Ja ik word piloot.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gefeliweet je al wat je daarna gaat doen?
Que?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik weg ben uit Brabant
al voor een opleiding aangemeld/aangenomen dan?quote:
Aangemeld wel. Moet nog gebeld worden voor afspraak voor de selecties.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al voor een opleiding aangemeld/aangenomen dan?
Woon je nu in Rusland ?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou maar snel je FOK!-account opdoeken, want anders kom je niet door de keuring
Nice hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aangemeld wel. Moet nog gebeld worden voor afspraak voor de selecties.
Gelukkig maar, Russisch eten is niet zo lekkerquote:
waar?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aangemeld wel. Moet nog gebeld worden voor afspraak voor de selecties.
Er is wel meer Russisch niet lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Russisch eten is niet zo lekker
ja.quote:
quote:
haal je koffie gewoon naar hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga maar weer eens naar mijn koffie
Ajuuuuu
KLM in Groningenquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
een oud teamgenoot van me wilde die opleiding toen in spanje gaan doen om de en of andere reden
Ik heb net gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ajuuuuu
geniet ervanquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ajuuuuu
Da's wel een stukje reizen voor je toch? Of ga je dan op kamers?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
KLM in Groningen
Spanje kan ook ja. Jerez
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ajuuuuu
Ja ga dan op die campus intern.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's wel een stukje reizen voor je toch? Of ga je dan op kamers?
En hoe goed zijn jouw ogen dan, dat is heel strikt toch?
Oh, vet! Groningen is een bazenstad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ga dan op die campus intern.
Als verkeersvlieger is dat niet heel streng. Je mag -6 tot +5 hebben. Ik heb -1,25 en -0,50.
dat is wel aardig soepel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ga dan op die campus intern.
Als verkeersvlieger is dat niet heel streng. Je mag -6 tot +5 hebben. Ik heb -1,25 en -0,50.
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, vet! Groningen is een bazenstad.
Huh wow, dat is best redelijk ja. Verkeersvlieger, da's toch gewoon met personenvliegtuigen/lijnvluchten?
Ja, dacht -2 tot +1,50 maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel aardig soepel ja
voor het leger is dat een stuk strenger toch?
oh, ik dacht nog minder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Ja, dacht -2 tot +1,50 maar weet niet zeker.
Ik heb ook geen bril of lenzen hoor. Het is ook wel heel minimaal. Maar kan voor helikopter en straaljager ook nog wel verschillen. Dat weet ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht nog minder.
Kan natuurlijk ook nog verschillen met wat je wil gaan vliegen
of is dat versoepeld?
ik ken iemand die alle keuringen gehad heeft voor straaljagerpiloot, maar die moest eigenlijk zo goed als perfect zicht hebben.
quote:Je mag een bril of lenzen dragen. Een oogafwijking tussen +2/-2 vormt in principe geen probleem.
Als je ogen zijn gelaserd met de methode PRK, Lasek of Lasik (Lasik niet voor F-16-vlieger) maak je kans dat je wordt goedgekeurd. Valt je oogafwijking buiten de waarden van -2 of +2, bel dan even met de ‘meten is weten’ service van de Luchtmacht (0346-334302).
hmm, dat is best ruimquote:
Dat zou erg vreemd zijn. Havo =/= mbo4 vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Er staat op de website dat je niet mag deelnemen aan de selectie met mbo niveau 4 maar alleen met havo/vwo of hbo/wo. Maar met de open middag zeiden ze wat andersZal mij benieuwen. Moet eerst sprint havo nog afronden dan.
Ze heeft dezelfde oogaandoening als Braddie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's wel een stukje reizen voor je toch? Of ga je dan op kamers?
En hoe goed zijn jouw ogen dan, dat is heel strikt toch?
Met havo moet je wiskunde B hebben en met vwo mag A of B. Ook zo kromquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou erg vreemd zijn. Havo =/= mbo4 vind ik.
Aandoeningquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde oogaandoening als Braddie.
Ehh?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm nja, als ze het op die opendag zeiden is het wel wat vreemd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met havo moet je wiskunde B hebben en met vwo mag A of B. Ook zo krom
Met mbo 4 mag je naar 't hbo en met havo ook. Toch is het niveau van havo niet te vergelijken met mboZeker omdat ik nu natuurkunde mis en alleen wiskunde A heb afgerond.
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.quote:
Oog voor detail?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah oke. Zegt me niet heel veel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.
Die laatste zin lijkt Chai niet te interesseren.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.
Die laatste zin lijkt Chai niet te interesseren.
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.quote:
oke dan is t goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]! Vind het juist fijn voor je dat je er geen last van hebt.
'Oh ja dat je af en toe scheel kijkt komt door nystagmus waar je als baby aan geopereerd bent.'quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.
sssssst ;$quote:
Hoezo veel?quote:
Dan heb je er nog geen last van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
'Oh ja dat je af en toe scheel kijkt komt door nystagmus waar je als baby aan geopereerd bent.'
Arme jij. je hebt toch geen oom die George heet he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.
[..]
oke dan is t goed
Dacht dat het iets was waar je bijna altijd wel last van hebt.quote:
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defectquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
sssssst ;$
[..]
Hoezo veel?
[..]
Dan heb je er nog geen last van.
Ik merk het niet als een oog naar binnen trekt als ik moe ben. Dat is iets wat anderen kunnen opmerken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat het iets was waar je bijna altijd wel last van hebt.
Maar heb net gegoogled en als het aangeboren is dan hoef je er geen last van te hebben, omdat je hersenen zich hebben aangepast.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme jij. je hebt toch geen oom die George heet he?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defect
Ik zie net zoveel als jij hoor drol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defect
Wellicht meer, zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie net zoveel als jij hoor drol.
Ja ze kijkt naar links, rechts en vooruit terwijl jij 1 van die kanten moet kiezen.quote:
Godsammequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze kijkt naar links, rechts en vooruit terwijl jij 1 van die kanten moet kiezen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Jeetje cachet, zal ik Frass vragen of hij een dagje naar Groningen wil komen?
neequote:
niet goed voor de lijnquote:
Wat is er mis met vissticks, aardappeltjes en groente als avondeten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]was jij maandag niet begonnen met je dieet?
de vissticks en de aardappeltjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is er mis met vissticks, aardappeltjes en groente als avondeten?
Waarom plaats je een selfie?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teveel vet en koolhydraten en aardappeltjes zijn ook veel koolhydraten
doe eens lekkere zalm uit de oven of wit kippenvlees
ben katholiek hoorquote:
Ooooooh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog wilde je hier komen wonen als Frass op bezoek mocht komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]ik kan geen pics zien hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teveel vet en koolhydraten en aardappeltjes zijn ook veel koolhydraten
doe eens lekkere zalm uit de oven of wit kippenvlees
kip eet ik al vaak, geen zin om dat elke dag te eten
koolhydraten zijn niet per se verkeerd, buiten het avondeten om eet ik eigenlijk alleen wat sneetjes brood en een banaan dus in totaal mag het geen probleem zijn.
Frass is WCH.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Frass is een superlieve jongen, ik zou niet weten waarom je hem niet hoeft
je hebt eiwitten nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kan geen pics zien hier.
kip eet ik al vaak, geen zin om dat elke dag te eten
koolhydraten zijn niet per se verkeerd, buiten het avondeten om eet ik eigenlijk alleen wat sneetjes brood en een banaan dus in totaal mag het geen probleem zijn.
koolhydraten heeft een mens ook gewoon nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je hebt eiwitten nodig.
koolhydraten maakt je dik.
ja, dat bedoelde ik. brood, vissticks, banaan en aardappels op een dag is wel een beetje veelquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolhydraten heeft een mens ook gewoon nodig.
het is alleen zaak om er niet te veel te pakken
vissticks bevatten veel onzin. neem dan volkoren uit de oven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja schitterend is het, ga zo weer even naar buitenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Frass! We hadden net over het mooie weer buiten
eet/at jij trouwens nog pasta met diëten? en zo ja, normale of iets speciaals?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vissticks bevatten veel onzin. neem dan volkoren uit de oven.
Nooooouuuuu, nee. Haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed plan, jij kan me genezen van deze gruwelijke ziekte
Je mag elke dag 250g koolhydratenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik. brood, vissticks, banaan en aardappels op een dag is wel een beetje veel
Ik eet geen pasta. Als ik het eet is het volkoren. haal van de lidl de rest is goor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eet/at jij trouwens nog pasta met diëten? en zo ja, normale of iets speciaals?
ben je er al danquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hehe, jullie hebben de komende week elke dag regen, ik zon/bewolkt behalve de laatste 2 dagen.
Lekker voor jullie
blijf van haar afquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze post maakt je alleen nog maar aantrekkelijker
Breivik ingelichtquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hehe, jullie hebben de komende week elke dag regen, ik zon/bewolkt behalve de laatste 2 dagen.
Lekker voor jullie
250?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag elke dag 250g koolhydraten
banaan + brood = max 50g aan wat ik binnen krijg
dan aardappelen + vissticks is max een keer 150g, houd ik het ruim aan
zit ik op 200 van de dagelijks aanbevolen 250, dus nog vrij ruim eronder. eiwitten pak ik wel veel
ik eet ook wel vlees/kip etc.
nee om 2300 pasquote:
volkoren pasta heb ik wel eens geprobeerd, maar vond ik niet zo lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet geen pasta. Als ik het eet is het volkoren. haal van de lidl de rest is goor.
sport je? hoe vaak?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag elke dag 250g koolhydraten
banaan + brood = max 50g aan wat ik binnen krijg
dan aardappelen + vissticks is max een keer 150g, houd ik het ruim aan
zit ik op 200 van de dagelijks aanbevolen 250, dus nog vrij ruim eronder. eiwitten pak ik wel veel
ik eet ook wel vlees/kip etc.
HAAL DIE VAN DE LIDL 90C PER PAKquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volkoren pasta heb ik wel eens geprobeerd, maar vond ik niet zo lekker.
spelt pasta en zo lijkt me ook niet.
heb wel low carb pasta gezien, maar die is gewoon3x zo duur dan normale
dus wil eigenlijk weten of die smaakt voordat ik dat probeer
Niveautje..quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha de baas was boos omdat er klachten waren binnengekomen dat we op het damestoilet zitten te schijten
IK KOM NOOIT BIJ DE LIDLquote:
Hahaha wat een leuke grap op sociale werkplaatsquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha de baas was boos omdat er klachten waren binnengekomen dat we op het damestoilet zitten te schijten
durf ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe anders even pics ter bewijs dat je braddie niet bent
160 is wel vrij weinig... 216 is wel ok.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
250?Mijne is 160-216 gram.
Ik vind vissticks gewoon niet gezond klinken in een dieetpatroon, maar goed, die fase heb ik ook gehad en ik weet nu wel beter.
arme bellaquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee om 2300 pas
straks even sleutel afgeven bij iemand en dan naar schiphol
johannes en en een vriendin gaan voor bella zorgen, en ik vind het een beetje eng om haar alleen te achterlaten
jij bent toch eerder 1/3 braddie ofzo?quote:
kan je wel buikoefeningen doen met je wond? want dat heeft bij mij wel enorm geholpen om buikomtrek omlaag te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
160 is wel vrij weinig... 216 is wel ok.
Vissticks zijn op zich gewoon prima voor 1x p/wmaar ik ga mezelf qua voiding ook niet uithongeren of pesten. Ik neem minder kcals dan ik nodig heb, veel eiwitten en meer kan ik ook niet doen, suikers etc. let ik wel op
Ja ik doe om de dag sit-ups/crunches, op bed lukt dat enigszins, op een halterbankje gisteren was het pijnlijker maar ging wel. Helpt idd. daaarnaast doe ik HIIT, das echt hele intensieve cardio. google maar eens resultsquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
kan je wel buikoefeningen doen met je wond? want dat heeft bij mij wel enorm geholpen om buikomtrek omlaag te krijgen
Ohquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thanks! Heb die week ook 2 x Cambridge examen. Lekker weekje
Maar gaat vast goedkomen.
Ik ga er alleen heen als er ontzettend loopt te meuren op het herentoilet. Stank niet te harden want er hangen geen fatsoenlijke verfrissers.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha wat een leuke grap op sociale werkplaats
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent toch eerder 1/3 braddie ofzo?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
nadeel van zoveel afvallen is dat ik niet meer in mn korte broeken pas en de riemen extra gaatjes nodig hebben
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:27 schreef xcachet het volgende:
[..]nou hier dan
Wenkies on fleek hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer 1/2 Braddie
Mooi hoor![]()
Nee hoor. Vetverbranding gebeurt niet rondom de gebruikte spieren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
kan je wel buikoefeningen doen met je wond? want dat heeft bij mij wel enorm geholpen om buikomtrek omlaag te krijgen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ohda's wel pittig ja. Maar komt helemaal goed. Echt super gaaf voor je. Gegund
ja, met dit weer moet ze hele tijd binnen zitten terwijl ze op het balkon heerlijk vindtquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
arme bella
Johannes doet dat vast goed
Haha dikzakquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]ik heb nu broekmaat 34. Zit wel vrij ruim nu, da's ook wel anders geweest.
Buikomvang is van 100 cm naar 97 cm afgelopen weken al
30 valt bij sommige merken nog ruim bij mij.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Toto69 het volgende:
Oke.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee hoor. Vetverbranding gebeurt niet rondom de gebruikte spieren.
Da's best dunquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
30 valt bij sommige merken nog ruim bij mij.
wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit had ik 2 jaar geleden toch niet gezegd he.![]()
Ik doe m'n wenkies niet on fleek hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wenkies on fleek hoor
Mooi hoor
komt wel goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja, met dit weer moet ze hele tijd binnen zitten terwijl ze op het balkon heerlijk vindt![]()
en verder komen johannes en ander meisje iedere dag een kwartiertje voor t eten, voor de rest van de tijd is ze alleen![]()
Ik zal komende tijd wel wat aankomen denkquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha ja, ik heb ook niet keiveel in het zkh gelegen en zo
ik heb laatst 5 spijkerbroeken weggegooid of apart gezet omdat ik ze gewoon niet meer pasquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Toto69 het volgende:
2 jaar geleden was onze band ietwat minderquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat?
[..]
Ik doe m'n wenkies niet on fleek hoor
thanks
Mag nog wel iets bij inderdaad, maar kan er nu ook wel mee leven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's best dunik wil terug naar 32. Vind ik een prima maat voor mezelf.
ik heb het gehoord ja, kut man. hoe is dat gebeurd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal komende tijd wel wat aankomen denk
Geen sport meer
RIP Pluisjequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
komt wel goed
pluisje kon ook erg goed alleen zijn (voor 2-3 uurtjes dan)
ik mis hem
zou met 36 al blij zijnquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's best dunik wil terug naar 32. Vind ik een prima maat voor mezelf.
zaalvoetbalquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb het gehoord ja, kut man. hoe is dat gebeurd?
jij kan niet meer aankomen joh, je hebt de max al bereiktquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal komende tijd wel wat aankomen denk
Geen sport meer
Ik onthou dat allemaal niet zo goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
2 jaar geleden was onze band ietwat minder
Hihi bedankt hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
jij kan niet meer aankomen joh, je hebt de max al bereikt
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Pizza bezorger moet al naar boven komen om 't te brengenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nicequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik heb laatst 5 spijkerbroeken weggegooid of apart gezet omdat ik ze gewoon niet meer pas![]()
nja zolang je fit en gezomnd bentquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag nog wel iets bij inderdaad, maar kan er nu ook wel mee leven.
gecremeerd, uitgestrooid in de zee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
RIP Pluisje
waar is hij begraven
Die moet het zelfs in stukjes snijden en mij voerenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pizza bezorger moet al naar boven komen om 't te brengen
Heeft hij de huissleutel ook al?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die moet het zelfs in stukjes snijden en mij voeren
Mooi zo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh nou gelukkigvind je nu wel lief hoor
oh had jij ook al fittie? :squote:Op donderdag 12 mei 2016 12:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind jou nu ook lief hoor, cachie.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik vind jou nu ook lief hoor, cachie.
Bedankt voor de quote, nu kon ik ook nog kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wenkies on fleek hoor
Mooi hoor
ouwe fapperquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt voor de quote, nu kon ik ook nog kijken
Jatoch. Ticket was 30 euro ofzo omdat ik heel veel punten had gespaard van mn retour 1ste klas hawaii, dus kon zo 24000 miles inwisselenquote:
us jij gaat voor 30 euro op vakantie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoch. Ticket was 30 euro ofzo omdat ik heel veel punten had gespaard van mn retour 1ste klas hawaii, dus kon zo 24000 miles inwisselen![]()
En slaapplek is gratis want ken mensen die daar wonen.
Cheap toch?
Kopenhagen is wel wat te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoch. Ticket was 30 euro ofzo omdat ik heel veel punten had gespaard van mn retour 1ste klas hawaii, dus kon zo 24000 miles inwisselen![]()
En slaapplek is gratis want ken mensen die daar wonen.
Cheap toch?
30 voor Oslo, ja. Laatst 120 euro voor Kopenhagen gedaan voor met de boot en 2 nachten slapen in de boot, heb ik alsnog Kopenhagen meegepakt, een koelkastmagneetje scoren en hoef ik niet meer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
us jij gaat voor 30 euro op vakantie?![]()
Dat overtreft mijn tripje Madrid van 45 euro nu wel hahaha
Veel plezier. Vergeet geen pics te posten
Ken je mooie plekjes waar ik echt heen moet en kan meepakken in paar uurtjes? Ik zie wel vaker foto's met gekleurde huizen bij een haven/met boten in het midden. Weet je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kopenhagen is wel wat te zien.Oslo ken ik amper.
Haha, is dan je trip geslaagd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
30 voor Oslo, ja. Laatst 120 euro voor Kopenhagen gedaan voor met de boot en 2 nachten slapen in de boot, heb ik alsnog Kopenhagen meegepakt, een koelkastmagneetje scoren en hoef ik niet meer terug.![]()
Ja dat is Nyhavn. Een must voor de toerist. Churchillpark eveneens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ken je mooie plekjes waar ik echt heen moet en kan meepakken in paar uurtjes? Ik zie wel vaker foto's met gekleurde huizen bij een haven/met boten in het midden. Weet je wat ik bedoel?
Goede tip. Ik denk dat die twee wel genoeg zijn voor paar uurtjes, meer tijd heb ik niet. Diezelfde namiddag gaan we terug naar Oslo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Churchillpark even googlen. Waanzinnig mooie beelden daar. Die zeemeermin zit daar ook.
herkenbaar wel, vind dat altijd meteen vet ongastvrij overkomen, maar is eigenlijk bullshit natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarom vind ik het zo moeilijk om te zeggen tegen iemand dat ik liever geen visite wil vanavond?
Ik zeg dan gewoon dat ik niet kanquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarom vind ik het zo moeilijk om te zeggen tegen iemand dat ik liever geen visite wil vanavond?
http://webcache.googleuse(...)fok.nl/topic/2301791quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kan je nog maar weer zien wat er eerst stond in een OP?
R&P / Verkeerde huisgenoot
Ja is bij mij geen optie, ik heb nooit iets te doen op donderdagavondquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewoon dat ik niet kan
En Christianiaquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef Kurovski het volgende:
En als je toch in Kopenhagen bent. Een stukje naar het noorden met de trein zit Humlebaek en daar zit een openluchtmuseum moderne kunst. Ook wel aardig.
Held. Ik wist dat jij mij wel kon helpenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://webcache.googleuse(...)fok.nl/topic/2301791
Voor een paar uurtjes is dat indd wel zat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goede tip. Ik denk dat die twee wel genoeg zijn voor paar uurtjes, meer tijd heb ik niet. Diezelfde namiddag gaan we terug naar Oslo.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held. Ik wist dat jij mij wel kon helpen
Komt de buurman langs?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon even genieten van het feit dat mijn huisgenoten dit weekend weg zijn
Ik zat daar tegenover op school. Bij de hoofdingang aan de Princessegadequote:
Gadverdamme nee mag ik niet hopen. Althans de echte buurman. Mijn buurman in huis is dit weekend weg.quote:
Ja dat had je al eens verteld iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zat daar tegenover op school. Bij de hoofdingang aan de Princessegade
En dit.. Doe ik ook nooitquote:en na al die maanden heeft hij nog nooit met ons gegeten
Bedoel, je vriend is toch je buurman?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadverdamme nee mag ik niet hopen. Althans de echte buurman. Mijn buurman in huis is dit weekend weg.
joh die gast is sowieso een enorme jankbal, met zijn dramatische ttquote:
Nee?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik spaar koelkastmagneetjes, dus wat mij betreft wel.
Je moet ook de reacties van TS later in het topic lezen. Hij maakt zijn huisgenoot allemaal onzinnige verwijten.quote:
Je kan een topic openen haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik moet ze zelf halen, dus ben wss mn hele leven bezigik heb er maar ook pas 5 ofzo
Is wel een mooie herinnering aan de trips die je hebt gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik moet ze zelf halen, dus ben wss mn hele leven bezigik heb er maar ook pas 5 ofzo
Nee juist niet, de magneetjes moeten aan mijn eisen voldoen zeg maar, dus ik wil specifieke magneetjes en de andere eis is dat ik ze zelf moet halen.quote:
Ja ben nog bezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet ook de reacties van TS later in het topic lezen. Hij maakt zijn huisgenoot allemaal onzinnige verwijten.
En ze waren te skeer om even gezamenlijk huur voor een maand voor te schieten en een nieuwe avond te organiseren. Ipv voor de allerlaatste keuze van de hospiteeravond te gaan.Is sws een lullige start voor iemand...
Duurde mij te langquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens dat verwijderde OP's in R&P standaard teruggezet werden?
Hij is al terug. Had gelijk Tr gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens dat verwijderde OP's in R&P standaard teruggezet werden?
Ik ben pauper en ga toch vrijwel nooit meer op vakantie (hoewel Berlijn wel binnen een jaar op de planning staat)quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee juist niet, de magneetjes moeten aan mijn eisen voldoen zeg maar, dus ik wil specifieke magneetjes en de andere eis is dat ik ze zelf moet halen.
laterssquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is al terug. Had gelijk Tr gedaan.![]()
/snitchai
Ah Berlijn, daar ga ik wss heen volgend jaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben pauper en ga toch vrijwel nooit meer op vakantie (hoewel Berlijn wel binnen een jaar op de planning staat)
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah Berlijn, daar ga ik wss heen volgend jaar
Als je nog tips nodig hebt weet je me te vindenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah Berlijn, daar ga ik wss heen volgend jaar
ff fotootje zoeken van niels0 in Christiania toen 'ie 19 was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat had je al eens verteld iddEn ook nog in de tijd toen het daar ook echt nog een vrijstaatje was toch, met wietmarkt en alles?
Als je nog op FOK! zit volgend jaar november ergens, want die maand wordt het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je nog tips nodig hebt weet je me te vinden
aightquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff fotootje zoeken van niels0 in Christiania toen 'ie 19 was.
Ik wil proberen om met mijn 28ste verjaardag daar heen te gaan. Of in de zomer van 2017.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je nog op FOK! zit volgend jaar november ergens, want die maand wordt het.
netjess, feliquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Crip het volgende:
Geslaagd voor mijn Engels mondeling en presentatie, yas.
Weet exacte punt nog niet maar ze denkt dt het een 9 of een 10 wordt.
Geef het tegen die tijd maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Etsu: http://berlijn-blog.nl/ Dit is een leuke/goede Berlijn blog! Zag haar laatst in 3 op reis.
Dat moet in KPD, anders word je geband.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff fotootje zoeken van niels0 in Christiania toen 'ie 19 was.
quote:Heb namelijk aan de ene kant totaal geen last van hem, maar aan de andere kant heb ik ook totaal 'niks' aan hem.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Crip het volgende:
Sla hem anders even op in bladwijzerquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Geef het tegen die tijd maar.
We hadden alleen erover dat we een weekendje weg wilden omdat we al 10 jaar vrienden zijn, en waren we al min of meer eens dat het Berlijn werd, maar verder niet over gesproken.
Leeslijst ook goed?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sla hem anders even op in bladwijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoera en zoquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Crip het volgende:
Wat een bos haarquote:
gwn uitschelden voor tyfuslijer en ophangenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:14 schreef Toto69 het volgende:
wat heb I ktoch een hekel aan onbeschoft volk aan de lijn
ah dus daarom was je zo snel ontslagenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn uitschelden voor tyfuslijer en ophangen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ah dus daarom was je zo snel ontslagen
quote:
?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Die TS is trouwens wel echt een mongool.
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Die TS is trouwens wel echt een mongool.
oh heb ik gelezen idd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
R&P / Verkeerde huisgenoot
Spoiler: Het gaat niet over drugs, geweld of een tokkie.
frass weet die dingquote:
Whehe ik zie het idd. Heel die school zal wel stoned in de les hebben gezetenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:26 schreef Kurovski het volgende:
Hier kijk DP. Dat gebouw met het oranje dak was m'n school. Moet je zien hoe dicht dat bij Pusherstreet Christiania ligt.
https://www.google.nl/map(...)6881485!4d12.5962497
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |