SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You sound reasonable...Time to up my medication.
Maar hoe help je 'die andere DJ' dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet 'naar jezelf' luisteren maar achterover zitten, koptelefoon op, en gewoon denken dat je een willekeurige andere DJ helpt. Mijn stem klinkt voor mij ook nog steeds vreemd, ondanks dat ik mijzelf al aardig wat terug gehoord heb![]()
Test die ik gisteravond kort voor ik ging draaien, bleek dat 'weer' het volume van mijn mic te laag was, zette ik het volume hoger dan hoorde ik ook in mijn opname een brom. Dat moet ik eerst zien weg te werken voordat ik online kan gaan fine tunenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hoe help je 'die andere DJ' dan?
Dan is alleen record toch afdoende?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test die ik gisteravond kort voor ik ging draaien, bleek dat 'weer' het volume van mijn mic te laag was, zette ik het volume hoger dan hoorde ik ook in mijn opname een brom. Dat moet ik eerst zien weg te werken voordat ik online kan gaan fine tunen
Ik bekijk de VU meters qua muziek en spraak en dat is het wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test die ik gisteravond kort voor ik ging draaien, bleek dat 'weer' het volume van mijn mic te laag was, zette ik het volume hoger dan hoorde ik ook in mijn opname een brom. Dat moet ik eerst zien weg te werken voordat ik online kan gaan fine tunen
Jij dacht dat muis snel tevreden is?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is alleen record toch afdoende?
Uh, ik denk het welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is alleen record toch afdoende?
Testen op 128Kbps lijkt me wat 'krapjes'...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik denk het wel
Ik heb gewoon 2 encoders aangemaakt in SAM, die welke ik gebruik voor lokaal testen is ook maar 128kbs anders worden de bestanden zo groot.
De VU meters in SAM stellen niet zoveel voor, of zoals Piet al eens tegen mij gezegd heeft, heb ik alles te afgeknepen staanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bekijk de VU meters qua muziek en spraak en dat is het wel.
Verder kan ik toch niet veel instellen qua microfoon.
Heb een blower aanstaan op mijn kamer, omdat het daar nu bijna 30 graden is en dat merkte ik wel.
Het blies behoorlijk door de microfoon, wel of geen popfilter...
Koos zij of koos jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, anders had ze niet voor mij gekozen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nah, goed genoeg om volume en 'helderheid' en zo van spraak vs muziek te testenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Testen op 128Kbps lijkt me wat 'krapjes'...
Dan alles +20% of zo...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De VU meters in SAM stellen niet zoveel voor, of zoals Piet al eens tegen mij gezegd heeft, heb ik alles te afgeknepen staan
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Koos zij of koos jij?We vielen min of meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
En het was niet eens een stapel- of luchtbedquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar precies toen hij dat zei, knalde bij mij internet er uit!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het was niet eens een stapel- of luchtbed
Neuh, nog geen extra geheugen gekocht; wil het financieel ff zuinig aan doen voor mijn vriendin, maar het is wel erg frustrerend zo!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Werkt Photoshop nu wel zonder problemen?
Dat is de leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Piet bedankt voor de muziekjes, mijn ogen vallen dichtfijne avond nog allemaal
Tot morgenochtend!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Sound en Voice staan bij mij in SAM al op +20% gooi ik die verder omhoog dan knal ik het rode in.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan alles +20% of zo...
Die van Mixxx zijn redelijk accuraat, als het te hard staat hoor ik dat zelf vaak al en bewijzen de VU-meters dat dan ook...
Het begon je wel ietwat op te breken toen je zelfs google niet meer kon raadplegen zonder dat de hele meuk bevroor. Toch zou het gewoon moeten draaien zonder upgrade.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, nog geen extra geheugen gekocht; wil het financieel ff zuinig aan doen voor mijn vriendin, maar het is wel erg frustrerend zo!
Welke drivers gebruik je nu?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sound en Voice staan bij mij in SAM al op +20% gooi ik die verder omhoog dan knal ik het rode in.
Ik ben nog niet helemaal uit hoe de relatie is tussen Windows sound settings en SAM. Ik draai met windows drivers, en niet met ASIO.
Dank je jm en trusten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Ik zet volume wat boven 0, gain afhankelijk van nummer ook, hoog ietsjes erbij en bas aardig wat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sound en Voice staan bij mij in SAM al op +20% gooi ik die verder omhoog dan knal ik het rode in.
Ik ben nog niet helemaal uit hoe de relatie is tussen Windows sound settings en SAM. Ik draai met windows drivers, en niet met ASIO.
Ja precies, ik snap niet wat er nu anders is dan voor de crash.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het begon je wel ietwat op te breken toen je zelfs google niet meer kon raadplegen zonder dat de hele meuk bevroor. Toch zou het gewoon moeten draaien zonder upgrade.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Master + 25%, controllers per kanaal op 75%. Normalisatie staat aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zet volume wat boven 0, gain afhankelijk van nummer ook, hoog ietsjes erbij en bas aardig wat.
Mijn ervaring met Windows is de volgorde van installeren van derden waar het mis ging.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja precies, ik snap niet wat er nu anders is dan voor de crash.
Goeie vraag wat ik nu werkelijk gebruikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke drivers gebruik je nu?
Dat bleek bij mij, buiten ASIO die de mic niet ondersteunen, ook een flink verschil te maken.
Oh?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Windows is de volgorde van installeren van derden waar het mis ging.
En toch klinkt de muziek bij jou altijd crisp helder en zelden (nooit) overstuurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Master + 25%, controllers per kanaal op 75%. Normalisatie staat aan.
Dan heb ik voldoende ruimte op de kanalen over bij extremen...
Het probleem met de mic hier is dat Mixxx het ziet als USB microfoon, omdat de controller via USB verbonden is. Er zijn geen andere instellingen mogelijk. Mixxx herkent de mic dus wel, maar op een foute wijze.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke drivers gebruik je nu?
Dat bleek bij mij, buiten ASIO die de mic niet ondersteunen, ook een flink verschil te maken.
Als je de Windows / WDM-KS Drivers kan gebruiken, zijn die het beste...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goeie vraag wat ik nu werkelijk gebruik
Ik geloof de Realtek High Defenition Audio, maar die zou best wel weer een conflict kunnen hebben met de NVIDIA Virtual Audio Device dinges en zo
Bovenstaande geldt in principe voor Mixxx, maar ook in algemeen...quote:Windows / ASIO - Good
Windows / WDM-KS - Good
Windows / WASAPI - Acceptable
Windows / DirectSound - Poor
Windows / MME - Poor
Ik knijp vaak in het begin de kanalen wat en stuur dan na enkele seconden zo nodig bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch klinkt de muziek bij jou altijd crisp helder en zelden (nooit) overstuurd.
Ja, de vorige keer dat ik de ASIO drivers installeerde ging mijn hele laptop zo over zijn nek dat ik die kon herinstallerenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de Windows / WDM-KS Drivers kan gebruiken, zijn die het beste...
[..]
Bovenstaande geldt in principe voor Mixxx, maar ook in algemeen...
Yep klopt helemaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de Windows / WDM-KS Drivers kan gebruiken, zijn die het beste...
[..]
Bovenstaande geldt in principe voor Mixxx, maar ook in algemeen...
Heb ik ook zo ongeveer met mijn controller, heeft ook een 5 pins ingang, maar Mixxx herkent een microfoon via die ingang niet...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het probleem met de mic hier is dat Mixxx het ziet als USB microfoon, omdat de controller via USB verbonden is. Er zijn geen andere instellingen mogelijk. Mixxx herkent de mic dus wel, maar op een foute wijze.
Dit draai ik nu aardig op het randje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch klinkt de muziek bij jou altijd crisp helder en zelden (nooit) overstuurd.
Het klinkt hier uitstekend, niks te veel of te weinig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit draai ik nu aardig op het randje.
Is niets van te horen dat het op de rand zou zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit draai ik nu aardig op het randje.
Het wordt ook gedownsampled naar 192 Kb/s vanaf 320 of Flac.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het klinkt hier uitstekend, niks te veel of te weinig.
Piekje in het rood mag af en toe wel...
Correctquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt ook gedownsampled naar 192 Kb/s vanaf 320 of Flac.
En da's gewoon netjes.quote:
Het is wel lekker dat Mixxx, maar ook VDJ, FLAC aan kunnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wordt ook gedownsampled naar 192 Kb/s vanaf 320 of Flac.
Ik kan mij nog goed herinneren toen broertje zijn eerste show draaide via deze server, en de oeh's en ah's niet van de lucht waren omdat het verschil tussen 128kbs (waar we vroeger mee draaiden) en de 192kbs van nu zo groot wasquote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En da's gewoon netjes.Als je kritisch luistert hoor je wel verschil met 320 Kbit enzo, maar hier verdeel je je aandacht tussen de muziek en de chat, dus echt ultiem perfect geluid is ook niet per sé noodzakelijk.
Is voor Internetradio prima, verschil hoor je nauwelijks met gemiddelde PC etc.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En da's gewoon netjes.Als je kritisch luistert hoor je wel verschil met 320 Kbit enzo, maar hier verdeel je je aandacht tussen de muziek en de chat, dus echt ultiem perfect geluid is ook niet per sé noodzakelijk.
Hehehe ja dat was idd echt een HELE verademing toen!quote:Op zondag 8 mei 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij nog goed herinneren toen broertje zijn eerste show draaide via deze server, en de oeh's en ah's niet van de lucht waren omdat het verschil tussen 128kbs (waar we vroeger mee draaiden) en de 192kbs van nu zo groot was
128kbs of 192kbs maakt op het gehoor via baggere PC speakers veel meer verschil uit dan tussen 192kbs en 320kbsquote:Op zondag 8 mei 2016 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja dat was idd echt een HELE verademing toen!![]()
True.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
128kbs of 192kbs maakt op het gehoor via baggere PC speakers veel meer verschil uit dan tussen 192kbs en 320kbs
Absoluut.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
128kbs of 192kbs maakt op het gehoor via baggere PC speakers veel meer verschil uit dan tussen 192kbs en 320kbs
Mixxx vreet aardig wat.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel lekker dat Mixxx, maar ook VDJ, FLAC aan kunnen.
Anders moet ik veel omzetten...
Heb nog live sets van mezelf 10 jaar terug in 128.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Piet, sorry, het ligt niet aan je muziekjes, maar mijn ogen vallen dicht...
Morgenochtend tune ik weer bij je in...
Mijn eerste show bestond uit single rips. Ik wist nog niets van kbs en rippen af. Waren 160kbs ripsquote:Op zondag 8 mei 2016 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut.
Ben ooit begonnen met omzetten van CD naar 192Kbps MP3 terwijl dat toen nog niet echt gangbaar was.
Ben blij dat ik dat toen besloten heb...
Prima muziek om weg te dromen dit.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Behoorlijk ja. Het heeft het zwaar op een voormalige Vista laptop.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Trusten, Mad.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Vista laptop als in specs, zo oud dat W8 of W10 er niet meer op gaat draaien?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Het heeft het zwaar op een voormalige Vista laptop.Verstandig is het niet, maar het werkt.
Wat geheugen erbij doet vaak al wonderen.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Het heeft het zwaar op een voormalige Vista laptop.Verstandig is het niet, maar het werkt.
Win 10 wilde nog enigszins, maar werkte ruk in combinatie met Mixxx op die laptop.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vista laptop als in specs, zo oud dat W8 of W10 er niet meer op gaat draaien?
Dan respect dat je het onder linux gewoon goed draaiend gekregen hebt
Eens kijken, volgens mij is dat nog te verdubbelen naar 8 GB.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat geheugen erbij doet vaak al wonderen.
Je mag ook hier uit proberen hoor op 'jouw' laptop, die heeft 12GB geheugen draait nu onder W10quote:Op zondag 8 mei 2016 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens kijken, volgens mij is dat nog te verdubbelen naar 8 GB.
Heel lief van je, maar denk niet dat ik er aan toe kom.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je mag ook hier uit proberen hoor op 'jouw' laptop, die heeft 12GB geheugen draait nu onder W10
* MaryMouse plannen voor komend weekend bijsteldquote:Op zondag 8 mei 2016 00:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heel lief van je, maar denk niet dat ik er aan toe kom.
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse plannen voor komend weekend bijsteld![]()
Dit is mijn zaterdagnacht muziek meestal. Was altijd gek van 538 Dancedepartment in de nachtdienst.quote:
Het is een Intel core 2. Het werkt ook wel, maar hier hoor ik regelmatig haperingen, of het blijft een tijdje hangen voordat je een track in kan laden. Van die haperingen krijgt de luisteraar niets mee.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
4 Gig is in principe wel voldoende. zit er Celeron CPU in ofzo?
quote:Op zondag 8 mei 2016 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
Geen codetaal, ik herhaal géén codetaal
[ afbeelding ]
Feiten mag je niet ontkennen
Dat ligt meer aan trage HD.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een Intel core 2. Het werkt ook wel, maar hier hoor ik regelmatig haperingen, of het blijft een tijdje hangen voordat je een track in kan laden. Van die haperingen krijgt de luisteraar niets mee.
Dat is een feit en een waar woord.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
Geen codetaal, ik herhaal géén codetaal
[ afbeelding ]
Feiten mag je niet ontkennen
SSD's zijn duur, leuk voor OS en zo, maar ik draai al mijn muziek gewoon vanaf externe USB drive.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah, dan donder ik er een SSD in. Thanks, Piet.
Buffer in Mixxx en zo, heeft meer effectquote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, kwartje valt. De stream heeft er verder geen lor mee te maken.
Wanneer ik van 5400 rpm HD muziek inlaad dan hapert Mixxx ook ff.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, kwartje valt. De stream heeft er verder geen lor mee te maken.
Die kan ik zo van de kast plukken.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SSD's zijn duur, leuk voor OS en zo, maar ik draai al mijn muziek gewoon vanaf externe USB drive.
Dank je, nerdje van me.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Buffer in Mixxx en zo, heeft meer effect
Je UI.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik van 5400 rpm HD muziek inlaad dan hapert Mixxx ook ff.
Niet de muziek maar scherm bevriest dan seconde ofzo
Waar halen jullie die voorraden vandaanquote:Op zondag 8 mei 2016 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kan ik zo van de kast plukken.
Ach, soms had ik ineens wat handel.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar halen jullie die voorraden vandaan
Ik moet gewoon naar de winkel voor een rottig USB-printerkabeltje van minder dan 1 meter
Piet met zijn handeltjes zijn goed voor R49quote:Op zondag 8 mei 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, soms had ik ineens wat handel.
Die ik heb zijn ook langer.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar halen jullie die voorraden vandaan
Ik moet gewoon naar de winkel voor een rottig USB-printerkabeltje van minder dan 1 meter
Deze UIquote:
Ik geloof dat ik wel eens aan het UIen opschonen magquote:
Hoezo, soms zijn ze wel handig.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel eens aan het UIen opschonen mag
[ afbeelding ]
Piet Papagaai nu?quote:
deze herken ik nog wel geloof ikquote:
Zolang je nog niet aan je limiet zit is er geen noodzaakquote:Op zondag 8 mei 2016 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wel eens aan het UIen opschonen mag
[ afbeelding ]
Deze zou ik direct afserverenquote:Op zondag 8 mei 2016 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was het kantelpunt natuurlijk.
Ik had het over mijn vakantie muisjequote:
Deze UI van jequote:
Nah, morgenochtend is vroeg genoeg om weer normaal te wordenquote:
Dan vergeet ik zulke dingen altijd.quote:Op zondag 8 mei 2016 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, morgenochtend is vroeg genoeg om weer normaal te worden
Aardig wat.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zit me net te bedenken hoeveel Piet in zijn hele leven aan muziekuren gedraaid moet hebben.
Had er stuk of 10 van, zijn nu op.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die geluidskaarten naar knok en muis bijvoorbeeld, is geen onaardig spul.
Neuh, dat kan je wel stellen. Heb er al behoorlijk wat van opgestoken en opgeslagen. Elfletterig komt ook altijd met zeer prettig in het gehoor liggende tracks en suggesties aanzetten.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is geen middle of the road wat ik draai meestal.
Dat ze zo'n stuk techniek op een plaatje van die proporties geperst krijgen is mij een raadsel.quote:
Trusten ToT.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:25 schreef ToT het volgende:
Hey thx voor de tunes weer!Ik ga naar bed. Prettige voortzetting!
Die moet zelf maar eens gaan draaien binnenkortquote:Op zondag 8 mei 2016 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, dat kan je wel stellen. Heb er al behoorlijk wat van opgestoken en opgeslagen. Elfletterig komt ook altijd met zeer prettig in het gehoor liggende tracks en suggesties aanzetten.
Een Intel 12 Core Processor is nog niet de helft qua grootte.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ze zo'n stuk techniek op een plaatje van die proporties geperst krijgen is mij een raadsel.
Ja, met die smoezen zijn we nu wel klaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moet zelf maar eens gaan draaien binnenkort
Seeya.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:25 schreef ToT het volgende:
Hey thx voor de tunes weer!Ik ga naar bed. Prettige voortzetting!
Dit waren ook geen heul moderne geluidskaarten, al is het van zeer goede kwaliteit. Knok ging echt uit zijn dak toen hij het in werking hoorde.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Intel 12 Core Processor is nog niet de helft qua grootte.
Jaar of 7 oud ongeveer maar veel beter dan dat SoundBlaster spul.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit waren ook geen heul moderne geluidskaarten, al is het van zeer goede kwaliteit. Knok ging echt uit zijn dak toen hij het in werking hoorde.
Had er ook wel eentje van willen hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jaar of 7 oud ongeveer maar veel beter dan dat SoundBlaster spul.
Heb nog aardige stapel printplaten liggen van die servers, kan zijn dat er nog wel ergens 1 tussen ligt.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had er ook wel eentje van willen hebben.
Kolere. En maar over crises zeuren.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het verhaal erachter is wel grappig, ging wat geheugen kopen bij kerel hier in de buurt.
Kwam daar en had ie stapel Videowall servers staan die jaar in opslag hadden gestaan en toen wist geen ambetnaar meer hoe het spul terug in elkaar te bouwen.
Toen moest het maar vernietigd worden.
Ja dat lukt wel aardig, is beetje behelpen op scherm maar dat is 1440P en dat scheelt wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat mixen met Mixxx gaat je prima af hè.
Dan hou ik me aanbevolen, Piet. Knoop ik het aan de 'draai'-laptop met externe SSD. Heb je best kans dat ik die kutmicrofoon ook eens aan de gang krijg.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog aardige stapel printplaten liggen van die servers, kan zijn dat er nog wel ergens 1 tussen ligt.
Heb zelf prima onboard audio, schoonzoon heeft er ook nog 1 volgens mij, geen idee offie ding gebruikt.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan hou ik me aanbevolen, Piet. Knoop ik het aan de 'draai'-laptop met externe SSD. Heb je best kans dat ik die kutmicrofoon ook eens aan de gang krijg.
Heb je de Dub show niet gehoord.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit me toch een diepe stamp in deze track, heel bar.
Het kozijn in de woonkamer staan weer wat losser nu.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan de koptelefoon misschien niet aan.
quote:Op zondag 8 mei 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kozijn in de woonkamer staan weer wat losser nu.
Nog een uurtje en dan kap ik ermee denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 01:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je door mocht draaien, denk je om je slot, Piet? Ik ga slapen. Thanks voor de heerlijke tracks weer.
Ontzie de buren nu met koptelefoon.quote:Op zondag 8 mei 2016 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier zit ook een beste bonk in verwerkt.
Omdat het vandaag een spannende feestdag is!quote:Op zondag 8 mei 2016 06:20 schreef Melting het volgende:
Het is weekend. Waarom kan ik dan niet uitslapen?![]()
Da's nog best redelijk Nederlands.quote:Op zondag 8 mei 2016 07:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wij hebben een e-mail verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Volg de instructies in de e-mail om uw logingegevens aan te passen.
Not.
Ow ja, verrek.quote:
Ze denken daar hostingpakketten automatisch te kunnen verlengen terwijl het opgezegd is.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's nog best redelijk Nederlands.
Ik zou het toch even proberen...
het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow ja, verrek.
Heb de vaatwasser al leeggehaald en ik zal zo een kop thee voor 'mams' hier zetten...
Ah, dus geen Nigeriaanse mafia?quote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze denken daar hostingpakketten automatisch te kunnen verlengen terwijl het opgezegd is.
* MadMaster gaat zeepblokje beplakken...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
het zijn de kleine dingen die het doen
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dus geen Nigeriaanse mafia?
Gewoon Nederlndse mafia...
Dat zal wat worden rond het middaguur. Alle moeders gesmolten, dit dat.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Buiten in de schaduw is het hier nu 20 graden...
Ik heb nog een verzameling van die prullaria bewaardquote:Op zondag 8 mei 2016 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat zeepblokje beplakken...
Kan maar dan moet ik weer een verlengsnoer enzo pakken, batterij van de laptop is doodquote:Op zondag 8 mei 2016 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen.Je kan al heerlijk buiten zitten op dit tijdstip.
Fantastisch dat gare milieu van tegenwoordig.
Zo ineens, nee toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Ik heb nog een verzameling van die prullaria bewaard
[..]
Kan maar dan moet ik weer een verlengsnoer enzo pakken, batterij van de laptop is dood
melting mothersquote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal wat worden rond het middaguur. Alle moeders gesmolten, dit dat.
Ik neem een opblaasbadje mee naar het honkbal/voetbal straks...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal wat worden rond het middaguur. Alle moeders gesmolten, dit dat.
nee al heel lang, maar de laptop is ook oud en gaar, de ventilator blaast als een gekko, wil er geen geld meer aan uitgeven.quote:
Tablet is meer dan genoeg tegenwoordig...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
nee al heel lang, maar de laptop is ook oud en gaar, de ventilator blaast als een gekko, wil er geen geld meer aan uitgeven.
even een leuke aanbieding afwachten en lief voor mezelf zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tablet is meer dan genoeg tegenwoordig...
Doen!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
even een leuke aanbieding afwachten en lief voor mezelf zijn
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doen!
En een stevig hoesje erbij dan...
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem een opblaasbadje mee naar het honkbal/voetbal straks...
Wil wel voor je kijken of het nog een paar jaar mee kan met een lichte Linux distributie hoor, als er elkaar ooit treffen. Dan kost het je niets.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
nee al heel lang, maar de laptop is ook oud en gaar, de ventilator blaast als een gekko, wil er geen geld meer aan uitgeven.
Lief van je je!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil wel voor je kijken of het nog een paar jaar mee kan met een lichte Linux distributie hoor, als er elkaar ooit treffen. Dan kost het je niets.
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer zo'n dag. Kon MTP-apparaat ‘[usb:001,004]’ niet openen.
Het is dan ook Moederdag, dus zal wel vrouwelijk zijn.
Dat komt redelijk vaak voor hè.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:26 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Lief van je je!
LOL er hebben zich voor de golfwedstrijd 2 mensen ingeschreven die hun contributie nog niet betaald hebben![]()
goedemorgen, kan ik even vangen
bij de golfers valt het wel mee, bij voetbal gaan we beginnen met automatische incasso's...quote:
Kan je beter bij de golfers doen, die voetballers hebben vaak nog minder centjes.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:33 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
bij de golfers valt het wel mee, bij voetbal gaan we beginnen met automatische incasso's...
dus extra werk voor mijquote:Op zondag 8 mei 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je beter bij de golfers doen, die voetballers hebben vaak nog minder centjes.
Helaas, saldo tekort, geen incasso...
Hele fijne dag!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dus extra werk voor mij![]()
ik ga aan de slag, anders kom ik nog te laat
Fijne dag met whatever en we'll meet again
Veel succes met golfen!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dus extra werk voor mij![]()
ik ga aan de slag, anders kom ik nog te laat
Fijne dag met whatever en we'll meet again
Vervelende klussen meteen oppakken is wel de manier ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:04 schreef Karzai het volgende:
nog een bakkie en sigaretje dan maar onder de douche bedje verhuizen ben ik daar vanaf
Helemaal verschrompelt...quote:Op zondag 8 mei 2016 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je de hele dag last van houden.
Sinds gisteren.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Sinds wanneer staat die show van Knokkels er op...?
gistermiddag merkte hij er iets over op in het topic.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Sinds wanneer staat die show van Knokkels er op...?
Vanmiddag tussen 2 en 4 kan het ook nog, als iedereen buiten aan het bakken is...quote:Op zondag 8 mei 2016 10:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gistermiddag merkte hij er iets over op in het topic.
Mn ma is op het enorm goede idee gekomen om te gaan minigolfen vlakbij drakesteijn, gelukkig zijn beide van mn fietsen kapot.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag tussen 2 en 4 kan het ook nog, als iedereen buiten aan het bakken is...
Ga lekker minigolfen met 'r, zo lang het nog kan...quote:Op zondag 8 mei 2016 10:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mn ma is op het enorm goede idee gekomen om te gaan minigolfen vlakbij drakesteijn, gelukkig zijn beide van mn fietsen kapot.
ff 20 km heen en weer fietsen.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga lekker minigolfen met 'r, zo lang het nog kan...
Te warm om er ff 12 kilometerquote:Op zondag 8 mei 2016 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga lekker minigolfen met 'r, zo lang het nog kan...
Rijden er uberhaupt bussen op zondag?quote:
Jawel, ik heb alleen geen zin om met dit hete weer te moeten gaan minigolfen en daar ook nog eens 2.5 uur door heen te gaan fietsen.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt gewoon geen zin om de vrouw te bezoeken die je kont af moest vegen.
Het is je moeder.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen geen zin om met dit hete weer te moeten gaan minigolfen en daar ook nog eens 2.5 uur door heen te gaan fietsen.
Dan is het feest, wil depot eerst ook wel zienquote:
Dat dus, ik moet mijn vader al 35 jaar missen, gelukkig heb ik mijn moeder nog, dus ik ga vanmiddag op de fiets die berg even op.quote:
dat weet ik, ik en mn zusje hebben 2 weken geldeden ter gelegenheid van haar 65ste verjaardag nog een boottocht over het naardermeer met aansluitende lunch voor familie en vrienden georganiseerd bij het Naardermeer., en de dag daarvoor heb ik haar en zusje nog mee uit eten te nemen, ik begrijp dat ze iets terug wil doen, daar niet van, maar wat moet ik als bijna 40er op een minigolf baan.quote:
Dan was je net een 3 kwartier te vroeg.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan is het feest, wil depot eerst ook wel zien
Ging dat minigolf niet in overleg dan? Je kan natuurlijk ook de enige zijn die het niet trekt.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat weet ik, ik en mn zusje hebben 2 weken geldeden ter gelegenheid van haar 65ste verjaardag nog een boottocht over het naardermeer met aansluitende lunch voor familie en vrienden georganiseerd bij het Naardermeer., en de dag daarvoor heb ik haar en zusje nog mee uit eten te nemen, ik begrijp dat ze iets terug wil doen, daar niet van, maar wat moet ik als bijna 40er op een minigolf baan.
Hee man, alles fijn?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veel te heet in de tuin.
Eej ToT, goedemorgen!
Tot op zekere hoogte. Met mij gaat het prima.quote:
Tot op zekere hoogte? Klinkt niet helemaal jofel!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Met mij gaat het prima.Hoest daar dan, nekklachten helemaal over?
Hij staat wel op het rooster!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In ieder geval geen Knokkels.
Verder gezonde wedstrijdspanning...
Bij het ouderlijk huis gaat het wat minder op het ogenblik.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte? Klinkt niet helemaal jofel!
Ach de nekklachten zullen altijd blijven, maar momenteel heb ik geen pijn.
3 dagen geleden flink mijn nek-en rugspieren zitten trainen met halters. Ik hoorde en voelde een paar keer een stevige kraak, en het voelde meteen een stuk beter aan!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij staat wel op het rooster!
Wedstrijdspanning? Hoezo?
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij het ouderlijk huis gaat het wat minder op het ogenblik.![]()
Wie weet worden die nekklachten flink minder als je spieren steeds sterker worden. Dat gekraak.
Inkapselen in een vetbedje werkt ook prima, sprak hij uit ervaring.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ow klote te horen, man!
Die klachten zijn wel chronisch en juist met gekraak slijt het verder, maar als de spieren sterker worden, bieden ze wel meer steun aan het wervelkolom. Dat kan idd wel helpen.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inkapselen in een vetbedje werkt ook prima, sprak hij uit ervaring.
Dat ik niet zoveel had moeten vreten toen ik nog spieren had en een hernia kreeg.quote:
Als jij dan voortaan minder gaat vreten en weer spieren gaat kweken, zorg ik ervoor dat ik meer ga eten en spieren ga kwekenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik niet zoveel had moeten vreten toen ik nog spieren had en een hernia kreeg.
Was even 2 eieren aan het bakken met bacon en kaas.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als jij dan voortaan minder gaat vreten en weer spieren gaat kweken, zorg ik ervoor dat ik meer ga eten en spieren ga kweken
Ik hoop dat dat het is ja, want een beetje vreemd is dit wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:40 schreef MaryMouse het volgende:
Maar, the Knock is vergeten dat het moederdag is?
Jummiequote:Op zondag 8 mei 2016 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was even 2 eieren aan het bakken met bacon en kaas.
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is ja, want een beetje vreemd is dit wel.
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je even stevig door moet bunkeren...
quote:Op zondag 8 mei 2016 11:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ik niet zoveel had moeten vreten toen ik nog spieren had en een hernia kreeg.
Dat weet ik, want ik appte hem netquote:
Reaktie van knokkels:quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dan nu de grote vraag: is knokkels op tijd wakker voor zijn eigen show?
My bad, my badquote:Op zondag 8 mei 2016 12:00 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels, bedankt voor deze puike moederdagshow, Gup had het niet beter kunnen doen
quote:Op zondag 8 mei 2016 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhh.... Mag ik het zeggen?
[..]
[ afbeelding ]
Stap 1: Koffie. Goed punt welquote:
De moederdag is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
My bad, my bad
En het idee was zo leuk
Beetje klassiek, beetje verzoekjes van de moeders van de mensen achter de Radio49 DJ's, beetje verzoekjes van wat collega's waar ik gisteren bleef hangen
Neuh dat was iets van me gisteravond om half 6 bellen overvallen dat het wel een goed idee leek.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging dat minigolf niet in overleg dan? Je kan natuurlijk ook de enige zijn die het niet trekt.
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook weer waar.quote:
Laat ze het uitzoeken.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh dat was iets van me gisteravond om half 6 bellen overvallen dat het wel een goed idee leek.
Die waren best lekkerquote:Op zondag 8 mei 2016 12:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat ken ik je al aardig hè. Lag je op je dooie akkertje de dode diertjes van gisterenavond met gesloten luiken te verteren.
![]()
foei!
Gezellig was het!quote:Op zondag 8 mei 2016 12:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker eten en lol hebben is een hoop waard.
Die smeerde 'm gisteren?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig was het!
En nu smokey weer terug, dan klopt alles weer
Kijk eens op de BBQ...quote:Op zondag 8 mei 2016 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezellig was het!
En nu smokey weer terug, dan klopt alles weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |