Ah oke. Zegt me niet heel veel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.
Die laatste zin lijkt Chai niet te interesseren.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nystagmus heet het. Maar heb er geen last meer van.
Die laatste zin lijkt Chai niet te interesseren.
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.quote:
oke dan is t goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]! Vind het juist fijn voor je dat je er geen last van hebt.
'Oh ja dat je af en toe scheel kijkt komt door nystagmus waar je als baby aan geopereerd bent.'quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.
sssssst ;$quote:
Hoezo veel?quote:
Dan heb je er nog geen last van.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
'Oh ja dat je af en toe scheel kijkt komt door nystagmus waar je als baby aan geopereerd bent.'
Arme jij. je hebt toch geen oom die George heet he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Tot mn ma het 1,5 week geleden zei.
[..]
oke dan is t goed
Dacht dat het iets was waar je bijna altijd wel last van hebt.quote:
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defectquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
sssssst ;$
[..]
Hoezo veel?
[..]
Dan heb je er nog geen last van.
Ik merk het niet als een oog naar binnen trekt als ik moe ben. Dat is iets wat anderen kunnen opmerken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat het iets was waar je bijna altijd wel last van hebt.
Maar heb net gegoogled en als het aangeboren is dan hoef je er geen last van te hebben, omdat je hersenen zich hebben aangepast.
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Arme jij. je hebt toch geen oom die George heet he?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defect
Ik zie net zoveel als jij hoor drol.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ogen toch? ogen zijn de poort van de ziel hahaha jullie poorten zijn defect
Wellicht meer, zelfsquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie net zoveel als jij hoor drol.
Ja ze kijkt naar links, rechts en vooruit terwijl jij 1 van die kanten moet kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |