Lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
En weer terug naar de 'smerige' producten. In die categorie is Bessola voor mij een persoonlijke favoriet. Dit kan ik mijn moeder nooit vergeven.
[ afbeelding ]
Bessensap met rozijnen en gort volgens mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort blauwe bessensaus met besjes en rozijntjes oid er in. Tenminste, zo herinner ik het mij
Ik hou ervan en koop het nog regelmatig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
En weer terug naar de 'smerige' producten. In die categorie is Bessola voor mij een persoonlijke favoriet. Dit kan ik mijn moeder nooit vergeven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had laatst zo'n pot Almhof roomyoghurt kers. Gadverdamme. De yoghurt was extreem dun en wat er verder in zat... alsof je op een nat stofpropje zat te kauwen
Heerlijke combi juist!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
De combo van sinaasappel met chocola, om over je nek te gaan.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind koetjesrepen lekker, lekkerder dan bijvoorbeeld de chocola van Tony’s Chocolonelyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola is het in ieder geval niet, geen idee wat dan wel.
Is meneer Forbry zo'n beetje half verslaafd aanquote:
Best kans dat ik net een verkeerde had, maar het was echt om te kotsenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:24 schreef Woods het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.ah.nl.kpnis.nl%2Fstatic%2Fproduct%2FAHI_434d50303338363934_2_LowRes_JPG.JPG&f=1]afbeelding[/url] ]
Heerlijk
Deze smaak heb ik nog nooit op, maar die andere Almhof yoghurts zijn wel erg lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had laatst zo'n pot Almhof roomyoghurt kers. Gadverdamme. De yoghurt was extreem dun en wat er verder in zat... alsof je op een nat stofpropje zat te kauwen
Strategische nood voorraad, blijft jaren goed dat spul.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kung Fu-nasiWie koopt dat in hemelsnaam?!
Heb tijdens lange vluchten regelmatig heerlijk gegeten van opgewarmde gate gourmet maaltijden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eens. Echter vallen ook die wel mee hoor... De marketeers zijn heel goed in het halo-effect uitbuiten... het is duur, ziet er goed uit, dus het moet ook lekker zijn.... not...
Maar het is zeker mogelijk goede tot uitstekende maaltijden te maken die je alleen opwarmt en die toch gewoon lekker zijn. Voldoende technieken en maaltijdtypen die daar prima tegen kunnen.
AH heeft het in de jaren 90 een tijdje geprobeerd, werd in de winkel bereid en was best van prima kwaliteit. Heeft het hooguit 2 jaar volgehouden in de AH waar ik toen in de buurt woonde terwijl het niet eens zo heel erg duur was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk triest dat door de race naar de bodem, zo goedkoop mogelijk zijn, prefab en kant en klaar meestal zo slecht is. Er is technisch geen enkele reden waarom blikvoer niet goed, gezond en smakelijk kan zijn, kant en klaar maaltijden kunnen in principe zeer hoogwaardig zijn, maar ze zijn het niet. Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Zoiets moet ik wel vreten, maar dan van een ander merk. Best te nassen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken
[ afbeelding ]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Het assortiment lijkt eindeloos, en er zit best goed spul bij. Uitkomst voor alleenstaande bejaarden enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Blijkbaar wil mensen er in NL niet voor betalen, terwijl ze wel weer bij slager of toko maaltijden halenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
AH heeft het in de jaren 90 een tijdje geprobeerd, werd in de winkel bereid en was best van prima kwaliteit. Heeft het hooguit 2 jaar volgehouden in de AH waar ik toen in de buurt woonde terwijl het niet eens zo heel erg duur was.
Begrijp dat er in London tegenwoordig appartementen zonder keuken opgeleverd worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het assortiment lijkt eindeloos, en er zit best goed spul bij. Uitkomst voor alleenstaande bejaarden enzo.
Daar weet ik dan weer niets vanaf. Ik bemoei me niet zo met die overprijste stinkstadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begrijp dat er in London tegenwoordig appartementen zonder keuken opgeleverd worden.
Why oh why?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets moet ik wel vreten, maar dan van een ander merk. Best te nassen hoor.
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.
Guiltypleasure hier hahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Coeliakie/glutenintolerantiequote:
Dit is wel héél erg guiltyquote:
Oh dat is naar. Ja dan snap ik de noodzaak wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie/glutenintolerantieZowat alle satésaus bevat gluten, gelukkig zijn er een paar bedrijven die glutenvrije vervangers maken, waaronder zakjes kipsatésticks met saus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |