Oh. Mijn moeder maakte dat dus en met kaas. Maar niet omdat ze het zo lekker vond, maar omdat mijn vader dat van huis uit gewend was.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
En nee, salazar, dat was niet met kaas
Smerigste is mooier en beter Nederlands inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef BasEnAad het volgende:
Wat is er mis met 'smerigste' ipv van dat rare 'meest smerige'?
Sinaasappelchocoladequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
De combo van sinaasappel met chocola, om over je nek te gaan.![]()
[ afbeelding ]
'Cacaofantasie'quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola is het in ieder geval niet, geen idee wat dan wel.
[ afbeelding ]
Smerig gehakt, zurige vieze drap.
Vind ik ook. Past perfect bij elkaar. Zowel die zachte koekjes als pure chocolade.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SinaasappelchocoladeHeerlijk juist!
[ afbeelding ]
Gewoon beschuit geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat is dit? Ook weetabix heb ik nooit gegeten.
jaffa cakes, food of the gods tijdens lange hardloopwedstrijden!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Past perfect bij elkaar. Zowel die zachte koekjes als pure chocolade.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Van die hele jonge kaas, voorverpakt. Net stopverf. Merkloze kaas volgens mij.
[ afbeelding ]
Dit vreet ik allebei, al moet ik zeggen dat die allergoedkoopste kaas niet echt veel smaak heeft. Maar smerig is anders.quote:
Wat is hier het idee achter?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef lyolyrc het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Ook light knoflooksaus van de Plus met zoetstoffen is niet te vreten.
Nee, da's vies.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
witte bonen in tomatensaus?
Beans on toast!
Dat dronk ik altijd tot ik stopte met koffie drinken.quote:
En als je mc donalds op je brood wilt: sandwich spread fijne tuinkruiden. Haal mc donalds in huis!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb je ook in 1 of andere tuinkruidenvariant oid en dan smaakt het 100% naar mcdonalds. Geen grap.
Liever goede oploskoffie dan de robustatroep die uit veel automaten komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben oploskoffie inmiddels 'gewend', wordt hier veel gedronken op het werk, al neem ik vaak mijn eigen caffetiere mee.
Je vinger ruikt naar hamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Zouden jullie mijn naam in de OP willen zetten? Ik verzin op vrijwillige basis content voor FOK! en daarom lijkt mij het ook logisch dat er een referentie wordt gemaakt.
Wat bedoel je met gelkoffie? Van die blokken extract?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Van die gelkoffie
Kun je net zo goed 5 dagen oude koffie in de magnetron zetten en weer bijna helemaal af laten koelen voordat je het drinkt...
Mijn god, meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Zouden jullie mijn naam in de OP willen zetten? Ik verzin op vrijwillige basis content voor FOK! en daarom lijkt mij het ook logisch dat er een referentie wordt gemaakt.
Zo lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
witte bonen in tomatensaus?
Beans on toast!
Geen idee waarom, maar ze hebben bedacht dat je plakken leverworst in azijn kunt bewaren. En sommige mensen vinden dat dan blijkbaar ook nog te eten.quote:
Wat het dus 'lekker' maakt is de azijn... Gadverdamme. Wat moet je ermee? Op een boterham doen zodat de azijn lekker in het brood kan trekken? Lekker in stukjes snijden en nat serveren? En de prijs zal ook wel kut zijn. Een fles azijn kost niet eens 50 cent en een leverworst een euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ze hebben bedacht dat je plakken leverworst in azijn kunt bewaren. En sommige mensen vinden dat dan blijkbaar ook nog te eten.
Helaas heb ik dat ook mogen meemakenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeger hadden we bij de bank waar ik werkte een soort gelzakken/-pakken die in die automaten konden.
Het hoofdproduct van dat bedrijf is vis in azijn (o.a. haring). Ze hadden blijkbaar bedacht dat dat ook wel met vleeswaren kon. Ik vind het beide niet te eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat het dus 'lekker' maakt is de azijn... Gadverdamme. Wat moet je ermee? Op een boterham doen zodat de azijn lekker in het brood kan trekken? Lekker in stukjes snijden en nat serveren? En de prijs zal ook wel kut zijn. Een fles azijn kost niet eens 50 cent en een leverworst een euro.
Oh ja, kreeg een keer een proefverpakking. Iemand zei dat het heel erg op appelstroop leek, maar blijkbaar niet qua smaak ...quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Deze is vast al eens voorbij gekomen in deze topicreeks maar een waarschuwing op iedere pagina vind ik niet ongepast![]()
Dit, is het werk van de duivel.
[ afbeelding ]
Appelstroopquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh ja, kreeg een keer een proefverpakking. Iemand zei dat het heel erg op appelstroop leek, maar blijkbaar niet qua smaak ...
Ach zo lekker mits juist gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Deze is vast al eens voorbij gekomen in deze topicreeks maar een waarschuwing op iedere pagina vind ik niet ongepast![]()
Dit, is het werk van de duivel.
[ afbeelding ]
Ik was 10 en ik dacht dat het appelstroop wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh ja, kreeg een keer een proefverpakking. Iemand zei dat het heel erg op appelstroop leek, maar blijkbaar niet qua smaak ...
En bovendien nog een heel probaat middel tegen aften omdat het vitamine B12 bevat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ach zo lekker mits juist gebruikt.
Een pittenbroodje met een beetje boter? Overjarige kaas en een heel dun laagje marmite. Heerlijk.
Ooit een keer zo'n bak gekocht (van de AH dacht ik), bijna de helft van de inhoud was een blok hard vet(?)quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kant-en-klare lasagne, van welk merk dan ook. Wij aten lasagne vroeger altijd in deze vorm en ik dacht dat ik het gerecht niet lustte ... Tot ik een keer 'verse' lasagne at (nog altijd uit een poedertje uit een pakje, maar met verse groente en vlees). Smaakt compleet anders!
Kung Fu-nasiquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef larry_flynt het volgende:
Van die nasi kant en klaar in blik. En melk met een smaakje, super chemische smaak altijd.
goeie vraag, rijst kost 4x niks en dat koken en bakken is easy (in blik ook echt, had in de jaren 70 gewoon moeten uitsterven)quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
Kung Fu-nasiWie koopt dat in hemelsnaam?!
En de smaak is er na 1x kauwen vanaf.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb zojuist kauwgom bij de liddl gekocht.
Natuurlijk is kauwgom niet een hoogculinair product, maar die van de laidel is echt smerig. Het smaakje ten eerste, nog chemischer dan andere kauwgoms, en ten tweede de structuur. Hard en totaal niet rekbaar, alsof je een stuk rubber in je bek hebt.
Echt goor.
Ja. Droog smakeloos met een beetje metaal-smaak door de binnenkant blik. Dit zou echt verboden moeten worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Smeriger dan wat een doorsnee student of huismoeder die niet kunnen koken je voorzet?
och meeste mensen drinken daar ook " festival bier" @ 2,50 voor een plastic beker.... (wil niemand zn geld terug, t is allebei gewoon te vermijden)quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:50 schreef Tamabralski het volgende:
Maar weet wat je eet.. Daar worden die Golden dingen in verwerkt. Die zijn gewoon bedonderd. Ikzelf ook. 4,50 en ik wil nogsteeds mn geld terug
Jaffa cakes!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SinaasappelchocoladeHeerlijk juist!
[ afbeelding ]
Als je dat koopt vedien je het ook om over je nek te gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef lyolyrc het volgende:
light knoflooksaus van de Plus met zoetstoffen
Gat in de markt Piet ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk triest dat door de race naar de bodem, zo goedkoop mogelijk zijn, prefab en kant en klaar meestal zo slecht is. Er is technisch geen enkele reden waarom blikvoer niet goed, gezond en smakelijk kan zijn, kant en klaar maaltijden kunnen in principe zeer hoogwaardig zijn, maar ze zijn het niet. Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Omdat je restjes zelf heb gemaakt op een goede manier? K&K meuk wordt op grote schaal gemaakt met minder goede ingrediënten en veel toevoegingen/proceshulpmiddelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:35 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Gat in de markt Piet ?
Ik ben zo iemand die houdt van restjes uit de koelkast. Koud vlees. Rund of kip. Heerlijk. Of op een knapperig vers bolletje. Onverwarmd natuurlijk. Maar kant-en-klaar maaltijden redden het kwa smaak nieteens bij die overgebleven restjes. Hoe kan dit dan?
Eens. Echter vallen ook die wel mee hoor... De marketeers zijn heel goed in het halo-effect uitbuiten... het is duur, ziet er goed uit, dus het moet ook lekker zijn.... not...quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk triest dat door de race naar de bodem, zo goedkoop mogelijk zijn, prefab en kant en klaar meestal zo slecht is. Er is technisch geen enkele reden waarom blikvoer niet goed, gezond en smakelijk kan zijn, kant en klaar maaltijden kunnen in principe zeer hoogwaardig zijn, maar ze zijn het niet. Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Een soort blauwe bessensaus met besjes en rozijntjes oid er in. Tenminste, zo herinner ik het mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Aventura het volgende:
Nooit van gwhoord, is het een soort bessenmoes?
Lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
En weer terug naar de 'smerige' producten. In die categorie is Bessola voor mij een persoonlijke favoriet. Dit kan ik mijn moeder nooit vergeven.
[ afbeelding ]
Bessensap met rozijnen en gort volgens mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort blauwe bessensaus met besjes en rozijntjes oid er in. Tenminste, zo herinner ik het mij
Ik hou ervan en koop het nog regelmatig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
En weer terug naar de 'smerige' producten. In die categorie is Bessola voor mij een persoonlijke favoriet. Dit kan ik mijn moeder nooit vergeven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had laatst zo'n pot Almhof roomyoghurt kers. Gadverdamme. De yoghurt was extreem dun en wat er verder in zat... alsof je op een nat stofpropje zat te kauwen
Heerlijke combi juist!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind koetjesrepen lekker, lekkerder dan bijvoorbeeld de chocola van Tony’s Chocolonelyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola is het in ieder geval niet, geen idee wat dan wel.
Is meneer Forbry zo'n beetje half verslaafd aanquote:
Best kans dat ik net een verkeerde had, maar het was echt om te kotsenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:24 schreef Woods het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.ah.nl.kpnis.nl%2Fstatic%2Fproduct%2FAHI_434d50303338363934_2_LowRes_JPG.JPG&f=1]afbeelding[/url] ]
Heerlijk
Deze smaak heb ik nog nooit op, maar die andere Almhof yoghurts zijn wel erg lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had laatst zo'n pot Almhof roomyoghurt kers. Gadverdamme. De yoghurt was extreem dun en wat er verder in zat... alsof je op een nat stofpropje zat te kauwen
Strategische nood voorraad, blijft jaren goed dat spul.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kung Fu-nasiWie koopt dat in hemelsnaam?!
Heb tijdens lange vluchten regelmatig heerlijk gegeten van opgewarmde gate gourmet maaltijden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eens. Echter vallen ook die wel mee hoor... De marketeers zijn heel goed in het halo-effect uitbuiten... het is duur, ziet er goed uit, dus het moet ook lekker zijn.... not...
Maar het is zeker mogelijk goede tot uitstekende maaltijden te maken die je alleen opwarmt en die toch gewoon lekker zijn. Voldoende technieken en maaltijdtypen die daar prima tegen kunnen.
AH heeft het in de jaren 90 een tijdje geprobeerd, werd in de winkel bereid en was best van prima kwaliteit. Heeft het hooguit 2 jaar volgehouden in de AH waar ik toen in de buurt woonde terwijl het niet eens zo heel erg duur was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoiets moet ik wel vreten, maar dan van een ander merk. Best te nassen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken
[ afbeelding ]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Het assortiment lijkt eindeloos, en er zit best goed spul bij. Uitkomst voor alleenstaande bejaarden enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Blijkbaar wil mensen er in NL niet voor betalen, terwijl ze wel weer bij slager of toko maaltijden halenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
AH heeft het in de jaren 90 een tijdje geprobeerd, werd in de winkel bereid en was best van prima kwaliteit. Heeft het hooguit 2 jaar volgehouden in de AH waar ik toen in de buurt woonde terwijl het niet eens zo heel erg duur was.
Begrijp dat er in London tegenwoordig appartementen zonder keuken opgeleverd worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het assortiment lijkt eindeloos, en er zit best goed spul bij. Uitkomst voor alleenstaande bejaarden enzo.
Daar weet ik dan weer niets vanaf. Ik bemoei me niet zo met die overprijste stinkstadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begrijp dat er in London tegenwoordig appartementen zonder keuken opgeleverd worden.
Why oh why?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets moet ik wel vreten, maar dan van een ander merk. Best te nassen hoor.
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.
Guiltypleasure hier hahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Coeliakie/glutenintolerantiequote:
Dit is wel héél erg guiltyquote:
Oh dat is naar. Ja dan snap ik de noodzaak wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie/glutenintolerantieZowat alle satésaus bevat gluten, gelukkig zijn er een paar bedrijven die glutenvrije vervangers maken, waaronder zakjes kipsatésticks met saus.
Heerlijk op een brakke zondagmiddag op brood :pquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is wel héél erg guilty
[..]
Oh dat is naar. Ja dan snap ik de noodzaak wel.
Bananenquote:
Ja mij dus ook. Als kind paar keer moeten overgeven van een banaan, sindsdien nog 1 keer geprobeerd. Maar gewoon niet aan mij besteed. Net als een glas melk opdrinken. *ril*quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BananenZowel de textuur als de smaak laten mij rillen.
Melkquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja mij dus ook. Als kind paar keer moeten overgeven van een banaan, sindsdien nog 1 keer geprobeerd. Maar gewoon niet aan mij besteed. Net als een glas melk opdrinken. *ril*
Een dag geen banaan is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad, zoooo smerig, net snot..quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom moet je ook groene bananen eten.quote:
Kun je dat niet zelf maken zonder gluten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie/glutenintolerantieZowat alle satésaus bevat gluten, gelukkig zijn er een paar bedrijven die glutenvrije vervangers maken, waaronder zakjes kipsatésticks met saus.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je dat niet zelf maken zonder gluten?
Veel lekkerder dan uit een pakje.quote:
Dit is echt onzin, je vreet de verkeerde bananen.quote:
Ja, lekker, onrijpe banaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, je vreet de verkeerde bananen.
Rijpe of zelfs bruine vlekjes bananen gruwel ik ook van, maar een groengele Chiquita oh damn![]()
![]()
Veel lekkerder dan zo'n zachte snotpegel naar binnen happen, buhhhhhquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, lekker, onrijpe banaan.
Heeft werkelijk helemaal niets te maken met hoe een banaan smaakt als je ze rijp eet in een land waar ze van nature groeien.
Ik ben gelukkig niet alleenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben ook geen bananenfan. Als ze nog geelgroen zijn, dan gaat het nog... maar die zachte... brrr.quote:
Huhquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:52 schreef starla het volgende:
Ligt eraan...het gaat uiteindelijk om de hoek.
Als je een pussy bent misschien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef heiden6 het volgende:
Onrijpe banaan eten... daar krijg je toch direct buikpijn van?Buiten dat het fucking smerig is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:01 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben ook geen bananenfan. Als ze nog geelgroen zijn, dan gaat het nog... maar die zachte... brrr.
Groen-gele bananen vind ook wat hebben. De textuur is beetje hard afgewisseld met zacht. En er zitten dan twee smaken in. Zurig en zoet. Maar daar krijg ik jeuk van achter in mijn verhemeltequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, je vreet de verkeerde bananen.
Rijpe of zelfs bruine vlekjes bananen gruwel ik ook van, maar een groengele Chiquita oh damn![]()
![]()
Hele kleine banaantjes zie ik wel eens, dat lijkt me ook een ander soort.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:05 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind Nederlandse bananen ook niet lekker.
Vind het ook zo raar dat je maar 1 soort banaan hebt hier. Je hebt 35 soorten appels maar maar 1 soort banaan. Gewoon een banaanbanaan. Wat natuurlijk achterlijk is want in bananenlanden heb je minstens 5 soorten bananen.
Bakbananen tel ik dan niet mee, maar die heb je in bananenlanden dus oók nog eens.
Oh die moet ik eens kopen dan want die zijn in Brazilie iig de allerlekkerste, vind ik. Die horen van binnen veel geler an kleur te zijn dan 'normale' bananen. Wij noemen het banana ouro (gouden banaan).quote:Op maandag 16 mei 2016 11:14 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Hele kleine banaantjes zie ik wel eens, dat lijkt me ook een ander soort.
Die banaan heet de Cavandish, een ras dat (jaja) in Engeland is gekweektquote:Op maandag 16 mei 2016 11:05 schreef sirdanilot het volgende:
Ik vind Nederlandse bananen ook niet lekker.
Vind het ook zo raar dat je maar 1 soort banaan hebt hier. Je hebt 35 soorten appels maar maar 1 soort banaan. Gewoon een banaanbanaan. Wat natuurlijk achterlijk is want in bananenlanden heb je minstens 5 soorten bananen.
Bakbananen tel ik dan niet mee, maar die heb je in bananenlanden dus oók nog eens.
Ik help het je hopen, weg met die smakeloze meelbananen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die banaan heet de Cavandish, een ras dat (jaja) in Engeland is gekweekt
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cavendish_banana
Deze heeft zijn langste tijd gehad, de planten worden ernstig bedreigd door een schimmelinfectie
http://www.bbc.com/news/uk-england-35131751
Over een paar jaar is deze banaan er niet meer.
Azijnquote:Op woensdag 11 mei 2016 07:45 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Het hoofdproduct van dat bedrijf is vis in azijn (o.a. haring). Ze hadden blijkbaar bedacht dat dat ook wel met vleeswaren kon. Ik vind het beide niet te eten.
Kan je ook nog sappige details vertellen hoe dat wordt gemaakt danquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.
Sloavink met sproitjesquote:Op maandag 16 mei 2016 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Drievaks-maaltijden (magnetronvoer; aardappel/ groente /vlees)
Wat is een goede corned beef?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet mis met corned beef vind ik, heerlijk op vers witbrood. Neem wel een goede, die AH verkoopt is niet lekker
Merken als Tulip en Hereford vind ik lekkerquote:
Met roomboter.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet mis met corned beef vind ik, heerlijk op vers witbrood. Neem wel een goede, die AH verkoopt is niet lekker
Bestaat er cornedbeef die niet muf smaakt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Meest smerige maar jij vindt het lekker? Uhhhhh whut?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen?
Ik vind 't lekker trouwens
Net nog een zakje meegenomenquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen?
Ik ben nog niemand tegengekomen die 't wel lekker vindt. Is eigenlijk 'n soort guilty pleasure. 't Stinkt, je gaat ervan stinken en 't ziet er vies uit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Meest smerige maar jij vindt het lekker? Uhhhhh whut?
Ik heb ze teveel gehad denk ik, durf er niet meer aan te beginnen. 't Valt of heel tegen of ik ben weer verslaafdquote:
Ikeet het heel soms welquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die 't wel lekker vindt. Is eigenlijk 'n soort guilty pleasure. 't Stinkt, je gaat ervan stinken en 't ziet er vies uit.
[..]
Ik heb ze teveel gehad denk ik, durf er niet meer aan te beginnen. 't Valt of heel tegen of ik ben weer verslaafd
'Da's gewoon aanmaaklimonade waarvan elke smaak van hetzelfde merk hetzelfde smaakt.quote:
Misschien vind ik de smaak gewoon viesquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Da's gewoon aanmaaklimonade waarvan elke smaak van hetzelfde merk hetzelfde smaakt.
Mierzoetquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze is wel lekker
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Merken als Tulip en Hereford vind ik lekker
[ afbeelding ]
Die van Monet vind ik beter. De vlier begint weer te bloeien, zelf maken een idee?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef Molo het volgende:
Offtopic
Lingonberry en vlierbloesem siroop van de Ikea zijn ook erg lekker vind ik
Ja, mierzoet, maar zó lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef Molo het volgende:
Offtopic
Lingonberry en vlierbloesem siroop van de Ikea zijn ook erg lekker vind ik
Monet is hier nergens te koop en zelf maken... zou niet weten waar die bomen/struiken staan hierquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die van Monet vind ik beter. De vlier begint weer te bloeien, zelf maken een idee?
Ik doe maar klein drupje in het waterquote:
Hij drinkt t uiteraard direct uit de fles.quote:
Lekker man. Die grote verse van de markt. Nommzzzquote:
Oh ik bedoelde die kant en klare toestanden, de postmix.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde die kant en klare toestanden, de postmix.
Volgens mij ben ik de enige die dat drinkt
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dat ik niet onder de doelgroep val maar dit:
[ afbeelding ]
was wel echt de gruwelijkste gruwel.
Ik snap dat gemak de mens dient maar serieus, dat er mensen zijn die dit hun kind willen voorzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]ja, dat kan ik me best voorstellen. Mijn kind moest huilen omdat ik haar dit gaf (want ik dacht dat mijn eigen eten die dag te scherp zou zijn voor haar). Sinds die dag heeft ze altijd alles probleemloos met de pot mee gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon haar geen ongelijk geven trouwens.disclaimer
Goeie strategie wel, die onthoud ik evenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me best voorstellen. Mijn kind moest huilen omdat ik haar dit gaf (want ik dacht dat mijn eigen eten die dag te scherp zou zijn voor haar). Sinds die dag heeft ze altijd alles probleemloos met de pot mee gegeten.
Ik kon haar geen ongelijk geven trouwens.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik ook, intern, heb natuurlijk voor de buitenwereld heel begripvol gedaan en zulksquote:
Ik vind alleen het buitenste lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[ afbeelding ]
Deze al voorbij gekomen?
Ik kan geen vlierbloesem meer zien.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die van Monet vind ik beter. De vlier begint weer te bloeien, zelf maken een idee?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb een keer in een vlaag vam budgetbezetenheid croissants van margarine gekochtnuff said
Sorry, maar Coca-Cola zero is ook kut.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier liggen er nog 5 van ergens onderin een keukenkastje.
Mijn brein liet een scheet en bedacht dat Cola Zero ook wel vervangen kon worden door de veel goedkopere eigen merk cola. Dat was omdat ik best wel wat cola zero drink en ik dacht dat het veel zou schelen op een goedkoper alternatief over te gaan. Een experiment dus.
Maar nee niet doen. Heb er ook nog een 6-pack meteen van gekocht. Alsof je spa met een kleurtje en dan een heleboel van die gore zoetjes die vrouwen gebruiken erin zit te drinken.
Heb het een week later nog eens geprobeerd toen ik geen normale cola meer had maar nee, dit spul zou niet verkocht mogen worden. Volwassenen zullen dit afwijzen, maar kinderen ondergaan deze martelgang waarschijnlijk gewoon gewillig.
Als je deze bij iemand in de koelkast ziet staan met kinderen moet je direct jeugdzorg inschakelen.
Nou ja ik vind dat nog wel te drinken eerlijk gezegd. Pepsi wordt al minder, de eigen merk van de Jumbo gaat. Maar deze OKÉ light cola is gewoon echt niet te doen. Dat is niet bedoeld voor verkoop maar puur folder-vulling.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:40 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Sorry, maar Coca-Cola zero is ook kut.
Ik werd al onpasselijk van de geur. Mijn oudste at ze ook niet, alleen zelfgemaakt (wat ook niet altijd handig was). In Frankrijk zijn de potjes een stuk beter van kwaliteit. Hebben ze ook veel meer keuze in smaken (artisjok en zo).quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dat ik niet onder de doelgroep val maar dit:
[ afbeelding ]
was wel echt de gruwelijkste gruwel.
Ik snap dat gemak de mens dient maar serieus, dat er mensen zijn die dit hun kind willen voorzetten
Spek wat de slager zelf heeft gerooktquote:
Ja slagervlees is awesome. Wel veel gedoe altijd om er helemaal heen te gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Spek wat de slager zelf heeft gerookt![]()
[ afbeelding ]
Kipfiletblokjes van de AH.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja slagervlees is awesome. Wel veel gedoe altijd om er helemaal heen te gaan.
Maar ligt het aan mij en is de kwaliteit van vlees in de supermarkt de laatste jaren echt enorm verslechterd?
Kan me niet herinneren dat mijn ouders mij vroeger slecht vlees voorschotelden en die gingen echt niet altijd naar de slager. Maar zelf heb ik best wat moeite om gewoon goed vlees te vinden in de supermarkt. Altijd mankeert er wel weer wat aan. Schnitzel met grote grijze gore randen. Slavinken die als je ze uit elkaar trekt ineens op het raakvlak een compleet andere kleur laten zien.
Kip is nog wel te nassen, had laatst per ongeluk een biokip naast een normale kip gekocht. Had het niet verwacht maar de biokip was serieus veel malser en verser.
Dat is wel een blijvertje. Ben sowieso sinds de immigratiegolf meer fan van kip geworden. Hier kip daar kip, overal kip. Lekker!
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ik nog vergeten te noemenquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb een keer in een vlaag vam budgetbezetenheid croissants van margarine gekochtnuff said
Dat gebruik ik tegenwoordig voor saté. En eerlijk gezegd vind ik mijn saté de allerlekkerstequote:
Zo lang ze niet op een pizza liggen best te etenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
Of ananas in welke vorm dan ook
[ afbeelding ]
Echt mn hele gezicht trekt weg als ik het eet/drink/proef/ruik
Het lukt me gewoon niet, ik weet niet wat het is. Het schijnt mega goed voor je zaad te zijn of zo toch? Of dat het er lekker van wordt? Of was dat een fabel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo lang ze niet op een pizza liggen best te eten
Weleens geprobeerd, maar ik merkte weinig verschil met normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Baas_bas het volgende:
Of dat het er lekker van wordt? Of was dat een fabel?
cool dan hoef ik het niet meer te doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd, maar ik merkte weinig verschil met normaal eigenlijk.
Dus maw je vreet je eigen zaad op?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet, ik weet niet wat het is. Het schijnt mega goed voor je zaad te zijn of zo toch? Of dat het er lekker van wordt? Of was dat een fabel?
Maar zelfs met dat als doel lukt het me bijna niet om het te eten zonder verdriet. Echt mn hele gezicht trekt gewoon weg
Nee ik vraag of je zaad er beter door gaat smakenquote:
Studententijdvoerquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef derLudolf het volgende:
Over saté gesproken... Mensen die als ze Nasi eten deze er over flikkeren [ afbeelding ]
After Eight is wel chill volgens mij maar je moet er niet teveel van etenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Heb ooit in een eetcafé een verrassingsdessert gekregen, was het ijs met after-eight 'sneeuw'. Om te kotsen, zo smerig..
Deze ook idd! Mint met chocola, wie verzint zoiets debiels.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Heb ooit in een eetcafé een verrassingsdessert gekregen, was het ijs met after-eight 'sneeuw'. Om te kotsen, zo smerig..
Nee. Gewoon nee. Alsof je chocolade met tandpasta zit te eten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
After Eight is wel chill volgens mij maar je moet er niet teveel van eten
Dit is nu 1 van de dingen die ik lekkerder vind uit blik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
Of ananas in welke vorm dan ook
[ afbeelding ]
Echt mn hele gezicht trekt weg als ik het eet/drink/proef/ruik
Preciesquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
StudententijdvoerWas spotgoedkoop en handig aan het eind van de maand
Zo'n bak nasi is anders behoorlijk duur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies![]()
Zakkie sate in de waterkoker. Bak nasi in de magnetron en klaar
Zelf gemaakte nasirijst met soepgroenten van ergens achterin de vriezer danquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n bak nasi is anders behoorlijk duur.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelf gemaakte nasi rijst met soepgroenten van ergens achterin de vriezer danBlik Kung Fu nasi
Sowieso zit er zo ontzettend veel vocht in die dingen dat het in de pan gekookt wordt in plaats van gebakken. Dat geldt overigens ook voor huismerkspek van iedere willekeurige supermarktquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge, vergat ik deze nog.
Spek vind ik altijd relatief duur aan een maaltijd, vooral als ik het bij een pasta waar al bijvoorbeeld gehakt in zit wil doen.
Ook hier dacht ik slim te zijn en merken eens te vermijden. Het komt immers toch ook gewoon van een varken? Maar nee, dit komt niet van een varken. Of misschien wel, maar dan is het niet het vlees van een varken.
Dit is gewoon huid, met als je geluk hebt een beetje vlees. Haren heb ik niet kunnen vinden maar ik heb dan ook niet heel erg goed gezocht. Heb het wel gewoon in de pan gegooid maar het gedroeg zich niet als spek. Het bleef hetzelfde qua structuur alsof het gegoten plastic was.
De huid kreeg ik er niet af geschroeid en vond ik toch echt wel een no-go. Vind het erg jammer als een gerecht een ingredient mist wat er bij hoort. Maar deze keer heb ik de hoop op gegeven. De katten vonden het ook niet te vreten en keken me verontwaardigd aan.
Nee mensen, geen OKÉ spekjes kopen.
Deze zijn een stuk beterquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sowieso zit er zo ontzettend veel vocht in die dingen dat het in de pan gekookt wordt in plaats van gebakken. Dat geldt overigens ook voor huismerkspek van iedere willekeurige supermarkt
Als je de echte IJslandse neemt is het vast prima te eten. Dit is gewoon een slechte imitatiequote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bedacht, de meeste smakeloze troep
Heerlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht! niet te vreten dat spulquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Ik vind het wel lekker, alleen het zit wel gewoon vol met zoetstoffen, vandaar zo'n typisch smaakje.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit geen zoetstof in hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, alleen het zit wel gewoon vol met zoetstoffen, vandaar zo'n typisch smaakje.
Maar eet toch liever naturel, Mager Milde kwark/Magere franse kwark
Ja dat is 10% en om een of andere reden mengt het niet met water.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:11 schreef Opoefiets het volgende:
Griekse yoghurt met 0% vet smaakt niet eens naar Griekse yoghurt
Ik koop voortaan maar gewoon weer zo'n kilo-emmer bij Lidl, die vind ik dan weer heerlijk. Met heel veel vet natuurlijk.
Met water??quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dat is 10% en om een of andere reden mengt het niet met water.
Ah dat. Vind ik erg viesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ayran
De laatste keer dat ik het met die van lidl probeerde ging het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat. Vind ik erg vies
Maar Turkse/Griekse yoghurt mengt prima met water, al blijft het natuurlijk vettig, want hoog aandeel vet.
Ik zal het straks even proberen, maar denk toch echt dat het aan je roerskills ligtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het met die van lidl probeerde ging het niet.
Weet ik niet. Ik heb ook van die 3,5% turkse yoghurt uit Duitsland gehad die een korrelige structuur had. Was op zich wel eetbaar, maar die mengde ook niet met water.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal het straks even proberen, maar denk toch echt dat het aan je roerskills ligt
Samenstelling qua vet e.d. is gewoon hetzelfde bij al die merken. Vet moet je er dus goed door roeren/kloppen als je het aanlengt met water
Hoe probeer je het dan te mengen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb ook van die 3,5% turkse yoghurt uit Duitsland gehad die een korrelige structuur had. Was op zich wel eetbaar, maar die mengde ook niet met water.
Ja dit vraag ik me ook afquote:
Yeah right. Het hoort gewoon normaal met water te mengen en dat gebeurt doorgaans ook. Overigens drink ik de laatste tijd meer kefir.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer eens een garde of een blender.
Yeah right? Probeer het eens, ongelovige. En dan niet een beetje lafjes roeren met die garde.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Yeah right. Het hoort gewoon normaal met water te mengen en dat gebeurt doorgaans ook. Overigens drink ik de laatste tijd meer kefir.
Als het gewoon normaal werkt met de meeste yoghurt ga ik echt niet lopen kutten met een garde of mixer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Yeah right? Probeer het eens, ongelovige. En dan niet een beetje lafjes roeren met die garde.
Ok, dus het mengt wel, je bent alleen te lui.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als het gewoon normaal werkt met de meeste yoghurt ga ik echt niet lopen kutten met een garde of mixer.
Rechts of links draaiend maakt ook nog verschil.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als het gewoon normaal werkt met de meeste yoghurt ga ik echt niet lopen kutten met een garde of mixer.
Nee, het mengt dus niet altijd. Dat heb ik eerder ook gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dus het mengt wel, je bent alleen te lui.
Het mengt niet altijd als je een beetje roert met een lepel of een vork. Ja, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, het mengt dus niet altijd. Dat heb ik eerder ook gezegd.
Vraag molo maar of je op die manier yoghurt en water kunt mengenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het mengt niet altijd als je een beetje roert met een lepel of een vork. Ja, ik begrijp het.
Volgens molo mengt het wel en ligt het aan jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vraag molo maar of je op die manier yoghurt en water kunt mengenHet is geen olie en water...
Vraag eens hoe ie het mengt. Dat is op dezelfde manier als ik het doe. M.a.w. die yoghurt was gewoon kut. Met name die laatste kan ik verklaren en heb ik ook verklaard.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens molo mengt het wel en ligt het aan jou.
Ja, ja, je had yoghurt die kut was te mengen door te roeren met een lepel of een vork. Maar het mengt wel met water.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vraag eens hoe ie het mengt. Dat is op dezelfde manier als ik het doe. M.a.w. die yoghurt was gewoon kut. Met name die laatste kan ik verklaren en heb ik ook verklaard.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, je had yoghurt die kut was te mengen door te roeren met een lepel of een vork. Maar het mengt wel met water.
Heb je het dan geprobeerd met een blender?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Nee, die yoghurt had een hele rare structuur. LE-ZEN.
Weet je überhaupt wat een blender is?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het dan geprobeerd met een blender?
Ja, een apparaat om mee te pureren en te mengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat een blender is?
Een blender gebruik je om dingen fijn te malen. Niet om 2 vloeistoffen te mengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, een apparaat om mee te pureren en te mengen.
Probeer het eens, gaat prima, hoor. Staafmixer kan ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een blender gebruik je om dingen fijn te malen. Niet om 2 vloeistoffen te mengen.
En nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer het eens, gaat prima, hoor. Staafmixer kan ook.
Je hebt emulgator nodig. Mischien beetje afwasmiddel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het met die van lidl probeerde ging het niet.
Heeft meer lucht dan smaak.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:38 schreef Molo het volgende:
En on topic:
[ afbeelding ]
Nooit gegeten maar voor mij soms de reden om een duurdere vlucht te boeken. Mensen die dit allemaal eten op Transavia vluchten
Die lucht![]()
Ik beef al als ik het ziequote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef zeefje het volgende:
Alle soorten ragout en in het bijzonder
[ afbeelding ]
Net of je kattenkots aan het eten bent
Absoluut.quote:
Heel lekker als je het zelf maakt maar die blikjes zijn idd hondenvoer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Krokettenvulling is dikker dan een ragout, officieel heet dat een salpiconquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heel lekker als je het zelf maakt maar die blikjes zijn idd hondenvoer.
Al werken we hetzelfde goedje ook naar binnen als we kroketten eten natuurlijk.
Wat dat betreft zit er verschil tussen hand- en machinaal gerolde kroketten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krokettenvulling is dikker dan een ragout, officieel heet dat een salpicon
Ik vind zulke ragout heerlijk, maar dan moet het wel champignon-kip zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een verschil tussen fabrieks en artisanale kroketten, maar de vulling noem je nog steeds zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit er verschil tussen hand- en machinaal gerolde kroketten.
De snackbar bij mijn ouders in het dorp heeft nogal wat bekendheid qua kroketten. Die maken ze zelf en worden ook met de hand gerold omdat je dan met dunnere vulling kunt werken.
Noem mij gek, maar ik vind dit een van de meest lekkere yoghurtsoorten.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |