Hij is al terug. Had gelijk Tr gedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht trouwens dat verwijderde OP's in R&P standaard teruggezet werden?
Ik ben pauper en ga toch vrijwel nooit meer op vakantie (hoewel Berlijn wel binnen een jaar op de planning staat)quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nee juist niet, de magneetjes moeten aan mijn eisen voldoen zeg maar, dus ik wil specifieke magneetjes en de andere eis is dat ik ze zelf moet halen.
laterssquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is al terug. Had gelijk Tr gedaan.![]()
/snitchai
Ah Berlijn, daar ga ik wss heen volgend jaarquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben pauper en ga toch vrijwel nooit meer op vakantie (hoewel Berlijn wel binnen een jaar op de planning staat)
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah Berlijn, daar ga ik wss heen volgend jaar
Als je nog tips nodig hebt weet je me te vindenquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah Berlijn, daar ga ik wss heen volgend jaar
ff fotootje zoeken van niels0 in Christiania toen 'ie 19 was.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat had je al eens verteld iddEn ook nog in de tijd toen het daar ook echt nog een vrijstaatje was toch, met wietmarkt en alles?
Als je nog op FOK! zit volgend jaar november ergens, want die maand wordt het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je nog tips nodig hebt weet je me te vinden
aightquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff fotootje zoeken van niels0 in Christiania toen 'ie 19 was.
Ik wil proberen om met mijn 28ste verjaardag daar heen te gaan. Of in de zomer van 2017.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je nog op FOK! zit volgend jaar november ergens, want die maand wordt het.
netjess, feliquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Crip het volgende:
Geslaagd voor mijn Engels mondeling en presentatie, yas.
Weet exacte punt nog niet maar ze denkt dt het een 9 of een 10 wordt.
Geef het tegen die tijd maar.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Etsu: http://berlijn-blog.nl/ Dit is een leuke/goede Berlijn blog! Zag haar laatst in 3 op reis.
Dat moet in KPD, anders word je geband.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff fotootje zoeken van niels0 in Christiania toen 'ie 19 was.
quote:Heb namelijk aan de ene kant totaal geen last van hem, maar aan de andere kant heb ik ook totaal 'niks' aan hem.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:08 schreef Crip het volgende:
Geslaagd voor mijn Engels mondeling en presentatie, yas.
Weet exacte punt nog niet maar ze denkt dt het een 9 of een 10 wordt.
Sla hem anders even op in bladwijzerquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Geef het tegen die tijd maar.
We hadden alleen erover dat we een weekendje weg wilden omdat we al 10 jaar vrienden zijn, en waren we al min of meer eens dat het Berlijn werd, maar verder niet over gesproken.
Leeslijst ook goed?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sla hem anders even op in bladwijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |