Ikeet het heel soms welquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen die 't wel lekker vindt. Is eigenlijk 'n soort guilty pleasure. 't Stinkt, je gaat ervan stinken en 't ziet er vies uit.
[..]
Ik heb ze teveel gehad denk ik, durf er niet meer aan te beginnen. 't Valt of heel tegen of ik ben weer verslaafd
'Da's gewoon aanmaaklimonade waarvan elke smaak van hetzelfde merk hetzelfde smaakt.quote:
Misschien vind ik de smaak gewoon viesquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Da's gewoon aanmaaklimonade waarvan elke smaak van hetzelfde merk hetzelfde smaakt.
Mierzoetquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze is wel lekker
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Merken als Tulip en Hereford vind ik lekker
[ afbeelding ]
Die van Monet vind ik beter. De vlier begint weer te bloeien, zelf maken een idee?quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef Molo het volgende:
Offtopic
Lingonberry en vlierbloesem siroop van de Ikea zijn ook erg lekker vind ik
Ja, mierzoet, maar zó lekkerquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:35 schreef Molo het volgende:
Offtopic
Lingonberry en vlierbloesem siroop van de Ikea zijn ook erg lekker vind ik
Monet is hier nergens te koop en zelf maken... zou niet weten waar die bomen/struiken staan hierquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die van Monet vind ik beter. De vlier begint weer te bloeien, zelf maken een idee?
Ik doe maar klein drupje in het waterquote:
Hij drinkt t uiteraard direct uit de fles.quote:
Lekker man. Die grote verse van de markt. Nommzzzquote:
Oh ik bedoelde die kant en klare toestanden, de postmix.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde die kant en klare toestanden, de postmix.
Volgens mij ben ik de enige die dat drinkt
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet dat ik niet onder de doelgroep val maar dit:
[ afbeelding ]
was wel echt de gruwelijkste gruwel.
Ik snap dat gemak de mens dient maar serieus, dat er mensen zijn die dit hun kind willen voorzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]ja, dat kan ik me best voorstellen. Mijn kind moest huilen omdat ik haar dit gaf (want ik dacht dat mijn eigen eten die dag te scherp zou zijn voor haar). Sinds die dag heeft ze altijd alles probleemloos met de pot mee gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon haar geen ongelijk geven trouwens.disclaimer
Goeie strategie wel, die onthoud ik evenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat kan ik me best voorstellen. Mijn kind moest huilen omdat ik haar dit gaf (want ik dacht dat mijn eigen eten die dag te scherp zou zijn voor haar). Sinds die dag heeft ze altijd alles probleemloos met de pot mee gegeten.
Ik kon haar geen ongelijk geven trouwens.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |