Oh. Mijn moeder maakte dat dus en met kaas. Maar niet omdat ze het zo lekker vond, maar omdat mijn vader dat van huis uit gewend was.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
En nee, salazar, dat was niet met kaas
Smerigste is mooier en beter Nederlands inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:51 schreef BasEnAad het volgende:
Wat is er mis met 'smerigste' ipv van dat rare 'meest smerige'?
Sinaasappelchocoladequote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
De combo van sinaasappel met chocola, om over je nek te gaan.![]()
[ afbeelding ]
'Cacaofantasie'quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola is het in ieder geval niet, geen idee wat dan wel.
[ afbeelding ]
Smerig gehakt, zurige vieze drap.
Vind ik ook. Past perfect bij elkaar. Zowel die zachte koekjes als pure chocolade.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SinaasappelchocoladeHeerlijk juist!
[ afbeelding ]
Gewoon beschuit geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat is dit? Ook weetabix heb ik nooit gegeten.
jaffa cakes, food of the gods tijdens lange hardloopwedstrijden!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vind ik ook. Past perfect bij elkaar. Zowel die zachte koekjes als pure chocolade.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Van die hele jonge kaas, voorverpakt. Net stopverf. Merkloze kaas volgens mij.
[ afbeelding ]
Dit vreet ik allebei, al moet ik zeggen dat die allergoedkoopste kaas niet echt veel smaak heeft. Maar smerig is anders.quote:
Wat is hier het idee achter?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef lyolyrc het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Ook light knoflooksaus van de Plus met zoetstoffen is niet te vreten.
Nee, da's vies.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
witte bonen in tomatensaus?
Beans on toast!
Dat dronk ik altijd tot ik stopte met koffie drinken.quote:
En als je mc donalds op je brood wilt: sandwich spread fijne tuinkruiden. Haal mc donalds in huis!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb je ook in 1 of andere tuinkruidenvariant oid en dan smaakt het 100% naar mcdonalds. Geen grap.
Liever goede oploskoffie dan de robustatroep die uit veel automaten komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben oploskoffie inmiddels 'gewend', wordt hier veel gedronken op het werk, al neem ik vaak mijn eigen caffetiere mee.
Je vinger ruikt naar hamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Zouden jullie mijn naam in de OP willen zetten? Ik verzin op vrijwillige basis content voor FOK! en daarom lijkt mij het ook logisch dat er een referentie wordt gemaakt.
Wat bedoel je met gelkoffie? Van die blokken extract?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Van die gelkoffie
Kun je net zo goed 5 dagen oude koffie in de magnetron zetten en weer bijna helemaal af laten koelen voordat je het drinkt...
Mijn god, meen je dit serieus?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Zouden jullie mijn naam in de OP willen zetten? Ik verzin op vrijwillige basis content voor FOK! en daarom lijkt mij het ook logisch dat er een referentie wordt gemaakt.
Zo lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
witte bonen in tomatensaus?
Beans on toast!
Geen idee waarom, maar ze hebben bedacht dat je plakken leverworst in azijn kunt bewaren. En sommige mensen vinden dat dan blijkbaar ook nog te eten.quote:
Wat het dus 'lekker' maakt is de azijn... Gadverdamme. Wat moet je ermee? Op een boterham doen zodat de azijn lekker in het brood kan trekken? Lekker in stukjes snijden en nat serveren? En de prijs zal ook wel kut zijn. Een fles azijn kost niet eens 50 cent en een leverworst een euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ze hebben bedacht dat je plakken leverworst in azijn kunt bewaren. En sommige mensen vinden dat dan blijkbaar ook nog te eten.
Helaas heb ik dat ook mogen meemakenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeger hadden we bij de bank waar ik werkte een soort gelzakken/-pakken die in die automaten konden.
Het hoofdproduct van dat bedrijf is vis in azijn (o.a. haring). Ze hadden blijkbaar bedacht dat dat ook wel met vleeswaren kon. Ik vind het beide niet te eten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat het dus 'lekker' maakt is de azijn... Gadverdamme. Wat moet je ermee? Op een boterham doen zodat de azijn lekker in het brood kan trekken? Lekker in stukjes snijden en nat serveren? En de prijs zal ook wel kut zijn. Een fles azijn kost niet eens 50 cent en een leverworst een euro.
Oh ja, kreeg een keer een proefverpakking. Iemand zei dat het heel erg op appelstroop leek, maar blijkbaar niet qua smaak ...quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Deze is vast al eens voorbij gekomen in deze topicreeks maar een waarschuwing op iedere pagina vind ik niet ongepast![]()
Dit, is het werk van de duivel.
[ afbeelding ]
Appelstroopquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh ja, kreeg een keer een proefverpakking. Iemand zei dat het heel erg op appelstroop leek, maar blijkbaar niet qua smaak ...
Ach zo lekker mits juist gebruikt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:15 schreef -Miauw- het volgende:
Deze is vast al eens voorbij gekomen in deze topicreeks maar een waarschuwing op iedere pagina vind ik niet ongepast![]()
Dit, is het werk van de duivel.
[ afbeelding ]
Ik was 10 en ik dacht dat het appelstroop wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh ja, kreeg een keer een proefverpakking. Iemand zei dat het heel erg op appelstroop leek, maar blijkbaar niet qua smaak ...
En bovendien nog een heel probaat middel tegen aften omdat het vitamine B12 bevat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ach zo lekker mits juist gebruikt.
Een pittenbroodje met een beetje boter? Overjarige kaas en een heel dun laagje marmite. Heerlijk.
Ooit een keer zo'n bak gekocht (van de AH dacht ik), bijna de helft van de inhoud was een blok hard vet(?)quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:17 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kant-en-klare lasagne, van welk merk dan ook. Wij aten lasagne vroeger altijd in deze vorm en ik dacht dat ik het gerecht niet lustte ... Tot ik een keer 'verse' lasagne at (nog altijd uit een poedertje uit een pakje, maar met verse groente en vlees). Smaakt compleet anders!
Kung Fu-nasiquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef larry_flynt het volgende:
Van die nasi kant en klaar in blik. En melk met een smaakje, super chemische smaak altijd.
goeie vraag, rijst kost 4x niks en dat koken en bakken is easy (in blik ook echt, had in de jaren 70 gewoon moeten uitsterven)quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
Kung Fu-nasiWie koopt dat in hemelsnaam?!
En de smaak is er na 1x kauwen vanaf.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb zojuist kauwgom bij de liddl gekocht.
Natuurlijk is kauwgom niet een hoogculinair product, maar die van de laidel is echt smerig. Het smaakje ten eerste, nog chemischer dan andere kauwgoms, en ten tweede de structuur. Hard en totaal niet rekbaar, alsof je een stuk rubber in je bek hebt.
Echt goor.
Ja. Droog smakeloos met een beetje metaal-smaak door de binnenkant blik. Dit zou echt verboden moeten worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Smeriger dan wat een doorsnee student of huismoeder die niet kunnen koken je voorzet?
och meeste mensen drinken daar ook " festival bier" @ 2,50 voor een plastic beker.... (wil niemand zn geld terug, t is allebei gewoon te vermijden)quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:50 schreef Tamabralski het volgende:
Maar weet wat je eet.. Daar worden die Golden dingen in verwerkt. Die zijn gewoon bedonderd. Ikzelf ook. 4,50 en ik wil nogsteeds mn geld terug
Jaffa cakes!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SinaasappelchocoladeHeerlijk juist!
[ afbeelding ]
Als je dat koopt vedien je het ook om over je nek te gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:01 schreef lyolyrc het volgende:
light knoflooksaus van de Plus met zoetstoffen
Gat in de markt Piet ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk triest dat door de race naar de bodem, zo goedkoop mogelijk zijn, prefab en kant en klaar meestal zo slecht is. Er is technisch geen enkele reden waarom blikvoer niet goed, gezond en smakelijk kan zijn, kant en klaar maaltijden kunnen in principe zeer hoogwaardig zijn, maar ze zijn het niet. Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Omdat je restjes zelf heb gemaakt op een goede manier? K&K meuk wordt op grote schaal gemaakt met minder goede ingrediënten en veel toevoegingen/proceshulpmiddelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:35 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Gat in de markt Piet ?
Ik ben zo iemand die houdt van restjes uit de koelkast. Koud vlees. Rund of kip. Heerlijk. Of op een knapperig vers bolletje. Onverwarmd natuurlijk. Maar kant-en-klaar maaltijden redden het kwa smaak nieteens bij die overgebleven restjes. Hoe kan dit dan?
Eens. Echter vallen ook die wel mee hoor... De marketeers zijn heel goed in het halo-effect uitbuiten... het is duur, ziet er goed uit, dus het moet ook lekker zijn.... not...quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk triest dat door de race naar de bodem, zo goedkoop mogelijk zijn, prefab en kant en klaar meestal zo slecht is. Er is technisch geen enkele reden waarom blikvoer niet goed, gezond en smakelijk kan zijn, kant en klaar maaltijden kunnen in principe zeer hoogwaardig zijn, maar ze zijn het niet. Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Een soort blauwe bessensaus met besjes en rozijntjes oid er in. Tenminste, zo herinner ik het mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:26 schreef Aventura het volgende:
Nooit van gwhoord, is het een soort bessenmoes?
Lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
En weer terug naar de 'smerige' producten. In die categorie is Bessola voor mij een persoonlijke favoriet. Dit kan ik mijn moeder nooit vergeven.
[ afbeelding ]
Bessensap met rozijnen en gort volgens mij.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een soort blauwe bessensaus met besjes en rozijntjes oid er in. Tenminste, zo herinner ik het mij
Ik hou ervan en koop het nog regelmatig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:13 schreef -Miauw- het volgende:
En weer terug naar de 'smerige' producten. In die categorie is Bessola voor mij een persoonlijke favoriet. Dit kan ik mijn moeder nooit vergeven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had laatst zo'n pot Almhof roomyoghurt kers. Gadverdamme. De yoghurt was extreem dun en wat er verder in zat... alsof je op een nat stofpropje zat te kauwen
Heerlijke combi juist!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
De combo van sinaasappel met chocola, om over je nek te gaan.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind koetjesrepen lekker, lekkerder dan bijvoorbeeld de chocola van Tony’s Chocolonelyquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
Chocola is het in ieder geval niet, geen idee wat dan wel.
Is meneer Forbry zo'n beetje half verslaafd aanquote:
Best kans dat ik net een verkeerde had, maar het was echt om te kotsenquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:24 schreef Woods het volgende:
[..]
[ [url=https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.ah.nl.kpnis.nl%2Fstatic%2Fproduct%2FAHI_434d50303338363934_2_LowRes_JPG.JPG&f=1]afbeelding[/url] ]
Heerlijk
Deze smaak heb ik nog nooit op, maar die andere Almhof yoghurts zijn wel erg lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had laatst zo'n pot Almhof roomyoghurt kers. Gadverdamme. De yoghurt was extreem dun en wat er verder in zat... alsof je op een nat stofpropje zat te kauwen
Strategische nood voorraad, blijft jaren goed dat spul.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kung Fu-nasiWie koopt dat in hemelsnaam?!
Heb tijdens lange vluchten regelmatig heerlijk gegeten van opgewarmde gate gourmet maaltijden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Eens. Echter vallen ook die wel mee hoor... De marketeers zijn heel goed in het halo-effect uitbuiten... het is duur, ziet er goed uit, dus het moet ook lekker zijn.... not...
Maar het is zeker mogelijk goede tot uitstekende maaltijden te maken die je alleen opwarmt en die toch gewoon lekker zijn. Voldoende technieken en maaltijdtypen die daar prima tegen kunnen.
AH heeft het in de jaren 90 een tijdje geprobeerd, werd in de winkel bereid en was best van prima kwaliteit. Heeft het hooguit 2 jaar volgehouden in de AH waar ik toen in de buurt woonde terwijl het niet eens zo heel erg duur was.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoiets moet ik wel vreten, maar dan van een ander merk. Best te nassen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken
[ afbeelding ]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Het assortiment lijkt eindeloos, en er zit best goed spul bij. Uitkomst voor alleenstaande bejaarden enzo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik begrijp dat in de UK en Belgie er wel een markt is voor hoogwaardige kant en klaar maaltijden.
Blijkbaar wil mensen er in NL niet voor betalen, terwijl ze wel weer bij slager of toko maaltijden halenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
AH heeft het in de jaren 90 een tijdje geprobeerd, werd in de winkel bereid en was best van prima kwaliteit. Heeft het hooguit 2 jaar volgehouden in de AH waar ik toen in de buurt woonde terwijl het niet eens zo heel erg duur was.
Begrijp dat er in London tegenwoordig appartementen zonder keuken opgeleverd worden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het assortiment lijkt eindeloos, en er zit best goed spul bij. Uitkomst voor alleenstaande bejaarden enzo.
Daar weet ik dan weer niets vanaf. Ik bemoei me niet zo met die overprijste stinkstadquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Begrijp dat er in London tegenwoordig appartementen zonder keuken opgeleverd worden.
Why oh why?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets moet ik wel vreten, maar dan van een ander merk. Best te nassen hoor.
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:51 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dit soort saté 1 zomer lang aan stokjes geregen. Sindsdien niet meer gegeten.
Guiltypleasure hier hahaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Coeliakie/glutenintolerantiequote:
Dit is wel héél erg guiltyquote:
Oh dat is naar. Ja dan snap ik de noodzaak wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie/glutenintolerantieZowat alle satésaus bevat gluten, gelukkig zijn er een paar bedrijven die glutenvrije vervangers maken, waaronder zakjes kipsatésticks met saus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |