |