Da's nog best redelijk Nederlands.quote:Op zondag 8 mei 2016 07:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wij hebben een e-mail verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Volg de instructies in de e-mail om uw logingegevens aan te passen.
Not.
Ow ja, verrek.quote:
Ze denken daar hostingpakketten automatisch te kunnen verlengen terwijl het opgezegd is.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's nog best redelijk Nederlands.
Ik zou het toch even proberen...
het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow ja, verrek.
Heb de vaatwasser al leeggehaald en ik zal zo een kop thee voor 'mams' hier zetten...
Ah, dus geen Nigeriaanse mafia?quote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze denken daar hostingpakketten automatisch te kunnen verlengen terwijl het opgezegd is.
* MadMaster gaat zeepblokje beplakken...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
het zijn de kleine dingen die het doen
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dus geen Nigeriaanse mafia?
Gewoon Nederlndse mafia...
Dat zal wat worden rond het middaguur. Alle moeders gesmolten, dit dat.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Buiten in de schaduw is het hier nu 20 graden...
Ik heb nog een verzameling van die prullaria bewaardquote:Op zondag 8 mei 2016 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster gaat zeepblokje beplakken...
Kan maar dan moet ik weer een verlengsnoer enzo pakken, batterij van de laptop is doodquote:Op zondag 8 mei 2016 08:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen.Je kan al heerlijk buiten zitten op dit tijdstip.
Fantastisch dat gare milieu van tegenwoordig.
Zo ineens, nee toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
Ik heb nog een verzameling van die prullaria bewaard
[..]
Kan maar dan moet ik weer een verlengsnoer enzo pakken, batterij van de laptop is dood
melting mothersquote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal wat worden rond het middaguur. Alle moeders gesmolten, dit dat.
Ik neem een opblaasbadje mee naar het honkbal/voetbal straks...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal wat worden rond het middaguur. Alle moeders gesmolten, dit dat.
nee al heel lang, maar de laptop is ook oud en gaar, de ventilator blaast als een gekko, wil er geen geld meer aan uitgeven.quote:
Tablet is meer dan genoeg tegenwoordig...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
nee al heel lang, maar de laptop is ook oud en gaar, de ventilator blaast als een gekko, wil er geen geld meer aan uitgeven.
even een leuke aanbieding afwachten en lief voor mezelf zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tablet is meer dan genoeg tegenwoordig...
Doen!quote:Op zondag 8 mei 2016 08:17 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
even een leuke aanbieding afwachten en lief voor mezelf zijn
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doen!
En een stevig hoesje erbij dan...
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem een opblaasbadje mee naar het honkbal/voetbal straks...
Wil wel voor je kijken of het nog een paar jaar mee kan met een lichte Linux distributie hoor, als er elkaar ooit treffen. Dan kost het je niets.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:14 schreef GodmotherR49 het volgende:
[..]
nee al heel lang, maar de laptop is ook oud en gaar, de ventilator blaast als een gekko, wil er geen geld meer aan uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |