Lief van je je!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil wel voor je kijken of het nog een paar jaar mee kan met een lichte Linux distributie hoor, als er elkaar ooit treffen. Dan kost het je niets.
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is weer zo'n dag. Kon MTP-apparaat ‘[usb:001,004]’ niet openen.
Het is dan ook Moederdag, dus zal wel vrouwelijk zijn.
Dat komt redelijk vaak voor hè.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:26 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Lief van je je!
LOL er hebben zich voor de golfwedstrijd 2 mensen ingeschreven die hun contributie nog niet betaald hebben![]()
goedemorgen, kan ik even vangen
bij de golfers valt het wel mee, bij voetbal gaan we beginnen met automatische incasso's...quote:
Kan je beter bij de golfers doen, die voetballers hebben vaak nog minder centjes.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:33 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
bij de golfers valt het wel mee, bij voetbal gaan we beginnen met automatische incasso's...
dus extra werk voor mijquote:Op zondag 8 mei 2016 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je beter bij de golfers doen, die voetballers hebben vaak nog minder centjes.
Helaas, saldo tekort, geen incasso...
Hele fijne dag!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dus extra werk voor mij![]()
ik ga aan de slag, anders kom ik nog te laat
Fijne dag met whatever en we'll meet again
Veel succes met golfen!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:38 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
dus extra werk voor mij![]()
ik ga aan de slag, anders kom ik nog te laat
Fijne dag met whatever en we'll meet again
Vervelende klussen meteen oppakken is wel de manier ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:04 schreef Karzai het volgende:
nog een bakkie en sigaretje dan maar onder de douche bedje verhuizen ben ik daar vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |