Ja ik word piloot.quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gefeliweet je al wat je daarna gaat doen?
Que?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik weg ben uit Brabant
al voor een opleiding aangemeld/aangenomen dan?quote:
Aangemeld wel. Moet nog gebeld worden voor afspraak voor de selecties.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al voor een opleiding aangemeld/aangenomen dan?
Woon je nu in Rusland ?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou maar snel je FOK!-account opdoeken, want anders kom je niet door de keuring
Nice hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aangemeld wel. Moet nog gebeld worden voor afspraak voor de selecties.
Gelukkig maar, Russisch eten is niet zo lekkerquote:
waar?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aangemeld wel. Moet nog gebeld worden voor afspraak voor de selecties.
Er is wel meer Russisch niet lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Russisch eten is niet zo lekker
ja.quote:
quote:
haal je koffie gewoon naar hierquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga maar weer eens naar mijn koffie
Ajuuuuu
KLM in Groningenquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
een oud teamgenoot van me wilde die opleiding toen in spanje gaan doen om de en of andere reden
Ik heb net gezet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ajuuuuu
geniet ervanquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ajuuuuu
Da's wel een stukje reizen voor je toch? Of ga je dan op kamers?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
KLM in Groningen
Spanje kan ook ja. Jerez
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ajuuuuu
Ja ga dan op die campus intern.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's wel een stukje reizen voor je toch? Of ga je dan op kamers?
En hoe goed zijn jouw ogen dan, dat is heel strikt toch?
Oh, vet! Groningen is een bazenstad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ga dan op die campus intern.
Als verkeersvlieger is dat niet heel streng. Je mag -6 tot +5 hebben. Ik heb -1,25 en -0,50.
dat is wel aardig soepel jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ga dan op die campus intern.
Als verkeersvlieger is dat niet heel streng. Je mag -6 tot +5 hebben. Ik heb -1,25 en -0,50.
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, vet! Groningen is een bazenstad.
Huh wow, dat is best redelijk ja. Verkeersvlieger, da's toch gewoon met personenvliegtuigen/lijnvluchten?
Ja, dacht -2 tot +1,50 maar weet niet zeker.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel aardig soepel ja
voor het leger is dat een stuk strenger toch?
oh, ik dacht nog minder.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt.
[..]
Ja, dacht -2 tot +1,50 maar weet niet zeker.
Ik heb ook geen bril of lenzen hoor. Het is ook wel heel minimaal. Maar kan voor helikopter en straaljager ook nog wel verschillen. Dat weet ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht nog minder.
Kan natuurlijk ook nog verschillen met wat je wil gaan vliegen
of is dat versoepeld?
ik ken iemand die alle keuringen gehad heeft voor straaljagerpiloot, maar die moest eigenlijk zo goed als perfect zicht hebben.
quote:Je mag een bril of lenzen dragen. Een oogafwijking tussen +2/-2 vormt in principe geen probleem.
Als je ogen zijn gelaserd met de methode PRK, Lasek of Lasik (Lasik niet voor F-16-vlieger) maak je kans dat je wordt goedgekeurd. Valt je oogafwijking buiten de waarden van -2 of +2, bel dan even met de ‘meten is weten’ service van de Luchtmacht (0346-334302).
hmm, dat is best ruimquote:
Dat zou erg vreemd zijn. Havo =/= mbo4 vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:42 schreef xcachet het volgende:
Er staat op de website dat je niet mag deelnemen aan de selectie met mbo niveau 4 maar alleen met havo/vwo of hbo/wo. Maar met de open middag zeiden ze wat andersZal mij benieuwen. Moet eerst sprint havo nog afronden dan.
Ze heeft dezelfde oogaandoening als Braddie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's wel een stukje reizen voor je toch? Of ga je dan op kamers?
En hoe goed zijn jouw ogen dan, dat is heel strikt toch?
Met havo moet je wiskunde B hebben en met vwo mag A of B. Ook zo kromquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou erg vreemd zijn. Havo =/= mbo4 vind ik.
Aandoeningquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde oogaandoening als Braddie.
Ehh?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm nja, als ze het op die opendag zeiden is het wel wat vreemd.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met havo moet je wiskunde B hebben en met vwo mag A of B. Ook zo krom
Met mbo 4 mag je naar 't hbo en met havo ook. Toch is het niveau van havo niet te vergelijken met mboZeker omdat ik nu natuurkunde mis en alleen wiskunde A heb afgerond.
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.quote:
Oog voor detail?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah oke. Zegt me niet heel veel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.
Die laatste zin lijkt Chai niet te interesseren.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.
Die laatste zin lijkt Chai niet te interesseren.
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.quote:
oke dan is t goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]! Vind het juist fijn voor je dat je er geen last van hebt.
'Oh ja dat je af en toe scheel kijkt komt door nystagmus waar je als baby aan geopereerd bent.'quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.
sssssst ;$quote:
Hoezo veel?quote:
Dan heb je er nog geen last van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
'Oh ja dat je af en toe scheel kijkt komt door nystagmus waar je als baby aan geopereerd bent.'
Arme jij. je hebt toch geen oom die George heet he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.
[..]
oke dan is t goed
Dacht dat het iets was waar je bijna altijd wel last van hebt.quote:
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defectquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
sssssst ;$
[..]
Hoezo veel?
[..]
Dan heb je er nog geen last van.
Ik merk het niet als een oog naar binnen trekt als ik moe ben. Dat is iets wat anderen kunnen opmerken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat het iets was waar je bijna altijd wel last van hebt.
Maar heb net gegoogled en als het aangeboren is dan hoef je er geen last van te hebben, omdat je hersenen zich hebben aangepast.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme jij. je hebt toch geen oom die George heet he?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defect
Ik zie net zoveel als jij hoor drol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defect
Wellicht meer, zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie net zoveel als jij hoor drol.
Ja ze kijkt naar links, rechts en vooruit terwijl jij 1 van die kanten moet kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |