Godsammequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ze kijkt naar links, rechts en vooruit terwijl jij 1 van die kanten moet kiezen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Jeetje cachet, zal ik Frass vragen of hij een dagje naar Groningen wil komen?
neequote:
niet goed voor de lijnquote:
Wat is er mis met vissticks, aardappeltjes en groente als avondeten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]was jij maandag niet begonnen met je dieet?
de vissticks en de aardappeltjesquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat is er mis met vissticks, aardappeltjes en groente als avondeten?
Waarom plaats je een selfie?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teveel vet en koolhydraten en aardappeltjes zijn ook veel koolhydraten
doe eens lekkere zalm uit de oven of wit kippenvlees
ben katholiek hoorquote:
Ooooooh.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog wilde je hier komen wonen als Frass op bezoek mocht komen.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]ik kan geen pics zien hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teveel vet en koolhydraten en aardappeltjes zijn ook veel koolhydraten
doe eens lekkere zalm uit de oven of wit kippenvlees
kip eet ik al vaak, geen zin om dat elke dag te eten
koolhydraten zijn niet per se verkeerd, buiten het avondeten om eet ik eigenlijk alleen wat sneetjes brood en een banaan dus in totaal mag het geen probleem zijn.
Frass is WCH.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Frass is een superlieve jongen, ik zou niet weten waarom je hem niet hoeft
je hebt eiwitten nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik kan geen pics zien hier.
kip eet ik al vaak, geen zin om dat elke dag te eten
koolhydraten zijn niet per se verkeerd, buiten het avondeten om eet ik eigenlijk alleen wat sneetjes brood en een banaan dus in totaal mag het geen probleem zijn.
koolhydraten heeft een mens ook gewoon nodig.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je hebt eiwitten nodig.
koolhydraten maakt je dik.
ja, dat bedoelde ik. brood, vissticks, banaan en aardappels op een dag is wel een beetje veelquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolhydraten heeft een mens ook gewoon nodig.
het is alleen zaak om er niet te veel te pakken
vissticks bevatten veel onzin. neem dan volkoren uit de oven.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja schitterend is het, ga zo weer even naar buitenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey Frass! We hadden net over het mooie weer buiten
eet/at jij trouwens nog pasta met diëten? en zo ja, normale of iets speciaals?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vissticks bevatten veel onzin. neem dan volkoren uit de oven.
Nooooouuuuu, nee. Haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed plan, jij kan me genezen van deze gruwelijke ziekte
Je mag elke dag 250g koolhydratenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik. brood, vissticks, banaan en aardappels op een dag is wel een beetje veel
Ik eet geen pasta. Als ik het eet is het volkoren. haal van de lidl de rest is goor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eet/at jij trouwens nog pasta met diëten? en zo ja, normale of iets speciaals?
ben je er al danquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hehe, jullie hebben de komende week elke dag regen, ik zon/bewolkt behalve de laatste 2 dagen.
Lekker voor jullie
blijf van haar afquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze post maakt je alleen nog maar aantrekkelijker
Breivik ingelichtquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Hehe, jullie hebben de komende week elke dag regen, ik zon/bewolkt behalve de laatste 2 dagen.
Lekker voor jullie
250?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag elke dag 250g koolhydraten
banaan + brood = max 50g aan wat ik binnen krijg
dan aardappelen + vissticks is max een keer 150g, houd ik het ruim aan
zit ik op 200 van de dagelijks aanbevolen 250, dus nog vrij ruim eronder. eiwitten pak ik wel veel
ik eet ook wel vlees/kip etc.
nee om 2300 pasquote:
volkoren pasta heb ik wel eens geprobeerd, maar vond ik niet zo lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik eet geen pasta. Als ik het eet is het volkoren. haal van de lidl de rest is goor.
sport je? hoe vaak?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag elke dag 250g koolhydraten
banaan + brood = max 50g aan wat ik binnen krijg
dan aardappelen + vissticks is max een keer 150g, houd ik het ruim aan
zit ik op 200 van de dagelijks aanbevolen 250, dus nog vrij ruim eronder. eiwitten pak ik wel veel
ik eet ook wel vlees/kip etc.
HAAL DIE VAN DE LIDL 90C PER PAKquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volkoren pasta heb ik wel eens geprobeerd, maar vond ik niet zo lekker.
spelt pasta en zo lijkt me ook niet.
heb wel low carb pasta gezien, maar die is gewoon3x zo duur dan normale
dus wil eigenlijk weten of die smaakt voordat ik dat probeer
Niveautje..quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha de baas was boos omdat er klachten waren binnengekomen dat we op het damestoilet zitten te schijten
IK KOM NOOIT BIJ DE LIDLquote:
Hahaha wat een leuke grap op sociale werkplaatsquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha de baas was boos omdat er klachten waren binnengekomen dat we op het damestoilet zitten te schijten
durf ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe anders even pics ter bewijs dat je braddie niet bent
160 is wel vrij weinig... 216 is wel ok.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
250?Mijne is 160-216 gram.
Ik vind vissticks gewoon niet gezond klinken in een dieetpatroon, maar goed, die fase heb ik ook gehad en ik weet nu wel beter.
arme bellaquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nee om 2300 pas
straks even sleutel afgeven bij iemand en dan naar schiphol
johannes en en een vriendin gaan voor bella zorgen, en ik vind het een beetje eng om haar alleen te achterlaten
jij bent toch eerder 1/3 braddie ofzo?quote:
kan je wel buikoefeningen doen met je wond? want dat heeft bij mij wel enorm geholpen om buikomtrek omlaag te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
160 is wel vrij weinig... 216 is wel ok.
Vissticks zijn op zich gewoon prima voor 1x p/wmaar ik ga mezelf qua voiding ook niet uithongeren of pesten. Ik neem minder kcals dan ik nodig heb, veel eiwitten en meer kan ik ook niet doen, suikers etc. let ik wel op
Ja ik doe om de dag sit-ups/crunches, op bed lukt dat enigszins, op een halterbankje gisteren was het pijnlijker maar ging wel. Helpt idd. daaarnaast doe ik HIIT, das echt hele intensieve cardio. google maar eens resultsquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:26 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
kan je wel buikoefeningen doen met je wond? want dat heeft bij mij wel enorm geholpen om buikomtrek omlaag te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |