Heerlijk op een brakke zondagmiddag op brood :pquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is wel héél erg guilty
[..]
Oh dat is naar. Ja dan snap ik de noodzaak wel.
Bananenquote:
Ja mij dus ook. Als kind paar keer moeten overgeven van een banaan, sindsdien nog 1 keer geprobeerd. Maar gewoon niet aan mij besteed. Net als een glas melk opdrinken. *ril*quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BananenZowel de textuur als de smaak laten mij rillen.
Melkquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja mij dus ook. Als kind paar keer moeten overgeven van een banaan, sindsdien nog 1 keer geprobeerd. Maar gewoon niet aan mij besteed. Net als een glas melk opdrinken. *ril*
Een dag geen banaan is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad, zoooo smerig, net snot..quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom moet je ook groene bananen eten.quote:
Kun je dat niet zelf maken zonder gluten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Coeliakie/glutenintolerantieZowat alle satésaus bevat gluten, gelukkig zijn er een paar bedrijven die glutenvrije vervangers maken, waaronder zakjes kipsatésticks met saus.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je dat niet zelf maken zonder gluten?
Veel lekkerder dan uit een pakje.quote:
Dit is echt onzin, je vreet de verkeerde bananen.quote:
Ja, lekker, onrijpe banaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, je vreet de verkeerde bananen.
Rijpe of zelfs bruine vlekjes bananen gruwel ik ook van, maar een groengele Chiquita oh damn![]()
![]()
Veel lekkerder dan zo'n zachte snotpegel naar binnen happen, buhhhhhquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, lekker, onrijpe banaan.
Heeft werkelijk helemaal niets te maken met hoe een banaan smaakt als je ze rijp eet in een land waar ze van nature groeien.
Ik ben gelukkig niet alleenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben ook geen bananenfan. Als ze nog geelgroen zijn, dan gaat het nog... maar die zachte... brrr.quote:
Huhquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:52 schreef starla het volgende:
Ligt eraan...het gaat uiteindelijk om de hoek.
Als je een pussy bent misschien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:31 schreef heiden6 het volgende:
Onrijpe banaan eten... daar krijg je toch direct buikpijn van?Buiten dat het fucking smerig is.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:01 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben ook geen bananenfan. Als ze nog geelgroen zijn, dan gaat het nog... maar die zachte... brrr.
Groen-gele bananen vind ook wat hebben. De textuur is beetje hard afgewisseld met zacht. En er zitten dan twee smaken in. Zurig en zoet. Maar daar krijg ik jeuk van achter in mijn verhemeltequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, je vreet de verkeerde bananen.
Rijpe of zelfs bruine vlekjes bananen gruwel ik ook van, maar een groengele Chiquita oh damn![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |