quote:"1944" lyrically speaks about the deportation of the Crimean Tatars in the 1940s by the Soviet Union at the hands of Joseph Stalin.
quote:The forcible deportation of the Crimean Tatars from Crimea was ordered by Joseph Stalin as a form of collective punishment for collaboration with the Nazi regime in Taurida Subdistrict during 1942-1943
Het zijn net Duitsersquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
Nooit geweten dat Zweden zo'n slecht gevoel voor humor hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Politiek mocht toch niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Lol dat Oekraïne nummer:
[..]
[..]
ik hoor meteen het stemmetje (naja geluidje) er bijquote:
quote:
quote:Jamala has said in an interview that the song also reminds her of her own family living in Crimea nowadays, claiming that since the 2014 Russian annexation of Crimea "the Crimean Tatars are on occupied territory"
quote:On 9 March 2016, a tweet from the European Broadcasting Union confirmed that neither the title nor the lyrics of the song contained "political speech" and therefore it did not breach any Eurovision rule
die buigt zo vreemd naar vorenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Het lijkt net of die Zwitserse snoeihard van achteren genomen wordt
Die mensen die dat moeten beoordelen zijn niet zo slim danquote:
quote:
"the Crimean Tatars are on occupied territory"quote:
nog 1 dag en daarna heb je drie dagen weekendquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het instorten. Hopelijk kunnen jullie het vanavond verder zonder mijn inbreng aan.
truste knijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het instorten. Hopelijk kunnen jullie het vanavond verder zonder mijn inbreng aan.
Georgie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 10 die door moeten:
1. Letland
2. Belgie
3. Georgie
4. Australie
5. Noorwegen
6. Macedonie
7. Litouwen
8. Israel
9. Wit-Rusland
10. Servië
Niet eens Slovenië?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 10 die door moeten:
1. Letland
2. Belgie
3. Georgie
4. Australie
5. Noorwegen
6. Macedonie
7. Litouwen
8. Israel
9. Wit-Rusland
10. Servië
Welterusten broederquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Beste liedje van de avond met afstandquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 10 die door moeten:
1. Letland
2. Belgie
3. Georgie
4. Australie
5. Noorwegen
6. Macedonie
7. Litouwen
8. Israel
9. Wit-Rusland
10. Servië
Ze zegt dat het daaraan doet denken. Betekent nog niet dat het liedje zelf politiek geladen is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"the Crimean Tatars are on occupied territory"
Niet politiek beladen volgens het ESF...
Is dit een act?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste liedje van de avond met afstand
dat vind ik nietquote:
Zou het niet via VPN of hoe dat ook heet kunnen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is niet eerlijk dat wij niet mogen stemmen
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog liever zo'n opera gekrijs door dan Queencopycat van Belgie.
Oh en de LSD-trip was de verrassing van de avondDe muziek dan
dit is iemand met verstandquote:
Jawel, maar is dat het waard?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou het niet via VPN of hoe dat ook heet kunnen?
Zeker niet, al geef ik mijn stem graag aan Laura.quote:
Ik ben ook blondquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JAAAA
Al had hij een enorme misser maar ik heb een zwak voor hem dus het is vergeven
Yupquote:
Ik zou Laura ook graag gevenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zeker niet, al geef ik mijn stem graag aan Laura.
Absoluut.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind dit in ieder geval leuker om naar te kijken dan het sombere gedoe van dinsdag.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:48 schreef Stickertje het volgende:
In ieder geval beter dan de pro-vluchtelingen tijd opvulling van eergisteren
Ik zou niet zonder kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef TLC het volgende:
Zaterdagavond gaat het tussenfilmpje over de IKEA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |