us jij gaat voor 30 euro op vakantie?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoch. Ticket was 30 euro ofzo omdat ik heel veel punten had gespaard van mn retour 1ste klas hawaii, dus kon zo 24000 miles inwisselen![]()
En slaapplek is gratis want ken mensen die daar wonen.
Cheap toch?
Kopenhagen is wel wat te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jatoch. Ticket was 30 euro ofzo omdat ik heel veel punten had gespaard van mn retour 1ste klas hawaii, dus kon zo 24000 miles inwisselen![]()
En slaapplek is gratis want ken mensen die daar wonen.
Cheap toch?
30 voor Oslo, ja. Laatst 120 euro voor Kopenhagen gedaan voor met de boot en 2 nachten slapen in de boot, heb ik alsnog Kopenhagen meegepakt, een koelkastmagneetje scoren en hoef ik niet meer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
us jij gaat voor 30 euro op vakantie?![]()
Dat overtreft mijn tripje Madrid van 45 euro nu wel hahaha
Veel plezier. Vergeet geen pics te posten
Ken je mooie plekjes waar ik echt heen moet en kan meepakken in paar uurtjes? Ik zie wel vaker foto's met gekleurde huizen bij een haven/met boten in het midden. Weet je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kopenhagen is wel wat te zien.Oslo ken ik amper.
Haha, is dan je trip geslaagd?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
30 voor Oslo, ja. Laatst 120 euro voor Kopenhagen gedaan voor met de boot en 2 nachten slapen in de boot, heb ik alsnog Kopenhagen meegepakt, een koelkastmagneetje scoren en hoef ik niet meer terug.![]()
Ja dat is Nyhavn. Een must voor de toerist. Churchillpark eveneens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ken je mooie plekjes waar ik echt heen moet en kan meepakken in paar uurtjes? Ik zie wel vaker foto's met gekleurde huizen bij een haven/met boten in het midden. Weet je wat ik bedoel?
Goede tip. Ik denk dat die twee wel genoeg zijn voor paar uurtjes, meer tijd heb ik niet. Diezelfde namiddag gaan we terug naar Oslo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:57 schreef Kurovski het volgende:
Churchillpark even googlen. Waanzinnig mooie beelden daar. Die zeemeermin zit daar ook.
herkenbaar wel, vind dat altijd meteen vet ongastvrij overkomen, maar is eigenlijk bullshit natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarom vind ik het zo moeilijk om te zeggen tegen iemand dat ik liever geen visite wil vanavond?
Ik zeg dan gewoon dat ik niet kanquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:58 schreef Amarantha het volgende:
Waarom vind ik het zo moeilijk om te zeggen tegen iemand dat ik liever geen visite wil vanavond?
http://webcache.googleuse(...)fok.nl/topic/2301791quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kan je nog maar weer zien wat er eerst stond in een OP?
R&P / Verkeerde huisgenoot
Ja is bij mij geen optie, ik heb nooit iets te doen op donderdagavondquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewoon dat ik niet kan
En Christianiaquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef Kurovski het volgende:
En als je toch in Kopenhagen bent. Een stukje naar het noorden met de trein zit Humlebaek en daar zit een openluchtmuseum moderne kunst. Ook wel aardig.
Held. Ik wist dat jij mij wel kon helpenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://webcache.googleuse(...)fok.nl/topic/2301791
Voor een paar uurtjes is dat indd wel zat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Goede tip. Ik denk dat die twee wel genoeg zijn voor paar uurtjes, meer tijd heb ik niet. Diezelfde namiddag gaan we terug naar Oslo.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held. Ik wist dat jij mij wel kon helpen
Komt de buurman langs?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon even genieten van het feit dat mijn huisgenoten dit weekend weg zijn
Ik zat daar tegenover op school. Bij de hoofdingang aan de Princessegadequote:
Gadverdamme nee mag ik niet hopen. Althans de echte buurman. Mijn buurman in huis is dit weekend weg.quote:
Ja dat had je al eens verteld iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zat daar tegenover op school. Bij de hoofdingang aan de Princessegade
En dit.. Doe ik ook nooitquote:en na al die maanden heeft hij nog nooit met ons gegeten
Bedoel, je vriend is toch je buurman?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadverdamme nee mag ik niet hopen. Althans de echte buurman. Mijn buurman in huis is dit weekend weg.
joh die gast is sowieso een enorme jankbal, met zijn dramatische ttquote:
Nee?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik spaar koelkastmagneetjes, dus wat mij betreft wel.
Je moet ook de reacties van TS later in het topic lezen. Hij maakt zijn huisgenoot allemaal onzinnige verwijten.quote:
Je kan een topic openen haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik moet ze zelf halen, dus ben wss mn hele leven bezigik heb er maar ook pas 5 ofzo
Is wel een mooie herinnering aan de trips die je hebt gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik moet ze zelf halen, dus ben wss mn hele leven bezigik heb er maar ook pas 5 ofzo
Nee juist niet, de magneetjes moeten aan mijn eisen voldoen zeg maar, dus ik wil specifieke magneetjes en de andere eis is dat ik ze zelf moet halen.quote:
Ja ben nog bezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet ook de reacties van TS later in het topic lezen. Hij maakt zijn huisgenoot allemaal onzinnige verwijten.
En ze waren te skeer om even gezamenlijk huur voor een maand voor te schieten en een nieuwe avond te organiseren. Ipv voor de allerlaatste keuze van de hospiteeravond te gaan.Is sws een lullige start voor iemand...
Duurde mij te langquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens dat verwijderde OP's in R&P standaard teruggezet werden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |