cool dan hoef ik het niet meer te doenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd, maar ik merkte weinig verschil met normaal eigenlijk.
Dus maw je vreet je eigen zaad op?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:24 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet, ik weet niet wat het is. Het schijnt mega goed voor je zaad te zijn of zo toch? Of dat het er lekker van wordt? Of was dat een fabel?
Maar zelfs met dat als doel lukt het me bijna niet om het te eten zonder verdriet. Echt mn hele gezicht trekt gewoon weg
Nee ik vraag of je zaad er beter door gaat smakenquote:
Studententijdvoerquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:27 schreef derLudolf het volgende:
Over saté gesproken... Mensen die als ze Nasi eten deze er over flikkeren [ afbeelding ]
After Eight is wel chill volgens mij maar je moet er niet teveel van etenquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Heb ooit in een eetcafé een verrassingsdessert gekregen, was het ijs met after-eight 'sneeuw'. Om te kotsen, zo smerig..
Deze ook idd! Mint met chocola, wie verzint zoiets debiels.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Heb ooit in een eetcafé een verrassingsdessert gekregen, was het ijs met after-eight 'sneeuw'. Om te kotsen, zo smerig..
Nee. Gewoon nee. Alsof je chocolade met tandpasta zit te eten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:51 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
After Eight is wel chill volgens mij maar je moet er niet teveel van eten
Dit is nu 1 van de dingen die ik lekkerder vind uit blik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:21 schreef Baas_bas het volgende:
Of ananas in welke vorm dan ook
[ afbeelding ]
Echt mn hele gezicht trekt weg als ik het eet/drink/proef/ruik
Preciesquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
StudententijdvoerWas spotgoedkoop en handig aan het eind van de maand
Zo'n bak nasi is anders behoorlijk duur.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Precies![]()
Zakkie sate in de waterkoker. Bak nasi in de magnetron en klaar
Zelf gemaakte nasirijst met soepgroenten van ergens achterin de vriezer danquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n bak nasi is anders behoorlijk duur.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zelf gemaakte nasi rijst met soepgroenten van ergens achterin de vriezer danBlik Kung Fu nasi
Sowieso zit er zo ontzettend veel vocht in die dingen dat het in de pan gekookt wordt in plaats van gebakken. Dat geldt overigens ook voor huismerkspek van iedere willekeurige supermarktquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge, vergat ik deze nog.
Spek vind ik altijd relatief duur aan een maaltijd, vooral als ik het bij een pasta waar al bijvoorbeeld gehakt in zit wil doen.
Ook hier dacht ik slim te zijn en merken eens te vermijden. Het komt immers toch ook gewoon van een varken? Maar nee, dit komt niet van een varken. Of misschien wel, maar dan is het niet het vlees van een varken.
Dit is gewoon huid, met als je geluk hebt een beetje vlees. Haren heb ik niet kunnen vinden maar ik heb dan ook niet heel erg goed gezocht. Heb het wel gewoon in de pan gegooid maar het gedroeg zich niet als spek. Het bleef hetzelfde qua structuur alsof het gegoten plastic was.
De huid kreeg ik er niet af geschroeid en vond ik toch echt wel een no-go. Vind het erg jammer als een gerecht een ingredient mist wat er bij hoort. Maar deze keer heb ik de hoop op gegeven. De katten vonden het ook niet te vreten en keken me verontwaardigd aan.
Nee mensen, geen OKÉ spekjes kopen.
Deze zijn een stuk beterquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Sowieso zit er zo ontzettend veel vocht in die dingen dat het in de pan gekookt wordt in plaats van gebakken. Dat geldt overigens ook voor huismerkspek van iedere willekeurige supermarkt
Als je de echte IJslandse neemt is het vast prima te eten. Dit is gewoon een slechte imitatiequote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit ooit bedacht, de meeste smakeloze troep
Heerlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht! niet te vreten dat spulquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:48 schreef MissLuna het volgende:
[ afbeelding ]!!
Ik vind het wel lekker, alleen het zit wel gewoon vol met zoetstoffen, vandaar zo'n typisch smaakje.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit geen zoetstof in hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:03 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker, alleen het zit wel gewoon vol met zoetstoffen, vandaar zo'n typisch smaakje.
Maar eet toch liever naturel, Mager Milde kwark/Magere franse kwark
Ja dat is 10% en om een of andere reden mengt het niet met water.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:11 schreef Opoefiets het volgende:
Griekse yoghurt met 0% vet smaakt niet eens naar Griekse yoghurt
Ik koop voortaan maar gewoon weer zo'n kilo-emmer bij Lidl, die vind ik dan weer heerlijk. Met heel veel vet natuurlijk.
Met water??quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dat is 10% en om een of andere reden mengt het niet met water.
Ah dat. Vind ik erg viesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ayran
De laatste keer dat ik het met die van lidl probeerde ging het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat. Vind ik erg vies
Maar Turkse/Griekse yoghurt mengt prima met water, al blijft het natuurlijk vettig, want hoog aandeel vet.
Ik zal het straks even proberen, maar denk toch echt dat het aan je roerskills ligtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het met die van lidl probeerde ging het niet.
Weet ik niet. Ik heb ook van die 3,5% turkse yoghurt uit Duitsland gehad die een korrelige structuur had. Was op zich wel eetbaar, maar die mengde ook niet met water.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal het straks even proberen, maar denk toch echt dat het aan je roerskills ligt
Samenstelling qua vet e.d. is gewoon hetzelfde bij al die merken. Vet moet je er dus goed door roeren/kloppen als je het aanlengt met water
Hoe probeer je het dan te mengen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb ook van die 3,5% turkse yoghurt uit Duitsland gehad die een korrelige structuur had. Was op zich wel eetbaar, maar die mengde ook niet met water.
Ja dit vraag ik me ook afquote:
Yeah right. Het hoort gewoon normaal met water te mengen en dat gebeurt doorgaans ook. Overigens drink ik de laatste tijd meer kefir.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer eens een garde of een blender.
Yeah right? Probeer het eens, ongelovige. En dan niet een beetje lafjes roeren met die garde.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Yeah right. Het hoort gewoon normaal met water te mengen en dat gebeurt doorgaans ook. Overigens drink ik de laatste tijd meer kefir.
Als het gewoon normaal werkt met de meeste yoghurt ga ik echt niet lopen kutten met een garde of mixer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Yeah right? Probeer het eens, ongelovige. En dan niet een beetje lafjes roeren met die garde.
Ok, dus het mengt wel, je bent alleen te lui.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als het gewoon normaal werkt met de meeste yoghurt ga ik echt niet lopen kutten met een garde of mixer.
Rechts of links draaiend maakt ook nog verschil.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als het gewoon normaal werkt met de meeste yoghurt ga ik echt niet lopen kutten met een garde of mixer.
Nee, het mengt dus niet altijd. Dat heb ik eerder ook gezegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dus het mengt wel, je bent alleen te lui.
Het mengt niet altijd als je een beetje roert met een lepel of een vork. Ja, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, het mengt dus niet altijd. Dat heb ik eerder ook gezegd.
Vraag molo maar of je op die manier yoghurt en water kunt mengenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het mengt niet altijd als je een beetje roert met een lepel of een vork. Ja, ik begrijp het.
Volgens molo mengt het wel en ligt het aan jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vraag molo maar of je op die manier yoghurt en water kunt mengenHet is geen olie en water...
Vraag eens hoe ie het mengt. Dat is op dezelfde manier als ik het doe. M.a.w. die yoghurt was gewoon kut. Met name die laatste kan ik verklaren en heb ik ook verklaard.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens molo mengt het wel en ligt het aan jou.
Ja, ja, je had yoghurt die kut was te mengen door te roeren met een lepel of een vork. Maar het mengt wel met water.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Vraag eens hoe ie het mengt. Dat is op dezelfde manier als ik het doe. M.a.w. die yoghurt was gewoon kut. Met name die laatste kan ik verklaren en heb ik ook verklaard.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, je had yoghurt die kut was te mengen door te roeren met een lepel of een vork. Maar het mengt wel met water.
Heb je het dan geprobeerd met een blender?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Nee, die yoghurt had een hele rare structuur. LE-ZEN.
Weet je überhaupt wat een blender is?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het dan geprobeerd met een blender?
Ja, een apparaat om mee te pureren en te mengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat een blender is?
Een blender gebruik je om dingen fijn te malen. Niet om 2 vloeistoffen te mengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, een apparaat om mee te pureren en te mengen.
Probeer het eens, gaat prima, hoor. Staafmixer kan ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een blender gebruik je om dingen fijn te malen. Niet om 2 vloeistoffen te mengen.
En nu weer ontopic.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer het eens, gaat prima, hoor. Staafmixer kan ook.
Je hebt emulgator nodig. Mischien beetje afwasmiddel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het met die van lidl probeerde ging het niet.
Heeft meer lucht dan smaak.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:38 schreef Molo het volgende:
En on topic:
[ afbeelding ]
Nooit gegeten maar voor mij soms de reden om een duurdere vlucht te boeken. Mensen die dit allemaal eten op Transavia vluchten
Die lucht![]()
Ik beef al als ik het ziequote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef zeefje het volgende:
Alle soorten ragout en in het bijzonder
[ afbeelding ]
Net of je kattenkots aan het eten bent
Absoluut.quote:
Heel lekker als je het zelf maakt maar die blikjes zijn idd hondenvoer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Krokettenvulling is dikker dan een ragout, officieel heet dat een salpiconquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Heel lekker als je het zelf maakt maar die blikjes zijn idd hondenvoer.
Al werken we hetzelfde goedje ook naar binnen als we kroketten eten natuurlijk.
Wat dat betreft zit er verschil tussen hand- en machinaal gerolde kroketten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krokettenvulling is dikker dan een ragout, officieel heet dat een salpicon
Ik vind zulke ragout heerlijk, maar dan moet het wel champignon-kip zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:59 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een verschil tussen fabrieks en artisanale kroketten, maar de vulling noem je nog steeds zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit er verschil tussen hand- en machinaal gerolde kroketten.
De snackbar bij mijn ouders in het dorp heeft nogal wat bekendheid qua kroketten. Die maken ze zelf en worden ook met de hand gerold omdat je dan met dunnere vulling kunt werken.
Noem mij gek, maar ik vind dit een van de meest lekkere yoghurtsoorten.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |