quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held. Ik wist dat jij mij wel kon helpen
Komt de buurman langs?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon even genieten van het feit dat mijn huisgenoten dit weekend weg zijn
Ik zat daar tegenover op school. Bij de hoofdingang aan de Princessegadequote:
Gadverdamme nee mag ik niet hopen. Althans de echte buurman. Mijn buurman in huis is dit weekend weg.quote:
Ja dat had je al eens verteld iddquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zat daar tegenover op school. Bij de hoofdingang aan de Princessegade
En dit.. Doe ik ook nooitquote:en na al die maanden heeft hij nog nooit met ons gegeten
Bedoel, je vriend is toch je buurman?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadverdamme nee mag ik niet hopen. Althans de echte buurman. Mijn buurman in huis is dit weekend weg.
joh die gast is sowieso een enorme jankbal, met zijn dramatische ttquote:
Nee?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik spaar koelkastmagneetjes, dus wat mij betreft wel.
Je moet ook de reacties van TS later in het topic lezen. Hij maakt zijn huisgenoot allemaal onzinnige verwijten.quote:
Je kan een topic openen haha.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik moet ze zelf halen, dus ben wss mn hele leven bezigik heb er maar ook pas 5 ofzo
Is wel een mooie herinnering aan de trips die je hebt gemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik moet ze zelf halen, dus ben wss mn hele leven bezigik heb er maar ook pas 5 ofzo
Nee juist niet, de magneetjes moeten aan mijn eisen voldoen zeg maar, dus ik wil specifieke magneetjes en de andere eis is dat ik ze zelf moet halen.quote:
Ja ben nog bezigquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet ook de reacties van TS later in het topic lezen. Hij maakt zijn huisgenoot allemaal onzinnige verwijten.
En ze waren te skeer om even gezamenlijk huur voor een maand voor te schieten en een nieuwe avond te organiseren. Ipv voor de allerlaatste keuze van de hospiteeravond te gaan.Is sws een lullige start voor iemand...
Duurde mij te langquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens dat verwijderde OP's in R&P standaard teruggezet werden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |