Ooooooh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog wilde je hier komen wonen als Frass op bezoek mocht komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]ik kan geen pics zien hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teveel vet en koolhydraten en aardappeltjes zijn ook veel koolhydraten
doe eens lekkere zalm uit de oven of wit kippenvlees
kip eet ik al vaak, geen zin om dat elke dag te eten
koolhydraten zijn niet per se verkeerd, buiten het avondeten om eet ik eigenlijk alleen wat sneetjes brood en een banaan dus in totaal mag het geen probleem zijn.
Frass is WCH.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Frass is een superlieve jongen, ik zou niet weten waarom je hem niet hoeft
je hebt eiwitten nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kan geen pics zien hier.
kip eet ik al vaak, geen zin om dat elke dag te eten
koolhydraten zijn niet per se verkeerd, buiten het avondeten om eet ik eigenlijk alleen wat sneetjes brood en een banaan dus in totaal mag het geen probleem zijn.
koolhydraten heeft een mens ook gewoon nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je hebt eiwitten nodig.
koolhydraten maakt je dik.
ja, dat bedoelde ik. brood, vissticks, banaan en aardappels op een dag is wel een beetje veelquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolhydraten heeft een mens ook gewoon nodig.
het is alleen zaak om er niet te veel te pakken
vissticks bevatten veel onzin. neem dan volkoren uit de oven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is er mis met vissticks, aardappeltjes en groente als avondeten?
Ja schitterend is het, ga zo weer even naar buitenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Frass! We hadden net over het mooie weer buiten
eet/at jij trouwens nog pasta met diëten? en zo ja, normale of iets speciaals?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vissticks bevatten veel onzin. neem dan volkoren uit de oven.
Nooooouuuuu, nee. Haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed plan, jij kan me genezen van deze gruwelijke ziekte
Je mag elke dag 250g koolhydratenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik. brood, vissticks, banaan en aardappels op een dag is wel een beetje veel
Ik eet geen pasta. Als ik het eet is het volkoren. haal van de lidl de rest is goor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eet/at jij trouwens nog pasta met diëten? en zo ja, normale of iets speciaals?
ben je er al danquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hehe, jullie hebben de komende week elke dag regen, ik zon/bewolkt behalve de laatste 2 dagen.
Lekker voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |